Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΤΙ SUV ΡΙΞΙΜΟ/ΣΗΚΩΜΑ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ???

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

ΤΙ SUV ΡΙΞΙΜΟ/ΣΗΚΩΜΑ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ???

Δημοσίευσηαπό explorer » 14 Ιαν 2007, 18:43

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Είμαι νέος στο Club και ζητώ τεκμηριωμένες γνώμες για τα εξής:

Οδηγούσα DAIHATSU FEROZA (1600 kg - 1600 cc), και κινούσα πολύ άνετα στην άμμο Τρέϊλερ με φουσκωτό (~ 900 kgs) για ρίξιμο – σήκωμα του σκάφους στη θάλασσα (χρησιμοποιώντας την κοντή σχέση) και μετακίνηση στο δρόμο με σχέση 2Η ή 4Η (σε βροχή – λάσπη – χώμα κλπ).

Εξετάζω την περίπτωση καινούργιου SUV (καταρχήν ~1600 kgs - 2000 cc) χωρίς κοντή σχέση (όπως το RAV4 - SPORTAGE – TUCSON – ANTARA – X-TRAIL – MAVERICK), για χρήση κυρίως σε άσφαλτο αλλά και off-road εκδρομές (όχι λασπομαχία) και μετακίνηση Τρέιλερ με βαρύτερο σκάφος (~ 1500 κιλά) για ρίξιμο/σήκωμα στη θάλασα από την αμμουδιά.

ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
1ο - Θα έχω σοβαρό πρόβλημα χωρίς αργά (με κλείδωμα 50/50 τετρακίνησης) για το ρίξιμο – σήκωμα του βαρύτερου σκάφους στην θάλασσα? Φυσικά θα προσπαθώ να διαλέγω σχετικά σταθερή αμμουδιά – μικρού βάθους. Τα άλλα SUV χωρίς κοντή σχέση έχουν πρόβλημα με ρίξιμο / σήκωμα σκάφους από Τρέιλερ? Είναι απαραίτητο να έχω SUV με κοντή σχέση?
2ο – Με κινητήρα 2.7 (π.χ. SPORTAGE/TUCSON 2.7), εκτιμώ ότι θα έχω μεγαλύτερη ισχύ και ροπή διαθέσιμη όχι μόνο για τη ρυμούλκηση, αλλά και το ρίξιμο ή σήκωμα του σκάφους, άρα αντισταθμίζεται η έλλειψη κοντής σχέσης?
3ο - Το Α/Κ επηρεάζει την προσέγγιση στην άμμο (με κλείδωμα 50/50) και το ρίξιμο / σήκωμα σκάφους στην αμμουδιά?
4ο – Γενικότερα, ποιες οι εμπειρίες από Α/Κ (συχνά η μόνη επιλογή) σε SUV, εντός και εκτός δρόμου?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Άβαταρ μέλους
explorer
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 14 Ιαν 2007, 18:34
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΤΙ SUV ΡΙΞΙΜΟ/ΣΗΚΩΜΑ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ???

Δημοσίευσηαπό Tuc » 14 Ιαν 2007, 20:16

Σίγουρα ένα Suv δεν συγκρίνεται στην δυνατότητα έλξης αλλά και στην ακρίβεια χειρισμών με κ΄'αποιο που έχει αργά. Τα SUV μπορεί από απόψεως ροπής να μπορούν να τραβήξουν τα κιλά που ανέφερες (900 κιλά εν είναι και τίποτα) αλλά συνήθως οι 1η τους είναι αρκετά γρήγορη (το Tucson 2.7 που έχω η 1η βάζει 65 χλμ/ώρα) που σημαίνει οτι με 1500 στροφές ήδη βγάζει 15 χλμ/ώρα. Δεν είναι και λίγα τη στιγμή που με κάποιο με αργά θα έβγαζε π.χ. 5 χλμ/ωρα. Άρα το πρόβλημά σου δεν θα είναι η ροπή όσο το απαιτούμενο πατινάρισμα που θα χρειάζεται για να κάνεις αργές μανουβρες σε ανηφόρα. Πάντως έχω δεί RAV να "βγάζει" τροχόσπιτο 2 τόννων που η μιά ρόδα του είχε πέσει σε λακούβα. Η ρόδα είχε μπεί όλη μεσα στην λακούβα. Το RAV μύρισε μεν αλλά και 2 τόνοι να συρθούν δεν είναι και λίγο.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΤΙ SUV ΡΙΞΙΜΟ/ΣΗΚΩΜΑ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ???

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 14 Ιαν 2007, 22:44

Νομίζω ότι το καταλληλότερο για τις ανάγκες σου είναι το Forester. Πολύ καλό αμάξι, πολύ δυνατό μοτέρ και το σημαντικότερο έχει και αργά, τα οποία μάλιστα μπορείς να τα χρησιμοποιείς και στην άσφαλτο (καθώς το κεντρικό διαφορικό μένει ελεύθερο) για να τραβάς άνετα το σκάφος σου. Παίζει και το Grand Vitara το οποίο έχει και αυτό αργά (αλλά με κλειδωμένο το διαφορικό).
Για diesel μάλλον όχι ε? Θεσ/νίκη γαρ...
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες