από grvit » 09 Οκτ 2003, 17:06
Διάβασα το άρθρο,και δηλώνω οτι αν και στη Μυτιλήνη δεν υπάρχει οργανωμένος σύλλογος 4χ4,προσφέρομαι να βοηθήσω (γνωριμίες και μέσα υπάρχουν) οσο μπορώ, όποιον-όποιους αποφασίσουν να έρθουν κάποια στιμγή στο νησί.
Τώρα σχετικά με το "όποιον-όποιους" που αναφέρω παραπάνω,την ίδια απορία με τον m38a1 έχω και εγώ.........