Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βενζίνη vs Πετρέλαιο - Οικολογία και Οικονομία ;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Βενζίνη vs Πετρέλαιο - Οικολογία και Οικονομία ;

Δημοσίευσηαπό terzo » 04 Απρ 2006, 13:05

Ενα άλλο θέμα που θα ήταν καλό να συζητήσουμε είναι το θέμα της ΒΕΝΖΙΝΗΣ και του ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. Οπως όλοι ξέρουμε στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη απαγορευέται η κυκλοφορία τέτοιων οχημάτων. Αυτό λένε οτι σύντομα θα αλλάξει γιατί οι πετρελαιοκινήτηρες πλέον έχουν την δυνατότητα να ρυπαίνουνε λιγότερο, να κάνουνε μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, να κάνουνε οικονομία στην τσέπη μας.

Η Greenpeace καταγγέλει ότι στην πραγματικότητα πρόκειται για μια υποκρισία που έχουν περάσει στην Ευρωπαική Ενωση το trust των εταιριών πετρελαίου και τον αυτοκινητοβιομηχανιών. Οπως αναφέρει η δημοφιλής οργάνωση, αντί η Ευρωπαική Ενωση να σπρώξει μόνο τις εναλλακτικές μορφές κίνησης επιτρέπει αυτό το παιχνίδι με δήθεν οικολογικό υπόβαθρο.
Οι πετρελαιοβιομηχανίες δεν θα χάσουνε τίποτα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πωλήσουνε νέα αυτοκίνητα δήθεν πιο οικονομικά και πιο οικολογικά.

"Η Ελλάδα κατέχει ένα αρνητικό ρεκόρ σε ό,τι αφορά στα επίπεδα των φονικών1 μικροσωματιδίων (ΡΜ10) στην ατμόσφαιρα, μεγάλο ποσοστό των οποίων οφείλεται στην κυκλοφορία των οχημάτων. Τα ‘πρωτεία’ κρατά η Θεσσαλονίκη (2 στις 3 μέρες, η μέση συγκέντρωση των ΡΜ10 είναι πάνω από το όριο των 50 μg/m3), δεύτερη η Αθήνα (1 στις 2 μέρες, η μέση συγκέντρωση των ΡΜ10 είναι πάνω από τα 50 μg/m3) και ακολουθούν η Λάρισα και η Πάτρα στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Σχετικές μελέτες του τμήματος Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής Αθηνών έδειξαν ότι αν τα μέσα επίπεδα των μικροσωματιδίων (ΡΜ10) στην Αθήνα ήταν κάτω από 20 μg/m3 (αντί των 52,12 μg/m3 που είναι τώρα), θα είχαμε 5.066 λιγότερους θανάτους κάθε χρόνο. Επιπλέον, μια τέτοια μείωση θα αύξανε το προσδόκιμο ζωής σχεδόν κατά ένα χρόνο για κάθε κάτοικο της Αθήνας."

Μια από τις κύριες πηγές των αιωρούμενων σωματιδίων είναι οι πετρελαιοκινητήρες. Τα μικροσωματίδια θεωρούνται καρκινογόνα. Δεκάδες έρευνες σε όλο τον κόσμο τα ενοχοποιούν όχι μόνο για αύξηση της θνησιμότητας, αλλά και για σημαντικές μακροχρόνιες βλάβες στην υγεία. Η πιθανή άρση της απαγόρευσης των πετρελαιοκίνητων επιβατηγών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα είχε ως αποτέλεσμα την έξαρση του φωτοχημικού νέφους και την επαύξηση των ήδη υψηλών επιπέδων των επικίνδυνων μικροσωματιδίων"

Τα προβλήματα στο πλασάρισμα ως δήθεν οικολογικά και οικονομικά τα πετρελαιοκίνητα εντοπίζονται στα εξής :

-Ο νόμους που θα ψηφιστεί δεν προβλέπει την υποχρεωτική χρήση του φίλτρου μικροσωματιδίων απο τα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα αυτοκίνητα χαμηλού κόστους να μη το τοπεθετούνε.
-Το υψηλότερο κόστος αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου
-Η χαμηλή ποιότητα του πετρελαίου στην χώρα μας.
-Η τιμή του πετρελαίου είναι πολυ κοντινή πλέον με της βενζίνης και θα γίνει ακόμα περισσότερο με την απελευθέρωση της κίνησης πετρελαιοκίνητων οχημάτων στις δυο μεγάλες πόλης.
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Βενζίνη vs Πετρέλαιο - Οικολογία και Οικονομία ;

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 04 Απρ 2006, 14:09

Με φράσεις "άλλες μελέτες" και "άλλες έρευνες" δεν βοηθάς αλλά το αντίθετο ακριβώς. Ενας υπερμαχος της πετρελαιοκίνησης έχει να σου δείξει στοιχεία η greenpeαce τίποτα εκτός απο μαλιάδες κρεμασμένους σε τανκερ! ( Οχι καλέ! η greenpeace δεν εχει σχέση με εταιρίες και λειτουργεί για το καλό μας... ναι; )

Επιτέλους ας πάρουμε και κάτι καλό απο τους "ευρωπαίους" γιατί μόνον τα κακά τους κάνουμε με επιτυχία.

α) ο νόμος που θα ψηφιστεί, θα αφορά μόνον καινούρια οχήματα, κατά συνέπεια θα έχουν το φίλτρο μικροσωματιδίων, το οποίο περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα service για αλλαγή με βάση τα χμ.

β) Το υψηλότερο κόστος της αγοράς πετρελαιοκίνητου είναι γεγονός, για τον λόγο ότι είναι ακριβότερη η κατασκευή του ούτως ή άλλως + το κόστος εξέλιξης στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες. Κανείς δεν θα σε υποχρεώσει να το αγοράσεις!

γ) Η χαμηλή ποιοότητα είναι σχεδόν μύθος, πλέον, ειδικά στα πρατήρια μεγάλων εταιριών ( BP, SHELL, EKO, ELDA, AVIN κλπ) απλά έχουν σημείο πήξης τους -8C ενώ σε βορειότερες χώρες πολύ ποιό κάτω ( θέμα διύλυσης ). Είχε κανείς σοβαρό συμβάν απο πετρέλαιο σε σύγχρονο κινητήρα; Χώρια που σε λίγο καιρό θα κυκλοφωρεί και πετρέλαιο ultra clean για τους πολύ σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες (πχ: rav4x D-4D )

δ) Η τιμή του πετρελαίου σε φυσιολογικές συνθήκες αγοράς ( και όχι μπανανίας με το πετρέλαιο θέρμανσης να επιρεάζει την τιμή του κίνησης) θα είναι πάντα λίγο φθηνότερη απο την βενζίνη, για λόγους κόστους παραγωγής στο διυλυστήριο.

---Τελικά μόνον οι παντογνώστες Έλληνες πολιτικοί γνώριζαν τα κακά του πετρελαίου και μας προφύλαξαν!!! Αλλά μόνον όσους κατοικούν στις πόλεις Αθήνα και Θεσσαλονίκης ( ούτε καν στους νομούς! ) σκέφτηκαν να σώσουν!

---Τελικά όλοι οι άλλοι σε όλον τον κόσμο είναι ηλίθιοι που δεν καταλαβαίναν τόσα χρόνια γιατί παθαίνουν καρκίνο! ( Τα βυτία με το θερμανσης τα έχεις δει; Κάθε οικοδομή που καίει θέρμανσης-παντα νοθευμένο ή μαζουτ ή λάδια μηχανων είναι υπέυθηνη για τα μικροσωματίδια )

Και για να μην παρεξηγηθώ, ναι στην υβριδική τεχνολογία, με 1000!!!
Αλλά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου σήμερα σε οικομία-κατανάλωση-οικολογία, το 2 είναι στάνταρ και κλειδωμένο.

Τί ποιό οικολογικό, αντί για 15λ/100χμ να καίει 8λ/100χμ;;; Αυτό το αναφαίρω γιατί οικολογικές δεν είναι μόνον οι εκπομπες ρύπων αλλά και η πολύ χαμηλώυτερη κατανάλωση κατά συνέπεια λιγότερη άντλιση κλπ...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό fokion » 04 Απρ 2006, 14:48

Μεγαλη κουβεντα ανοιξε τωρα.... Ωραια κουβεντα ομως....

Λενε ( μια και εγω δεν ειμαι ειδικος ) οτι παρ' ολα αυτα τα καυσαερια των diesel ειναι πιο "καθαρα" βλεπε ειδικα τωρα με τα common rail και τους καταλυτες....

Ως γνωστον εγω ειμαι κακοπιστος. Το κρατος λοιπον για να προστατευσει το περιβαλλον αφηνει τους ταξιτζηδες να καινε το οτιδηποτε ( γιατι αραγε ΚΑΝΕΝΑ ταξι στο εξωτερικο δεν βγαζει ντουμανι, ουτε καν καπνο ποτε δεν το καταλαβα......) γιατι σε περιοδους απεργιων τω βενζιναδικων νομιζετε οτι δεν εχουν καψει θερμανσης απο τα σπιτια τους.. κα ιμη μου πειτε κοινοχρηστο κ.λ.π. ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ
αλλα βεβαια και τα δημοσια λεοφωρια..... ναι τωρα τελευταια πηραν τα..... γκαζοζεν :D :D μονο που πρεπει να ταξιδεψουν την μιση αθηνα να γεμισουν...
Α και το αλλο ωραιο----- εχουμε ΟΛΟΥΣ τους κινδυνους απο την πυρινικη ενεργεια αλλα κανενα απο τα ωφελη.... ( τουλαχιστον )

Επεισεις - δυστυχως για εμενα - οπως αναφερθηκε ΔΕΝ θα επιτραπει η μετατροπη βενζινοκινητων σε πετρελαια....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό kyran » 04 Απρ 2006, 15:27

τελικα ρε παιδια εγω που ειμαι απο κορινθο μπορω να παω στην αθηνα με το πετρελαιο μου? αν με σταματησει μπατσος τι γινετε?
Kia Sorento 2.5 CRDi - KUMHO A/T 255/70/16
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 04 Απρ 2006, 15:30

Πρακτικα??? ναι μπορεις, δε γινεται τιποτα
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Απρ 2006, 15:31

kyran έγραψε:τελικα ρε παιδια εγω που ειμαι απο κορινθο μπορω να παω στην αθηνα με το πετρελαιο μου? αν με σταματησει μπατσος τι γινετε?



Μην φροβασαι δεν προκειτε να σε σταματησει μπατσος.,εγω μενω στην Αθηνα και κυκλοφορω πετρελαιο,σιγα που μ'εχουν σταματησει ποτε.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό terzo » 04 Απρ 2006, 16:13

Εγω πιστευώ πως το σοβαρό θέμα είναι ότι δεν επικεντρωνόμαστε σε νέες πήγες ενέργειας και είμαστε πάλι στο πετρέλαιο. Ασχέτα με τους λόγους που είχε γίνει αυτό το μέτρο για την πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη στο παρελθόν μήπως πρέπει να προχωρήσουμε σε πιο δραστικά μέτρα απο το να φτάσουμε σε νέα μελοντική "απόσυρση" όλων των καταλυτικών για τα "νέα οικολογικά/οικονομικά" πετρελαιοκίνητα ;

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτό το παιχνίδι θέλουνε να παίξουμε. Ηδη με τα καταλυτικά έγινε μια φορά ... και τώρα έχουμε το πρόβλημα με τους καταλύτες και την ανακύκλωση! Τώρα θα ξαναγυρίσουμε πίσω στα ίδια.

Απο αυτή την άποψη λέω.. STOP! Απο αυτή την άποψη λέω ναι να αλλάξουμε κινητήρες αλλά που θα δούμε πραγματικές διαφορές στην οικολογία/οικονομία! Οι αυτοκινητοβιομηχανιες παίζουν το παιχνίδι της μουσικής βιομηχανίας .. την ανακύκλωση της μουσικής! :-) Ξαφνικά μόλις γίνει η απελευθέρωση θα δούμε διαφημίσεις πάντου για να αντικαταστήσουμε το αυτοκίνητο με ενα καλύτερο πετρελαιοκίνητο οικονομικό και οικολογικο! Θα γίνει πλύση εγκεφάλου. Το αποτέλεσμα θα είναι τεράστια κέρδη και τις εταιρίες και καμία εξέλιξη για τα εναλλακτικά καύσιμα.

Μια πιεση λοιπόν στις εταιρίες είναι να μην επιτρέψουμε την χρήση πετρελαιοκινητήρων και να τις πιέσουμε για κάτι καινούργιο. Εγω πιστεύω πως ήδη μπορούμε να έχουμε κινητήρες αποδοτικούς με εναλλακτικά καύσιμα, αλλά σε μυστικές συμφωνίες με τις πετρελαιοβιομηχανίες η έρευνα γίνετε με αργούς ρυθμούς και σε πειραματικό στάδιο.
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Δημοσίευσηαπό fokion » 04 Απρ 2006, 16:22

Τωρα το πας πολυ μακρυα...... στα ορια του ανεφικτου
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό terzo » 05 Απρ 2006, 00:47

Ενα ακόμα αρκετά παλαιό άρθρο του περιοδικού 4 ΤΡΟΧΟΙ σχετικά με τα μικροσωματίδια που λέγαμε.

ΡΜ 10; Τι είναι αυτό;

Μεγάλες –πόσες ακόμη;- αλλαγές έρχονται στην αγορά αυτοκινήτου με τα νέα μέτρα που μελετά η Ε.Ε. και που απορρέουν από την εφαρμογή των υποχρεώσεων του πρωτόκολλου του Κιότο, το οποίο η Γηραιά Ήπειρος υπέγραψε και υποστηρίζει με θέρμη. Βασικό στοιχείο είναι η φορολογία του αυτοκινήτου σε σχέση με το μονοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπει και όχι πλέον με βάση τον κυβισμό του. Από αυτό φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι το κύριο βάρος των φόρων θα «μετατοπιστεί» στα καύσιμα, ενώ θα λιγοστέψουν σταδιακά οι διάφορες επιβαρύνσεις που ενσωματώνονται στην τιμή της αγοράς. Η εφαρμογή των μέτρων πρόκειται να ξεκινήσει το 2004, όμως η χώρα μας έχει πάρει πενταετή «χάρη» μαζί με την Ιρλανδία, επειδή οι κρατικές της υπηρεσίες οφείλουν την ύπαρξή τους στα έσοδα από την βαρειά φορολογία που μέχρι σήμερα επιβάλουν στα αυτοκίνητα. Εν τω μεταξύ ένα ακόμη θέμα περιβαλλοντογικής ανησυχίας έρχεται στην επικαιρότητα, μέσω της αναγνώρισης ενός ακόμη επικίνδυνου ρύπου, που φέρει προς το παρόν την ονομασία ΡΜ 10. Το σωματίδιο αυτό, με διάμετρο μικρότερη των 10 εκατομμυριοστών του μέτρου, εκλύεται στην ατμόσφαιρα από τα αυτοκίνητα, τις βιομηχανίες και την σκόνη του εδάφους. Η συγκέντρωσή του σε μεγάλες ποσότητες στην πρωτεύουσά μας προκαλεί και θανάτους (διπλωματική εργασία του μηχανολόγου-μηχανικού κ. Παπαστεριάδη στο Πολυτεχνείο που δημοσιεύτηκε στον Τύπο, για τον τομέα Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας, «έδειξε» το ΡΜ 10 ως εμπλεκόμενο σε 848-1.164 θανάτους τον προηγούμενο χρόνο). Οι μετρήσεις των σταθμών του ΠΕΡΠΑ αποκάλυψαν ότι οι υψηλές συγκεντρώσεις των σωματιδίων ΡΜ 10, που δεν πρέπει να ξεπερνούν τις 35 ημέρες τον χρόνο, στην Αθήνα το 2001 έφθασαν σε κάποιες περιοχές την «επίδοση» των 101 ημερών. Οι πιο επικίνδυνες ώρες για την ανάπτυξη των σωματιδίων ΡΜ 10 είναι στην Αττική από τις 7 ως τις 11 το πρωί, διάστημα όπου ως γνωστόν οι δρόμοι κυριαρχούνται από το μποτιλιάρισμα και την κυκλοφοριακή αναρχία.

8/12/2002
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 05 Απρ 2006, 07:37

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Όλος ο κόσμος δεν είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη...! Όλος ο κόσμος δεν είναι η Ελλαδάρα μας!!!

Τί θα πεί "να μην επιτρεψουμε την χρήση πετρελαικίνητων" και "θα γίνει πλύση εγγεφάλου"...!

Θα τρελαθούμε δηλαδή; Ας βγούμε λίγο ποιό έξω απο τον μικρόκοσμό μας, που μας έχουνε απομονώσει και ας ανοίξουμε τα μυαλά μας.

Μακάρι να είχαμε όλοι τα € να παίρναμε toyota prius με 25000€ ή lexus rx400 με 65-70000€
...αλλά αν γυρίσυμε στα υβριδικά ( που είμαι υπέρ ) οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα τα πουλάνε πάλι;;;
Δεν θα γίνει πλύση εγκεφάλου;;;

Μετα από 7-10χρόνια δεν θα έχουμε με τις τεράστιες μπαταρίες ( συσωρευτές υδρογώνου κλπ,κλπ... ) το ίδιο πρόβλημα που έχουμε τώρα με τους καταλύτες;;;

Και ας μην ξεχνιώμαστε, οτι το πρόβλημα των καταλυτών παρουσιάζεται σε υπανάπτηκτες χώρες (η μπανανία μας 1η) λόγω ΠΑΙΔΙΑΣ-ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΓΗΣΙΑΣ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 05 Απρ 2006, 07:43

Και κάτι ακόμη ποιό ουσιαστικό για οικολογία και οικονομία αλλά και ποιότητα ζωής;;;

ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΩΡΙΑΚΟ!!! ΑΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΑ ΕΠΙ ΩΡΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ!

ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΣΚ@Τ@, ΑΣ ΤΑ ΚΑΘΑΡΗΣΟΥΝΕ ΤΩΡΑ!

Αυτο είναι κάτι που μπορούμε να αλλάξουμε εμείς!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό terzo » 05 Απρ 2006, 11:45

Η διαφορά με τα υβριδικά είναι ότι οι εταιρίες έχουνε έτοιμους τους πετρελαιοκινητήρες και απλά κάνουνε κάποιες μετατροπές και μας τους πλασάρουνε ξανά σαν οικολογικούς. Το θέμα είναι η ανάπτυξη νέας τεχνολογίας απο το μηδέν για να καταφέρουμε ένα ουσιαστικό αποτέλεσμα και να έχει νόημα η αλλαγή. Και φυσικά με τα υβριδικά πάλι θα κερδίσουνε οι εταιρίες και φυσικά αυτο είναι θεμιτό. Το θέμα είναι ότι το καθυστερούνε γιατί δεν θέλουνε να ρίξουνε αλλά λεφτά για την ανάπτυξη των υβριδικών και προτιμούνε μια ακόμη εύκολή γύρα με τεράστια κέρδη πουλώντας τους πετρελαιοκινητήρες ως επανάσταση...

Αν τα κράτη θέσουν νωρίτερα πιο αυστηρά κριτήρια και στόχους για το θέμα μόλυνση και αυτοκίνητο θα πάμε πιο γρήγορα στα υβριδικά και θα πέσουνε οι τιμές. Είναι θέμα πολιτικών αποφάσεων οι βιομηχανίες αναγκαστικά θα ακολουθήσουνε γρήγορα για να κερδίσουνε και πάλι.

Εμείς σε όλα ξεκινάμε με 5ετής χάρες... μέχρι να προσαρμοστούνε... και ο καρκίνος βασιλεύει...
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 05 Απρ 2006, 13:08

Tώρα αρχίζουμε να συμφωνούμε, μόνο που δεν έχουνε και έτοιμους τους πετρελαιοκινητληρες... μεγάλες εταιρίες κάνουν μεγάλες επενδύσεις ενώ άλλες, πάλι μεγάλες ( honda, subarou ) δεν έχουν κάν πετρελαιοκινητήρα και τώρα αρχίζουν ( η honda "δανείζεται" μπλοκ-κεφαλές απο isuzu δεν είναι δικόι της ).

Α! και δεν μας πουλάνε τους πετρελαίοκινητήρες ως επανάσταση, αυτή ηεντύπωση υπάρχει ίσως στο Ελλαδιστάν. Έξω, δυτικά και ανατωλικά, όλοι, μα όλοι είν μιά ζωή, το κριτήριο της επιλογής: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 21 Μάιος 2006, 08:50

Από το http://tech.pathfinder.gr/tech/186392.html :
"Η περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace ζητά από την κυβέρνηση να μην άρει την την απαγόρευση πετρελαιοκίνητων επιβατηγών αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς εκτιμά ότι θα οξυνθεί το νέφος και θα αυξηθούν υπέρμετρα τα θύματα της ρύπανσης.

Με αφορμή τις προτάσεις για την άρση της απαγόρευσης, η Greenpeace υποστηρίζει ότι η πετρελαιοκίνηση είναι όχι μόνο καταστροφική για το περιβάλλον και την υγεία, αλλά και ασύμφορη οικονομικά.

Σύμφωνα με έκθεση της διεθνούς περιβαλλοντικής οργάνωσης, με το χαρακτηριστικό τίτλο Diesel: ο σιωπηρός δολοφόνος η πετρελαιοκίνηση είναι επικίνδυνη για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον επειδή εκλύει μικροσωματιδίων πετρελαϊκής προέλευσης που ευθύνονται για πρόωρους θανάτους, καρδιοαναπνευστικά προβλήματα , καρκίνο και άλλα προβλήματα υγείας.

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα εκλύουν 10 έως 300 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας.

Επιπλέον, ακόμα και τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα επιβατηγά αυτοκίνητα εκπέμπουν κατά μέσο όρο 8 έως 10 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα και συνεπώς συμβάλλουν αναλογικά περισσότερο στη δημιουργία φωτοχημικού νέφους.

Σύμφωνα με την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro4) , οι παγίδες μικροσωματιδίων (φίλτρα) δεν είναι υποχρεωτικές στη συντριπτική τους πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Ακόμα και όταν όμως εφαρμοστεί η αυστηρότερη ευρωπαϊκή νομοθεσία (Euro 5) μετά το 2010, οι πετρελαιοκινητήρες θα εξακολουθούν να υστερούν ως προς τις περιβαλλοντικές τους επιδόσεις σε σύγκριση με τους βενζινοκινητήρες.

«Υψηλό κόστος»

Η Greenpeace υποστηρίζει επίσης ότι η πετρελαιοκίνηση είναι τελικά πιο ακριβή για τον καταναλωτή γιατί:

-Οι παγίδες μικροσωματιδίων(φίλτρα) ανεβάζουν αισθητά το κόστος του αυτοκινήτου, ενώ το ίδιο αυτοκίνητο έχει εξαιτίας των φίλτρων μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
-Για να γίνει η απόσβεση της αυξημένης δαπάνης για την αγορά πετρελαιοκινητήρα μέσω του μειωμένου κόστους του πετρελαίου σε σύγκριση με τη βενζίνη θα πρέπει το αυτοκίνητο να διανύει ετησίως 12.500 χιλιόμετρα.
-Οι πετρελαιοκινητήρες είναι εξαιρετικά ευαίσθητοι και φθείρονται σημαντικά στην (εξαιρετικά πιθανή) περίπτωση που χρησιμοποιηθεί νοθευμένο καύσιμο. Ο καταναλωτής θα χρειαστεί να πληρώσει σημαντικό επιπλέον ποσό για την επισκευή του κινητήρα.
-Αν ενσωματωθεί το εξωτερικό κόστος της πετρελαιοκίνησης που σχετίζεται με τις επιπτώσεις στην υγεία και το περιβάλλον, τότε το πραγματικό κόστος αυξάνεται σημαντικά.

Η Greenpeace ζητά να διατηρηθεί η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης και να στραφεί η κυβέρνηση σε εναλλακτικά καθαρότερα καύσιμα, όπως τα βιοκαύσιμα)."

Απορώ γιατί αυτή η πίεση στην Ελλάδα και όχι και αλλού? Ειμαστε η μόνη χώρα που στις δυο μεγάλες πόλεις έχει τόση περιβαλλοντική επιβάρυνση? Και γιατί το βάρος ρίχνεται μόνο στα ΙΧ και όχι και σε βιομηχανίες κλπ???
Από την άλλη δεν περιμένω εγώ προσωπικά να γίνει κάτι θετικό, αφού σκεφτείτε πως και το μέτρο για τοποθέτηση ταμειακων επί των αντλιών ναυάγησε(αν ελέγχεται ο πρατηριούχος και ο προμηθευτής για το τι πουλάει, πάει η νοθία και τα παράνομα καυσιμα)....Οταν μιλάει το χρήμα σκάσε και κολύμπα (στα σκ@τ@).
Τέλος να προτείνω στην Greenpeace για την Ελλάδα τουλάχιστον να πιέζει σε εφικτά πράγματα όπως βελτιστοποίση ΜΜΜ ώστε να μην χρησιμοποιούν όλοι τα ΙΧ, ενναλακτικοί τρόποι μετακίνησης (πχ ποδήλατα ή υβριδικά ΜΜΜ), αλλά και εκσυγχρονισμό και απομάκρυνση των ρυπογόνων βιομηχανιών-βιοτεχνιών από τα αστικά κέντρα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό terzo » 22 Μάιος 2006, 13:59

Αν όντως η GREENPEACE ασχολείται με το θέμα μόνο στην Ελλάδα (πράγμα το οποίο δεν μπορώ να επιβεβαιώσω και νομίζω πως είναι αληθινό) μήπως συμβαίνει διότι έχουμε το μεγαλύτερο πρόβλημα; Είναι γνωστό ότι η Θεσσαλονίκη κατέχει την πρώτη θέση στην συγκέντρωση μικροσωματιδιών στην Ευρώπη. Επίσης το TOP10 το συμπληρώνουνε κυριώς Ελληνικές πόλεις.

Για να δείτε πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα σας στέλνω link με άρθρα απο τα ΝΕΑ οπου επισημάνουνε το πρόβλημα το 1998! Οκτώ χρόνια μετά δεν κάνουμε τίποτα ....


http://www.tanea.gr/print_article.php?e ... m=N14&aa=2

http://www.tanea.gr/print_article.php?e ... m=N14&aa=1

Εγω πιστευώ πως αν θέλουμε να κινήσουμε τα πετρελαιοκίνητα σωστά πρέπει να γίνει υποχρεωτική η πώληση των αυτοκινήτων με το φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδιών και να υποχρεωθούνε όλα τα οχήματα που δεν το έχουνε να το τοποθετήσουνε. Και ας κάνουμε την αρχή απο τα ταξί/λεωφορεία.

Θέλω να κάνω ένα γκάλοπ ανάμεσα στους φίλους του forum που έχουνε πετρελαιοκινητήρα. Πως θα σας φαινόταν αν επρέπει να τοποθετήσετε το φίλτρο υποχρεωτικά με δικά σας έξοδα ; Αν μείνει προαιρετικό θα το τοποθετήσετε για είστε εσείς σωστοί με το περιβάλλον; Οσοι λέτε "απελευθέρωση τώρα των πετρελαιόκινητων" είστε διαθετιμένοι να παραγγείλετε το αυτοκίνητο σας με το φίλτρο :
Άβαταρ μέλους
terzo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 15:02

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες