Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλή η σκάλα αλλά.....

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Καλή η σκάλα αλλά.....

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 23 Ιαν 2007, 18:32

Πιθανόν κάποιοι να ξεσηκωθούν αλλά εγώ θα την πω την άποψή μου.
Τα πλαίσια τύπου σκάλας είναι το παρελθόν στη σχεδίαση πλαισίων. Όχι γιατί δεν είναι καλά στο off road, αλλά (κυρίως) γιατί δεν μπορούν να προσφέρουν παθητική ασφάλεια. Και παθητική ασφάλεια δεν είναι μόνο να σωθείς εσύ με το 4κίνητο αλλά να μην ισοπεδώσεις και τον άλλο που είχε την ατυχία να τρακάρει μαζί σου. Δείτε το video και θα καταλάβετε....
http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYX ... ed&search=
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 23 Ιαν 2007, 19:58

Φιλαράκι έχεις πάρει χαμπάρι πιστεύω τι έχεις ξεκινήσει :twisted: :!: :?: :evil:

Πάντως κι'αυτό το παλιόcivic χάθηκε να έχει κουρτίνες αερόσακους :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Σοκαριστικό!

Δημοσίευσηαπό stellar » 21 Φεβ 2007, 15:22

Σοκαριστικό θα έλεγα...
Στέλιος Αργυράκης
Αθήνα
Nissan Patrol GR Y61
Skype : stellarnis
i-call : 707 000 7518
Radio Callsign : SV1OI
stellar
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 18:54
Τοποθεσία: Νις, Σερβία/Αθήνα

Σοκαριστικό!

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Φεβ 2007, 15:32

Να προσέχετε........ εσείς, που δεν έχετε σκάλα. :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 21 Φεβ 2007, 15:41

Μην βιάζεστε να βγάλετε βιαστικά αποτελέσματα. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο μάζας 2 τόννων με ταχύτητα 100 χλμ./ωρα και να έπεφτε στο πλευρό ενός αυτοκινήτου, την ίδια ζημιά θα έκανε.

Η διαφορά ανάμεσα στη "σκληρότητα" του εμπρός μέρους, σχεδιασμένου να αντέχει σε συγκρούσεις και να απορροφά μέρος της σφοδρότητας και αυτής του πλαϊνού, είναι τεράστια. Αν προσθέσει σε αυτή τη διαφορά στη μάζα, το αποτέλεσμα δεν μπορεί να διαφοροποιηθεί σε μεγάλο βαθμό από την απορροφητικότητα του εμπρός μέρους του 4Χ4.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Φεβ 2007, 16:28

Γενικευσεις γενικευσεων τα παντα γενικευσεις...
Ωραιο video θα ηταν πιο εντυποσιακο αν αντι για σιβικ ηταν σμαρτ...
Απωρω πως δεν σκευτηκαν να βαλουν χαμερ να πηγαινει με 150....

Απλά πειτε μου υπο ποιες συνθηκες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ θα συγκρουστουν 2 οποιαδηποτε αυτοκίνητα με αυτο τον τροπο....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Φεβ 2007, 16:29

Και με αυτες τις ταχυτητες
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό disco » 21 Φεβ 2007, 16:32

fokion έγραψε:
Απλά πειτε μου υπο ποιες συνθηκες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ θα συγκρουστουν 2 οποιαδηποτε αυτοκίνητα με αυτο τον τροπο....


Όταν πηγαίνω εγώ στον Ν.Ε.Ο.Π.Α. και ο Pajerinho βγαίνει από το μαγαζί του! :twisted: :twisted: :twisted:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Φεβ 2007, 16:38

Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με τον tetrakinisimag.
Στην προκειμένη περίπτωση (όπως τονίζει και το videaki) τα πράγματα επιδεινώνονται και απ’ τη διαφορά ύψους. Το ιδιαίτερα δύσκαμπτο σασί του Pajero χτύπησε την πλαϊνή κολώνα του Civic περίπου στη μέση της και όχι κοντά στην ένωσή της με το πάτωμα με αποτέλεσμα να καταρρεύσει πολύ εύκολα.
Το συγκεκριμένο test πάντως έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να υπερτονίσει κάποια συμπεράσματα. Αν το ίδιο test επαναληφθεί με το νέο Pajero και το νέο Civic τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα για το Civic. Η διαφορά μεταξύ ακαμψίας (σε σύγκρουση) 4κινήτων και επιβατικών έχει γεφυρωθεί σημαντικά με προσπάθειες και από τις 2 πλευρές.
Κατά την άποψη μου, ο λόγος που η σκάλα εγκαταλείπεται (από τους περισσότερους κατασκευαστές) είναι, κυρίως, ότι δεν μπορεί ν' απορροφήσει την ενέργεια μιας σύγκρουσης μέσω ελεγχόμενης παραμόρφωσης. Και μη σκέπτεστε μόνο την περίπτωση που δείχνει το videaki σκεφθείτε πχ και την περίπτωση που το 4κίνητο τρακάρει σε ακλόνητο εμπόδιο (τοίχο, δέντρο, βράχο κλπ).
Όσο για το Smart που λέει ο φίλος fokion τα πράγματα μερικές φορές δεν είναι και τόσο προφανή. Το Smart έχει πάρα πολύ καλή παθητική ασφάλεια χάρις σε πολύ μεγάλη ακαμψία (μόνο έτσι μπορεί να επιτευχθεί ασφάλεια σε ένα τόσο μικρό αμάξι). Μπορεί βέβαια το Pajero να το εκσφενδόνιζε στην κυριολεξία αλλά οι επιβάτες πιθανόν να τη γλίτωναν. Θα ψάξω να βρω ένα videaki με crush test σε Smart το οποίο θα σας εντυπωσιάσει
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Φεβ 2007, 16:38

Ναι οκ αλλα....
Μου θυμιζει λιγο "πες μου τι αποτελεσμα θες να βγαλω, να κανω με τετοι τροπο την δοκιμη"
Γιατι αραγε δεν ξανα εκαναν την δοκιμη με ιδιες ταχυτητες και συνθυκες αλλα με ιδιου ογκου αυτοκινητα να δουμε την ( αν ) διαφορα????

Μου θυμιζει τον καυγα για τα κρασ-τεστ και το κινεζικο....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Φεβ 2007, 16:41

Τα πλαισια τυπου σκαλας αγαπητε μου εγκαταληφθηκαν για δυο κυριως λογους
Η ελαστικότητα τους ΔΕΝ μπορει να προσφερει ασφαλτινη ( που ηταν το ζητουμενο ) οδικη συμπεριφορά
Η ποιοτητα κατασκευης ΑΚΡΙΒΩΣ λογο της ελαστικότητας πηγαινε περιπατο ( καθοτι ολα αρχιζαν να τριζουν μετα απο λιγο)
Το μεγαλυτερο βαρος

( Οκ 3 λογοι )
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Φεβ 2007, 16:43

Να υπενθυμισω εδω ποσα συγχρωνα SUV ΕΧΟΥΝ "σκαλες" απλα....... δεν το λενε:):):):):):):)
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Φεβ 2007, 16:46

disco έγραψε:Όταν πηγαίνω εγώ στον Ν.Ε.Ο.Π.Α. και ο Pajerinho βγαίνει από το μαγαζί του! :twisted: :twisted: :twisted:

Μαγαζί δεν έχω (μάλλον μπερδεύτηκες) αλλά θα προσέχω για LR όταν βγαίνω στον εθνικό. Βλέπεις πολλές φορές κυκλοφορώ με το 414, που και αυτό Civic είναι ουσιαστικά. Αν είμαι με το Pinin δε με νοιάζει, το πολύ πολύ να μου ανοίξεις τους πλευρικούς αερόσακους :twisted: :twisted:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Φεβ 2007, 17:16

Το βίντεο με το Smart
http://www.youtube.com/watch?v=nnVNUvixWUQ
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό fokion » 21 Φεβ 2007, 17:24

Δεν ειναι η συγκρουση με τον ιδιο τροπο.....
Γι' αυτο σου λεω... δεν μπορεις να βγαλεις ευκολα συμπερασμα..
Εντυπωσιακο μεν αλλα...... αχρηστο...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες