Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Επιλογή NIVA-SAMURAI

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Νοέμ 2003, 15:46

xontros έγραψε:Να διαφωνήσω και εγώ στο θέμα "σκάλα-αυτοφερόμενο" :shock:
Απλά. πείτε μου ένα σοβαρό εργαλείο off-road με αυτοφερόμενο 8)
Εξαιρείται το HNBA βέβαια...

Παιδιά, το σασί από μόνο του δεν δίνει καμία απολύτως παραπάνω δυνατότητα σε ένα όχημα εκτός δρόμου, αυτό προσπαθώ να πω απλά, ίσα-ίσα που είναι έξτρα βάρος.
Ο κυριότερος λόγος που πολλοί κατασκευαστές προτιμούν το σασί είναι η μεγαλύτερη αντοχή στα χτυπήματα και γι' αυτό τα οχήματα που το έχουν χαρακτηρίζονται σαν "καθαρόαιμα".
Όπως χαρακτηριστικά είπατε, το Niva έχει αυτοφερόμενο αμάξωμα και είναι από τα πιο "καθαρόαιμα" τετρακίνητα της αγοράς.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό grvit » 27 Νοέμ 2003, 19:52

Συνφορουμίστα Metalaxe , επειδή δηλαδή οι Ρωσοι πριν 20 (δεν ξέρω σε ποσο βάθος ετών εντοπίζεται η γέννηση του Lada) χρόνια δεν ηξεραν να το φτιάξουν με σασί τυπου σκάλας ή (το πιθανότερο) ειπαν "κολλάτε και βιδώνετε τώρα όπως -όπως να τελειώνουμε γρήγορα να δουμε αν περπατάει το όχημα..." ,θα μας βγεί σήμερα το αυτοφερόμενο σασί απο πάνω ? Δεν ακουσα ? Μα ειναι καλύτερο ? χμ...... Το λες επειδή σκάς απο ζήλεια που δεν μπορείς να κανεις ενα body lift !!!!! Γι αυτό !! Ορίστε μας ! Δεν το εχουμε καταλάβει νομίζεις ? Εξάλλου οπως ειπε και ο φίλος xontros .... Ποιό καθαρόαιμο 4χ4 εχει αυτοφερόμενο ? χεχεχε Λοιπόν πάρε το αυτοφερόμενο κλουβάκι σου και αντε να παίξεις σε αλλη ακρογιαλιά...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Νοέμ 2003, 20:47

Metalaxe έγραψε:
xontros έγραψε:Να διαφωνήσω και εγώ στο θέμα "σκάλα-αυτοφερόμενο" :shock:
Απλά. πείτε μου ένα σοβαρό εργαλείο off-road με αυτοφερόμενο 8)
Εξαιρείται το HNBA βέβαια...

Παιδιά, το σασί από μόνο του δεν δίνει καμία απολύτως παραπάνω δυνατότητα σε ένα όχημα εκτός δρόμου, αυτό προσπαθώ να πω απλά, ίσα-ίσα που είναι έξτρα βάρος.
Ο κυριότερος λόγος που πολλοί κατασκευαστές προτιμούν το σασί είναι η μεγαλύτερη αντοχή στα χτυπήματα και γι' αυτό τα οχήματα που το έχουν χαρακτηρίζονται σαν "καθαρόαιμα".
Όπως χαρακτηριστικά είπατε, το Niva έχει αυτοφερόμενο αμάξωμα και είναι από τα πιο "καθαρόαιμα" τετρακίνητα της αγοράς.

Τα MITSUBISHI των αγώνων αντοχής τί έχουν; Σαν σοβαρά μου φαίνονται.
Πιστεύω ότι τα αυτοφερόμενα (κατάλληλα ενισχυμένα) μάλλον είναι πιό άκαμπτα (τα Νίβα είναι πάντως σ' αυτόν τον τομέα άπαικτα). Άλλωστε δέν ειναι χαζοί οι των τεχνικών εταιρειών που τα προτιμούν στα εργοτάξια τα χαμένα στα βουνά, παρά τα όσα λέγονται για τα ηλεκτρικά τους κλπ.
Όσο για τους Ρώσσους.... πρίν από 20 χρόνια έφτιαχναν Σουχόϊ :lol: :lol: :lol:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 27 Νοέμ 2003, 21:27

grvit έγραψε:Συνφορουμίστα Metalaxe , επειδή δηλαδή οι Ρωσοι πριν 20 (δεν ξέρω σε ποσο βάθος ετών εντοπίζεται η γέννηση του Lada) χρόνια δεν ηξεραν να το φτιάξουν με σασί τυπου σκάλας ή (το πιθανότερο) ειπαν "κολλάτε και βιδώνετε τώρα όπως -όπως να τελειώνουμε γρήγορα να δουμε αν περπατάει το όχημα..." ,θα μας βγεί σήμερα το αυτοφερόμενο σασί απο πάνω ? Δεν ακουσα ? Μα ειναι καλύτερο ? χμ...... Το λες επειδή σκάς απο ζήλεια που δεν μπορείς να κανεις ενα body lift !!!!! Γι αυτό !! Ορίστε μας ! Δεν το εχουμε καταλάβει νομίζεις ? Εξάλλου οπως ειπε και ο φίλος xontros .... Ποιό καθαρόαιμο 4χ4 εχει αυτοφερόμενο ? χεχεχε Λοιπόν πάρε το αυτοφερόμενο κλουβάκι σου και αντε να παίξεις σε αλλη ακρογιαλιά...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Έσκισες !!!!!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Νοέμ 2003, 22:54

grvit έγραψε:Συνφορουμίστα Metalaxe , επειδή δηλαδή οι Ρωσοι πριν 20 (δεν ξέρω σε ποσο βάθος ετών εντοπίζεται η γέννηση του Lada) χρόνια δεν ηξεραν να το φτιάξουν με σασί τυπου σκάλας ή (το πιθανότερο) ειπαν "κολλάτε και βιδώνετε τώρα όπως -όπως να τελειώνουμε γρήγορα να δουμε αν περπατάει το όχημα..." ,θα μας βγεί σήμερα το αυτοφερόμενο σασί απο πάνω ? Δεν ακουσα ? Μα ειναι καλύτερο ? χμ...... Το λες επειδή σκάς απο ζήλεια που δεν μπορείς να κανεις ενα body lift !!!!! Γι αυτό !! Ορίστε μας ! Δεν το εχουμε καταλάβει νομίζεις ? Εξάλλου οπως ειπε και ο φίλος xontros .... Ποιό καθαρόαιμο 4χ4 εχει αυτοφερόμενο ? χεχεχε Λοιπόν πάρε το αυτοφερόμενο κλουβάκι σου και αντε να παίξεις σε αλλη ακρογιαλιά...... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Φίλε :evil: :evil: :evil: grvit, δεν είναι ότι δεν ήξεραν να το φτιάξουν οι Ρώσοι, απλά θεώρησαν ότι οι σκάλες είναι για τις οικοδομές και όχι για αυτοκίνητα :lol: :lol: :lol:
Σου λένε, άσε τους άλλους να φτιάχνουν σκαλωσιές και ας φτιάξουμε εμείς κανένα σοβαρό όχημα :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Όσο για τα body lift τα αφήνουμε για τις "κυρίες", εμείς δε ντρεπόμαστε να δείξουμε τα χρόνια μας :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ΥΓ : Θα σε δούμε από κοντά στις 6-12 μαζί με τους άλλους φίλους από τα νησιά :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό sakaflias » 28 Νοέμ 2003, 12:00

Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για της απαντήσεις .
Καλές και οι αναφορές για αυτοφερόμενο και τύπου σκάλας σασί ( για να μαθαίνουμε και εμείς οι νεώτεροι ) αλλά όχι με κόντρες και μαλώματα .
Τώρα σχετικά με το θέμα μας :
1) Samurai: πότε άρχισαν να εισάγονται τα Ισπανικά στη χώρα μας , και εάν υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσεις ένα Ισπανικό από ένα Ιαπωνικό
2) Niva: Διάβασα σε περιοδικό ότι η μέση κατανάλωση του είναι 14,1 λίτρα ενώ στο Samurai 10 λίτρα αληθεύει ;
sakaflias
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2003, 07:33

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Νοέμ 2003, 12:39

tasos953 έγραψε:Τα MITSUBISHI των αγώνων αντοχής τί έχουν; Σαν σοβαρά μου φαίνονται.
Πιστεύω ότι τα αυτοφερόμενα (κατάλληλα ενισχυμένα) μάλλον είναι πιό άκαμπτα (τα Νίβα είναι πάντως σ' αυτόν τον τομέα άπαικτα). Άλλωστε δέν ειναι χαζοί οι των τεχνικών εταιρειών που τα προτιμούν στα εργοτάξια τα χαμένα στα βουνά, παρά τα όσα λέγονται για τα ηλεκτρικά τους κλπ.
Όσο για τους Ρώσσους.... πρίν από 20 χρόνια έφτιαχναν Σουχόϊ :lol: :lol: :lol:

Μπορείς να μας δείξεις τα Mitsubishi που εννοείς? Δε φαντάζομαι να μιλάς για τίποτα τέρατα με σωληνωτά σασί, μιλάμε για οχήματα παραγωγής, και όχι για πρωτότυπα :shock:
Όσο για τα Niva στα εργοτάξια, μη ξεχνάμε και τον παράγοντα "κόστος" που ενδιαφέρει πάνω απ'όλα τις εταιρείες 8)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό pavlox » 28 Νοέμ 2003, 12:48

sakaflias έγραψε:Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για της απαντήσεις .
Καλές και οι αναφορές για αυτοφερόμενο και τύπου σκάλας σασί ( για να μαθαίνουμε και εμείς οι νεώτεροι ) αλλά όχι με κόντρες και μαλώματα .
Τώρα σχετικά με το θέμα μας :
1) Samurai: πότε άρχισαν να εισάγονται τα Ισπανικά στη χώρα μας , και εάν υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσεις ένα Ισπανικό από ένα Ιαπωνικό
2) Niva: Διάβασα σε περιοδικό ότι η μέση κατανάλωση του είναι 14,1 λίτρα ενώ στο Samurai 10 λίτρα αληθεύει ;

Ναι η καταναλωση ειναι απο τις μεγαλυτερες... :wink:

grvit έγραψε:]Συνφορουμίστα Metalaxe , επειδή δηλαδή οι Ρωσοι πριν 20 (δεν ξέρω σε ποσο βάθος ετών εντοπίζεται η γέννηση του Lada) χρόνια

Ναι ειναι αυτοκινητο με ιστορια....οπως τα Jeep και τα Land Rover....
ενω το ψηλοτάκουνο Soyzoykaki σου???? :lol:


ααα ναι η ιστορια του το ξεκιναει απο τα διχρονα....τζιπακια...πρρρ... πρρρ πρρρ.... :P :P

χεχεχε Λοιπόν πάρε το αυτοφερόμενο κλουβάκι σου και αντε να παίξεις σε αλλη ακρογιαλιά......


οχι....Τα Νιβα παιζουν σε βουνα!!!!...Τα soytzoykakia.. παιζουν σε παραλιες...βλεπε rent a car.... :P :P

Οσο για την σκαλωσια......και οι κοτές εχουν φτερα...Πετάνε??
Δηλαδη ο εχων σκαλωσια ειναι και ο καλυτερος? Εαν ο Nιβαρχηγος εριχνε τα ευρωπουλα που εχεις ριξει στο soytzoyki σου....ασε καλυτερα...
Εν πασει περιπτωση.. για να μηλησουμε και πιο σοβαρα... εκπληκτικο το Vitara σου αλλα..τωρα εχω Νιβα....χαχαχχαα :wink:

Παντα σε φιλικους τόνους.... :wink:
Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν δεν πεινoύσαν!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 28 Νοέμ 2003, 12:59

sakaflias έγραψε:Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για της απαντήσεις .
Καλές και οι αναφορές για αυτοφερόμενο και τύπου σκάλας σασί ( για να μαθαίνουμε και εμείς οι νεώτεροι ) αλλά όχι με κόντρες και μαλώματα .
Τώρα σχετικά με το θέμα μας :
1) Samurai: πότε άρχισαν να εισάγονται τα Ισπανικά στη χώρα μας , και εάν υπάρχει τρόπος να ξεχωρίσεις ένα Ισπανικό από ένα Ιαπωνικό
2) Niva: Διάβασα σε περιοδικό ότι η μέση κατανάλωση του είναι 14,1 λίτρα ενώ στο Samurai 10 λίτρα αληθεύει ;

Για να απαντήσω και εγώ στις απορίες σου:
Καταρχήν δεν υπάρχουν καθόλου κόντρες και "μαλώματα", απλά πολύ χιούμορ, μη σε ανησυχεί θα μπεις γρήγορα στο κλίμα...
1) Δεν ξέρω
2) Δεν ξέρω για την κατανάλωση του 1600 με το καρμπυρατέρ, αλλά το 1700 (που έχω) έχει μέση κατανάλωση σύμφωνα με τα περιοδικά 10,5 λίτρα που είναι πάνω-κάτω σωστό (μην ξεχνάς πως έχει μόνιμη τετρακίνηση σε αντίθεση με το Samurai).
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό grvit » 28 Νοέμ 2003, 15:06

pavlox έγραψε:Ναι ειναι αυτοκινητο με ιστορια....οπως τα Jeep και τα Land Rover....
ενω το ψηλοτάκουνο Soyzoykaki σου???? :lol:
ααα ναι η ιστορια του το ξεκιναει απο τα διχρονα....τζιπακια...πρρρ... πρρρ πρρρ.... :P :P

χεχεχε Λοιπόν πάρε το αυτοφερόμενο κλουβάκι σου και αντε να παίξεις σε αλλη ακρογιαλιά......


οχι....Τα Νιβα παιζουν σε βουνα!!!!...Τα soytzoykakia.. παιζουν σε παραλιες...βλεπε rent a car.... :P :P

Αγαπητέ φίλε Pavlox ,εαν οι εταιρίες rent a car ,χρησιμοποιήσουν NIVA ,σήμερα δεν θα οδηγούσες NIVA αλλά πιθανότατα κάποιο zuki.
To εργοστάσιο θα ειχε κλείσει απο τις μηνύσεις και επιστροφές αμαξιών.....

Anyway ,επειδή δεν εχουμε ξαναμιλήσει ,ενω με τον metalaxe εχουμε ανταλλάξει κάποιες απόψεις και καταλαβαινόμαστε, πλάκα κάνω,ετσι ? Τα NIVA ειναι πολύ γερά και προσφέρουν πολύ περισσότερα απο οσο κοστίζουν.
Και συνεχίζω ......
Βέβαια, δεν ξέρω αν παίζουν σε βουνά ή "τα παίζουν" στα βουνά... :twisted: :twisted: :twisted: , χεχε πάντως γενικά τα πανε καλά...
Ειχα παέι αρκετές φορές βόλτα με ενα φίλο με NIVA και παντα ειχαμε μαζί 2 σπρευ ηλεκτρικών επαφών,2 αιθέρες,και λοιπά βοηθητικά εκκίνησης.....
Επίσης δυστυχώς για μένα σε 6 μήνες αλλαξα 2 δισκοπλατώ ..........απο τις ρυμουλκήσεις...... :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό pavlox » 28 Νοέμ 2003, 16:01

Anyway ,επειδή δεν εχουμε ξαναμιλήσει ,ενω με τον metalaxe εχουμε ανταλλάξει κάποιες απόψεις και καταλαβαινόμαστε, πλάκα κάνω,ετσι

Φίλε μου μαζί μου εχεις το ''ελεύθερο'' να κανεις οση πλακα θελεις !!!! :wink:
Ετσι κ΄αλλίως μιλάμε για τα παιχνίδια μας, και που ξερείς αυριο (μαλλον) μπορει να εχω Vitara...με εχει φάει η γυναίκα μου.... :roll:και να σου ζητάω συμβούλες :shock:
Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν δεν πεινoύσαν!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Νοέμ 2003, 19:18

Τα συγχαρητήριά μου στην κυρία pavlox για το γούστο της :lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 29 Νοέμ 2003, 01:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Νοέμ 2003, 20:52

xontros έγραψε:
tasos953 έγραψε:Τα MITSUBISHI των αγώνων αντοχής τί έχουν; Σαν σοβαρά μου φαίνονται.
Πιστεύω ότι τα αυτοφερόμενα (κατάλληλα ενισχυμένα) μάλλον είναι πιό άκαμπτα (τα Νίβα είναι πάντως σ' αυτόν τον τομέα άπαικτα). Άλλωστε δέν ειναι χαζοί οι των τεχνικών εταιρειών που τα προτιμούν στα εργοτάξια τα χαμένα στα βουνά, παρά τα όσα λέγονται για τα ηλεκτρικά τους κλπ.
Όσο για τους Ρώσσους.... πρίν από 20 χρόνια έφτιαχναν Σουχόϊ :lol: :lol: :lol:

Μπορείς να μας δείξεις τα Mitsubishi που εννοείς? Δε φαντάζομαι να μιλάς για τίποτα τέρατα με σωληνωτά σασί, μιλάμε για οχήματα παραγωγής, και όχι για πρωτότυπα :shock:
Όσο για τα Niva στα εργοτάξια, μη ξεχνάμε και τον παράγοντα "κόστος" που ενδιαφέρει πάνω απ'όλα τις εταιρείες 8)

Όντως για τέρατα μιλάω, αλλά σ' αυτά δέν χρησιμοποιούν σκαλωσιές....
Άλλωστε τα σωληνωτά σασί τους είναι δικτυώματα στο χώρο που μοιάζουν πιό πολύ στα αυτοφερόμενα παρά στα σασί τύπου σκάλας.
Όσο για τις κατασκευαστικές εταιρείες όντως το κόστος σκέφτονται, γνωρίζοντας ότι σ' αυτούς το μεγάλο κόστος είναι το να μένουν τα στελέχη τους στο πουθενά ή να έχουν ένα στόλο ακινητοποιημένα από βλάβες και όχι το κόστος απόκτησης των αυτοκινήτων που ειναι πραγματικά μηδαμινό σε σχέση με το κόστος εγκατάστασης ενός εργοταξίου. Επειδή έχω σχέση με τον χώρο γνωρίζω την λογική τους. Άν δέν θέλαν να ξεχωρίζουν τα στελέχη (ιεραρχικά), θα έπαιρναν σε όλους από PAJERO και LAND CROUISER και πάνω, αλλά με τί θα κινούνταν μετά οι μεγάλοι ώστε να ξεχωρίζουν; :wink: :wink: :wink:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 28 Νοέμ 2003, 22:07

pavlox έγραψε:Ετσι κ΄αλλίως μιλάμε για τα παιχνίδια μας, και που ξερείς αυριο (μαλλον) μπορει να εχω Vitara...με εχει φάει η γυναίκα μου.... :roll:και να σου ζητάω συμβούλες :shock:

Τι ήταν αυτό που είδαν τα τσακίρικα και γαλάζια μπιρμπιλωτά μου μάτια μόλις τώρα ?? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Πιστεύω να κάνεις πλάκα φίλε Παύλο, αλλοιώς θα αποτελεί kazus beli (δεν ξέρω αν γράφεται έτσι, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό IKE » 28 Νοέμ 2003, 23:55

Τα Pajero ( όχι τα evo ) που αν δεν κάνω λάθος τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση στο Dakar 2003 (και σε προηγούμενα) είναι κάτι σαν Group A και φυσικά είναι αυτοφερόμενα .

Το αυτοφερόμενο πλαίσιο δεν υστερεί εν γένη απο το πλαίσιο σκάλας, όλα είναι θέμα σχεδίασης και εφαρμογής.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες