Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιο 4χ4 για αγορά;;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό telis » 04 Μάιος 2007, 09:29

Γιατί φίλε dimitrie δεν είναι καθαρόαιμο το βιτάρα;; Και τα αργά του έχει, και το ξεχωριστό σασί, και πολύ καλές γωνίες. Πράγματι όμως είναι κάπως υπερεκτιμημένο σαν μεταχειρισμένο.
Άβαταρ μέλους
telis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 18 Δεκ 2006, 13:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 04 Μάιος 2007, 09:49

Δυστυχώς κάποιες κατασκευαστικές ''ατέλειες'' (χωνί εμπρός διαφορικού, ευαίσθητα ημιαξόνια), που πάντως διορθώνονται, το καθιστούν λίγο ζημιάρικο σε σοβαρή εκτός δρόμου χρήση.
Η δική μου άποψη είναι πως οι κοντές σχέσεις και το ξεχωριστό σασί δεν αρκούν για να χαρακτηρίσουν ένα αυτοκίνητο καθαρόαιμο. Παράδειγμα το Niva που με αυτοφερόμενο σασί δουλεύει (όταν) καλύτερα στο χώμα από ότι το GV.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό fokion » 04 Μάιος 2007, 10:58

ετσι οπως εχει καταντησει το θεμα οτιδηποτε εχει κοντα και σκαλα θεωρειτε καθαροαιμο...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό telis » 04 Μάιος 2007, 11:20

Δηλαδή τι θα πρέπει να έχει ένα 4χ4 για να θεωρηθεί καθαρόαιμο; Αυτά που αναφέρεις δεν αποτελούν χαρακτηριστικά αυτοκινήτου προορισμένου για κίνηση εκτός δρόμου; Εκτός αν καθαρόαιμο σημαίνει αυτό που χωρίς μετατροπές μπορεί να κερδίζει αγώνες 4χ4.
Άβαταρ μέλους
telis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 18 Δεκ 2006, 13:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 04 Μάιος 2007, 11:30

fokion έγραψε:αν δεν ειναι η εκδοση με το υδραυλικο τιμονη ΔΕΝ ειναι... εκτος αν εισαι ο Σουγγλακος....
Αχχ βρε Φωκίωνα,

αφού με ξέρεις ότι δεν είμαι και Σουγλάκος :lol: :lol: :lol: και οδηγώ το Niva χωρίς υδραυλικό και με μικρό τιμονάκι από το 1992 καθημερινά :!:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 04 Μάιος 2007, 11:38

O χαρακτήρας και ο προορισμός του αυτοκινήτου είναι που δίνουν τον τίτλο "καθαρόαιμο". Το Niva και το Pajero είναι καθαρόαιμα, παρόλο το αυτοφερόμενο σασί.

Οι "αργές" σχέσεις είναι πιό χαρακτηριστικές, αν και το Forester χαλάει τη... μαγιά. Απλά δεν νοείται καθαρόαιμο χωρίς αργές σχέσεις.

Το Vitara είναι ουσιαστικά ο πρόδρομος των SUV: ένα αυτοκίνητο με ικανοποιητικές εκτός δρόμου ικανότητες και ανεκτή συμπεριφορά στην άσφαλτο.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό nignis » 04 Μάιος 2007, 13:39

Κατα τη γνωμη μου, εξαρτάται τι εννοείς εκτός δρόμου οδήγηση....

Για κανένα δασικό αγροτικό δρόμο, σχετικά πατημένο, χωρίς πολλα πολλα νεροφαγώματα θα σε πάει και το SX4 και το Ignis. Από εκεί πέρα πάμε αλλού......
Επειδή τυχαίνει να κάνω και εγώ mountain bike και θέλω ένα οχημα να μεταφέρω το ποδήλατο και να με πηγαίνει μεχρι ενός σημείου, τη δουλειά μου την κάνω άνετα και με το Ignis....

Ετσι, έχω ένα μικρό οχημα, σε ογκο και κυβικά (1328cc) που εχει και τους απαραίτητους χώρους για 3-4 ατομα. Με 15500 το εχεις σχεδον φουλ εξτρα+ πινακίδες, τελη κτλ τελική βγαίνει κάτω από 16500

υπάρχει και το SX4 με περισσότερα κυβικά, κλειδωμα 50:50 και μεγαλύτερους χώρους, με 2000 παραπάνω
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό fokion » 04 Μάιος 2007, 15:42

Dr.Format έγραψε:
fokion έγραψε:αν δεν ειναι η εκδοση με το υδραυλικο τιμονη ΔΕΝ ειναι... εκτος αν εισαι ο Σουγγλακος....
Αχχ βρε Φωκίωνα,

αφού με ξέρεις ότι δεν είμαι και Σουγλάκος :lol: :lol: :lol: και οδηγώ το Niva χωρίς υδραυλικό και με μικρό τιμονάκι από το 1992 καθημερινά :!:


Δεν εισαι και Φωκίωνας :D :D :D :D :D
Ειχαμε στην εταιρεία ενα NIVA επαγγελματικο... καθε φορα που ηταν να παρκαρω, να στριψω γενικα το τιμονι σταματημενος.... απαπαπαπαπα
Μπορει βεβαια να ειναι και θεμα συνηθειας.....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 07 Μάιος 2007, 06:27

telis έγραψε:Δηλαδή τι θα πρέπει να έχει ένα 4χ4 για να θεωρηθεί καθαρόαιμο; Αυτά που αναφέρεις δεν αποτελούν χαρακτηριστικά αυτοκινήτου προορισμένου για κίνηση εκτός δρόμου; Εκτός αν καθαρόαιμο σημαίνει αυτό που χωρίς μετατροπές μπορεί να κερδίζει αγώνες 4χ4.


Δεν είναι ανάγκη το off road να γίνεται σε ρυθμό αγώνα. Πάρε για παράδειγμα το ενδεχόμενο μιας δύσκολης εκτός δρόμου εκδρομής. Μια παρέα που κάνει μία δραστηριότητα χειμώνα στα Ελληνικά βουνά. Βάλε τώρα μαζί ένα Defender, ένα Jimny, ένα Wragler και ένα Vitara. Ποιό όχημα πιστεύεις ότι θα ταλαιπωρηθεί περισσότερο; σε πόσες τέτοιες δραστηριότητες θα βγαίνει αλώβητο;
Αυτή είναι η δική μου έννοια του ''καθαρόαιμου''.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό marmizas » 07 Μάιος 2007, 12:38

Γεια σας και πάλι παιδιά

Η αλήθεια είναι οτι οι απαντήσεις σας βοηθάνε, όμως και πάλι έχω κάποιες απορίες. Απο ότι έχω καταλάβει, το Niva είναι αρκετά "σκληρό" αμάξι. Δεν έχει τις ευκολίες των σύγχρονων αυτοκινήτων, και πρέπει να θυμίζει στη χρήση του κάτι απο τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 80. Έχω παρατηρήσει οτι οι πιο πολλοί που έχουν Niva για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις τους, έχουν και ένα τουλάχιστον αμάξι ακόμα για πιο "πολιτισμένη" κυκλοφορία. Απο την άλλη βλέπω οτι το Jimny είναι βολικό για την πόλη, έχει και αερόσακους και ABS και μου δίνει την εντύπωση οτι είναι αμάξι που δεν σε υποχρεώνει να έχεις και ένα δεύτερο. Ισχύουν αυτά ή όχι; Επίσης κατα πόσο το Jimny σου επιτρέπει να επέμβεις εσύ ο ίδιος χωρίς να σε υποχρεώνει να απευθυνθείς σε συνεργείο για την παραμικρή επέμβαση (όχι μόνο επισκευή, απλή επέμβαση που θα ήθελε να κάνει ο καθένας στο αυτοκίνητό του για να αποκτήσει πιο προσωπική πινελιά);

Αυτά για την ώρα
Άβαταρ μέλους
marmizas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 03 Μάιος 2007, 13:01

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 07 Μάιος 2007, 12:46

Γενικά μιλώντας έτσι όπως τα λες είναι, το Niva δεν είναι ότι καλύτερο για κίνηση στην πόλη και γενικά είναι παλιάς τεχνολογίας (από το 1976 που πρωτοκυκλοφόρησε έχει παραμείνει ουσιαστικά ίδιο), είναι βέβαια σκυλί εκτός δρόμου και αντέχει την κακομεταχείριση (έχει και καλούς χώρους).
Το Jimny είναι ένα σύγχρονο σχετικά αυτοκίνητο με μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, πολύ βολικό για καθημερινή χρήση (οικονομικό, μικρό σε διαστάσεις) αλλά υστερεί σε χώρους.
Μη σε απασχολεί το θέμα της επέμβασης, δεν έχει καμία σχέση με τα σύγχρονα Ι.Χ. που θέλουν εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να αλλάξεις μια λάμπα... :P :P :P
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό fokion » 07 Μάιος 2007, 14:40

Το jumny εχει ενα βασικο μειονεκτημα... ή πλεονεκτημα οπως το παρει κανεις... ΔΕΝ κανει για οικογενειακο αν η οικογενεια ξεπερνα τα 2 ατομα....
Απο κει και περα???? ειναι οτι θες να το κανεις καθαροαιμο??? Γινεται
Καθαροαιμο του κερατα???? Γινεται
Αυτοκινητο πολης????? Γινεται
Λιγο απο όλα???? γινεται
και αυτα να μην καιει τον αμπακο ως "μαμα"
Αλλα οπως ειπα πρακτικα ειναι "διθεσιο"
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες