Νυμφαίο Φλώρινας(ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ) και Πρέσπες ήταν όταν πηγαίναμε προς τα κει οι βασικοί προορισμοί και μετά η Καστοριά.Ειναι πολύ ωραία και τα 2 και σχετικά κοντά στη Καστοριά.Έχει και καλές διαδρομές και έχει και ...ποταμάκια για παιχνίδι.Χειμώνα όμως.
Δε ξέρω βέβαια αν θα συμφωνήσει ο von 4x4 ο οποίος είναι και πιο ειδικός για τη περιοχή.
Είδομεν


