Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου ή Ρεζέρβα Ανάγκης;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου ή Ρεζέρβα Ανάγκης;

Δημοσίευσηαπό juego » 05 Δεκ 2007, 00:53

Στο Freelander II, άλλες εκδοσεις εχουν Μικρης Διαστασης Εφεδρικο Τροχο και άλλες εχουν Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου.

Τι είναι προτιμότερο;
juego
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Ιαν 2006, 17:39

Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου ή Ρεζέρβα Ανάγκης;

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 05 Δεκ 2007, 07:44

Κανονική ρεζέρβα - ιδίως αν σκοπεύεις να κινηθείς εκτός δρόμου ...
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου ή Ρεζέρβα Ανάγκης;

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 05 Δεκ 2007, 07:59

μια απο τα ιδια.κανονικη ρεζερβα και αν στο τζιπ εχεις μεγαλυτερη διασταση απο τη μαμα τοτε πρεπει να φροντισεις να ειναι το ιδιο και η ρεζερβα.....
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 05 Δεκ 2007, 10:03

Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο η ρεζέρβα να είναι ίδια (μεγαλύ-τερη από το κανονικό) με τα πιο μεγάλα ελαστικά που τυχόν έχεις βάλει στο αυτοκίνητο. Και οι διαστάσεις της μαμάς είναι εντάξει , απλώς άν τύχει και την βάλεις (την ρεζέρβα) , το διαφορικό θα δουλεύει λίγο παραπάνω. Έχω κάνει με αυτόν τον τρόπο κάπου 300 χλμ χωρίς πρόβλημα. Εννοείται ότι οι εργοστασιακές ρεζέρ-βες "ανάγκης" δεν είναι και ότι καλύτερο , ειδικά για τετρακίνητο όχημα .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό sef » 05 Δεκ 2007, 12:41

Jugulator έγραψε:Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο η ρεζέρβα να είναι ίδια (μεγαλύ-τερη από το κανονικό) με τα πιο μεγάλα ελαστικά που τυχόν έχεις βάλει στο αυτοκίνητο. Και οι διαστάσεις της μαμάς είναι εντάξει , απλώς άν τύχει και την βάλεις (την ρεζέρβα) , το διαφορικό θα δουλεύει λίγο παραπάνω. Έχω κάνει με αυτόν τον τρόπο κάπου 300 χλμ χωρίς πρόβλημα. Εννοείται ότι οι εργοστασιακές ρεζέρ-βες "ανάγκης" δεν είναι και ότι καλύτερο , ειδικά για τετρακίνητο όχημα .


Aκρος απαραιτητη η κανονικη ρεζερβα!!!
Αν εχεις μπλοκε διαφορικο, και διαφορετικης διαμετρου ελαστικα στον ιδιο αξονα τι κανεις...
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό sef » 05 Δεκ 2007, 12:42

Jugulator έγραψε:Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο η ρεζέρβα να είναι ίδια (μεγαλύ-τερη από το κανονικό) με τα πιο μεγάλα ελαστικά που τυχόν έχεις βάλει στο αυτοκίνητο. Και οι διαστάσεις της μαμάς είναι εντάξει , απλώς άν τύχει και την βάλεις (την ρεζέρβα) , το διαφορικό θα δουλεύει λίγο παραπάνω. Έχω κάνει με αυτόν τον τρόπο κάπου 300 χλμ χωρίς πρόβλημα. Εννοείται ότι οι εργοστασιακές ρεζέρ-βες "ανάγκης" δεν είναι και ότι καλύτερο , ειδικά για τετρακίνητο όχημα .


Aκρος απαραιτητη η κανονικη ρεζερβα!!!
Αν εχεις μπλοκε διαφορικο, και διαφορετικης διαμετρου ελαστικα στον ιδιο αξονα τι κανεις...
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό Lois » 05 Δεκ 2007, 15:04

Θα συμφωνησω κι εγω με τον sef γιατι διαφορετικα διαφορικο τελος!(στα πολλα χιλιομετρα παντα)
Άβαταρ μέλους
Lois
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Δεκ 2007, 15:38
Τοποθεσία: Αγ.Πνευμα Σερρων

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 05 Δεκ 2007, 22:04

Jugulator έγραψε:Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο η ρεζέρβα να είναι ίδια (μεγαλύ-τερη από το κανονικό) με τα πιο μεγάλα ελαστικά που τυχόν έχεις βάλει στο αυτοκίνητο. Και οι διαστάσεις της μαμάς είναι εντάξει , απλώς άν τύχει και την βάλεις (την ρεζέρβα) , το διαφορικό θα δουλεύει λίγο παραπάνω. Έχω κάνει με αυτόν τον τρόπο κάπου 300 χλμ χωρίς πρόβλημα. Εννοείται ότι οι εργοστασιακές ρεζέρ-βες "ανάγκης" δεν είναι και ότι καλύτερο , ειδικά για τετρακίνητο όχημα .

ασχετο με το θεμα....ακους judas priest? και για το θεμα τωρα γιαυτο το λογο που ανεφεραν και οι υπολοιποι ειπα κανονικη ρεζερβα και μαλιστα ιδια διασταση και αν φυσικα μπορεις ιδιο ελαστικο με την τετραδα σου.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου ή Ρεζέρβα Ανάγκης;

Δημοσίευσηαπό juego » 06 Δεκ 2007, 12:23

juego έγραψε:Στο Freelander II, άλλες εκδοσεις εχουν Μικρης Διαστασης Εφεδρικο Τροχο και άλλες εχουν Συστημα Επιδιορθωσης Ελαστικου.

Τι είναι προτιμότερο;


Τοτε να το θεσω αλλιως...

Μεταξυ των δυο περιπτωσεων (μικρος εφεδρικος ή κιτ επισκευής) ποιός την εχει μαμήσει πιο πολυ; χεχε

HELL BENT FOR RUBBER
juego
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 05 Ιαν 2006, 17:39

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Δεκ 2007, 12:44

sef έγραψε:Aκρος απαραιτητη η κανονικη ρεζερβα!!!
Αν εχεις μπλοκε διαφορικο, και διαφορετικης διαμετρου ελαστικα στον ιδιο αξονα τι κανεις...


Εάν έχεις μπλοκέ 100 % , τότε θα έχεις πρόβλημα μόνο όταν το ενεργοποιείς , εκτός και εάν "μπαίνει" μόνο του , κάτι που δεν έχω ακούσει ότι υπάρχει. Σε περιπτώσεις LSD με κάποιο ποσοστό (στο Sportage I έχει 40%) , δεν έχεις πρόβλημα. Δουλεύει κανονικά το διαφορικό , "νομίζοντας" ότι είσαι σε παρατεταμένη μόνιμη ελαφριά στροφή . Εντάξει δεν θα πας και 20.000 χλμ σ' αυτή την κατάσταση !
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 06 Δεκ 2007, 12:57

KON.GV1,6 έγραψε: ασχετο με το θεμα....ακους judas priest? και για το θεμα τωρα γιαυτο το λογο που ανεφεραν και οι υπολοιποι ειπα κανονικη ρεζερβα και μαλιστα ιδια διασταση και αν φυσικα μπορεις ιδιο ελαστικο με την τετραδα σου.


Για το...άσχετο : Ναι πορωμένα από πολύ παλιά .
Για το θέμα και μόνο για να μη χαμηλώνει το όχημα έστω και λίγο από τη μεριά του μικρότερου λάστιχου , σίγουρα είναι καλύτερα να έχεις τη ρεζέρβα στην ίδια διάσταση με τα υπόλοιπα λάστιχα .
Πρόβλημα όμως πιθανώς να υπάρξει στό σύστημα στήριξης της ρεζέρβας , άν βάλεις μια σημαντικά μεγαλύτερη άρα και βαρύτερη από την εργοστασιακή . Μιλάω φυσικά για την παραδοσιακή θέση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό ZooL » 06 Δεκ 2007, 13:42

...παρακολουθεί κανείς όπερα? :)

Στην όπερα λοιπόν, πολύ συχνά, είναι πχ. ο πρωταγωνιστής σε μια άκρη και λέει μια ατάκα. Αμέσως, την πιάνει κάποιος άλλος χαρακτήρας στην άλλη άκρη της σκηνής κι αρχίζει να λέει τα δικά του, για άσχετο θέμα, συνήθως μαζί με κάποιον τρίτο χαρακτήρα που μπαίνει να τον συνοδεύσει. Αυτό μπορεί να γίνεται ταυτόχρονα κιόλας, σε 2-3 σημεία της σκηνής. Έτσι, ξεκινώντας από την αρχική ατάκα του πρωταγωνιστή, φτάνουμε να έχουμε 2-3 διαφορετικές συζητήσεις πάνω στη σκηνή.

Σας θυμίζει κάτι :D :D :D

Μη με παρεξηγήσει κανείς, δεν σας τη λέω, όλοι το ίδιο κάνουμε άλλωστε στα fora - απλά μου ήρθε τώρα η σκηνή στο μυαλό και γελούσα μόνος μου σαν τον χαζό και με κοιτάνε οι γύρω μου περίεργα... :D :D :D

@juego (ο πρωταγωνιστής μας ;)):
Σίγουρα η ρεζέρβα κανονικού μεγέθους είναι must για off-road.
Τώρα, μεταξύ των δύο που αναφέρεις, εγώ θα επέλεγα το κιτ επισκευής με τη λογική ότι μου επιτρέπει να έχω τροχούς ίδιας διαμέτρου παντού, που για διαφόρους λόγους είναι σαφώς προτιμότερο (ασφάλεια, κράτημα, καταπόνηση στο σύστημα μετάδοσης, πιθανά θέματα με το τιμόνι αν ο μικρός εφεδρικός είναι μπροστά, κλπ). Ισχύει πάντως αυτό που είπε κι ο Jugulator, ότι αν μιλάμε για κάποια λίγα χιλιόμετρα πρακτικά δεν τίθεται θέμα με τα διαφορικά.
Επιπλέον, σε off-road διαδρομές, ο βοηθητικός μικρότερης διαμέτρου θα μπορούσε να δημιουργήσει πιθανόν και επιπλέον προβλήματα (αν βρίσκεις πχ κάτω)...

Άντε, το είπα κι εγώ το τραγούδι μου ;)

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Δεκ 2007, 15:58

Jugulator έγραψε:
KON.GV1,6 έγραψε: ασχετο με το θεμα....ακους judas priest? και για το θεμα τωρα γιαυτο το λογο που ανεφεραν και οι υπολοιποι ειπα κανονικη ρεζερβα και μαλιστα ιδια διασταση και αν φυσικα μπορεις ιδιο ελαστικο με την τετραδα σου.


Για το...άσχετο : Ναι πορωμένα από πολύ παλιά .
Για το θέμα και μόνο για να μη χαμηλώνει το όχημα έστω και λίγο από τη μεριά του μικρότερου λάστιχου , σίγουρα είναι καλύτερα να έχεις τη ρεζέρβα στην ίδια διάσταση με τα υπόλοιπα λάστιχα .
Πρόβλημα όμως πιθανώς να υπάρξει στό σύστημα στήριξης της ρεζέρβας , άν βάλεις μια σημαντικά μεγαλύτερη άρα και βαρύτερη από την εργοστασιακή . Μιλάω φυσικά για την παραδοσιακή θέση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα .

και εγω την παω πολυ αυτην τη μουσικη....δεν ακουγονται και τα μαντολαστιχα στο ταξιδι.
γιαυτο το λογο πολλοι που θελουν μεγαλυτερη και σαφως βαρυτερη ρεζερβα την τοποθετουν στην οροφη του τζιπ.
τωρα στην περιπτωση του κιτ επισκευης και της @α@α@ορεζερβας παλι κανονικη θα αγοραζα.
ουφ το ειπα και εγω φιλε Zool το τραγουδι μου.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Δεκ 2007, 20:56

Φίλε juego κάνε λίγη υπομονή,

ετοιμάζεται εξωτερική βάση στήριξης της ρεζέρβας για τα Freelander 2.

Kάτι σαν αυτή που υπάρχει για τα Discovery 3.

Mέχρι τότε η πιό σίγουρη λύση είναι η ρεζέρβα έστω και μικρής διάστασης.
Η διαφορά μεγέθους στην διάμετρο/περίμετρο είναι τέτοια (συγκρινόμενη με τις διαθέσιμες από το εργοστάσιο επιλογές ελαστικών/ζαντών) που επιτρέπει την κίνηση μέχρι το σημείο όπου (θεωρητικά) θα μπορείς να επισκευάσεις/αντικαταστήσεις το ελαστικό σου που έχει καταστραφεί.

Αν συζητάμε για απλό τρύπημα (αγκάθι/καρφί κλπ) τότε παίζουν επίσης και τα σετ επισκευής.

Ομως η εξωτερική βάση ρεζέρβας θα λύσει το πρόβλημα ουσιαστικά. Και αντέχει (στο Discovery 3 απέδειξε την αντοχή της όταν "ζαυλάκωσε" φορτηγό που έπεσε επάνω της στο αυτοκίνητου Ακη του Τεμπερίδη ημέρες πριν φύγει από την Ελλάδα για να αρχίσει το γύρο του κόσμου. Εκείνη ειχε σαν "απώλεια" ένα κομμένο ελαστικό παρέμβυσμα το οποίο απλώς κολληθηκε μετά)

Χαιρετώ[/list]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 11 Δεκ 2007, 10:26

Καλό και ελαφρύ το σετ επισκευής, αλλα αν σκίσεις μάγουλο?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες

cron