Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέος με Pajero LO40 ψάχνει;;;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Νέος με Pajero LO40 ψάχνει;;;

Δημοσίευσηαπό k.elefantis » 11 Οκτ 2007, 18:01

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!

ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΝΑ MITSUBISHI PAJERO LO40 89ΜΟΝΤ. 2,6L.
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ,RAID KAI ΛΙΓΟ TRAIL.
ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΟΠΟΤΕ ΕΧΩ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΜΑ ΤΟΥ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΟ ΜΟΝΤΕΛΟ,TIPS,ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ,SITE ΜΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ KAI ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Άβαταρ μέλους
k.elefantis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Οκτ 2007, 17:17
Τοποθεσία: ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 11 Οκτ 2007, 18:16

Εγώ είχα την ανάρτηση της ΟΜΕ, με τις μαλακές σούστες. Πολύ άνεση και μεγάλο κρέμασμα, με μόνο μειονέκτημα τις μεγάλες κλίσεις στις γρήγορες στροφές. Είχα λύσει το θέμα βάζοντας μία (σπανιότατη) αντιστρεπτική πίσω, όταν αποφάσισα να τρέχω στα raid. Άλλη λύση, αν σε ενδιαφέρει το κράτημα, είναι να βάλεις τις σκληρές σούστες της ΟΜΕ. Μπροστά απλώς θα κουρδίσεις τις ράβδους.

Αμορτισέρ μπορείς να βάλεις διάφορα. Τα ΟΜΕ είναι πολύ μαλακά για ταχύτητες, χρειάζονται πιο δυνατά, ειδικά μπροστά. Εκτός αν βάλεις διπλά.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karka » 12 Οκτ 2007, 08:59

για πισω μπορεις να βρεις μονοφυλες σουστες απο φορντ τρανζιτ (τις μπροστινες).
τις βαζαν παλια στο πισοκινητα στο χωμα.
ειναι πολυ πιο "γρηγορες" απο τις κλασικες και δεν εχουν μεγαλες κλησεις στις στροφες.
το μονο προβλημα ειναι οτι ειναι λιγο μικροτερες στο φαρδος αλλα το λυνεις με ροδελες-αποστατες.
επισεις στο διαφορικο βρες και βαλε μπλοκε (περιορισμενης) απο L400 (την κλουβα). παει κουτι και ειναι το ιδιο βημα.
ασε που ειναι αρκετα σφιχτο και βοηθαει.

για σηκωμα δεν χρειαζεται τιποτα ιδιαιτερο αν παραμεινεις στα "κλασικα" λαστιχα μεχρι 31/10,5/15 ή 205/16. απο κει και πανω θες μοτερ η βημα για να σηκωσεις μεγαλυτερα λαστιχα με αποκριση στο γκαζι.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Re: Νέος με Pajero LO40 ψάχνει;;;

Δημοσίευσηαπό panmal » 12 Οκτ 2007, 14:28

Για trial δεν έχω άποψη. Για Rally Raid θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες στα θέματα ανάρτησης και μπλοκέ.
Ο κινητήρας όμως είναι ψοφίμι. 103 ή 105 άλογα “μαμά” και ποιος ξέρει πόσα από δαύτα πλέον είναι “ζωντανά”.
Όσο λοιπόν είσαι μ’ αυτόν, τα μεγάλα λάστιχα βάλτα μόνο για ομορφιά ή άμμο. Σε συνθήκες αγώνα δεν τα σηκώνει. Εκεί 215 το πολύ.
Και μοτέρ να αλλάξεις δηλαδή θα σου συνιστούσα να παραμείνεις σ’ αυτή τη μέγιστη διάσταση.
Όσο πάντως παραμείνεις μ’ αυτό το κινητήρα μη του “ρίξεις” δεκάρα τσακιστή. Θα είναι πεταμένα λεφτά.
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό supermario » 12 Οκτ 2007, 16:05

Στο θεμα της αναρτησης εγω φοραω αμορτισερ Rancho 9000 και παντρεμα σουστας με OME DAKAR και μαμα σουστοφυλλα!ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΑ ΜΕ ΜΟΝΟΦΥΛΛΟ ΑΠΟ ΤΡΑΝΖΙΤ!!!ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ .....ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ!

Περιορισμενης πισω απο pajero diesel ή l 400.Καλυτερο για raid το πρωτο,καλυτερο για trail το δευτερο.Ειναι πιο πολυ το ποσοστο εμπλοκης!

Απο λαστιχα για raid 205-16 ή 215-15.Για trail θελεις πιο μεγαλα 215-85-16 ή 31-10.5-15.Για οτιδηποτε μεγαλυτερο θελεις μοτερ!!!
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό k.elefantis » 13 Οκτ 2007, 18:44

Παίδια ευχαριστώ πολύ για τις σύμβουλες!!!!

Λοιπόν σκέφτομαι να κάνω τα εξής:
Σούστες και ράβδους στρέψης της ΟΜΕ.
Αμορτισέρ κάποια με ρυθμίσεις σκληρώτητας. Κάποτε είχα δεί σε pajero μια Ranco και ρύθμιζε με αέρα από μέσα.Δέν γνωρίζω όμως εάν υπάρχει ακόμα.Αλλιώς μάλλον θα βάλω κάτι σε ΗοτΒιτ με ρύθμιση απ΄έξω.
Λέω να σηκώσω και το κουβούκλιο περίπου 1 1/2'' για να βάλω και μεγαλύτερο λάστιχο. π.χ. 32/10,5/15.
Για μπλοκέ σκεφτώμουν ένα ΑRΒ πίσω. Αλλα μάλλον θα ψάξω να βρώ ένα απο L 400 αφού λέτε πως κάνει.Οπότε και θα βάλω ARB εμπρός.
Οταν λέτε από πετρέλαιο π.χ. L 200 κάνει?
Απο μοτέρ δεν υπάρχει πρόβλημα, έχω φτιαγμένο και έτοιμο να μπεί ένα STARION 2,6 TYRBO κάπου 220-260 hp.

E!!!! Για να δώ τί λέτε!! Γνώμες!! Θέλω γνώμες!!!!
Άβαταρ μέλους
k.elefantis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Οκτ 2007, 17:17
Τοποθεσία: ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 13 Οκτ 2007, 20:21

Αν σε ενδιαφέρει να τρέξεις στα raid να σε πληροφορήσω πως το turbo απαγορεύεται. :?

Και μου φαίνονται και πολλά τα άλογα που αναφέρεις για το starion. :)

Επίσης για ARB μπροστά, πρέπει να αλλάξεις ολόκληρο το διαφορικό σου με κάποιο από 3λιτρο.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό karka » 13 Οκτ 2007, 23:15

ΜΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΑ ΜΕ ΜΟΝΟΦΥΛΛΟ ΑΠΟ ΤΡΑΝΖΙΤ!!!ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ .....ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ!


ναι πραγματι εναι λιγο "γρηγορες" και δεν θελει να πηγαινεις αργα γιατι χτυπανε.
ομως συνεχηζουν να ειναι μια συγουρη λυση οταν αρχιζουν να "ανεβαινουν" οι ταχυτητες.





E!!!! Για να δώ τί λέτε!! Γνώμες!! Θέλω γνώμες!!!!


κουβεντα θες και οχι γνωμες!!

το αρβ για ραιντ δεν κανει.
το τουρμπο... στα ειπανε.
τα ραντσο 9000 ειναι σκληρα για το βαρος του πατζερο (στο πιο σοφτ και παλι χτυπανε σε τρουπερ 3,5 καινουριο 2+ τονους αυτοκινητο).
το λαστιχο μεγαλο... και "ιδιαιτερη" η διασταση.
για μπρος πισω αρβ μονο διαφορικα απο τριλιτρο. στο 2,6 δεν εχει μπροστα.

αστο ετσι μαμα, κανε τις βολτες σου και οταν κατασταλαξεις σε τι ακριβως θες να τρεξεις στησε το αναλογο αυτοκινητο.
μεσοβεζικες λυσης δεν παιζουν πια.
πανε τα χρονια που με ενα μπλοκε και δυο σκουλαρικια ετρεχες παντου.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 48 επισκέπτες