Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Terios VS Jimny Τι να αγοράσω?

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Terios VS Jimny Τι να αγοράσω?

Δημοσίευσηαπό MountainBiker » 12 Μαρ 2007, 12:28

Φίλοι μου για σας

Μετά από αρκετή σκέψη πήρα την απόφαση να αποκτήσω το πρώτο μου τετρακίνιτο.
Καταρχήν να σας δώσω κάποια δεδομένα τα οποία με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση αλλά και σε ποια μοντέλα έχω καταλήξει

1) Αυτήν την στιγμή είμαι κάτοχος Hyundai accent 1300 cc, mod 2002 που σε αρκετές εξορμήσεις μου στην φύση κόντεψα να αφήσω προφυλαχτήρες και εξάτμιση.

2) Κάτι οικονομικό και 1300 άρι (10,000 για μεταχειρισμένο 15,000 καινούριο)

3) Κάτι για να βάλώ και την οικογένεια μέσα (ίσος του χρόνου αν είμαστε γεροί να έχουμε και διάδοχο του 4Χ4 θρόνου)

Όπως καταλαβαίνετε τα δεδομένα με οδηγούν σε Terios (μεταχειρισμένο) και Jimny (μεταχειρισμένο ή καινούριο)

1) Terios, (+) μεγάλοι χώροι, (-) δεν έχει αργό, (?) Service δεν έχω ιδέα για την αντιπροσωπεία και τα εξουσιοδοτημένα συνεργία, κόστος συντήρησης και αξιόπιστους μηχανικούς.

2) Jimny (-) χώροι, (αν βάλω μπαγαζιέρα οροφής για πόσα λίτρα μιλάμε? Οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα? Μπαίνει παιδικό καθισματάκι?), (+) το αργό, (-) το service του, ήμουν κάποτε κάτοχος suzuki alto (αξιόπιστο αυτοκίνητο αναξιόπιστο service και ακριβό εκτός από τα κεντρικά του Σφακιανάκι και του Μαρουσίου, αξιόπιστα αλά ακριβά) Αν το πάρω καινούριο αξίζει τον κόπο να μην περάσω ούτε απ’έξω από τα εξουσιοδοτημένα του? Θα βρω καλό service στη Νέα Φιλαδέλφεια κοντά?

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
MountainBiker
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007, 11:33

Terios VS Jimny Τι να αγοράσω?

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Μαρ 2007, 13:25

2) Jimny. Θα στριμωχτής λίγο αλλα θα κανεις δουλειά σου.

Γιατί δεν κοιτάς και κάτι σε περισσότερα κυβικά?

Μονο τα τέλη κυκλοφορίας είναι η επιβάρυνση, 1 ευρώ την ημερα για 2000cc.

Εκεί μετά έχεις περισσότερες επιλογές.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Μαρ 2007, 15:08

Αν δε σκοπεύεις να κάνεις ιδιαίτερα σκληρό off-road (άρα δε σε ενδιαφέρουν οι κοντές σχέσεις, το ξεχωριστό σασί κλπ) και θέλεις να κινείσαι πιο καλά στο δρόμο (και με μεγαλύτερη ταχύτητα), καλύτερο είναι το Terios.
Αν έχεις σκοπό να θυσιάσεις τους χώρους και την άνεση για μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες, τότε το Jimny είναι σαφώς καλύτερη επιλογή, διαλέγεις και παίρνεις.
Από άποψη σέρβις, είναι περίπου τα ίδια (τα ανταλλακτικά του Terios πάντως είναι αρκετά πιο ακριβά)...
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Μαρ 2007, 17:16

Metalaxe έγραψε:Από άποψη σέρβις, είναι περίπου τα ίδια (τα ανταλλακτικά του Terios πάντως είναι αρκετά πιο ακριβά)...



Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου, Μεταλλαγμένε.

Το Σουζουκι έχει σαφώς πιο φτηνό κόστος συντήρησης και το ξέρεις.

Η συχνότητα στης βλάβες για το Τζιμνυ, είναι σπανια.

Βεβαια για την αξια μεταπώλησης, ούτε λόγος.

Το Σουζουκι, κρατάει καλύτερα την τιμή του, καθότι δεν έχει σκαντζάρει και μοντέλο, ουσιαστικά.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 13 Μαρ 2007, 09:19

disco έγραψε:Το Σουζουκι έχει σαφώς πιο φτηνό κόστος συντήρησης και το ξέρεις.

Αυτό είπα κι εγώ βρε, τα ανταλλακτικά του Terios είναι πιο ακριβά, τώρα για το κόστος εργασίας (σέρβις) εξαρτάται σε ποιό μάστορα θα πέσεις...
Για τις βλάβες δεν ξέρω γιατί το Terios είναι πολύ καινούργιο, θα δείξει εν καιρώ, πάντως το Jimny έχει όντως πολύ μικρή συχνότητα βλαβών... :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό teroulas » 13 Μαρ 2007, 09:26

Φιλε μου αφου σκοπευεις σε μπεμπί να παρεις τεριος
ΝΑΙ μου λειπουν τα αργα , αλλα κάτι λογω υποχρεώσεων , κάτι λογω χρόνου που το μπεμπί θα στον κλέβει όλο , κάτι το οικονομικό , πιστεύω ότι το οφροαδ που θα κάνεις δεν θα είναι τετοιο που να θυσιασεις τα χαρακτηριστικα του τεριος (χώροι για οικογενεια κλπ)

ΝΑΙ ζηλευω τον μεταλαγμένο με την καλη εννοια για τα αργα του, αλλα δεν νομιζω οτι θα την παλευα με το μπεμπί και τζιμνι
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MountainBiker » 13 Μαρ 2007, 21:37

Τελικά για το Terios με βλέπω αφού το Jimny δεν με καλύπτει σε θέματα χώρου, το είδα και από κοντά.
Προς το παρών είμαι στο ψάξιμο για κανένα μεταχειρισμένο.
Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω, φαντάζομαι ότι όλοι οι θα μου πούνε ότι το οδηγούσε παππούς ή γυναίκα για να το πάρω με κλειστά μάτια.
Άβαταρ μέλους
MountainBiker
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007, 11:33

Δημοσίευσηαπό teroulas » 14 Μαρ 2007, 09:55

Οπωσδήποτε να το πας σε δικό σου μάστορα για έλεγχο , να το βάλεις να δουλέψει αρκετά με A/C γιατί κάποια βγάζουν θόρυβο , οπωσδήποτε να πάρεις μοντ > 2000 όχι πριν λόγω κινητήρα και χωρίς σκαλοπάτια bull bar και λοιπές αηδίες

Αν και πάλι επιμένεις στις λοιπές αηδίες σου πουλάω το bulla bar που έχω στην αποθήκη με δώρο τα σκαλοπάτια :D
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MountainBiker » 14 Μαρ 2007, 11:38

Φίλε Teroula καταρχήν σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου, δυστυχώς δεν έχω δικό μου μάστορα. Αυτό με το a/c δεν το ήξερα, αν μου το παρουσιάσει αργότερα είναι κάποια σοβαρή βλάβη? Ούτε αυτό με τα μοντέλα >2000 το ήξερα, οπότε ψάχνω από 2000 και μετά. Τώρα για τα σκαλοπάτια ποτέ δεν τα χώνεψα και ποτέ μου δεν κατάλαβα σε τι χρησιμεύουν έκτος από το να δείχνει ποιο χαμηλό το αυτοκίνητο, όσο για τα bull bar ούτε αυτά μου αρέσουν, το μόνο που σκέφτομαι να κάνώ είναι να βάλω κάποια στιγμή αν χρειαστεί μπαγκαζιερα οροφής και ποδιές της οποίες δεν έχω και ιδιαίτερη γνώση στο θέμα αν όντως είναι χρήσιμες ή είναι και αυτό καθαρά θέμα ομορφιάς.
Τελευταία επεξεργασία από MountainBiker και 25 Απρ 2007, 09:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
MountainBiker
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007, 11:33

Δημοσίευσηαπό teroulas » 14 Μαρ 2007, 12:06

Αν το a/c σου βγάλει θόρυβο θα θέλει αλλαγη ρουλεμαν που δεν εχει μεγαλο κοστος αν ειναι απο αυτο. Αν εχει προβλημα εσωτερικα θα θελεις αλλαγη κομπρεσσερ καπου δλδ στα 500 σε μεταχειρ αλλα εχει παρουσιαστει μονο σε <2000 μοντ

Μαστορα αν μενεις κοντα σε Πειραια εχω να σου πω
Επισης τωρα που το σκεφτομαι πουλαει η ξαδερφη του μαστορα μου το δικο της που ειναι καλο, μονο για σκι σε χιονια πηγαινε οχι οφροαδ και τετοια αν θελεις σου δινω το τηλ του

Για τα σκαλοπατια κλπ απ οτι βλεπω εισαι σε καλο δρομο κι εγω μεταχειρ το πηρα και τα ειχε πανω, μετα ειδα οτι ειναι αχρηστα και τα εβγαλα
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MountainBiker » 14 Μαρ 2007, 23:09

Φιλαράκο και βέβαια με ενδιαφέρει αλλά…
1 εχθές μου έτυχε λαχείο με πρόβλημα υγείας :banging: με την γυναίκα οπότε αν όλα πάνε καλά θα ξέρω σε δύο εβδομάδες. Αλλιώς με βλέπω μόνο με ποδήλατο.
2 έχω βάλει τρις γνωστούς μου, οι δύο μαντράδες για να μου βρούνε, οπότε αν το πάρω από τον ένα ο άλλος θα ψιλό στραβώσει άλλα και εγώ τι να κάνω ( δεν θέλω να εκθέσω και εσένα )
3 Κάποιος φίλος που έχει μπει σε Terios μου είπε ότι είναι υπερβολικά στενό και με κώλωσε, οπότε πρέπει να το δω και από κοντά αλλά λόγο κ#λ# δουλειάς δεν προλαβαίνω.
Άβαταρ μέλους
MountainBiker
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Μαρ 2007, 11:33

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 15 Μαρ 2007, 07:26

Να 'μαι και εγώ...
είναι γεγονός πως αν είσαι λίγο ψηλός ή εύσωμος στο terios θα είσαι ''αγκαλιά'' με την πόρτα. Το jimny έχει πολύ καλύτερη θέση οδήγησης. Απ΄την άλλη πλευρά το terios είναι πιο εύχρηστο αν κάνεις πιτσιρίκι και είναι και πιο ξεκούραστο (λόγω ψαλιδιών μπροστά)στο ταξίδι.
Η γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις με αυτό (terios) το οποίο είναι αρκετά ικανό εκτός δρόμου και αν στην πορεία θελήσεις να κάνεις πράγματα που αυτό δεν μπορεί να σου δώσει, παίρνεις κάτι άλλο.

Υ.Γ. Περαστικά.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό teroulas » 15 Μαρ 2007, 09:14

Συμφωνω με τον dimitrios και περαστικά ολα καλα να πανε
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό inmymemory » 27 Μαρ 2007, 11:16

Metalaxe έγραψε:Αν δε σκοπεύεις να κάνεις ιδιαίτερα σκληρό off-road (άρα δε σε ενδιαφέρουν οι κοντές σχέσεις, το ξεχωριστό σασί κλπ) και θέλεις να κινείσαι πιο καλά στο δρόμο (και με μεγαλύτερη ταχύτητα), καλύτερο είναι το Terios.


Παίδες τι εννούμε οταν λέμε ξεχωριστό σασί?
inmymemory
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 11:28
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 28 Μαρ 2007, 08:11

Χοντρικά σκέψου ένα ''Η'' από μεταλικές ράβδους (αν έχεις προσέξει ένα φορτηγό χωρίς το κουτί του πίσω τότε καταλαβαίνεις τι εννοώ). Επάνω σε αυτό το ''Η'' λοιπόν βιδώνεται ή κολλιέται το αμάξωμα. Ειδικά αν είναι βιδωτό το μεγάλο πλεονέκτημα είναι η ελαστικότητα που έχει το τετρακίνητο, πράγμα που του χαρίζει μεγαλύτερη αντοχή εκτός δρόμου.
Οι κατασκευαστές όμως, τείνουν να το καταργήσουν για λόγους βάρους,συμπεριφοράς στην άσφαλτο (η ελαστικότητα που λέγαμε), κ.α.
Ενα παράδειγμα... σε μία οριακή ,από πλευράς γωνιών, έλξη με εργάτη ένα όχημα με ξεχωριστό σασί θα παραμορφωθεί αλλά με το πέρας της διαδικασίας θα επανέλθει στη θέση του. Ενα άλλο που έχει αυτοφερόμενο αμάξωμα (δηλαδή το σύνολο των λαμαρινών μαζί με τον σκελετό σε ένα ενιαίο σύνολο) μπορεί να παραμορφωθεί κατά την έλξη και να μείνει έτσι.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες