Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αυτόματο Μπλοκε Διαφορικό σε μπροστινο Άξονα

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Αυτόματο Μπλοκε Διαφορικό σε μπροστινο Άξονα

Δημοσίευσηαπό yiannos_wrangler » 23 Απρ 2007, 08:58

Σκέφτομαι σοβαρά να τοποθετήσω αυτόματο Μπλοκέ στο μπροστινό άξονα (Dana 30) του YJ Wrangler μου. Συγκεκριμένα έχω καταλήξει στο Ausie Locker (www.aussielocker.com παρόμοιο με το Easy Locker) λόγω κόστους και γενικώς θετικών σχολίων που συνέλλεξα από το internet.

Από ΄όσο ξέρω το όχημα μου έχει αυτόματες πλήμνες (hubs) όποτε θεωρητικά όταν είσαι 2Χ4 δεν θα πρέπει να έχει καμία διαφορά. Δεν θέλω να το ρισκάρω όμως καθώς το jeep το έχω και για καθημερινή λύση. Κατ' επιλογήν μπλοκέ αποκλείονται προς το παρόν λόγω κόστους....

Μήπως κανένας από εσάς έχει κάνει κάτι αντίστοιχο; Αν ναι τότε
Πως συμπεριφέρεται το όχημα όταν είσαι 2Χ4. Έχει διαφρά στο τιμόνι;
Όταν είσαι 4Χ4, πως συμπεριφέρεται ο μπροστινός άξονας με χιόνι, λάσπη χώματοδρομο;


Καλή εβδομάδα
Άβαταρ μέλους
yiannos_wrangler
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 23 Ιαν 2007, 13:53

Αυτόματο Μπλοκε Διαφορικό σε μπροστινο Άξονα

Δημοσίευσηαπό J-LAND » 14 Ιουν 2007, 07:42

Καλημέρα

Αυτόματο μπλόκε δεν θα σου πρωτινά πουθενά πόσο μάλλον μπροστά
Εδώ με lcd πίσω και με έχει φέρει σε δύσκολη θέση 2-3 φόρες
Μπλόκε μονό με κατά επιλογή κλείδωμα
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
Άβαταρ μέλους
J-LAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 25 Οκτ 2004, 06:47

Δημοσίευσηαπό vet » 14 Ιουν 2007, 18:26

φιλε γιαννο να ρωτας στο jeep section γιατι εδω διαβάζεις διάφορα....
βαλε μπλοκε aussie μπροστα με κλειστα μάτια. τρελη διαφορά εκτος δρομου, καμία διαφορα εντός οταν εισαι 2wd. μονο ενα ανεπαισθητο κλικ κλικ σε στροφες. η μονη διαφορα ειναι σε τετρακινηση σε βρεγμενο, πάγο. εκει μουρώνει οποτε καλύτερα πας πισωκινητα. σε χώμα τραβαει λιγο αλλα γενικα αψογο.
αριστο για τα λεφτά του.
μην ακους τους web weelers, τα ιδια μου ελεγαν και εμενα οταν εβαζα ενα απο τα πρωτα aussie στην ελλαδα...
εαν θες στειλε πμ να βγουμε καμια πεντελη να δοκιμασεις το δικο μου οποτε θες (tj, δεν σε πειραζει ετσι ;) )

Νικος
Άβαταρ μέλους
vet
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 18:49
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Ιουν 2007, 20:01

'Αυτόματο μπλόκε δεν θα σου πρωτινά πουθενά πόσο μάλλον μπροστά
Εδώ με lcd πίσω και με έχει φέρει σε δύσκολη θέση 2-3 φόρες
Μπλόκε μονό με κατά επιλογή κλείδωμα'

ορθον
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 14 Ιουν 2007, 22:21

Δεν μπορείς να οδηγήσεις στην Ελλάδα με αυτόματα μπλοκέ ούτε πίσω και πολύ περισσότερο μπροστά γιατί όσο πατάς γκάζι αυτά μένουν μπλοκαρισμένα και έτσι θα δυσκολεύεσαι πολύ έως τελείως να στρίψεις...

Αυτά τα συστήματα δουλεύουν σε επίπεδες αχανείς χώρες χωρίς πολλές στροφές ή ενπάσει περιπτώσει που να μπορείς να στρίψεις αφού έχεις αφήσει πρίν το γκάζι (να ξεκλειδώσουν τα διαφορικά) ή στην σαχάρα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vet » 15 Ιουν 2007, 12:17

firelord αφου συμφωνεις και αφου το wrangler εχει "κατεπιλογην κλειδωμα" αρα συμφωνεις και με το αυτοματο μπροστα! ετσι?

ekarpod σταματα να διαβαζεις τα φορουμ και πηγενε καμια βολτα σε βουνο με καμια jeepοπαρεα. ζητα να σου δωσουν να οδηγησεις ενα jimny,samoyrai κλπ.. τα περισσοτερα παιδια εχουν βαλει lockright πισω και δεν νομιζω να τα πηγαινουν βολτα στη σαχαρα...

"ενπασει περιπτωσει"... τα παιδι πουλαει το wrangler οποτε το θεμα εκλεισε...
Άβαταρ μέλους
vet
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 18:49
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jdelis » 15 Ιουν 2007, 13:01

vet έγραψε:firelord αφου συμφωνεις και αφου το wrangler εχει "κατεπιλογην κλειδωμα" αρα συμφωνεις και με το αυτοματο μπροστα! ετσι?

ekarpod σταματα να διαβαζεις τα φορουμ και πηγενε καμια βολτα σε βουνο με καμια jeepοπαρεα. ζητα να σου δωσουν να οδηγησεις ενα jimny,samoyrai κλπ.. τα περισσοτερα παιδια εχουν βαλει lockright πισω και δεν νομιζω να τα πηγαινουν βολτα στη σαχαρα...

"ενπασει περιπτωσει"... τα παιδι πουλαει το wrangler οποτε το θεμα εκλεισε...


Το "κατ' επιλογήν κλείδωμα" προφανώς αναφέρεται στο διαφορικό και όχι στον τύπο τετρακίνησης του οχήματος. Δεν έχω οδηγήσει με αυτόματο εμπρός, αλλά τόσο από εντυπώσεις ανθρώπων που το είχαν, όσο και σε θεωρητική βάση, το θεωρώ ακατάλληλο. Για rockcrawling ίσως να κάνει, αλλά σε σχετικά γρήγορη οδήγηση σε χώμα με τετρακίνηση πρέπει να είναι προβληματικό.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vet » 15 Ιουν 2007, 17:05

Το "κατ' επιλογήν κλείδωμα" προφανώς αναφέρεται στο διαφορικό και όχι στον τύπο τετρακίνησης του οχήματος. Δεν έχω οδηγήσει με αυτόματο εμπρός, αλλά τόσο από εντυπώσεις ανθρώπων που το είχαν, όσο και σε θεωρητική βάση, το θεωρώ ακατάλληλο. Για rockcrawling ίσως να κάνει, αλλά σε σχετικά γρήγορη οδήγηση σε χώμα με τετρακίνηση πρέπει να είναι προβληματικό.


τα wrangler ειναι πισοκινητα. οταν εμπλεκεις την τετρακινηση δεν υπαρχει κεντρικο διαφορικο. εισαι η πισωκινητος η 100% κλειδωμενος στο κεντρο. αρα εγω αναφερομαι στο ειδος τετρακινησης που εχει. εαν ο φιλος αναφερεται στα διαφορικα με επιλογη (arb κλπ..) συμφωνω.
εκτιμω την εμπειρια σας στο χωρο και συμφωνω 100% πως δεν κανει για γρηγορη οδηγηση σε χωμα με τετρακινηση. για νορμαλ συνθηκες (λασπη κλπ) τραβαει λιγο αλλα ειναι σουπερ οπως εγραψα και στο πρωτο ποστ. εαν θες γκαζια σε χωμα πας σε truetrac (περιορισμενης με γραναζια) κλπ που εσεις τα ξερετε καλυτερα. σε καθημερινη χρηση για καποιον που παει συχνα βουνο τα αυτοματα ειναι σουπερ και το αποδυκνειει ο αριθμος ατομων που τα εχουν. εαν εχεις χρηματα βαζεις arb (εχω και απο αυτο πισω..) εαν παλι πας χαλαρα βαζεις ενα lsd και τελος. τα περι σαχαρας κλπ ειναι παραπληροφορηση που αναπαραγεται μεσω διαδικτυου.

Νικος
Άβαταρ μέλους
vet
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 18:49
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Caravan » 18 Ιουν 2007, 10:31

Έχω βάλει Aussie Locker στο πίσω διαφορικό και δουλεύει φανταστικά!!!
Άβαταρ μέλους
Caravan
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 30 Μαρ 2005, 20:32
Τοποθεσία: Κρυονέρι Αττικής

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 18 Ιουν 2007, 11:42

vet έγραψε:ekarpod σταματα να διαβαζεις τα φορουμ και πηγενε καμια βολτα σε βουνο με καμια jeepοπαρεα. ζητα να σου δωσουν να οδηγησεις ενα jimny,samoyrai κλπ.. τα περισσοτερα παιδια εχουν βαλει lockright πισω και δεν νομιζω να τα πηγαινουν βολτα στη σαχαρα...


Αγαπητέ vet,

για τα auto lockers γράφουν παγκοσμίως τόσα πολλά...

διαβάζω τα forum και όλα τα τεχνικά, ενημερώνομαι και προσπαθώ να σε "προστατέψω", ενίοτε πηγαίνω και στο βουνό και δοκιμάζω στην πράξη τις "θεωρίες" μου...

Εγώ προσωπικά μετά από αρκετό ψάξιμο και συμβουλές χρηστών, τοποθέτησα truetracks (torsen) μπρός πίσω στο LR μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος (για την χρήση που του κάνω)...

Από αυτά που διαβάζω, επιμένω ότι όσο και προηγμένα να είναι τα σύγχρονα auto lockers (ή καλύτερα auto un-lockers αν έχεις διαβάσει πώς δουλεύουν) είναι κουραστικά και για τον οδηγό και για το αυτοκίνητο στην άσφαλτο.

Εν πάσει περιπτώσει, η ταλαιπωρεία αν είναι από τον πίσω άξονα, "αντέχεται", εσύ αν δεν κάνω λάθος μίλησες για μπροστινό άξονα.

Πάρε ένα τέτοιο όχημα που λές, ανεβα-κατέβα την πάρνηθα - πχ που είναι και κοντά - από ΑΣΦΑΛΤΟ και αν μείνεις ικανοποιημένος (και στον δρόμο) προχώρα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vet » 18 Ιουν 2007, 12:53

ekarpod έγραψε:Αγαπητέ vet,

για τα auto lockers γράφουν παγκοσμίως τόσα πολλά...

διαβάζω τα forum και όλα τα τεχνικά, ενημερώνομαι και προσπαθώ να σε "προστατέψω", ενίοτε πηγαίνω και στο βουνό και δοκιμάζω στην πράξη τις "θεωρίες" μου...

Εγώ προσωπικά μετά από αρκετό ψάξιμο και συμβουλές χρηστών, τοποθέτησα truetracks (torsen) μπρός πίσω στο LR μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος (για την χρήση που του κάνω)...

Από αυτά που διαβάζω, επιμένω ότι όσο και προηγμένα να είναι τα σύγχρονα auto lockers (ή καλύτερα auto un-lockers αν έχεις διαβάσει πώς δουλεύουν) είναι κουραστικά και για τον οδηγό και για το αυτοκίνητο στην άσφαλτο.

Εν πάσει περιπτώσει, η ταλαιπωρεία αν είναι από τον πίσω άξονα, "αντέχεται", εσύ αν δεν κάνω λάθος μίλησες για μπροστινό άξονα.

Πάρε ένα τέτοιο όχημα που λές, ανεβα-κατέβα την πάρνηθα - πχ που είναι και κοντά - από ΑΣΦΑΛΤΟ και αν μείνεις ικανοποιημένος (και στον δρόμο) προχώρα...


αγαπητε ekarpod,
διαβασε λιγο πιο προσεκτικα αυτα που γραφω. εγω ΕΧΩ αυτοματο μπροστα, δεν χρειαζομαι να μου πει καποιος πως δουλευει... εχω ομως και το ριμαδι το wrangler που εχει ενα μοχλο διπλα απο τον κανονικο και κουμπωνει/ξεκουμπωνει την μεταδωση στον εμπρος αξονα. αρα ξεκουμπωτος παω πισοκινητος, και το λοκερ μου μπροστα ειναι σαν να μην υπαρχει. οταν το κουμπωσω, τραβαει λιγο οπως εγραψα, και οπως σωστα λεει ο κ δελης δεν κανει για γρηγορη οδηγηση. με το δικο μου κανω 1500κμ τον μηνα.
οσο για τον πισω αξονα, απαντησε ο caravan...
Νικος
Άβαταρ μέλους
vet
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 18:49
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 18 Ιουν 2007, 16:39

vet έγραψε:
διαβασε λιγο πιο προσεκτικα αυτα που γραφω. εγω ΕΧΩ αυτοματο μπροστα, δεν χρειαζομαι να μου πει καποιος πως δουλευει... εχω ομως και το ριμαδι το wrangler που εχει ενα μοχλο διπλα απο τον κανονικο και κουμπωνει/ξεκουμπωνει την μεταδωση στον εμπρος αξονα. αρα ξεκουμπωτος παω πισοκινητος, και το λοκερ μου μπροστα ειναι σαν να μην υπαρχει. οταν το κουμπωσω, τραβαει λιγο οπως εγραψα, και οπως σωστα λεει ο κ δελης δεν κανει για γρηγορη οδηγηση. με το δικο μου κανω 1500κμ τον μηνα.
οσο για τον πισω αξονα, απαντησε ο caravan...
Νικος


Αγαπητέ vet,

ξαναδιαβάζω προσεκτικά...

σωστά γράφεις ότι χωρίς μόνιμη τετρακίνηση, στην ασφαλτο, δεν καταλαβαίνεις σχεδόν την ύπαρξη του εμπρός locker εκτός ενος μικρού κλικ κλικ...

όταν όμως το κουμπώσεις, έχεις που έχεις "κακή τετρακίνηση" δηλ. μόνιμα κλειδωμένο εμπρός-πισω άξονα αφού δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό, την κάνεις "χειρότερη" με την έννοια ότι δεν στρίβεις πουθενά...

Τώρα αν εσύ επιμένεις ότι με κλειδωμένο εμπρός-πισω άξονα και auto locker εμπρός, απλά "τραβάει λίγο" εγώ πάω πάσο...

Μπορεί με ταχύτητες μέχρι 20-30 χλμ και ειδικές συνθήκες να μπορείς να περάσεις κάποιο εμπόδιο, αλλά γενικά δεν έχεις "τετρακίνηση", δεν μπορείς να οδηγήσεις γρήγορα, δεν μπορείς καν να στρίψεις με ασφάλεια και λίγο γκάζι στα γλυστερά (εαν δεν λυστράει αρκετά, απλά στραγγαλίζεις την μετάδοση)...

Όσο δε τα χλμ και το γκάζι ανεβαίνουν, τόσο ευθεία θα πηγαίνεις.
Αυτά λέει η φυσική και πρέπει όποιος θέλει να βάλει μπροστινό locker να τα καταλαβαίνει, γιαυτό έγραψα την και την προσωπική μου άποψη...

Αν δεν συμφωνείς, ραντεβού το χειμώνα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vet » 18 Ιουν 2007, 20:57

ταπαμε ekarpod, εαν θες να τρεχεις βαζεις περιορισμενης (truetrac κλπ).
εαν θες να το χωνεις εκτος, βαζεις 100%.
Άβαταρ μέλους
vet
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 09 Σεπ 2005, 18:49
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 18 Ιουν 2007, 22:34

vet έγραψε:ταπαμε ekarpod, εαν θες να τρεχεις βαζεις περιορισμενης (truetrac κλπ).
εαν θες να το χωνεις εκτος, βαζεις 100%.


Αγαπητέ Vet,

Η αρχική ερώτηση ήταν πως συμπεριφέρεται ένας αυτόματος Locker εμπρός σε χιόνια, λάσπες, χώμα γενικά.

Η σωστή απάντηση είναι ότι ο Locker εμπρός αλλάζει δραματικά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όταν εμπλακεί.

Μια ακόμη πιό σωστή απάντηση μπορεί να ήταν λοιπόν ότι, αν δεν έχεις μόνιμη τετρακίνηση ή αν έχεις επιλεκτική και θέλεις να μην την χρησιμοποιείς συχνά ή αν θέλεις να την χρησιμοποιείς αλλά χωρίς να "τρέχεις" και χωρίς να "στρίβεις" και θες γενικά μόνο να το "χώνεις", καταπληκτικά...

Οι locker είναι πολύ ειδικά εξαρτήματα, για πολύ εξειδικευμένες χρήσεις και οφείλεις να το εξηγήσεις αυτό χωρίς να λες απλά ότι είναι καταπληκτικό, εκεί μάλλον είναι η διαφορά μας σε μία συζήτηση από αυτές που δεν τελειώνουν ποτέ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό yiannos_wrangler » 19 Ιουν 2007, 09:07

Παιδιά καλημέρα

ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας αλλά όπως διαπίστωσε ο vet το αμάξι το πουλάω με σκοπό να πάρω κάτι άλλο...οπότε το project αναβάλλεται.

Πάντως δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά στο μεταξύ είχα επικοινωνήσει με την εταιρεία και μου είπαν τα εξής.
Όταν είσαι 2Χ4 δεν έχει καμία διαφορά καθώς το όχημα διαθέτει αυτοματες πλύμνες και το μπροστινό διαφορικό παραμένει απομονωμένο.
Όταν είσαι 4Χ4 συνηστούν προσοχή μόνο όταν οδηγείς σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα ήτοι, πάγος (ή ελληνικός βρεγμένος....).

και πάλι ευχαριστώ.
κάποια στιγμή vet θα ήθελα να δοκιμάσω το δικό σου TJ...όταν βέβαια θα έχω αγοράσει το δικό μου...
Άβαταρ μέλους
yiannos_wrangler
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 23 Ιαν 2007, 13:53

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες