ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Είμαι νέος στο Club και ζητώ τεκμηριωμένες γνώμες για τα εξής:
Οδηγούσα DAIHATSU FEROZA (1600 kg - 1600 cc), και κινούσα πολύ άνετα στην άμμο Τρέϊλερ με φουσκωτό (~ 900 kgs) για ρίξιμο – σήκωμα του σκάφους στη θάλασσα (χρησιμοποιώντας την κοντή σχέση) και μετακίνηση στο δρόμο με σχέση 2Η ή 4Η (σε βροχή – λάσπη – χώμα κλπ).
Εξετάζω την περίπτωση καινούργιου SUV (καταρχήν ~1600 kgs - 2000 cc) χωρίς κοντή σχέση (όπως το RAV4 - SPORTAGE – TUCSON – ANTARA – X-TRAIL – MAVERICK), για χρήση κυρίως σε άσφαλτο αλλά και off-road εκδρομές (όχι λασπομαχία) και μετακίνηση Τρέιλερ με βαρύτερο σκάφος (~ 1500 κιλά) για ρίξιμο/σήκωμα στη θάλασα από την αμμουδιά.
ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
1ο - Θα έχω σοβαρό πρόβλημα χωρίς αργά (με κλείδωμα 50/50 τετρακίνησης) για το ρίξιμο – σήκωμα του βαρύτερου σκάφους στην θάλασσα? Φυσικά θα προσπαθώ να διαλέγω σχετικά σταθερή αμμουδιά – μικρού βάθους. Τα άλλα SUV χωρίς κοντή σχέση έχουν πρόβλημα με ρίξιμο / σήκωμα σκάφους από Τρέιλερ? Είναι απαραίτητο να έχω SUV με κοντή σχέση?
2ο – Με κινητήρα 2.7 (π.χ. SPORTAGE/TUCSON 2.7), εκτιμώ ότι θα έχω μεγαλύτερη ισχύ και ροπή διαθέσιμη όχι μόνο για τη ρυμούλκηση, αλλά και το ρίξιμο ή σήκωμα του σκάφους, άρα αντισταθμίζεται η έλλειψη κοντής σχέσης?
3ο - Το Α/Κ επηρεάζει την προσέγγιση στην άμμο (με κλείδωμα 50/50) και το ρίξιμο / σήκωμα σκάφους στην αμμουδιά?
4ο – Γενικότερα, ποιες οι εμπειρίες από Α/Κ (συχνά η μόνη επιλογή) σε SUV, εντός και εκτός δρόμου?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ