Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

βάση δεδομένων για αυτοκίνητα μελών

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 11 Νοέμ 2003, 13:35

fyz έγραψε::lol: :lol: Λοιπον...να μαι και εγω...

Suzuki Vitara,cabrio, πρασινο,του 1997 με:

Προβολεις ομιχλης
Ζαντες αλουμινιου
Λαστιχα Michelin 215x75x15 a/t
1 hard top - 2 soft top - 1 bikini
cb magellan 200 chan.
vhf-uhf kenwood tm v7
hf alinco dx 70 (0-50 mhz)
gps garmin e-map
gps garmin 176c
radio cd pioneer

αυτα για την ωρα...στο μελλον αναρτηση iron man,και εχει ο θεος... :wink: :wink:


Περισσότερο με κεντρο τηλεπικοινωνιών μου ακούγεται!!!
Wilco Charlie (καλώς ήρθες) Κώστα!!!
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό fyz » 11 Νοέμ 2003, 14:56

Tetrakinisi έγραψε:
fyz έγραψε::lol: :lol: Λοιπον...να μαι και εγω...

Suzuki Vitara,cabrio, πρασινο,του 1997 με:

Προβολεις ομιχλης
Ζαντες αλουμινιου
Λαστιχα Michelin 215x75x15 a/t
1 hard top - 2 soft top - 1 bikini
cb magellan 200 chan.
vhf-uhf kenwood tm v7
hf alinco dx 70 (0-50 mhz)
gps garmin e-map
gps garmin 176c
radio cd pioneer

αυτα για την ωρα...στο μελλον αναρτηση iron man,και εχει ο θεος... :wink: :wink:


Περισσότερο με κεντρο τηλεπικοινωνιών μου ακούγεται!!!
Wilco Charlie (καλώς ήρθες) Κώστα!!!


:) :) Στο Στρατο παντως,υπηρετησα σαν Διαβιβαστης...οποτε...και το αυτοκινητο ΚΕΠΙΚ,το εκανα... :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
fyz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:46

Δημοσίευσηαπό nstefa » 12 Νοέμ 2003, 15:12

Λοιπον

Suzuki Vitara 1600 8valve Model 1990 (Japan)

Αλλαγη ελατηριων με ψηλοτερα μπρος-πισω (Kilen μπροστα +7cm-Kilen πισω +10Cm)
Αλλαγη αμορτισερ πισω (+10cm διαδρομη). Κατεβασμα βασης μπροστινου αμορτισερ 5cm για μελαλυτερη διαδρομη
LockRight Locker πισω
Body Lift (Hand Made) +3,5cm
Safari Snorkel
Φιλτρο αερος JR-Ελευθερος Καταλυτης (Οτι κερδισα τα εκοψε το snorkel)
Cb Midland
Gps Megellan Meridien Platinum
και βεβαια ζαντολαστιχα για ολες τις περιπτωσεις
4 με MT BFGoodrich 215-75-15 σε αλουμινιενες ζαντες
4 με Michelen AT 225-75-15 σε σιδερενιες samurai
5 ακροπολικα Michelen σε ιδιες ζαντες.
nstefa
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 15:42
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Νοέμ 2003, 15:46

nstefa έγραψε:Λοιπον

Suzuki Vitara 1600 8valve Model 1990 (Japan)


Αυτό το Japan τι το ήθελες :?: :?: :?: :?: θα στεναχωρηθεί ο φίλος μου ο Μιχάλης :roll: :roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό maverickman » 12 Νοέμ 2003, 16:21

Tetrakinisi έγραψε:Hyundai Galloper ’98, Wagon. Ένα αυτοκίνητο με διχασμό, να μην πω και τριχασμό προσωπικότητας: αγωνιστικό, εκδρομικό και επαγγελματικό!!!

Ξεκινάω από εμπρός για να μην ξεχάσω τίποτε

- Προφυλακτήρας αλουμινίου, ιδιοκατασκευή
- Εργάτης Warn 8274, ταχύτατος
- Μπαταρία Optima Yellow 750
- Διαφορικό και case από Mitsubishi Pajero V20 σε βήμα 4.64, για θέμα αντοχής
- Μπροστινό σύστημα και ημιαξόνια Mitsubishi Pajero V20 για μεγαλύτερο μετατρόχιο.
- Αντικατάσταση των αυτόματων πλημνών με σταθερό καρέ για αξιοπιστία.
- Ράβδοι στρέψης Ironman και αμορτισέρ Old Man Emu.
- Safari Snorkel από Mitsubishi Pajero L40.
- Ποδιά από αλουμίνιο 6 χλστ που καλύπτει μέχρι και το βοηθητικό.
- Πίσω άξονας από Mitsubishi Pajero V20 με Air Locker Mitsubishi και δισκόφρενα. Όταν έγινε η μετατροπή δεν υπήρχε ARB Locker για Mitsubishi. Βήμα και εδώ 4.64
- Διπλά ελατήρια, Ironman έξω, Apex μέσα και αμορτισέρ Old Man Emu.
- Ποδιά ντεπόζιτου και αλουμινένιοw προφυλακτήρας πίσω που μειώνει 12 εκατοστά τον πρόβολο.
- Σκάρα ARB με 4 προβολείς Hella, Hella working light, ακτόδρομους Mantec, HiLift 120 και τέντα!!!
- ARB κονσόλα οροφής από Mitsubishi Pajero V20.
- CB President JFK και κεραία Alabama.
- GPS Garmin 176
- Ψυγείο Engel 40 λίτρων
- Κουτί από MDF στο χώρο αποσκευών που… στεγάζει: εργαλειοθήκη με δύο σειρές εργαλεία, ιμάντες με μήκος 20 μέτρα, 5 ναυτικά κλειδιά, 2 ράουλα υποπολλαπλασιασμού, εφεδρική μπαταρία Optima Yellow 750, σετ από σπρέι, αλυσίδες χιονιού, διάφορα ηλεκτρικά, δύο φακούς, πλήρες φαρμακείο, γαλότσες, νιτσεράδες και πολλά άλλα. Μπορεί και μετατρέπεται σε κρεβάτι μήκους 185 εκατοστών μαζί με το πίσω κάθισμα.
- Εξτρα εξοπλισμός κάμπινγκ: σκηνή 6 ατόμων, αναδιπλούμενες καρέκλες και τραπέζι, ανοξείδωτο σετ φαγητού, χημική τουαλέτα, βραστήρας, ξυριστική μηχανή και σεσουάρ αναπτήρα και πολλά άλλα.
- Ελαστικά Bf Goodrich Mud Terrain 33Χ12.5 R15 ή Fedima Extreme 235/85 R16. Και τα δύο σετ έχουν διάμετρο γύρω στα 83 εκατοστά, 8 παραπάνω από τα στάνταρ 265/70 R16

Αποτέλεσμα; Πολυχρηστικότητα, ύψος +13 πόντους και βάρος πάνω από τους 2,5 τόνους. Όταν ελαφρώνεται για τα Trial γίνεται πράγματι άλλο αυτοκίνητο. Για εκδρομές και εξορμήσεις όμως, ο εξοπλισμός το κάνει ιδανικό.

Προσεχώς

- Bush set πολυουρεθάνης.
- Body Lift
- ARB Air Locker εμπρός μόλις είναι διαθέσιμο.
- Τέντα οροφής 4 ατόμων, ιδιοκατασκευή.
- Εργάτη πίσω.
- Compressor Viair 400.
- Διπλά αμορτισέρ (καταραμένο βάρος).
- GPS Garmin 2006 C
- Radar καιρού (χαχαχαχαχαχα…)
- Δορυφορικό τηλέφωνο. (επίσης χαχαχαχαχαχα…)


Αληθεια εσύ χωράς μέσα η κάθεσε στην σχάρα
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό lazer » 12 Νοέμ 2003, 17:25

dista έγραψε:Να συμπληρώσω και εγώ ότι πριν μερικούς μήνες με γράψανε 2 φορές μέσα σε ένα εικοσαήμερο στα διόδια Σχηματαρίου και Αττικής Οδού για μπάρες που προεξείχαν στο Niva και έτσι αφαιρέθηκαν. Και τις δύο φορές μου είπαν πως αν δεν προεξήχαν από τον προφυλακτήρα δεν θα υπήρχε παράβαση. Για το κοτσαδόρο αν και τις δύο φορές τον είδαν δεν μου είπαν τίποτε.


Φίλε dista πριν δύο βδομάδες με γράψανε και μένα στα διόδια Σχηματαρίου 33€ για το pull bar.Επίσης ο κύριος αστυφύλαξ ήθελε να με γράψει και για τα σκαλοπάτια.. Τελικά την γλίτωσα για τα σκαλοπάτια. Για το pull bar όχι. Δεν τα έχω βγάλει ακόμη. Για τον κοτσαδόρο δεν μου είπαν απολύτως τίποτα.
NIVA 4x4
Άβαταρ μέλους
lazer
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2003, 14:50
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό lazer » 12 Νοέμ 2003, 17:31

Λοιπόν

Lada Niva πράσινο 1600 με :

1. pull bar εμπρός
2. Σκαλοπάτια νίκελ
3. σκάρα
4. προβολείς ομίχλης
5. λάστιχα Ρώσσικα 185-85-16"

στο μέλλον

ΠΟΛΛΑ...
NIVA 4x4
Άβαταρ μέλους
lazer
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2003, 14:50
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό panos » 12 Νοέμ 2003, 17:49

Zuk Jimny 2002 resin top (ιδιο με του gorkom) :D
Εικόνα

Προστιθέμενα πρός καλυτέρευση της συμπεριφοράς εκτός δρόμου

1) 215/75/15 Yoko geolandar ΑΤ
2) Πανος Εικόνα

Μην βαράτε το τρακτέρ είναι leasing με buy back και περιμένω να τελείωσει ο χρόνος :wink:
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό ChrisG » 12 Νοέμ 2003, 18:43

Μετα απο τις... απειλες του φιλου Xontros :? :? παραθετω τις εξης διορθωσεις:

SUZUKI JIMNY METAL TOP (OXI HARD TOP)

BF GOODRICH AT 215 75 15 (OXI 205 75 15)

και τωρα με πληρες σετ ανρτησεων ΟΜE(+4cm) :twisted: :twisted: :D
και φυμε τζαμια:D :D :D
και αμορτισερ τιμονιου απο...JEEP :wink: :wink: :!: :!:
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΟΔΗΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΡΚΑ :wink: :wink:


THANKS XONTROS
Άβαταρ μέλους
ChrisG
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 21 Οκτ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 13 Νοέμ 2003, 02:49

fyz έγραψε:
Tetrakinisi έγραψε:
fyz έγραψε::lol: :lol: Λοιπον...να μαι και εγω...

Suzuki Vitara,cabrio, πρασινο,του 1997 με:

Προβολεις ομιχλης
Ζαντες αλουμινιου
Λαστιχα Michelin 215x75x15 a/t
1 hard top - 2 soft top - 1 bikini
cb magellan 200 chan.
vhf-uhf kenwood tm v7
hf alinco dx 70 (0-50 mhz)
gps garmin e-map
gps garmin 176c
radio cd pioneer

αυτα για την ωρα...στο μελλον αναρτηση iron man,και εχει ο θεος... :wink: :wink:


Περισσότερο με κεντρο τηλεπικοινωνιών μου ακούγεται!!!
Wilco Charlie (καλώς ήρθες) Κώστα!!!


:) :) Στο Στρατο παντως,υπηρετησα σαν Διαβιβαστης...οποτε...και το αυτοκινητο ΚΕΠΙΚ,το εκανα... :oops: :oops:


:idea: Άσχετο :arrow: που και πότε υπηρέτησες φίλε μου :?: ειδικότητα :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fyz » 13 Νοέμ 2003, 08:25

:D :D Διαβιβαστης πεζικου,στο 646ΜΤΠ,Κομοτηνη,91Γ ΕΣΣΟ(212 Σειρα) :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
fyz
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:46

Δημοσίευσηαπό tedos » 13 Νοέμ 2003, 08:37

NISSAN TERRANO II μοντ 2000 2.4 βενζινη ΚΟΝΤΟ μαμισιο (tedos)
SUZUKI JIMNY 1999(teda)

extra :?: :?: :?: sto TERRANO

1 ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΤ(BF)
2. TO ΒΑΡΥ ΧΕΡΙ ΤΗΣ TEDAS ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ! ΑΜΑ ΘΕΣ ΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » 13 Νοέμ 2003, 13:37

ChrisG έγραψε:και τωρα με πληρες σετ ανρτησεων ΟΜE(+4cm) :twisted: :twisted: :D
και φυμε τζαμια:D :D :D
και αμορτισερ τιμονιου απο...JEEP :wink: :wink: :!: :!:
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΟΔΗΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΡΚΑ :wink: :wink:



Έχεις δει διαφορά με το αμορτισέρ τιμονιού? Σκοπεύω να βάλω και εγώ. Σε ποιόν το έβαλες?
mitsoskitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 17:25
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό tazmania » 13 Νοέμ 2003, 14:05

fyz έγραψε::D :D Διαβιβαστης πεζικου,στο 646ΜΤΠ,Κομοτηνη,91Γ ΕΣΣΟ(212 Σειρα) :lol: :lol:


Εκτός από αρχαίος (μου ρίχνεις στ' αυτιά) είσαι και του Πεζικού!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jimnys » 13 Νοέμ 2003, 15:28

E οχι και αρχαίος ρε συ tazmania.........
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες