Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

JEEP CHEROKEE 3,7 LTD

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

JEEP CHEROKEE 3,7 LTD

Δημοσίευσηαπό innovator » 30 Νοέμ 2004, 17:22

Παιδιά καλησπέρα, είμαι καινούργιος χρήστης και συγχωρείστε με αν κάνω καμιά πατάτα. Λοιπό έχω εδώ και ενάμισυ χρόνο, ένα CHEROKEE 3,7 LTD και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις απόψεις μου.¨Άρχισα εδώ και τρείς μήνες να κάνω off road με την OFF ROAD ADVENTURES και είμαι ενθουσιασμένος και με το αυτοκίνητό μου και με την Εταιρεία. Σε ότι αφορά την Εταιρεία είναι απίστευτα επαγγελματίες σε όλα τους, σε ότι αφορά το αυτοκίνητό μου κάνει σχεδόν τα πάντα. Σκέφτομαι να του βάλω ένα πίσω AIR LOCKER αρχικά, και σιγά σιγά να το κάνω όπλο.
Πείτε μου την γνώμη σας και τις συμβουλές σας
Ευχαριστώ
innovator
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 17:11

Re: JEEP CHEROKEE 3,7 LTD

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 30 Νοέμ 2004, 19:44

innovator έγραψε:Παιδιά καλησπέρα, είμαι καινούργιος χρήστης και συγχωρείστε με αν κάνω καμιά πατάτα. Λοιπό έχω εδώ και ενάμισυ χρόνο, ένα CHEROKEE 3,7 LTD και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις απόψεις μου.¨Άρχισα εδώ και τρείς μήνες να κάνω off road με την OFF ROAD ADVENTURES και είμαι ενθουσιασμένος και με το αυτοκίνητό μου και με την Εταιρεία. Σε ότι αφορά την Εταιρεία είναι απίστευτα επαγγελματίες σε όλα τους, σε ότι αφορά το αυτοκίνητό μου κάνει σχεδόν τα πάντα. Σκέφτομαι να του βάλω ένα πίσω AIR LOCKER αρχικά, και σιγά σιγά να το κάνω όπλο.
Πείτε μου την γνώμη σας και τις συμβουλές σας
Ευχαριστώ

Η γνωμη μου ειναι οτι αφου κανει σχεδον τα παντα να βαλεις το ερλοκερ αλλα να σταματησεις εκει...αντε και να το σηκωσεις και λιγο...
Δεν χρειαζεται να φτασεις στα ακρα, εκτος αν εχεις χρονο και χρημα να πλεοναζει........
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό alp » 01 Δεκ 2004, 11:09

αφού όπως κατάλαβα πηγαίνεις στο βουνό παρέα με άλλα τετράκίνητα και δει επαγγελματίες, εγώ στη θέση σου θα επένδυα σε καλούς ιμάντες έλξης και τα υπόλοιπα λεφτά (πολλά) σε βενζίνες και μπύρες.

Αν πάλι πήγαινες στο βουνό μόνος σου, τότε ένας καλός (χειροκίνητος ή όχι) εργάτης μου ακούγεται πιο σωστή λύση.

Όπως έχω ξαναγράψει, IMHO τα μπλοκέ έρχονται πολύ μετά....

όπως και να'χει, καλές βόλτες...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό meco » 01 Δεκ 2004, 15:14

Εφόσον έχεις το 3.7, στον πίσω άξονα υπάρχει ήδη διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης το οποίο μπορεί να μην είναι τόσο απόλυτο, όσο ένα κλειδωμένο διαφορικό, ενεργοποιείται όμως αυτόματα και όχι από σένα. Αυτό από μόνο του, είναι ένα πολυ σημαντικό πλεονέκτημα. Επίσης επειδή υπάρχει πίσω LSD είναι μάλλον βέβαιο ότι θα είναι πολύ δύσκολη η τοποθέτηση air-locker.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες