Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα αναγόμωσης - Εντυπώσεις - ερωτήσεις

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Λάστιχα αναγόμωσης - Εντυπώσεις - ερωτήσεις

Δημοσίευσηαπό gmak » 22 Οκτ 2007, 14:52

καλησπερα..αφορμη για το θεμα που ανοιξα ειναι μια κουβεντα που ειχα με εναν μηχανικο στον χωρο των 4χ4 σχετικα με τα λαστιχα αναγομωσης..
Οπως εχω γραψει και σε αλλα ποστ αγορασα μια τετραδα λαστιχα αναγομωσης της ....simex τα extreme tracker 205/80/16 που τα φοραω σε 16αρα ζαντα αλουμινιου απο cherokee...νοηται οτι δεν τα πηρα για κυριως αλλα για να τα φοραω σε καθε βολτα που παω...
Συζητωντας με τον τεχνικο μου ειπε οτι φορωντας γενικως λαστιχα αναγομωσης αλλα και ειδικως τα συγκεκριμενα λαστιχα, σε ενα χρονο το αυτοκινητο θα διαλυθει απο τους κραδασμους....και οταν του ειπα οτι τα φοραω επιλεκτικα μου ειπε οτι απλα θα αργησει να "διαλυθει" το αμαξι....

ρωταω εγω με την σειρα μου εσας που εχετε πειρα απο αναγομωση αλλα και εσας που ξερετε κατι απο μηχανικα..

ισχυει αυτο? υπαρχει κινδυνος? μηπως ειναι καπως υπερβολικος?


να σας πω την αληθεια αυτα τα λαστιχα περαν του θορυβου που προκαλουν με εχουν ικανοποιησει τοσο πολυ που δεν θελω να τα αλλαζω απευθειας...αν ειναι ομως να βαζλω το αμαξι σε περιπετειες τοτε να μου λειπει...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Οκτ 2007, 17:29

Απ'οτι ξερω τα σιμεξ δεν ειναι αναγομωμενα,τωρα για τα αναγομωσης,ειναι πολυ καλλα με κρατηματα λογω του οτι ειναι μαλακα,μονο μειονεκτημα οτι τρωγονται γρηγορα,σε λιγοτερο απο τα μισα χιλιομετρα που αντεχουν τα κανονικα κανενα αλλο προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό gmak » 22 Οκτ 2007, 18:06

vagelis έγραψε:Απ'οτι ξερω τα σιμεξ δεν ειναι αναγομωμενα,τωρα για τα αναγομωσης,ειναι πολυ καλλα με κρατηματα λογω του οτι ειναι μαλακα,μονο μειονεκτημα οτι τρωγονται γρηγορα,σε λιγοτερο απο τα μισα χιλιομετρα που αντεχουν τα κανονικα κανενα αλλο προβλημα.



ενταξει...ειπα simex για να μην πω fimex....ολοι ξερετε τα σιμεξ γιαυτο το εγραψα..τεσπα ειναι φιμεξ με παστελι της σιμεξ και εργοστασιο κατασκευης pneus elite..

να σου πω την αληθεια βασικα επειδη ειναι μαλακα, εχουν ψηλωσει το αμαξι, δεν εχω εννοιες τυπου γουβα πεζοδρομειο κλπ κλπ, ειδα αριστη συμπεριφορα στο βρεγμενο ειπα να τα κρατησω λιγο ακομα πριν τα βγαλω,εκτος και αν μεσα στην βδομαδα παω και αλλη βολτα :D :D μονο μειονεκτημα ο θορυβος και βεβαιως αυτο που σας εγραψα περι συντονισμου και ενδεχομενως ξεσφιξιματος βιδων και ολων των συναφων :? :?
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 22 Οκτ 2007, 20:12

Eγω το ακουω υπερβολικο να "διαλυθει" το αμαξι απλα με μια λογικη χρηση.ενταξει ολοι ξερουμε οτι η αναγωμωση ειναι πιο βαρια,δεν εχει το ιδιο βαρος ελαστικο με ελαστικο,ισως (ενα πολυ μικρο ποσοστο)να μην εχει κολλησει καλα με το υπολοιπο ελαστικο αλλα δεν πιστευω οτι ισχυει κατι τετοιο.στη λεσχη που ειμαι μελος οι περισσοτεροι εχουν αναγωμωση και μαλιστα την φορανε ολο το χρονο χωρις να "τρεχει" τιποτα.ο θορυβος ειναι λογικος και γινεται μεγαλυτερος οσο αυξανουν τα κενα απο τα τακουνια του ελαστικου.επισης η αναγωμωση εχει τον περιορισμο του να μην τρεχεις πολυ.δηλαδη οχι πανω απο 110-120.
επισης οπως λεει σοφα το φιλαρακι μου st-pinin η ζωη ειναι μικρη....ας βιαστουμε να τη χαρουμε.εμεις θα εχουμε φυγει και το αμαξι θα ειναι ακομη "ορθιο "σε καποια μαντρα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό gmak » 22 Οκτ 2007, 23:14

παντως η αναρτηση μου-αμορτισερ, εχουν βρει εναν δυνατο συμμαχο....ουτε καν την "ακουν"...το μεγαλο προφιλ του λαστιχου + το μεγαλο μαλακο τακουνι κανουν το βιταρα να περναει απο λακουβες πετρες και οτι αλλο βρει, χωρις χτυπηματα, και ανετα....γιαυτο ενεκα καιρου δεν θελω να τα βγαλω ακομα....ειχαν δικιο αυτοι που υποστηριζαν οτι αν φορεσεις μαι φορα αναγομωση, θα το κανεις συνεχεια...

μονο ο θορυβος...ειδικα το πρωι ειναι λες και εχω ενα τραινο διπλα μου να σφυριζει :lol: :lol: :lol:
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Οκτ 2007, 08:39

Παρότι και εγώ αναγόμωση φοράω από τότε που τα δοκίμασα (Fedima στην περίπτωσή μου) και τα θεωρώ πολύ καλά για "εθνική" χρήση (για τον μόνο λόγο που θα έβαζα πρωτογενή είναι κάποιο μεγάλο ταξίδι και αυτό λόγω αντοχής στα χλμ των πρωτογεννών) δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω σε θεωρητικό επίπεδο για τους κραδασμούς.

Ολα τα λάστιχα με μεγάλα τακούνια προκαλούν κραδασμούς που είναι ύπουλος εχθρός όλων των εξαρτημάτων του συστήματος διεύθυνσης και ανάρτησης.

Έτσι και αλλιώς όλα τα συστήματα ταλαιπωρούνται εκτός δρόμου αρκετά, αν προσθέσουμε και τον συνεχή κραδασμό από την κίνηση σε άσφαλτο καταλαβαίνουμε ότι η αλλαγή ακρόμπαρων και άλλων εξαρτημάτων θα έρθει γρηγορότερα.

Από εκεί και πέρα νομίζω ότι παίζει ρόλο η σχεδίαση του αυτοκινήτου. Άλλο να έχεις δύο άξονες σταθερούς με καλή στήριξη και λίγα ακρόμπαρα ν' αλλάξεις και άλλο να έχεις ψαλίδια και αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων, κρεμαγιέρες κλπ να συντηρήσεις.

Μιά έρευνα του πόσο κοστίζει η αντικατάσταση ακρόμπαρων-σίλεντ μπλοκ κλπ στο κάθε αυτοκίνητο θα σας δώσει και την τάξη μεγέθους, ώστε να μπορείτε ν' αποφασίσετε καλύτερα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Οκτ 2007, 10:37

Έχοντας περάσει πλέον στη χρήση Fedima Sirocco στο Disco μου, θα έλεγα ότι σίγουρα δεν παίρνεις τέτοια λάστιχα για να κινηθείς κάθε μέρα και να ταξιδεύεις στην εθνική. Δεν έχει και νόημα. Είναι λάστιχα "ειδικά" που θα σου προσφέρουν την απόλυτη πρόσφυση εκτός δρόμου.

Έχουν αρκετούς κραδασμούς – και λογικό είναι- και πρέπει να τα σέβεσαι – κίνηση με μικρές ταχύτητες.

Οι κραδασμοί σε σχέση με αυτά που τραβάει η ανάρτηση και γενικά όλο το αυτοκίνητο σε χρήση off-road δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Θα πρέπει να σκεφτείς όμως ότι πλέον είναι συνεχείς. Δηλαδή δε σταματούν όταν θα βγεις στην άσφαλτο.

Είναι λογικό ότι θα ταλαιπωρηθούν μακροπρόθεσμα τα ρουλεμάν τροχών και στη συνέχεια τα σιλεντμπλοκ και εν γένει η ανάρτηση. Όχι όμως ότι θα διαλυθεί και το αυτοκίνητο!

Όμως αν το αυτοκίνητο το έχεις για χρήση βουνού εκεί θα σε αποζημιώσουν. Κάνουν τη διαφορά και μπορείς να κάνεις ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πράγματα και δεν μπορούν να συγκριθούν με «απλά» Mud Terrain.

Ζυγίζεις λοιπόν τη χρήση που θα κάνεις και αποφασίζεις.

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό gmak » 23 Οκτ 2007, 10:57

superspy έγραψε:Έχοντας περάσει πλέον στη χρήση Fedima Sirocco στο Disco μου, θα έλεγα ότι σίγουρα δεν παίρνεις τέτοια λάστιχα για να κινηθείς κάθε μέρα και να ταξιδεύεις στην εθνική. Δεν έχει και νόημα.

Έχουν αρκετούς κραδασμούς – και λογικό είναι- και πρέπει να τα σέβεσαι – κίνηση με μικρές ταχύτητες.

Οι κραδασμοί σε σχέση με αυτά που τραβάει η ανάρτηση και γενικά όλο το αυτοκίνητο σε χρήση off-road δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Θα πρέπει να σκεφτείς όμως ότι πλέον είναι συνεχείς. Δηλαδή δε σταματούν όταν θα βγεις στην άσφαλτο.

Είναι λογικό ότι θα ταλαιπωρηθούν μακροπρόθεσμα τα ρουλεμάν τροχών και στη συνέχεια τα σιλεντμπλοκ και εν γένει η ανάρτηση. Όχι όμως ότι θα διαλυθεί και το αυτοκίνητο!

Όμως αν το αυτοκίνητο το έχεις για χρήση βουνού εκεί θα σε αποζημιώσουν. Κάνουν τη διαφορά και μπορείς να κάνεις ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πράγματα και δεν μπορούν να συγκριθούν με «απλά» Mud Terrain.

Ζυγίζεις λοιπόν τη χρήση που θα κάνεις και αποφασίζεις.




μιας και μιλησες για ταχυτητες σε συναρτηση των κραδασμων...κραδασμους εχω στις χαμηλες ταχυτητες των 30-40 χιλιομετρων οπου αισθανομαι τα τακουνια...στις ταχυτητες των 80-100 χιλιομετρων δεν εχω κραδασμους ουτε χοροπηδαει το αμαξι....

σαφως δεν ειναι για εθνικη...ενδειξεις για το τι μπορει να κανει το λαστιχο εχω δει σε 2-3 βολτες, και λεω ενδειξεις διοιτι παχια λασπη δεν εχω βρει ακομα...σαφως "ταλαιπωρω" λιγοτερο το αμαξι στο off road...πχ καποτε επαιρνα φορα με τα χιλια ρισκα για να ανεβω μια πλαγια, και τωρα ανεβαινω δευτερα αργα και ρελαντι...οπως και χιλια δυο αλλα πραγματα...γιαυτο τον λογο αποφασισα λαστιχα με extreme offrad δυνατοτητες παρα mud.

σκοπος μου πως ειπα ειναι να τα αλλαζω σε καθε βολτα....απλα επειδη σεβομαι το αμαξι και παρολο που παω off ειμαι μηρμηρης γιαυτο εκανα και την ερωτηση


υγ τωρα ειδα τα λαστιχα σου...φοραμε ακριβως τα ιδια προφανως αλλη εταιρια
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 23 Οκτ 2007, 11:58

**παρολο που παω off ειμαι μηρμηρης γιαυτο εκανα και την ερωτηση **
ψυχοβγάλτης είσαι :lol: :lol: :lol: :lol:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 23 Οκτ 2007, 14:23

Να ρωτήσω και εγώ κάτι μιας και το έφερε η κουβέντα.... Τα αναγόμωσης σε τι τιμές "παίζουν" ?
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Amateur » 23 Οκτ 2007, 14:44

Έχω την αίσθηση ότι οι τιμές των καλών αναγομωμένων είναι τέτοιες που εάν υπολογίσεις και την ταχύτερη φθορά - άρα και αλλαγή - ενδεχομένως να συμφέρουν περισσότερο τα καινούρια.
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Οκτ 2007, 15:59

Amateur έγραψε:Έχω την αίσθηση ότι οι τιμές των καλών αναγομωμένων είναι τέτοιες που εάν υπολογίσεις και την ταχύτερη φθορά - άρα και αλλαγή - ενδεχομένως να συμφέρουν περισσότερο τα καινούρια.
Πάνος


Σιγουρα ετσι ειναι ,αλλα αν πηγαινεις συχνα off-road δεν προλαβαινεις να τα λειωσεις,πολλες φορες κι'απο τηνπρωτη φορα μπορει να σκισεις καποιο οποτε συμφερουν τα αναγομωμενα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 23 Οκτ 2007, 22:30

καλα ειναι τα 100% off road ελαστικα αλλα οπως εχει πει και καποιοw σοφος στο χωρο αυτο...."θελει να διανυσεις πολλα χιλιομετρα ασφαλτο μεχrι να βρεις χωμα και διαδρομες...."αυτο σκεφτηκα και βρηκα τη λυση του bf goodrich M/T.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Οκτ 2007, 22:41

Amateur έγραψε:Έχω την αίσθηση ότι οι τιμές των καλών αναγομωμένων είναι τέτοιες που εάν υπολογίσεις και την ταχύτερη φθορά - άρα και αλλαγή - ενδεχομένως να συμφέρουν περισσότερο τα καινούρια.
Πάνος


Mικρή η διαφορά στην φθορά Πάνο αν τα συγκρίνουμε με Μ/Τ και συνυπολογίζοντας ότι τα πρωτογενή σκληραίνουν τόσο πολύ σε δύο χρόνια που και πέλμα να έχουν δεν κρατάνε πιά καθόλου.

Μεγάλη όμως η διαφορά στην απόδοση στο χώμα, μεγάλη επίσης η διαφορά στο βρεμένο όπου τα πρωτογενή Μ/Τ είναι επικίνδυνα, ενώ τα αναγομωμένα είναι πολύ συμπαθητικά...

Εγώ ειδικά λόγω μαλακής γόμας, δεν γυρίζω πίσω σε πρωτογεννή.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό mytilini » 24 Οκτ 2007, 06:09

Εχω φορέσει δυό φορές αναγόμωση:μια το κλασσικό πλέον Fedima με το πέλμα του ΥΟΚΟ/GEO/MT και μια τετράδα ισπανικά αντίγραφα του ΥΟΚΟ/GEO/AT.Εντυπώσεις:εκτός δρόμου ήταν άπαιχτα, εντός δρόμου ψαχνόμουν από κραδασμούς,θόρυβο,κατανάλωση.ΜΕΓΑ πρόβλημα το αυξημένο βάρος.Επίσης, ξεραίνονται εύκολα και μετά άστα να πάνε.Το δύσκολο είναι ότι εάν ανεβάσουν θερμοκρασία, μπορεί το πέλμα αναγόμωσης να ξεκολλήσει.Πάντως για κάποιον που ανεβαίνει συχνά στο βουνό είναι μια εξαιρετικά συμφέρουσα επιλογή δοθέντος ότι διαφορά τιμής με τα "εργοστασιακά" είναι αισθητή.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες