Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

4X4 & Ηλεκτρονικά βοηθήματα

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό almak » 23 Δεκ 2005, 08:56

Dark_cronos είπε:
Το μονο προβλημα που εντοπισαμε μεχρι στιγμης ειναι σχετικα με το ESP.


Είμαι της γνώμης ότι τα η λεκτρονικά καλούδια θα τα εκτιμήσεις
όταν θα έχεις περάσει από δύσκολα μέρη και μετά θα σκέφτεσε
" ρε τι καλό αμάξι το άτιμο, πώς περάσαμε από εκεί, πώς και δεν
είμαστε ακόμα εκεί?? "
Επίσης είμαι της γνώμης ότι τα ίδια καλούδια θα τα βλαστημάς
όταν θα θέλεις να παίξεις με το αυτοκίνητο, όταν θα γυρεύεις
τα όρια του αυτοκινήτου και αυτό θα σε επαναφέρει στην τάξη :wink:

Καλές βόλτες με το εργαλείο , και ο μόνος λόγος που δεν πήρα
τουσόν ή σπόρτατζ ήταν οι χώροι κι έτσι κατέληξα στο santa fe!

Kaloooooό to santa fe!!!!!!!
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 23 Δεκ 2005, 19:38

almak έγραψε:Dark_cronos είπε:
Το μονο προβλημα που εντοπισαμε μεχρι στιγμης ειναι σχετικα με το ESP.


Είμαι της γνώμης ότι τα η λεκτρονικά καλούδια θα τα εκτιμήσεις
όταν θα έχεις περάσει από δύσκολα μέρη και μετά θα σκέφτεσε
" ρε τι καλό αμάξι το άτιμο, πώς περάσαμε από εκεί, πώς και δεν
είμαστε ακόμα εκεί?? "

Επίσης είμαι της γνώμης ότι τα ίδια καλούδια θα τα βλαστημάς
όταν θα θέλεις να παίξεις με το αυτοκίνητο, όταν θα γυρεύεις
τα όρια του αυτοκινήτου και αυτό θα σε επαναφέρει στην τάξη :wink:

Καλές βόλτες με το εργαλείο , και ο μόνος λόγος που δεν πήρα
τουσόν ή σπόρτατζ ήταν οι χώροι κι έτσι κατέληξα στο santa fe!

Kaloooooό to santa fe!!!!!!!

Το κακό μ' αυτά είναι πως αποφασίζουν να επέμβουν με βάση ένα softwear ρυθμισμένο από το εργοστάσιο και που είναι προσαρμοσμένο στο "προφίλ" των υποψήφιων αγοραστών στους οποίους στοχεύουν.
Τί κάνεις όμως όταν πχ μπείς από λάθος έστω γρήγορα σε μιά χιονισμένη - παγωμένη στροφή και προσπαθήσεις να το μαζέψεις με το γκάζι και "ανάποδα" και ο μεγάλος αδελφός που θα διαγνώσει σπινάρισμα αποφασίσει να φρενάρει τον ή τους τροχούς που σπινάρουν ή και να διακόψει ανάλογα με τα "αρχικά" του (ESP, ASR, ΣΟΥ.ΜΟΥ.ΤΟΥ, ΤΖΟΥ.ΚΟΥ.ΛΟΥ κλπ,κλπ) την παροχή ισχύος;;;; :( :( :(
Σίγουρα είναι σωτήρια για μιά μεγάλη γκάμα σφαλμάτων, καλό είναι πάντως να υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής τους ώστε να αποφασίζει ο κάθε χρήστης πότε και πόσο θα "βοηθηθεί".
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό almak » 23 Δεκ 2005, 23:12

Το κακό μ' αυτά είναι πως αποφασίζουν να επέμβουν με βάση ένα softwear ρυθμισμένο από το εργοστάσιο και που είναι προσαρμοσμένο στο "προφίλ" των υποψήφιων αγοραστών στους οποίους στοχεύουν
.
οι υποψηφιοι αγοραστές είναι γνωστής ικανότητας οδηγών και το softwear
το γνωρίζει ίδη. Άρα ώς εδώ καλά.

Τί κάνεις όμως όταν πχ μπείς από λάθος έστω γρήγορα σε μιά χιονισμένη - παγωμένη στροφή και προσπαθήσεις να το μαζέψεις με το γκάζι και "ανάποδα" και ο μεγάλος αδελφός που θα διαγνώσει σπινάρισμα αποφασίσει να φρενάρει τον ή τους τροχούς που σπινάρουν ή και να διακόψει ανάλογα με τα "αρχικά" του (ESP, ASR, ΣΟΥ.ΜΟΥ.ΤΟΥ, ΤΖΟΥ.ΚΟΥ.ΛΟΥ κλπ,κλπ) την παροχή ισχύος;;;; :( :( :(

Αν ξέρεις να το μαζέψεις τότε μπορείς να συνεργαστείς με τις καινούργιες
δυνατότητες του αυτοκινήτου και δεν θα φύγεις στον γκρεμό.

Σίγουρα είναι σωτήρια για μιά μεγάλη γκάμα σφαλμάτων, καλό είναι πάντως να υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής τους ώστε να αποφασίζει ο κάθε χρήστης πότε και πόσο θα "βοηθηθεί"

Αν παρ'όλα αυτά θες να επεμβαίνεις τότε χρειάζεσαι αυτοκίνητο
10ετίας το οποίο σίγουρα θα δέχεται τις εντολές σου αλλά πολύ
αμφιβάλω αν θα έχει την δυνατότητα να τις εκπληρώσει
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό Dark_kronos » 25 Δεκ 2005, 11:18

Πιθανων να ειναι πραγματι ετσι, αλλα τωρα μιακαι το στρονουμε ακομα δεν το βαζουμε σε δυσκολα, οποτε εχουμε ακομα καιρο μπροστα μας μεχρι να το μαθουμε.
Αμα ηθελες χορους καλα εκανες και πειρες το Santa Fe, αλλωστε ο καθενας χρηαζετε διαφορετικους χορους. Για τις δικες μας αναγκες οι χωροι του Sportage φτανουν και περισευουν, γιαυτο και πειραμε αυτο.
Άβαταρ μέλους
Dark_kronos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 18:53
Τοποθεσία: Ροδος!

Δημοσίευσηαπό almak » 27 Δεκ 2005, 09:48

Tasos 953
ένα μικρό παράδειγμα και με το συμπάθειο.
Όταν οι πολλοί φρενάρουν με ABS και σταματούν 50 μέτρα παρακάτω
με αποτέλεσμα να τρακάρουν τον μπροστινό ή να βγούν από τον δρόμο
στην ευθεία ή ακόμα και να χτυπήσουν κάποιον στην ευθεία , τότε όλοι
κατηγορούν το ABS που δεν σταμάτησαν 50 μέτρα νωρίτερα!!!!!
Δεν ακούω κανέναν να λέει ευτυχώς που δεν πήγα φρενάροντας 10 μέτρα
δεξιά ή αριστερά στο αντίθετο ρεύμα , έξω απο τον δρόμο στο πεζοδρόμιο, έξω απο τον δρόμο στον γκρεμό, και πόσους πείραμε αμπάριζα δεξιά-αριστερά.

Τέλος νομίζω ότι μιλάς για οριακές καταστάσεις τύπου WRC PARIS DACAR
τα οποία απέχουν από εμάς έτη φωτός!
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Δεκ 2005, 19:17

Όπως θα είδες, σε κανένα σημείο δεν ανέφερα κάτι σχετικό με τα ABS και είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως κανένας κοινός οδηγός δεν μπορεί να φρενάρει καλύτερα με το σύστημα απενεργοποιημένο. Η ένστασή μου στις επεμβάσεις των ηλεκτρονικών είναι στις ακραίες καταστάσεις που μπορείς να περιπέσεις οδηγώντας σε δρόμους σαν αυτούς που συχνά καλούμαστε στην περιοχή μου να κινηθούμε (με χιόνια - πάγο) και όπου ο έλεγχος ειδικά στους κινητήριους τροχούς είναι νομίζω απαραίτητος. Είναι μάλλον άσχημο να σε "κρεμάσει" κάποιο σύστημα επειδή θα διαγνώσει ολίσθηση, ενώ εσύ θα χρειάζεσαι περίσσεια ιπποδύναμης για να ισορροπήσεις με το γκάζι το αυτοκίνητο που έχει αρχίσει να φεύγει.... :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 28 Δεκ 2005, 16:19

Οσον αφορα το ABS, σε μερικες περιπτωσεις δυσκολευει το φρεναρισμα, οπως ας πουμε σε χωματινη κατηφορια που εκανες το λαθος να πας με πολλα και μπροστα ειναι πεταλο (κι απο κατω χαος). Σε αυτην την περιπτωση φρεναρεις πιο εντονα και πιο γρηγορα μπλοκαροντας τους τροχους και σχηματιζοντας ετσι ενα "βουναλακι" μπροστα τους, ενω με το ABS μπορει και να μη φρεναρεις σχεδον καθολου και να πας σουμπιτος. Γι αυτες τις περιπτωσεις θελει ειδικη εκπαιδευση και προπονηση στο χειροφρενο, το οποιο δε μασαει απο ABS :)
Επομενως καλο θα ηταν να μπορει να απεμπλεκει και το ABS, ενδεχομενως με καμμια ενοχλητικη ενδειξη στο ταμπλω (οπως για τις ζωνες) για τις θειτσες που μπορει και να το πατησουν κατα λαθος. Οι θειτσες ειναι και ο λογος που υπαρχουν ολα αυτα τα ηλεκτρονικα στα αυτοκινητα, καθαρα για ευκολια χρησης και ανεμελια. Οχι οτι δεν ειναι καλα ή οτι δεν κανουν δουλεια, δεν ειναι ομως και ακρως απαραιτητα. Ενας μετριος οδηγος ας πουμε ξερει οτι το πισωκινητο τερας των 300 ιππων δεν παει τραινο στις στροφες (αν δε μπει σωστα) και το προσεχει, αρα δε χρειαζεται συστήματα anti-spin ας πουμε κ.ο.κ...
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό Bandit » 29 Δεκ 2005, 02:10

ABS στο χώμα ... ΧΜΜΜ Δύσκολο πολύ
ABS στο δρόμο ... Τέλειο.(Αν παντρέυεται και με ESP)
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ABS ΣΤΟ SANTA EF?

Δημοσίευσηαπό santafe » 31 Δεκ 2005, 11:50

almak έγραψε:Tasos 953
ένα μικρό παράδειγμα και με το συμπάθειο.
Όταν οι πολλοί φρενάρουν με ABS και σταματούν 50 μέτρα παρακάτω
με αποτέλεσμα να τρακάρουν τον μπροστινό ή να βγούν από τον δρόμο
στην ευθεία ή ακόμα και να χτυπήσουν κάποιον στην ευθεία , τότε όλοι
κατηγορούν το ABS που δεν σταμάτησαν 50 μέτρα νωρίτερα!!!!!
Δεν ακούω κανέναν να λέει ευτυχώς που δεν πήγα φρενάροντας 10 μέτρα
δεξιά ή αριστερά στο αντίθετο ρεύμα , έξω απο τον δρόμο στο πεζοδρόμιο, έξω απο τον δρόμο στον γκρεμό, και πόσους πείραμε αμπάριζα δεξιά-αριστερά.

Τέλος νομίζω ότι μιλάς για οριακές καταστάσεις τύπου WRC PARIS DACAR
τα οποία απέχουν από εμάς έτη φωτός!
Άβαταρ μέλους
santafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 30 Δεκ 2005, 20:02

ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ABS ΣΤΟ SANTA EF?

Δημοσίευσηαπό Tuc » 04 Ιαν 2006, 21:44

To 1955 η Mercedes έβαλε πρώτη ζώνες ασφαλείας αλλά δεν περπάτησαν γιατί ο κόμσος νόμιζε οτι είναι επικίνδυνες . Έλεγαν θα τρακάρω και δεν θα μπορώ να λυθώ.
Όταν βγήκαν τα εκτινασσόμενα καθισματα στα αεροπλάνα τα καταργήσαν (οι γερμανοί) γιατί πίστευαν οτι οι πι΄λότοι θα εγκαταλείπουν εύκολα.
Όταν βγήκαν οι έγχρωμες τηλεοράσεις ΄΄ελεγαν οτι οι ασπρόμαυρες έχουν μεγαλύτερη ευκρίνεια.

Εγώ δεν ξέρω κανένα μηχάνημα σε βιομηχανία σήμερα που να μην ελέγχεται ψηφιακά. Όταν λοιπόν παράγεις φάρμακα και όλες οι μετρήσεις (θερμοκρασίες, ταχύτητες, αναλύσεις) γίνοται με ψηφιακά όργανα είναι ασφαλέστερη η παραγωγή ή όχι?
Τα σύγχρονα συστήματα ξέρουν:
Τα ABS αισίως 5ης γενιάς απενεργοποιούνται σε χαμηλές ταχύτητες.
Τα ESP απενεργοποιούνται όταν μπαίνουν τα μπλοκέ και παίρνουν στοιχεία από πολλούς αισθητήρες, ροπή, ανηφόρα, ταχύτητα, στρίψιμο τιμονιού κ.λ.π..

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κλάδους όπως "τεχνητή όραση", "έμπειρα συστήματα"κ.λ.π.. Το μηχάνημα καταλαβαίνει οτι εκεί είν αι το οπτικό νεύρο του ασθενούς και δεν το ακτινοβολεί. Θα μπορούσε κανένας μάγκας γιατρός να το κάνει με το χέρι?

Θα μπορούσε κανένας μάγκας μηχανικός να κόψει με ακρίβεια εκατοστού του χιλιοστού? Όλα με CNC γίνονται.

Βέβαια όπως έχει πεί κι ένας φίλος στο FORUM
"Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει την φυσική ηλιθιότητα" . Αν είναι να κάνεις την μαλακία πάντα μπορείς να την κάνεις.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό manos77 » 05 Ιαν 2006, 00:07

Για σας παιδια μια απορια μονο. Το ESP στα TUCSON & SPORTAGE κανουν δουλεια σε διαγωνιο κρεμασμα;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό manos77 » 05 Ιαν 2006, 00:08

Για σας παιδια μια απορια μονο. Το ESP στα TUCSON & SPORTAGE κανουν δουλεια σε διαγωνιο κρεμασμα;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό Tuc » 05 Ιαν 2006, 19:29

Επισκευτήτε τα www.stanfordracing.org kai www.grandchallenge.org/
Πρόκειται για αγώνα τύπου DAKAR στην έρημο, μόνο που τα αυτοκίνητα...ΕΙΝΑΙ ΡΟΜΠΟΤ.
Το συγκεκριμένο Touareg που νίκησε έχει:
5 κάμερες, ανιχνευτές lazer, ρανταρ και 7 υπολογιστές PENTIUM M που...το οδηγούν.
¨εκανε 212 km στην έρημο με οδηγό το GPS και ότι έβεπαν οι κάμερες για εμπόδιο ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.
Από τα 23 αυτοκίνητα που πήραν μέρος μόνο 5 τερμάτισαν.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έφτασε και προσπέρασε ένα HUMMER2 Robot.

Ο λόγος που γίνονται όλα αυτά είναι η δημιουργία ΣΤΡΑΤΟΥ ROBOTS!!!
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Tuc » 18 Ιαν 2006, 20:56

manos77 έγραψε:Για σας παιδια μια απορια μονο. Το ESP στα TUCSON & SPORTAGE κανουν δουλεια σε διαγωνιο κρεμασμα;


Δυστυχώς λόγω της "περίεργης" κατανομής βάρους στο Tucson (κατι σαν 57% μπροστά 43%πίσω) δεν έχω καταφέρει να το ζυγίσω όπως ανέφερες.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες