Εστω και καθυστερημένη η απάντηση μου, καλώς ήλθες !
Σχετικά με αυτού του τύπου τους εργάτες τώρα:
Eίναι αποτελεσματικοί σε περιπτώσεις που θέλεις να βγάλεις το αυτοκίνητο από τη λάσπη, το χιόνι, από του χαντάκ΄,με την προυπόθεση πως θα δουλέψεις λίγο το έδαφος για να βοηθήσεις την κατάσταση και παράληλα είσαι έτοιμος για μία στοιχειώδη μυική προσπάθεια. Αν τώρα προσθέσεις και ένα snatch block στην συνδεσμολογία, τότε τα πράγματα θα γίνουν ευκολότερα. Δεν θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα εάν το όχημα (μαζί με το φορτίο του
) είναι βαρύ (π.χ 2.5t) και έχεις να παλέψεις και κάποια κλίση. Το σημαντικότερο του πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να το προσαρμόσεις εμπρός ή πίσω (εφ΄όσον έχεις φροντίσει να ενισχύσεις τα σημεία πρόσδεσης του οχήματος σου) , ενώ μπορείς ακόμα και να ασφαλιστείς με αυτό σε πλαινά περάσματα.
Αν έχεις ένα ελαφρύ όχημα και θέλεις να έχεις μαζί σου ένα εργαλείο "just in case'' τότε σου κάνει, εξασκήσου όμως λίγο μαζί του, μην περιμένεις ''την κακιά την ώρα''.
Οσο για το μέγεθος, ΠΟΤΕ δεν χρησιμοποιούμε κάτι που αναφέρεται σε λιγότερο φορτίο από αυτό που έχουμε. Κάνε τους υπολογισμούς σου με το αυτοκίνητο γεμάτο με αυτά που κουβαλάς συνήθως πρόσθεσε και το κατιτίς σου σαν συντελεστή ασφαλείας και τελικά αγόρασε τον μεγαλύτερο που μπορείς να πάρεις-κουβαλήσεις γιατί ανεξάρτητα με το τι ακούγεται και σ΄αυτήν την περίπτωση, το μέγεθος μετράει.
Για ότι άλλο εδώ είμαστε (και απαντάμε και πιο γρήγορα ).