Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KIA SPORTAGE

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

KIA SPORTAGE

Δημοσίευσηαπό ser » 30 Ιαν 2004, 20:56

Μήπως οι πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου δείχνουν ήσυχους οικογενειαρχες, ρουτινιάριδες αγρότες.
Αν υπάρχει κανείς που το χρησιμοποιεί και για εκδρομές [οχι extreme σωνει και καλα] ας ενωθεί στην ομάδα που λέω να φτιάξουμε.
ser
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Ιαν 2004, 23:14
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mike1962 » 02 Φεβ 2004, 00:05

Ser γεια σου,
Και εγώ έχω βρεθεί με ένα ΚΙΑ Sportage 16V 2000cc toy 95 (από τα πρώτα). Έχω παράπονα από την ποιότητα κατασκευής (αν και το έχω ταλαιπωρήσει) αλλά και από την έλλειψη ανταλλακτικών στη Θεσ/νικη.
Όμως η εκτός δρόμου εικόνα του είναι πολύ καλή σε εκδρομικά ή μέτριας δυσκολίας καταστάσεις, το πίσω μπλόκε του κάνει καλή δουλεία, έχει δύναμη. Δυστυχώς δεν είναι στις βασικές (μαζικές) επιλογές από τους φανατικούς του Off road και δεν υπάρχει προσφορά σε after market καλούδια, δύσκολα θα βρεις βελτιωμένες αναρτήσεις (ύψος διαδρομή) και αλλά όπως μειωτήρας.
Στη παρακάτω διεύθυνση θα δεις τι γίνεται με τα ΚΙΑ στην Αμερική ή αλλού
http://www.4x4wire.com/forums/ubbthreads.php?Cat=&C=25

Θα ήθελα να μου πεις τυχών βελτιώσεις ή προβλήματα που έχεις με το ΚΙΑ σου.

Ευχαριστώ
mike1962
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 13 Απρ 2003, 20:44
Τοποθεσία: Tουμπα, Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 04 Φεβ 2004, 23:40

Γεια χαρα,στους φιλους με SPORTAGE,μιας και ηταν το προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα για 3 χρονια και 110000κms,να πω και εγω τη γνωμη μου.Το βασικοτερο νομιζω ειναι πως αξιζει για τα λεφτα που δινεις και με 4 ΜΤ/S (215-80/15 ειχα εγω)+4 ελατηρια Eibach (+2-2,5inc απο USA),κινησαι αξιοπρεπως ακομη και σε δυκολα κομματια...Βεβαια θα προτεινα και ενα σετ μηχανικες πλημνες WARN (απο USA),μιας και το sportage εχει σοβαρο προβλημα στο σημειο αυτο.Κατα τα αλλα μαλλον δεν υπαρχει τιποτα αλλο σχετικα με βελτιωσεις :(
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Φεβ 2004, 23:51

MAVERICKios έγραψε:Γεια χαρα,στους φιλους με SPORTAGE,μιας και ηταν το προηγουμενο αυτοκινητο που ειχα για 3 χρονια και 110000κms,να πω και εγω τη γνωμη μου.Το βασικοτερο νομιζω ειναι πως αξιζει για τα λεφτα που δινεις και με 4 ΜΤ/S (215-80/15 ειχα εγω)+4 ελατηρια Eibach (+2-2,5inc απο USA),κινησαι αξιοπρεπως ακομη και σε δυκολα κομματια...Βεβαια θα προτεινα και ενα σετ μηχανικες πλημνες WARN (απο USA),μιας και το sportage εχει σοβαρο προβλημα στο σημειο αυτο.Κατα τα αλλα μαλλον δεν υπαρχει τιποτα αλλο σχετικα με βελτιωσεις :(


Θα συμφωνήσω σε όλα και περισσότερο για τις πλήμνες.

Όσον αφορά τις μετατροπές, έχω δει διάφορα άλλα σε site στην Κορέα και την Ιαπωνία. Ψάξε λίγο.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 05 Φεβ 2004, 00:08

Πραγματι,σε sites Κορεα και Ιαπωνιας βρισκεις ενδιαφεροντα πραγματα,αλλα με τη γλωσσα γινεται της .....Κορεας :? Οι Αμερικανοι εχουν αρκετες μετατροπες για sportage αλλα οι ανθρωποι ζουν στον κοσμο τους...οταν βαζουν 31χ9,5 στο sportage γιατι θελουν να σκαρφαλωνουν σε βραχια,εμεις νομιζω ειμαστε της λασπης :P
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό tazmania » 05 Φεβ 2004, 00:12

Σωστός σε όλα :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ser » 06 Φεβ 2004, 08:42

Ευχαριστώ πολύ τον "πρώην" MAVERICKios αλλά εγώ σαν πρωτάκι [Δημοτικού] θα ήθελα να μου εξηγήσεις τι ακριβώς συμβαίνει με τις πλήμνες. Δηλ. ποιό είναι το πρόβλημα και τι παρενέργειες δημιουργεί. Οσο αφορά την διάσταση 215/80 στα λάστιχα, δεν είχες πρόβλημα στην Εθνική? [αστάθεια, κατανάλωση]. Τι συμβαίνει όταν αλλάζει το βήμα [από μαμίσιο 70 --> 80]
Ευχαριστώ και τον mike για την παρουσία του.
Είμαστε δυό....
Είμαστε τρείς???
ser
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Ιαν 2004, 23:14
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 06 Φεβ 2004, 23:48

Γεια χαρα στον ser και στα αλλα παιδια.Τωρα σχετικα με τις πλημνες σε sportage αν αναφερομαστε σε μοντελο παλιο πριν το 2000 αυτες ηταν μηχανικες και σπαζαν-κοβονταν τα δοντια τους μολις τις ζοριζες λιγο παραπανω.Σε νορμαλ χρηση αν τις προσεχεις (δηλ να βαζεις-βγαζεις 4χ4 εν στασει,να κανεις οπισθεν οταν βγαζεις 4χ4,και οταν το ζοριζεις να μην βαζεις βιαστικα απο πρωτη ταχυτητα σε οπισθεν αλλα να περιμενεις δευτερολεπτα)τοτε δεν εχεις πολλα προβληματα.Επισεις προσοχη και σε παχεια αμμο,για το ΚΙΑ δεν ειναι και το καλυτερο του.Αν το μοντελο ειναι το νεο,αυτα εχουν αυτοματες πλημνες με υποπιεση.Δεν ξερω αν εχουν βελτιωσει την στεγανωτητα τους,εγω και αρκετοι αλλοι μολις μπαιναμε σε νερο μεναμε απο τετρακινηση,μιλαμε για αγανακτηση και προβλημα χωρις λυση.(τοτε τουλαχιστον...)Οποτε,η μονη ΣΙΓΟΥΡΗ λυση ηταν οι μηχανικες της warn αυτες που τις κουμπωνεις εσυ χειροκινητα.(το μονο μειον)(και οτι υπαρχουν μονο Αμερικη...)Για τα λαστιχα μπορεις να βαλεις 215/75-15 που ειναι και το μικροτερο τρακτερωτο.Εγω ειχα απο αυτα και 195/80-15 (μονο michelen off-road αλλα εχει καταργηθει πλεον και τελος αφου το σηκωσα εβαλα 215/80-15 παλι μονο η michelin off-road σε αυτην τη διασταση,τα αλλα ξεφευγουν....Με 215/80-15 καθεται καλα στο δρομο απλως εισαι δυστυχως μια σχεση κατω σε ταχυτητες.Κερδιζεις ομως σε υψος,το θεμα ειναι πως δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα οποτε διαλεγεις και περνεις.Απο καταναλωση δεν αλλαξε κατι δραματικα.Γενικα πιστευω καλο ειναι να εχεις 2 τετραδες.Αυτα sorry αν σας κουρασα,ειμαι διαθεσιμος οπου μπορω να βοηθησω.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό ser » 18 Φεβ 2004, 00:31

Οι 215 αναγνώσεις της ενότητας ΚΙΑ sPORTAGE μου φαίνεται ότι δείχνει αρκετούς κατόχους ΚΙΑ που βλέπουν γύρω τους εκδρόμες και 4Χ4 αλλά δεν τολμούν.
Η αλήθεια είναι ότι δε "ακούγεται" το ΚΙΑ στην Ελλάδα σε λέσχες, off-road εκδηλώσεις κλπ, τουλάχιστον σε ανταγωνιστικό ή πρωταγωνιστικό ρόλο. Πιστεύω ότι σαν "σκαρί" είναι και άνετο και σκλεροτράχηλο ταυτόχρονα. [Αν καποιος ξέρει αγώνες και τυχόν έπαθλα με ΚΙΑ Sportage ας μας ενημερώσει]. Αλλά δεν έχει after sale καλούδια αρκετά και ικανά για μιά πιό χωμάτινη μεταμόρφωση.
Οι 215 αναγνώσεις σε μόνο ένα μήνα ας ενώσουν τις γνώμες και τις γνώσεις πάνω στο ΚΙΑ και μετά βλέπουμε...
ser
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 26 Ιαν 2004, 23:14
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 18 Φεβ 2004, 16:52

Σαφώς και υπάρχουν σε εκδηλώσεις και σε λέσχες ΚΙΑ και κάποιο μάλιστα στη Β Ελλάδα πρωταγωνιστεί στους αγώνες (Δημητριάδης)
Στη λέσχη της Κω έχουμε 2 αλλά υπάρχουν και στις λέσχες των Αθηνων
Πάντως το πρόβλημα με τις πλύμνες απ όσα μου έχουν τύχει μέχρι τώρα εστιάζεται στο σύστημα υποπίεσης που υπάρχει το οποίο είναι προβληματικό όπως ομολογούν και οι ίδιοι στην αντιπροσωπεία όταν τους πιέσεις
Γρήγορα αλλαγή σε WARN όπως σου είπε ο MAVERICKIOS γιατί θα το καταλάβεις στα δύσκολα και τότε θα είναι αργά :lol:
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Φεβ 2004, 17:21

Επειδη ειχα ΚΙΑ 4 χρονια μπορω να πω οτι ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα 4Χ4 το προβλημα με τις πλημνες λυνεται ευκολα αν ειναι στην εγγυηση, στις αλαζουν δωρεαν με μηχανικες απο τις οποιες εγω δεν ειχα κανενα προβλημα για 3 χρονια και μεχρι σημερα.
Το συγκεκριμενο αυτοκινητο βγηκε 9ο στο τραιλ του Ξυλοκαστρου με τον Denis,πιστευω οτι ειναι η καλυτερη επιλογη σε σχεση με τα λεφτα που δινεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό mike1962 » 28 Φεβ 2004, 20:45

Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει δοκιμάσει κανείς τα ελατήρια που προτείνει η τετρακινηση για το ΚΙΑ, τα Dobinsons. Τι εντύπωση έχει? με ποια αμορτισέρ τα συνδύασε? αντιμετώπισε κάποια προβλήματα?.
Επίσης θα ήθελα την άποψη φίλων με ΚΙΑ σχετικά με αμορτισέρ, συγκεκριμένα για τα kayaba.

Ευχαριστώ.
mike1962
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 13 Απρ 2003, 20:44
Τοποθεσία: Tουμπα, Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 28 Φεβ 2004, 23:55

mike1962 έγραψε:Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει δοκιμάσει κανείς τα ελατήρια που προτείνει η τετρακινηση για το ΚΙΑ, τα Dobinsons. Τι εντύπωση έχει? με ποια αμορτισέρ τα συνδύασε? αντιμετώπισε κάποια προβλήματα?.
Επίσης θα ήθελα την άποψη φίλων με ΚΙΑ σχετικά με αμορτισέρ, συγκεκριμένα για τα kayaba.

Ευχαριστώ.
Για kayaba καλη λυση,αν και λιγο σκληρα.Λενε οτι καθεται πολυ καλα με bilstein,αλλα δεν εχω προσωπικη εμπειρια.Για τα ελατηρια δεν τα ξερω,εγω ειχα δοκιμασει απο τετρακινηση σετ της Ironmann ελατηρια-αμορτισερ.Δουλευε καλα αλλα δεν εδινε πολυ υψος.Καλη λυση που δουλευει η Αμερικη ειναι να βαλεις μονο ελατηρια Eibach.Τα ειχα δοκιμασει και δινουν πραγματικο υψος!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό tazmania » 01 Μαρ 2004, 00:50

mike1962 έγραψε:Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει δοκιμάσει κανείς τα ελατήρια που προτείνει η τετρακινηση για το ΚΙΑ, τα Dobinsons. Τι εντύπωση έχει? με ποια αμορτισέρ τα συνδύασε? αντιμετώπισε κάποια προβλήματα?.
Επίσης θα ήθελα την άποψη φίλων με ΚΙΑ σχετικά με αμορτισέρ, συγκεκριμένα για τα kayaba.

Ευχαριστώ.


Σε Niva και σε συνδιασμό με τα ελατήρια της ίδιας εταιρίας, είναι καταπλικτικά. Προσοχή, είνναι πιο σκληρά από τα μαμίσια.

Σου θυμίζω ότι μιλάω για το Niva.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pyrosvestis-KIA » 20 Μαρ 2004, 10:30

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2002 . ΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΜΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΑΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ,ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΕΛΟΣ . ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΚΕΝΟ ΤΟΥ ΙΜΙΑΞΩΝΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΕΤΑΙ ΤΑΚΤΙΚΑ,ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΤΕ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ.ΕΒΑΛΑ ΤΑ GOODYEAR ΑΤ 215 75 15 ΕΔΩΣΕ ΥΨΟΣ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ ΑΡΚΕΤΑ,ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ.ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ,ΣΕ ΠΟΤΑΜΙΑ-ΒΡΑΧΙΑ-ΑΜΟ-ΘΑΛΛΑΣΑ-ΧΙΟΝΙΑ,ΕΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΙΗΜΕΝΟΣ.
pyrosvestis-KIA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2003, 08:43
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron