Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά μεταχειρησμένου μέχρι 16-18000€

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Αγορά μεταχειρησμένου μέχρι 16-18000€

Δημοσίευσηαπό Stavris » 20 Απρ 2004, 19:28

Ερωτώ τους έμπειρους του είδους τι θα μπορούσα να αγοράσω σήμερα σε καθαρόαιμο, (όχι SUV) , ΜΈΧΡΙ 18000€ σε μεταχειρησμένο το οποίο να μην χριάχετε άλλα 5000€ για φτιαξημο. η χρήση για την οποία προορίζετε είναι για καμοιά βόλτα στο βουνό για αρχή και καμία πιο δύσκολη μαζί με λέσχη 4Χ4 για αργότερα (μέχρι να μάθω να το οδηγώ. Σκεύτομαι για VITARA 1,6 ΑΞΊΖΕΙ ;;; :twisted:
Stavris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 09 Σεπ 2003, 23:46
Τοποθεσία: Πατήσια

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 21 Απρ 2004, 08:01

Μεταχειρισμένα στα 18,000 ευρώ βρίσκεις πολλά και καλά. Το θέμα είναι να μας πεις αν κινείσαι περισσότερο σε άσφαλτο, πως οδηγείς (ή θέλεις να οδηγείς), πόσα άτομα θα επιβαίνουν συνήθως μέσα, αν θέλεις να κάνεις εκδρομές μακρινές, αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, η συντήρηση, η βελτίωση εκτός δρόμου κλπ.
Πάντως, νομίζω οτι με 18,000 ευρώ αγοράζεις 2 σχεδόν Vitara 1.6 σε πολύ καλή κατάσταση :!: :!: :!:
Πες μας περισσότερα για τις ανάγκες σου :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: Αγορά μεταχειρησμένου μέχρι 16-18000€

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 21 Απρ 2004, 09:17

Stavris έγραψε:Ερωτώ τους έμπειρους του είδους τι θα μπορούσα να αγοράσω σήμερα σε καθαρόαιμο, (όχι SUV) , ΜΈΧΡΙ 18000€ σε μεταχειρησμένο το οποίο να μην χριάχετε άλλα 5000€ για φτιαξημο. η χρήση για την οποία προορίζετε είναι για καμοιά βόλτα στο βουνό για αρχή και καμία πιο δύσκολη μαζί με λέσχη 4Χ4 για αργότερα (μέχρι να μάθω να το οδηγώ. Σκεύτομαι για VITARA 1,6 ΑΞΊΖΕΙ ;;; :twisted:


Η πρότασή μου είναι LAND ROVER DISCOVERY Mpi μοντέλο 98 και πρίν.
Θα τρελλαθείς όταν το καβαλήσεις και δείς τι μπορεί να κάνει. Διάβασε το σχετικό άρθρο του superspy και θα καταλάβεις. Αρκεί να χωράει στο κλειστό πάρκινγκ σου (άν έχεις). Βέβαια υπάρχουν και άλλες πολλές λύσεις αρκετά οικονομικές (Samurai, Vitara, NIVA ( :wink: )). Είμαι και εγώ σχετικά νέος στο χώρο αλλά έψαξα αρκετά πρίν ψωνίσω
Φιλικά,
Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Απρ 2004, 09:28

Metalaxe έγραψε:Πάντως, νομίζω οτι με 18,000 ευρώ αγοράζεις 2 σχεδόν Vitara 1.6 σε πολύ καλή κατάσταση :!: :!: :!:

:crazy: Σα δε ντρέπεσαι Ρώσε εγκάθετε , διαδίδεις επίτηδες τέτοιες φήμες [-X για να πέφτουν οι τιμές των μεταχειρισμένων Vit :finger: .
Μάλλον μπέρδεψες τα Vitara με τα :pissing: Niva που με (σχεδόν) τόσα λεφτά αγοράζεις 2 καινούργια :haha2:
Με 15-16Κ αγοράζεις ένα (1) πολύ ωραίο Vitara V6 wagon του '98, που και Γιαπωνέζικο είναι, και χώρους έχει, και φοβερό και αξιόπιστο κινητήρα έχει, και καλύτερη οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο από τα κοντά έχει, και ένα κάρο μετατροπές παίρνει εάν το βαρεθείς :roll: :roll: :roll:
Βέβαια σε αυτά τα λεφτά παίρνεις και ένα παλιότερο Disco ή ένα Cherokee, αλλά θα πρέπει να είσαι αποφασισμένος να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη όταν χρειαστεί :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Αγορά μεταχειρησμένου μέχρι 16-18000&#8364;

Δημοσίευσηαπό Stavris » 21 Απρ 2004, 09:35

Οι απαιτήσεις μου είναι να χωράει άνετα τεσσερα άτομα, να μπορεί να τάξιδεύει με 120 - 140 χλμ/ώρα, να μπορεί να με γυρίσει σε όλη την Ελλάδα από την Κρήτη μέχρι το Ορμένιο τόσο από εκτός δρόμου διαδρομές όσο και από την εθνική οδό. Η κατανάλωση με ενδιαφέρει στο ταξίδι. Αν υπάρχει κάτι που σε αυτές της ταχύτητες να μην χρίαζετε να αγοράσω το μισο χαρτοφυλάκιο της BP. Διαθέσημο πάρκινγκ αυτή τη στηγμή δεν υπάρχει. Βέβαια είναι και κάτι άλλο που με απασχολεί αν τελικά η απόφαση μου να πάρω μεταχειρήσμένο και πολλά κυβικά είναι χειρότερη από το να πάρω κάτι μικρότερο αλλά κενούριο.
Discoverer Τί πήρες τελίκα και τι χρήση του κάνεις :;;; :?:
Stavris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 09 Σεπ 2003, 23:46
Τοποθεσία: Πατήσια

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 21 Απρ 2004, 10:25

Έτσι όπως το θέτεις, μάλλον πας για Discovery 2.0 Mpi. Άπλετος χώρος, σχετικά υψηλή μέση ταχύτητα ταξιδιού, μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, άνετο σε άσφαλτο και χώμα, πολλές μετατροπές. Μόνο μειονέκτημα οι συχνές βλάβες (σύμφωνα με τα λεγόμενα των ιδιοκτητών πάντα).
Επίσης καλή μου φαίνεται και η λύση που προτείνει ο "ισπανός" μου φίλος xontros :D :D :D του Vitara V6 Wagon.
Καλή επιτυχία σε οτι αποφασίσεις.
xontros έγραψε:Σα δε ντρέπεσαι Ρώσε εγκάθετε , διαδίδεις επίτηδες τέτοιες φήμες για να πέφτουν οι τιμές των μεταχειρισμένων Vit .
Μάλλον μπέρδεψες τα Vitara με τα Niva που με (σχεδόν) τόσα λεφτά αγοράζεις 2 καινούργια

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Vitara δεν πέφτουν όσο θα υπάρχουν αγρότες που θέλουν αξιόπιστα κοτέτσια για τις κότες τους :assshaking: :assshaking: :alright: :dancing: :dancing: :moon: :moon:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Re: Αγορά μεταχειρησμένου μέχρι 16-18000&#8364;

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 21 Απρ 2004, 18:49

Stavris έγραψε:Οι απαιτήσεις μου είναι να χωράει άνετα τεσσερα άτομα, να μπορεί να τάξιδεύει με 120 - 140 χλμ/ώρα, να μπορεί να με γυρίσει σε όλη την Ελλάδα από την Κρήτη μέχρι το Ορμένιο τόσο από εκτός δρόμου διαδρομές όσο και από την εθνική οδό. Η κατανάλωση με ενδιαφέρει στο ταξίδι. Αν υπάρχει κάτι που σε αυτές της ταχύτητες να μην χρίαζετε να αγοράσω το μισο χαρτοφυλάκιο της BP. Διαθέσημο πάρκινγκ αυτή τη στηγμή δεν υπάρχει. Βέβαια είναι και κάτι άλλο που με απασχολεί αν τελικά η απόφαση μου να πάρω μεταχειρήσμένο και πολλά κυβικά είναι χειρότερη από το να πάρω κάτι μικρότερο αλλά κενούριο.
Discoverer Τί πήρες τελίκα και τι χρήση του κάνεις :;;; :?:


Αγαπητέ Stavri,
έχω εδώ και δύο μήνες ένα Disco Mpi, μοντ. 93 με εξτρά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Rancho με εσωτερικό χειριστήριο. Το πήρα απο πολύ μερακλή τύπο και το αυτοκίνητο δεν είχε δεί χώμα. Τιμή ...τζάμπα (σχεδόν), δηλ πολύ πιο κάτω απο τα όρια σου. Ήδη έχω δρομολογήσει βελτιώσεις οι οποίες δεν ξεπερνούν τα 1500 Ευρώ και το κάνουν τάνκς. Έχω κάνει 4000 χλμ με το αυτοκίνητο τα 600 απο αυτά σκληρό off-roading (ποτάμια, χωράφια, δασικοί δρόμοι (..μή δρόμοι) πάντα φορτωμένος με 5 άτομα και φούλ αποσκευές (σύν μια τηλεόραση 29"" , ένα στέρεο δύο ποδήλατα στο τελευταίο ταξίδι). Ούτε υποψία ζημιάς μέχρι σήμερα παρά του ότι έχει 200.000 χλμ στο κοντέρ. Μπορείς να δείς στην ενότητα land rover διάφορα σχόλια μου καθώς και άλλων πολύ εμπειροτέρων και ειδημόνων απο μένα.
Στην άσφαλτο είναι μαγικό χαλί, ταξιδεύει άνετα και με σχετικη ασφάλεια μέχρι τα 140 χλμ/ώρα ενώ έχω δεί και 160 στο κοντέρ. Κατανάλωση 11,5 έως 16 λίτρα/100 χλμ μέ ότι συνθήκες θέλεις, και με απλή αμόλυβδη.
Το πρώτο σέρβις μαζί με λύσιμο καπακιού και αλλαγή κάτι τσιμούχες σύν τα λαδόξυδα-μπουζί φίλτρα και λιπαντικά διαφορικών κλπ 220 ευρώπουλα σε συνεργείο της γειτονιάς ...(που ειδικεύεται στα Suzuki).
Φιλικά,
Discoverer :wink:
Υ.Γ. Το Disco έχει άδεια 7 θέσεων με ζώνες και φούλ άνεση. :!:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Απρ 2004, 19:51

Stavris γειά και καλώς ήρθες,

Για αυτά που θέλεις υπάρχουν αρκετές διαθέσιμες προτάσεις στα 18.000 Ευρώ.

Νομίζω πάντως πως το περισσότερο αυτοκίνητο για τα λεφτα αυτά θα το πάρεις αν διαλέξεις το discovery.

Mε την κατάργηση των τεκμηρίων μπορείς να βρείς ακόμη και Discovery V8 (3500 ή 3900 κυβικά) αλλά εκεί θα πρέπει να συνυπολογίσεις και το θέμα της σχετικά υψηλότερης κατανάλωσης αν κάνεις χρήση των σαφώς καλύτερων επιδόσεων που θα έχεις σε σύγκριση με το Mpi των 2000 κυβικών το οποίο όμως δεν υστερεί κατά πολύ των άλλων δίλιτρων.

Πάντως από χώρους και άνεση ταξιδιού (αλλά και ικανότητες εκτός δρόμου ακόμη και χωρίς να βελτιώσεις κάτι) το Discovery βρίσκεται σε δική του (ανώτερη) κατηγορία.

Οσον αφορά τις βλάβες αυτές τις πιό πολλές φορές έχουν ήδη επισκευαστεί από τους παλαιότερους ιδιοκτήτες αλλά σίγουρα αξίζει το πολύ καλό ψάξιμο στο αυτοκίνητο πρίν το αγοράσεις.
Τα σημεία που θέλουν προσοχή είναι γραμμένα στην σχετική θεματική ενότητα με το άρθρο του superspy.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό sef » 22 Απρ 2004, 12:41

Γεια ριξε μια ματια και για Τerranο ΙΙ
Με το πολυ καλο εργοστασιακο στησιμο, και για καλο off road
θα χρειαστεις υποχρωτικα ενα ζευγαρι MUD λαστιχα, και οταν
θα εχει "πεζει" η αναρτηση θα βαλεις μια ΟΜΕ και τελειωσες.
Απο χωρους εχει καλους ακομα και το τριπορτο αλλα το πενταπορτο
εχει τεραστιους απλος!
Χαμηλοροπο, με κοφτη στα 167χλμ
Με καταναλωση απο 14lt/100χλμ στην εθνικη, 16-17lt/100χλμ στην πολη.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Απρ 2004, 01:06

sef έγραψε:Γεια ριξε μια ματια και για Τerranο ΙΙ
Με το πολυ καλο εργοστασιακο στησιμο, και για καλο off road
θα χρειαστεις υποχρωτικα ενα ζευγαρι MUD λαστιχα, και οταν
θα εχει "πεζει" η αναρτηση θα βαλεις μια ΟΜΕ και τελειωσες.
Απο χωρους εχει καλους ακομα και το τριπορτο αλλα το πενταπορτο
εχει τεραστιους απλος!
Χαμηλοροπο, με κοφτη στα 167χλμ
Με καταναλωση απο 14lt/100χλμ στην εθνικη, 16-17lt/100χλμ στην πολη.


Πολύ καλή επιλογή, αλλά θα χρειαστείς δύο ζευγάρια MUD, γιατί με ένα μάλλον θα έχεις πρόβλημα :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sef » 23 Απρ 2004, 11:43

Ε ! καλα ρε παιδια μην βαρατε μια τετραδα ΜUDακια ηθελα να πω :(
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό VAGOS » 23 Απρ 2004, 21:42

sef έγραψε:Γεια ριξε μια ματια και για Τerranο ΙΙ
Με το πολυ καλο εργοστασιακο στησιμο, και για καλο off road
θα χρειαστεις υποχρωτικα ενα ζευγαρι MUD λαστιχα, και οταν
θα εχει "πεζει" η αναρτηση θα βαλεις μια ΟΜΕ και τελειωσες.
Απο χωρους εχει καλους ακομα και το τριπορτο αλλα το πενταπορτο
εχει τεραστιους απλος!
Χαμηλοροπο, με κοφτη στα 167χλμ
Με καταναλωση απο 14lt/100χλμ στην εθνικη, 16-17lt/100χλμ στην πολη.
γεια σου sef . ολα καλα? ενημεροτικα το τριπορτο teranno ii εχει κοφτη στα 180 ΑΚΡΙΒΩΣ! παντα για το 3πορτο μιλαο που το εχω τσεκαρει πολλες φορες!!
Άβαταρ μέλους
VAGOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 23:34
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό sef » 24 Απρ 2004, 10:18

Εγω εχω μοντελο 96 οποτε πιθανον Vagos να εχει λιγο διαφορετικοτερες ρυθμισεις σε ψιλοπραγματα, βλεπε "κοφτη" :!:
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό VAGOS » 25 Απρ 2004, 08:21

του 2000 μοντελο που εινε το δικο μου, ο κοφτης εινε στα 180 ακριβος . εμενα θα μου αρεσε να ειχε το δικομου, το πιασιμο που εχει μπροστα του ο συνοδιγος , αλλα δεν το εχει γιατι εχει αεροσακο, το πιασιμο εινε καλο εκτος απο εξηπηρετιση του συνοδιγου αλλα και για βαση για βιντεοκαμερα. sef καλησου μερα εινε πρωι τησ κυριακης και αν πατε τσιπινκ με τα παιδια καλα να περασετε!! :D
Άβαταρ μέλους
VAGOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 23:34
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό sef » 26 Απρ 2004, 11:12

Φιλε Vagos κυριακη πρωι ημουν για οικογενοιακες υποχρεωσεις εκτος αθηνων επιτελους, στο γυναικοχωρι σε παραδοσιακο χωριο του νομου Ηλειας.
Φουλ πρασινο δηλαδη, βαρια συννεφια με ελαφρυ ψιλιβροχο, ηρεμια κατσικουλεσ προβατακια κ.τ.λ. οτι πρεπει μια βολτουλα με τα ποδαρακια
αλλα μονο για 24ωρες και παλι πισω τωρα, και με πονοκεφαλο οπως παντα μετα απο τετοιου ειδος εξορμησεις :oops:
Ναι η χειρολαβη αυτη ειναι πολυ καλη ελπιζω να εχεις δει την στηρηξη της καμερας που εχω κανει.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 47 επισκέπτες