Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Tεχνικο πανω στην αλλαγη διαστασης ελαστικων

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Tεχνικο πανω στην αλλαγη διαστασης ελαστικων

Δημοσίευσηαπό patrinos » 18 Δεκ 2007, 10:10

Ερωτηση προς καθε γνώστη...
Οταν ειχα το Maverick ειχα αλλαξει τα ελαστικα και απο 215/70/16 που φορουσε τοποθέτησα 225/70/16...Αποτελεσμα-στα χαρτιά-ηταν... http://www.tο4x4.gr/html/site/aux/tyrecalc.html
Τωρα παλι σε αναζητηση ενος 4Χ4,με πιθανη σκεψη ενος απο τις επιλογες του Terios II ειχα μια σκεψη να αλλαξω τα ελαστικα που φορα η εκδοση 1.5 Special δηλαδη τα 235/60/16 σε 215/65/16 ή 215/70/16...Σε καθε μια περιπτωση εχουμε και διαφορετικο αποτελεσμα...Δηλαδη αν βαλω 215/65/16 θα εχω αυτο...http://www.tο4x4.gr/html/site/aux/tyrecalc.html ενω με 215/70/16 αυτο... http://www.tο4x4.gr/html/site/aux/tyrecalc.html
Το ερωτημα ειναι...Οταν μεγαλωνει(ψηλωνει)το προφιλ του ελαστικου ΤΙ επιπτωσεις εχουμε στο οχημα και στην εν γενει συμπεριφορα του;Ποια τα περιθωρια που εχουμε ωστε να μην "προκαλουμε" αλλαγη της ασφαλειας του αυτοκιντου;Με ψηλοτερο προφιλ δεν θα βρισκουν τα ελαστικα στους θολους του Terios σε off-road κομματια;...
Για να δουμε... :?:
Υ.Γ.Για υπολογισμους των αλλαγων που επερχονται με την αλλαγη διάστασης καντε μονοι σας υπολογισμο στο link και δειτε το... :)
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό karka » 18 Δεκ 2007, 10:54

πολυ το ψαχνεις ρε παιδι μου.

δωσε περισσοτερη προσοχη στο τι "παστελι" θα επιλεξεις οταν σου χρειαστει για την διπλη χρηση και ασε τις διαστασεις.
ολες αυτες ειναι παρεμφερει.
δυο σουβλακια παραπνω να φας, 2 ατμοσφερες πιεση λιγοτερο η περισοτερο παει περιπατο η διαφορα!!!

σε γενικες γραμμες οι επιλογες αυτες δεν διαφερουν πολυ και η οποια διαφορα στην αισθηση την συνηθηζεις αμεσως.

γνωμη μου.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό xtrail » 18 Δεκ 2007, 14:11

Στην επιλογή σε 215/65/16 μειώνεις την διάμετρο!!! άρα χαμηλώνεις, άρα δεν το κάνεις
Στην επιλογή 215/70/16 ανεβάζεις τη διάμετρο κατά 19ΜΜ άρα 1 εκατοστό ύψος άρα κανένα πρόβλημα, ούτε καν να χαμηλώσεις πιεση, ούτε σε θόλους θα βρίσκει κλπ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό apoazo » 18 Δεκ 2007, 14:37

215/70/16
Άβαταρ μέλους
apoazo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2006, 10:17

Δημοσίευσηαπό MKB » 18 Δεκ 2007, 14:44

Προσοχή στις αλλαγές διαστάσεων ελαστικών γιατί επηρεάζουν και το βήμα.Δηλαδή μια διάσταση που ψηλώνει το αυτοκίνητο μακραίνει και τις σχέσεις των ταχυτήτων,ενώ όταν χαμηλώνει κονταίνει.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 18 Δεκ 2007, 14:54

Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα κλέβουν στο κοντέρ 5%. Μια σκέψη είναι οτι βάζουν 5% μικρότερα λάστιχα για λόγους οικονομίας.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 18 Δεκ 2007, 17:00

MKB έγραψε:Προσοχή στις αλλαγές διαστάσεων ελαστικών γιατί επηρεάζουν και το βήμα.Δηλαδή μια διάσταση που ψηλώνει το αυτοκίνητο μακραίνει και τις σχέσεις των ταχυτήτων,ενώ όταν χαμηλώνει κονταίνει.

συμφωνω απολυτως.αυτο με εκανε να ψαχνω για ζαντες 15" την στιγμη που το 205/80/16 βολευει αφανταστα.αλλα "ψοφαει" πολυ το τουτου μετα.ετσι πλησιασα την μαμα διαμετρο με το 215/75/15.επισης δεν σημαινει οτι οσο πιο ψηλος τοσο καλυτερα.ενα λαθος στησιμο στην αναρτηση-ελαστικα και δεν θα μπορεις ουτε ανηφορα να ανεβεις.το εχω δει γιαυτο το λεω.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό patrinos » 18 Δεκ 2007, 21:34

karka έγραψε:πολυ το ψαχνεις ρε παιδι μου.
δωσε περισσοτερη προσοχη στο τι "παστελι" θα επιλεξεις οταν σου χρειαστει για την διπλη χρηση και ασε τις διαστασεις.
ολες αυτες ειναι παρεμφερει.
δυο σουβλακια παραπνω να φας, 2 ατμοσφερες πιεση λιγοτερο η περισοτερο παει περιπατο η διαφορα!!!
σε γενικες γραμμες οι επιλογες αυτες δεν διαφερουν πολυ και η οποια διαφορα στην αισθηση την συνηθηζεις αμεσως.
γνωμη μου.

Καλησπερα Αντρεα και σε ευχαριστω οπως και ολους για την αποψη που εκφερετε :wink: Πραγματι το ψαχνω αρκετα ωστε να βρω ενα αυτοκινητο οσο δυνατο πιο κοντα στις αναγκες μου.Και φυσικα οι ερωτησεις σχετικως με το θεμα ειναι αρκετες,απευθυνομενες σε ανθρωπους με πολυτιμη εμπειρια που θα βοηθησουν κατα το δυνατο...Προχωραμε και καθε αποψη δεκτη και εκτιμητεα :wink:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό karka » 19 Δεκ 2007, 10:41

τοτε παρε δυο αυτοκινητα!!!!
οπως και με τα μοτοσακα, που με ενα δεν μπορεις να τα κανεις ολα (εκδρομες αγωνες κλπ)
ετσι και με τα αυτοκινητα, αφου σου αρεσει το "παραπερα" απο τον δρομο, παρε ενα παλιο πατζεροβιταροσαμουραϊ με 4-5-6 χιλιαρικα το πολυ για το βουνο να μην το λυπασαι και να το "χωνεις" και για την οικογενεια παρε κατι αλλο.

απλο ακουγεται ε?
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό landvinous » 19 Δεκ 2007, 19:16

νομίζω πως η διάσταση 215/70/16 δίνει περισσοτερες επιλογές με βαθύτερη χάραξη πέλματος :roll:
landvinous
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 13 Φεβ 2004, 17:20


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 42 επισκέπτες