Παρακαλω οπως ενημερωσετε τους αναγνωστες σας για τα περιεργα που υπαρχουν και δεν τα ξερουν!!!
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ TOYOTA!!
16/4/04
Comment: Επελεξα να αγορασω ενα Celica το 2000 και το πηρα μεσω EUROLEASE.Ενα απο τα κριτηρια για την επιλογη ηταν τα 6 χρονια εγγυηση που δινει η ΤΟΥΟΤΑ! αφου ηρθε το αυτοκινητο στην κατοχη μου μετα απο 3 χρονια πηγα σε συνεργειο σας και μου ειπαν οτι εχει εγγυηση 3 χρονια!!! Η απορια μου ειναι γιατι αλλαζει η εγγυηση ενω ειναι το ιδιο αυτοκινητο και γιατι δεν αναφερετε πουθενα οτι για μισθωμενα αυτοκινητα δεν ισχυει το ιδιο!!! Τωρα πρεπει να πληρωνω για καθε ζημια που βγαζει και αυτο γιατι ΔΕΝ υπηρξε ποτε ενημερωση απο την εταιρεια σας και απο την θυγατρικη σας EUROLEASE για την μειωση εγγυησης!! Ακομα σε ποιον πρεπει να απευθυνθω... πριν απο τα εντυπα περιοδικα??
απαντηση 3/6/04 (γρηγοροι ε?)
Αγαπητέ κύριε Μαγιάκο,
Σε συνέχεια του ηλεκτρονικού σας μηνύματος καθώς και της τηλεφωνικής σας επικοινωνίας με την εταιρία μας, θα θέλαμε πρωτίστως να σας διαβεβαιώσουμε ότι κύριο μέλημα της εταιρίας μας είναι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων ΤΟΥΟΤΑ, να έχουν εμπιστοσύνη τόσο στα προϊόντα ΤΟΥΟΤΑ, όσο και τις υπηρεσίες που τα συνοδεύουν.
Σχετικά με το θέμα που μας έχετε γνωστοποιήσει, η εταιρία Eurolease ΑΕ, σας διέθεσε το αυτοκίνητο τύπου Celica, με αριθμό κυκλοφορίας ΥΗΟ 2579, συνοδευόμενο από την εγγύηση που παρέχει ο κατασκευαστής και όχι την εκτεταμένη εγγύηση. Θεωρούμε ότι σε κάθε περίπτωση που το θέμα εγγύησης είχε γίνει σημείο αναφοράς ή διαπραγμάτευσης κατά την αγορά ή την μετέπειτα συντήρηση του αυτοκινήτου σας, θα σας είχε δοθεί ακριβής ενημέρωση.
Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι εξετάσαμε εκτενώς το θέμα που μας αναφέρατε, ωστόσο η ένταξη του εν λόγω αυτοκινήτου σε καθεστώς εκτεταμένης εγγύησης, δεν είναι εφικτή και με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο διανύει ήδη το πέμπτο έτος κυκλοφορίας του.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Με εκτίμηση,
Αλέξανδρος Κωστήρογλου
Προϊστάμενος Επικοινωνίας Πελατών
και τους απαντησα ....
Δηλαδη η εταιρεια σας απανταει στους πελατες της :...
"Θεωρούμε ότι σε κάθε περίπτωση που το θέμα εγγύησης είχε
>γίνει σημείο αναφοράς ή διαπραγμάτευσης κατά την αγορά ή την μετέπειτα
>συντήρηση του αυτοκινήτου σας, θα σας είχε δοθεί ακριβής ενημέρωση.".......???
αρα , θα πρεπει ο καθε μελλοντικος πελατης σας να ξερει απο πριν το καθεστως αυτο της
εγγυησης για να το ρωτησει!!!!
κατι που ομως δεν ειναι γνωστο , αφου κρατιεται μυστικο επιμελως απο ολους τους πωλητες... (σας εχω στειλει και mp3 με συνομιλια με πωλητη της Toyota Μεσογειων ο οποιος επεμενε οτι ... οτι παροχες
δινονται σε ιδιωτη δινονται και σε θεμα "Lease με εξαγορα"....
εκτος κι αν δεν εχετε παρει στα χερια σας αυτη τη συνδιαλεξη ... θεωρω την απαντηση σας , ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ και μαλλον δεν κανει καλο στην εταιρεια σας!!!
Οταν κρυβεις καποια πραγματα απο τον πελατη και δινεις λανθασμενη εντυπωση νομιζω οτι θεωρειτε "ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ" ...
οταν πηγα στο Service της Toyota μου ειπαν "οτι ολοι εδω το μαθαινουν οτι το αυτοκινητο τους εχει πλεον 3 χρονια εγγυηση και οχι 6" ... αρα δεν ειμαι ο μοναδικος βλακας και χαζος που ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ!!!
Το οτι ασχολουμε πλεον με το θεμα περισσοτερο απο σας, μαλλον μου δειχνει ,,, οτι κακως τοσο καιρο ειχα μια τοσο καλη εντυπωση απο την Τoyota και κακως προτεινα σε πανω απο 5 γνωστους - επωνυμους να αγορασουν Toyota και το εκαναν!!!
Ευχαριστω για το χρονο σας , και ελπιζω να μην την πατησουν κι αλλοι απο την θυγατρικη σας Eurolease!!!!
>