Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα πρωτογενή και μόνο

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Λάστιχα πρωτογενή και μόνο

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 15 Αύγ 2011, 13:12

Εντάξει με τα με τα αναγομωμενα λάστιχα. Τα έβαλα, αλλά στο 6μηνο επάνω γέμισαν σχισμές και ρωγμές. Χωρίς πολλά χιλιόμετρα και ακραία χρήση.
Μπορώ να ξεκολλήσω τακούνια με το χέρι.

Το επόμενο σετ, απαραιτήτως πρωτογενή.
Καμιά πρότσαση;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Λάστιχα πρωτογενή και μόνο

Δημοσίευσηαπό lesoto » 17 Αύγ 2011, 00:24

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗ ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ....ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΕΓΑ SIMEΧ!!
LANDROVER DEFENDER 90....lesoto!!
www.pefkaki.gr
Άβαταρ μέλους
lesoto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 04 Φεβ 2009, 15:30
Τοποθεσία: thiva

Δημοσίευσηαπό defender-v8 » 17 Αύγ 2011, 12:05

κ'εγω δεν ειχα προβληματα με αναγομωση , αλλα ειναι πολυ βαρια και η διαμετρος ... οτι να'ναι ... προτιμω τα πρωτογενη , εμενα μου αρεσαν τα slverstone σε επιδοσεις (πολυ ελαφρα και μεγαλα αυλακια )αλλα δες διαμετρο να'ναι αυτο που θελεις , για simex δεν εχω γνωμη , ο Μαριος εχει φορεσει και τα δυο .....
Άβαταρ μέλους
defender-v8
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 10:54
Τοποθεσία: trikala

Δημοσίευσηαπό defender-v8 » 17 Αύγ 2011, 12:13

μιας και μιλαμε για λαστιχα .... καμια βολτα θααα...κανουμε η τζαμπα τα φτιαχνουμε....
Άβαταρ μέλους
defender-v8
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 10:54
Τοποθεσία: trikala

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 17 Αύγ 2011, 18:18

Υπαρχει καμια ακρη για Simex, Silverstone ή ο,τι αλλο;
Εγω το μόνο που βρηκα ειναι το Μ/Τ της ΥΟΚΟΗΑΜΑ με παραγγελια στον Θεοχαρακη.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Αύγ 2011, 13:30

Δημήτρη δεν είναι όλα τα αναγομωμένα ίδια ;-)
Μην απογοητέυεσαι. Τα αναγομωμένα είναι μονόδρομος για πραγματική χρήση off-road. Δυστυχώς τα Simex είναι "εξαφανισμένα"...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 20 Αύγ 2011, 16:43

Να δεχτώ, Σπύρο, ότι έπεσα στην περίπτωση. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω, γιατί να προτιμήσω πάλι αναγόμωση τη στιγμή που, πρωτογενές λάστιχο με την ίδια χάραξη (το ΥΟΚΟΗΑΜΑ ΜΤ) μπορώ να το πάρω με παραγγελία στον Θεοχαράκη και μάλιστα σε χαμηλότερη τιμή!
(σημ. τα Tagom mad sport, αυτά που θέλω να αλλάξω δηλαδή, τα πήρα 162 ευρώ το ένα).
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Αύγ 2011, 17:23

Εχω πεσει κι'εγω στην ιδια περιπτωση,για τον ιδιο λογο αλαξα τα γκρην γουεη στο χρεπι,μετα απο περιπου 5000 χλμ,ηταν σαν να τα φορουσα 10 χρονια
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Αύγ 2011, 22:52

Για δές που θέλουν λάστιχα και τα ΤΑΤΑ!!!
Με τις ζάντες πάνε καλύτερα.
Σοβαρά τώρα...Για μόνιμα λάστιχα και μάλιστα mud, τα καλά αναγόμωσης λαστιχα θεωρώ οτι είναι ασφαλεστερα των πρωτωγενών για τα αναγκαία χιλιόμετρα στην άσφαλτο, ιδιαίτερα του κρύους χειμερινούς μήνες.
Εχω άριστες εντυπώσεις για τα GREEN WAY και τα FEDIMA.
Οσο για τα YOKOHAMA Mud, το βάθος του τακουνιού είναι μικρότερο απο ορισμένα αναγόμωσης με το ίδιο πέλμα.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Αύγ 2011, 11:07

Ρωγμές και γενικά κόπωση στο υλικό διαπιστώνω και εγώ αλλά μετά τα δύο χρόνια χρήσης (στο τέλος της ζωής τους δηλ και στις δύο μάρκες (fedima-black star) που έχω δοκιμάσει με πολύ καλά αποτελέσματα)

Υποψιάζομαι ότι αυτό είναι ένα γενικό πρόβλημα αντοχής στο χρόνο, αλλά από την άλλη μεριά, σε αρκετά σκληρή χρήση σε όλα τα εδάφη, δεν είχα ποτέ κάνενα πρόβλημα, αντίθετα, πάντα κορυφαία απόδοση και ιδιαίτερα στην άσφαλτο, εκεί που τα πρωτογενή υστερούν λόγω σκληρής γόμας...

Για δες τις ημερομηνίες παραγωγής, μήπως ήταν πολύ παλιά τα λάστιχα
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό defender-v8 » 22 Αύγ 2011, 19:22

εγω παλι πιστευω οτι ο μονος λογος που υπαρχουν οι αναγομωσεις ειναι το κοστος και τιποτα αλλο , τωρα εδω και λογο ελειψης πρωτογενων ....
Άβαταρ μέλους
defender-v8
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 10:54
Τοποθεσία: trikala

Δημοσίευσηαπό sirros » 24 Αύγ 2011, 07:52

Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 24 Αύγ 2011, 22:00

ekarpod έγραψε:Ρωγμές και γενικά κόπωση στο υλικό διαπιστώνω και εγώ αλλά μετά τα δύο χρόνια χρήσης (στο τέλος της ζωής τους δηλ και στις δύο μάρκες (fedima-black star) που έχω δοκιμάσει με πολύ καλά αποτελέσματα)

Υποψιάζομαι ότι αυτό είναι ένα γενικό πρόβλημα αντοχής στο χρόνο, αλλά από την άλλη μεριά, σε αρκετά σκληρή χρήση σε όλα τα εδάφη, δεν είχα ποτέ κάνενα πρόβλημα, αντίθετα, πάντα κορυφαία απόδοση και ιδιαίτερα στην άσφαλτο, εκεί που τα πρωτογενή υστερούν λόγω σκληρής γόμας...

Για δες τις ημερομηνίες παραγωγής, μήπως ήταν πολύ παλιά τα λάστιχα


Ημερομηνίες δεν υπάρχουν. Αλλά και αν υπήρχαν θα ήταν αυτές της αναγόμωσης ή της παραγωγής των αρχικών πρωτογενών;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 24 Αύγ 2011, 22:03

vagelis έγραψε:Εχω πεσει κι'εγω στην ιδια περιπτωση,για τον ιδιο λογο αλαξα τα γκρην γουεη στο χρεπι,μετα απο περιπου 5000 χλμ,ηταν σαν να τα φορουσα 10 χρονια


Βαγγέλη, τώρα εσύ τι φοράς;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 24 Αύγ 2011, 22:14

SUVord έγραψε:Οσο για τα YOKOHAMA Mud, το βάθος του τακουνιού είναι μικρότερο απο ορισμένα αναγόμωσης με το ίδιο πέλμα.


Δεν συνάδει το παραπανω με το παρακάτω.
Ή μήπως το παρακάτω δεν εννοεί λάστιχα; :)

ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 44 επισκέπτες