Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Fiat panda 4x4 club??

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό diamond » 24 Ιαν 2008, 22:52

Εχω χιονολάστιχα της pirelli τα οποία συμπεριφέρονται άψογα στο δρόμο (κάνουν θαύματα σε χιόνι - πάγο)και δεν έχουν δείξει να προβληματίζονται στην άσφαλτο το καλοκαίρι (δεν τρέχει κιόλας το panda). Σε χωμάτινες διαδρομές αν προσέχεις τις πέτρες δεν έχεις πρόβλημα (δοκιμασμένο σε άγριο χώμα στην Ανδρο). Το μόνο θέμα είναι ότι τα αλλάζεις γρήγορα (35000χλμ)
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 25 Ιαν 2008, 12:53

nignis έγραψε:το ιδιο προβληαμ με το ignis: τι λαστιχα να βάλω....

δοκιμασε χιονολαστιχα(ειδικα αν πηγαινεις σε χιονοδρομικά συχνα), μαζι με μια δευτερη τετραδα καλοκαιρινα γαι τη ζεστη (Μαιο-Σεπτεμβριο). αν βεβαια βρεις ΑΤ, χτυπα τα!!
θελει ψαξιμο!



Φιλε nignis σε ευχαριστω για τις συμβουλες.Πρωτα απ'ολα δεν παω συχνα στα χιονοδρομικα οποτε δεν με εξυπηρετουν τα χιονολαστιχα.Επειτα απ'οσο ρωτησα και εψαξα τα Α/Τ ειναι λαστιχα καθαρα για τζιπ.Οι περισσοτεροι λαστιχαδες εν τω μεταξυ μου προτεινουν να βαλω απλο ασφαλτινο λαστιχο αλλα το θεμα ειναι οτι παω και σε καμμια λασπη,κανα βουνο και τετοια.Οποτε?Λες να βαλω το ιδιο της μανας του που εμεινα και ευχαριστημενος και να ησυχασω?Με εχουν μπερδεψει οι λουστηδες... :banging:
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 25 Ιαν 2008, 12:59

diamond έγραψε:Εχω χιονολάστιχα της pirelli τα οποία συμπεριφέρονται άψογα στο δρόμο (κάνουν θαύματα σε χιόνι - πάγο)και δεν έχουν δείξει να προβληματίζονται στην άσφαλτο το καλοκαίρι (δεν τρέχει κιόλας το panda). Σε χωμάτινες διαδρομές αν προσέχεις τις πέτρες δεν έχεις πρόβλημα (δοκιμασμένο σε άγριο χώμα στην Ανδρο). Το μόνο θέμα είναι ότι τα αλλάζεις γρήγορα (35000χλμ)


Χιονολαστιχο ομως ρε συ diamond?Τι να το κανω?Τωρα ανοιγει ο καιρος σιγα-σιγα.Το γεγονος οτι θα τα αλλαξω γρηγορα δεν με προβληματιζει καθοτι αν προσεξες ειπα οτι με τα μανισια εχω κανει ηδη 56000 και κατι χλμ and still going ετσι?Και να φανταστεις οτι ο κατασκευαστης λεει στα 45000 οτι ειναι για αλλαγμα.:Αλλα δεν θελω καθαρο χιονολαστιχο.Θα ηθελα κατι demi.Δηλαδη ενα μπασταρδεμενο λαστιχο το οποιο να ειναι και ασφαλτινο αλλα και να μπορει να ανταποκριθει και σε λασπη ή χωμα γενικα...(οχι για τρελες καταστασεις,απλα πραγματα)

Ευχαριστω.......
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Δημοσίευσηαπό nignis » 25 Ιαν 2008, 16:33

iwpantel έγραψε:
diamond έγραψε:Εχω χιονολάστιχα της pirelli τα οποία συμπεριφέρονται άψογα στο δρόμο (κάνουν θαύματα σε χιόνι - πάγο)και δεν έχουν δείξει να προβληματίζονται στην άσφαλτο το καλοκαίρι (δεν τρέχει κιόλας το panda). Σε χωμάτινες διαδρομές αν προσέχεις τις πέτρες δεν έχεις πρόβλημα (δοκιμασμένο σε άγριο χώμα στην Ανδρο). Το μόνο θέμα είναι ότι τα αλλάζεις γρήγορα (35000χλμ)


Χιονολαστιχο ομως ρε συ diamond?Τι να το κανω?Τωρα ανοιγει ο καιρος σιγα-σιγα.Το γεγονος οτι θα τα αλλαξω γρηγορα δεν με προβληματιζει καθοτι αν προσεξες ειπα οτι με τα μανισια εχω κανει ηδη 56000 και κατι χλμ and still going ετσι?Και να φανταστεις οτι ο κατασκευαστης λεει στα 45000 οτι ειναι για αλλαγμα.:Αλλα δεν θελω καθαρο χιονολαστιχο.Θα ηθελα κατι demi.Δηλαδη ενα μπασταρδεμενο λαστιχο το οποιο να ειναι και ασφαλτινο αλλα και να μπορει να ανταποκριθει και σε λασπη ή χωμα γενικα...(οχι για τρελες καταστασεις,απλα πραγματα)

Ευχαριστω.......


οπως το περιγράφεις, η λύση ειναι ΑΤ ή να βάλει ασφάλτινα και οσο πάνε...

και εγω στο δικο μου εχω ασφάλτινα και γενικα ειμαι ευχαριστημενος:

και στα βουνα και στις πετρες και στα χιονια πήγα αλλά ολο με σύνεση και αυτοσυγκράτιση. Αν βρω ομως τελικα ΑΤ θα βαλω για να εχω το κεφαλι μου ησυχο και να μη φοβάμαι μη σκιστουν σε καμμια πετρα στη μεση του πουθενα
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

FIAT PANDA 4X4 1.3 MULTIJET

Δημοσίευσηαπό panmil1 » 25 Ιαν 2008, 22:23

Ευτυχής κάτοχος panda 4x4 1.3 multijet εφοδιασμένου με ELD εχω να σας αναφέρω εντυπώσεις και επιδόσεις on και off....
Για την ωρα μια και ειναι ακόμα με 1500χλμ αυτό που μπορώ να πώ ειναι οτι ειναι πολύ οικονομικό καίει γύρω στά 5,8 με 6 λίτρα πετρέλαιο στα 100χλμ.Εχει φανταστική ροπή απο πολύ χαμηλά (1500rpm),και δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο.
Οσο για forum για το μικρό εχω να σας στείλω εδώ... http://agostinho.rjlouro.org/index.htm
Το PANDA 4X4 ITALIA ειναι ενα forum αποκλειστικά για το μικρό αλλά ειναι στά ιταλικά.
Αυτά πρός το παρόν.Θα σας κρατώ ενήμερους για την πορεία του....
Άβαταρ μέλους
panmil1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 25 Ιαν 2008, 22:07
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό diamond » 25 Ιαν 2008, 23:40

iwpantel έγραψε:
diamond έγραψε:Εχω χιονολάστιχα της pirelli τα οποία συμπεριφέρονται άψογα στο δρόμο (κάνουν θαύματα σε χιόνι - πάγο)και δεν έχουν δείξει να προβληματίζονται στην άσφαλτο το καλοκαίρι (δεν τρέχει κιόλας το panda). Σε χωμάτινες διαδρομές αν προσέχεις τις πέτρες δεν έχεις πρόβλημα (δοκιμασμένο σε άγριο χώμα στην Ανδρο). Το μόνο θέμα είναι ότι τα αλλάζεις γρήγορα (35000χλμ)


Χιονολαστιχο ομως ρε συ diamond?Τι να το κανω?Τωρα ανοιγει ο καιρος σιγα-σιγα.Το γεγονος οτι θα τα αλλαξω γρηγορα δεν με προβληματιζει καθοτι αν προσεξες ειπα οτι με τα μανισια εχω κανει ηδη 56000 και κατι χλμ and still going ετσι?Και να φανταστεις οτι ο κατασκευαστης λεει στα 45000 οτι ειναι για αλλαγμα.:Αλλα δεν θελω καθαρο χιονολαστιχο.Θα ηθελα κατι demi.Δηλαδη ενα μπασταρδεμενο λαστιχο το οποιο να ειναι και ασφαλτινο αλλα και να μπορει να ανταποκριθει και σε λασπη ή χωμα γενικα...(οχι για τρελες καταστασεις,απλα πραγματα)

Ευχαριστω.......



Να σημειώσω ότι τα pirelli snowcontrol ήταν φορεμένα από το εργοστάσιο και εγώ απλά συνέχισα και όταν τα άλλαξα. Κανένα παράπονο που είναι χιονολάστιχα. Με λίγη προσοχή στις κοφτερές πέτρες πας παντού και το χειμώνα είσαι άρχοντας (χιόνι- βροχή). Τώρα το γεγονός ότι θες να τα αλλάξεις κοντά στο τέλος της σαιζον τι να κάνουμε, συνήθως αλλάζεις λάστιχα φθινόπωρο.
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό panjo » 26 Ιαν 2008, 18:46

Το panda4x4 ειναι σουπερ με γρηγορη εμπλοκη της 'εξυπνης' τετρακινησης, το εχει οδηγήσει 'εμπειρος' φιλος σε ζορια και το μονο που το περιοριζει ειναι ο προφυλακτηρας και η κοιλιά. (ισως και η αντοχη υλικών)

με δυο παρεμβασεις ειναι κλασεις ανωτερο απο όλα τα SUV

+3cm μποϊ
145R13 Ιταλικά malatesta trac (σε σιδερενιες 13R)
ξωφιλτρο για να αναπνέει απο λιγο πιο χαμηλα (και φυσικα να καιει και πιο πολύ)

ευχαριστως θα το επαιρνα αν μου το χαριζανε :D :D :D

το diesel ειναι πολυ πολυ ακριβό...
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 28 Ιαν 2008, 19:43

diamond έγραψε:quote]

Να σημειώσω ότι τα pirelli snowcontrol ήταν φορεμένα από το εργοστάσιο και εγώ απλά συνέχισα και όταν τα άλλαξα. Κανένα παράπονο που είναι χιονολάστιχα. Με λίγη προσοχή στις κοφτερές πέτρες πας παντού και το χειμώνα είσαι άρχοντας (χιόνι- βροχή). Τώρα το γεγονός ότι θες να τα αλλάξεις κοντά στο τέλος της σαιζον τι να κάνουμε, συνήθως αλλάζεις λάστιχα φθινόπωρο.


Απο τη μανα του φορουσε αυτα τα λαστιχα?Μου κανει εντυπωση!Εχω δει και κανα 2-3 αλλα παντακια και φορουσαν τα ιδια λαστιχα με τα δικα μου.Δεν σε προβληματισε το γεγονος ομως του να εχεις χιονολαστιχα καλοκαιριατικα?Επειδη ειπες οτι τα συνεχισες και μετα,γι'αυτο!Σωστα λες επισης φιλε diamond οτι λαστιχα αλλαζεις φθινοπωρο αλλα σκεψου οτι αν το παμε προβλεπομενα θα επρεπε εγω να αλλαξω λαστιχα στα 45000.Σωστα?Και'γω τα εχω κανει 56000 χλμ και με μπρος-πισω....οποτε δεν τηρω κατα γραμμα τις προδιαγραφες.......................
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Re: FIAT PANDA 4X4 1.3 MULTIJET

Δημοσίευσηαπό iwpantel » 28 Ιαν 2008, 19:49

panmil1 έγραψε:Ευτυχής κάτοχος panda 4x4 1.3 multijet εφοδιασμένου με ELD εχω να σας αναφέρω εντυπώσεις και επιδόσεις on και off....
Για την ωρα μια και ειναι ακόμα με 1500χλμ αυτό που μπορώ να πώ ειναι οτι ειναι πολύ οικονομικό καίει γύρω στά 5,8 με 6 λίτρα πετρέλαιο στα 100χλμ.Εχει φανταστική ροπή απο πολύ χαμηλά (1500rpm),και δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο.
Οσο για forum για το μικρό εχω να σας στείλω εδώ... http://agostinho.rjlouro.org/index.htm
Το PANDA 4X4 ITALIA ειναι ενα forum αποκλειστικά για το μικρό αλλά ειναι στά ιταλικά.
Αυτά πρός το παρόν.Θα σας κρατώ ενήμερους για την πορεία του....


Προσωπικα θα με ενδιεφερε η γνωμη σου οσον αφορα την καταναλωση του panmil1.Κανε λιγα χιλιομετρακια να ανοιξει ο κινητηρας του και ξαναελα να μας πεις πως παει!Πως και επελεξες το ντιζελακι?
Fiat-aki Panda 4x4 climbing
iwpantel
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2007, 18:43
Τοποθεσία: Παντου και panda

Re: FIAT PANDA 4X4 1.3 MULTIJET

Δημοσίευσηαπό nignis » 29 Ιαν 2008, 14:22

panmil1, ωραιο το panda diesel, αλλα ρε παιδια ακριβό!με αυτα τα λεφτα πας σε SX4 που ειναι 2 κατηγοριες πιο πανω. Βεβαια το panda ειναι πιο καταλληλο για off road, εχει και αυτο το τυπου μπλοκε...

αληθεια, κανει δουλεια?
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Re: FIAT PANDA 4X4 1.3 MULTIJET

Δημοσίευσηαπό diamond » 29 Ιαν 2008, 15:22

nignis έγραψε:panmil1, ωραιο το panda diesel, αλλα ρε παιδια ακριβό!με αυτα τα λεφτα πας σε SX4 που ειναι 2 κατηγοριες πιο πανω. Βεβαια το panda ειναι πιο καταλληλο για off road, εχει και αυτο το τυπου μπλοκε...

αληθεια, κανει δουλεια?



Μη μπερδεύουμε τα πράγματα. Τα diesel πρέπει να συγκρίνονται μεταξύ τους. Το sedici diesel κάνει 7000 € παραπάνω (1,9) και είναι μια κατηγορία πάνω και όχι δύο. Από την άλλη το Panda μπορεί να κινηθεί πολύ πιο εύκολα εκτός δρόμου από το sedici (SX4) λόγω βάρους, γωνιών και όγκου. Το ELD είναι ίδιας φιλοσοφίας και στα 2 αυτοκίνητα. Μπλοκάρει ηλεκτρονικά τον συνεκτικό συμπλέκτη. (Εχω οδηγήσει και τα 2 αυτοκίνητα εκτός δρόμου)

Τώρα αν είναι είναι ακριβό το Panda diesel αυτό είναι ένα θέμα αλλά πάλι σε σχέση με τι το συγκρίνεις.

Αν μπορούσα να αγοράσω diesel (λόγω Αθήνας) θα το έπαιρνα το μικρό. Μεγαλύτερη δύναμη και ροπή μικρότερη κατανάλωση και συντήρηση. Μου δείχνει πιο ολοκληρωμένο.

ΥΓ. Το ELD προσφέρεται και στα βενζινοκίνητα
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Re: FIAT PANDA 4X4 1.3 MULTIJET

Δημοσίευσηαπό nignis » 29 Ιαν 2008, 16:46

σιγουρα το panda ειναι για πιο ψαγμενους και φιλοσοφημενους off roaders!
συμφωνω με τον diamond στα περι βαρους και ογκου, αλλα ως εκει!
η τιμη θα ελεγα πωε ειναι απαραδεκτα υψηλη!ειναι ομως και ομορφο αμαξι και ικανο!
ειναι καταλληλο για καποιον που θελει να εχει ενα ικανο, μικρων διαστασεων αυτοκινητο, που δεν τον ενδιαφερουν τοσο οι χωροι, καταλληλο ως δευτερο αν υπαρχει οικογενεια
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Re: FIAT PANDA 4X4 1.3 MULTIJET

Δημοσίευσηαπό panmil1 » 30 Ιαν 2008, 19:40

Στην οικογένεια υπαρχει ενα terrano 3p. 2,4lt και πριν το panda ενα jimny.Ολα ηταν καλά μέχρι που για λόγους εργασίας θά επρεπε να κάνω 130χλμ καθημερινά πηγαινε-ελα στην Τανάγρα.Το Jimny με OME ανάρτηση,χωματινα λάστιχα...μόνο γιά αυτή τη δουλειά δεν εκανε....ετσι μοιραία εδωσε τη θέση του στο panda.
Συμφωνώ οτι η τιμή του σαν diesel ειναι τσιμπημένη, αλλά η επιλογή εγινε μέ το σκεπτικό οτι λόγω των πολλών χιλιομέτρων που θα κάνει αξίζει.
Η κατανάλωσή του εντος πόλης 6,7 lt/100 και εκτός οπως ειχα γράψει παλαιότερα.Δίνει την αισθηση τελείως compact και γεροδεμένου αυτοκινήτου...(πρός το παρόν.....)δεν τρίζει καθόλου ακόμα και στα λίγα εκτός δρόμου χλμ πού πρόλαβα να του φορτώσω...
Το ELD δεν το εχω ακόμα δοκιμάσει και ετσι δεν μπορώ να πω κάτι...
Οσο για την κυκλοφορία του στην Αθήνα...ποιός θα ασχοληθεί με ενα ταπεινό παντάκι!!!!(μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου....)
Άβαταρ μέλους
panmil1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 25 Ιαν 2008, 22:07
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: FIAT PANDA 4X4 1.3 MULTIJET

Δημοσίευσηαπό nignis » 30 Ιαν 2008, 20:54

ωραια, υπο αυτο το πρισμα εκανες καλή, κατα τη γνωμη μου, επιλογη.

περιμενουμε εντυπώσεις απο το ELD. με τα service του τι παιζει?και καθε ποσο συχνα?
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Re: FIAT PANDA 4X4 1.3 MULTIJET

Δημοσίευσηαπό panmil1 » 01 Φεβ 2008, 21:39

Νεώτερα από το μέτωπο!!!!
Στην Ιταλία ηδη εχει κυκλοφορήσει κιτ ανάρτησης (αμορτισέρ + ελατήρια) που δίνουν 3,5 cm επιπλέον υψος..κόστος 800 ευρώ. Τώρα αν αλλοιώνει την συμπεριφορά του η το αποτέλεσμα ειναι η βελτίωσή του (βλέπε Jimny και OME)...ειναι ενα θέμα...
Ακόμα εμαθα πώς υπάρχει δυνατότητα επαναπρογραμματισμού του computer του,ετσι ωστε να ανεβαίνει η ιπποδύναμη στους 95 ιππους ακριβώς οπως ειναι στο Grande Punto multijet που φοράει τον ιδιο ακριβώς κινητήρα.Κόστος 300 ευρώ.
Ολο αυτό το πακέτο σύν 15αρες ζάντες και χωμάτινα αναγωμομένα ελαστικά στις διατάσεις του Panda Cross..και φύγαμε για το πρώτο enduro της χρονιάς!!!!!!
Τίποτα από αυτά βέβαια δεν θα γίνει στο δικό μου Panda..Απλά τα αναφέρω ενημερωτικά..
Το ELD περιμένει ακόμα...οσο για τα σέρβις ο κατασκευαστής τα θέλει κάθε 20000χλμ. πιστεύω ομως πως αλλαγή λαδιών κάθε 10000χλμ ειναι απαραίτητη.
Αυτά πρός το παρόν...Καλό Σ/Κ σε ολους!!!!
Άβαταρ μέλους
panmil1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 25 Ιαν 2008, 22:07
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron