Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τετρακίνητα και εργάτες: Βάλτε τα βίντσια σε λειτουργία!

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Τετρακίνητα και εργάτες: Βάλτε τα βίντσια σε λειτουργία!

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Ιαν 2008, 23:31

Εεπ! Κολλήσαμε;

Βάλτε τα βίντσια σε λειτουργία!

Σχετικό άρθρο εδώ: http://www.off-road.gr/article1210.html

Απορίες από κάτω!

Κρατήστε το θέμα παρακαλώ!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Ιαν 2008, 09:50

Kαλημέρα Σπύρο,

πολύ όμορφα και ευχάριστα γραμμένο.

Αντε να διαβάσουμε και το δεύτερο μέρος και αρχίζουμε την συζήτηση.
Μέχρι στιγμή το μόνο που θέτω υπόψη το θέμα των πολύ δυνατών εργατών που εγκυμονούν κινδύνους για την ευθυγράμμιση του πλαισίου (τα πλαίσια των αυτοκινήτων έχουν όριο και στην τάση εκτός από την στρέβλωση)

Χαιρετώ και μπράβο για την εξαιρετική ιδέα του θέματος.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό STX1300A » 11 Φεβ 2008, 20:38

καλησπέρα κύριοι

πιστεύετε ότι ένας εργάτης θάταν χρήσιμος σ΄ένα "ριψοκίνδυνο" SUV ?
Άβαταρ μέλους
STX1300A
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 24 Δεκ 2007, 09:27
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Φεβ 2008, 21:35

Aγαπητέ STX1300A γειά,

ένας φορητός εργάτης ισως να είναι μία πολύ καλή λύση.
Απαραίτητη προϋπόθεση να έχει το αυτοκίνητό σου ΣΩΣΤΑ σημεία στερέωσης για την φορητή/αφαιρούμενη βάση του εργάτη σε ένα ή ακόμη καλύτερα σε δύο (εμπρός και πίσω) σημεία του.

Ο κοτσαδόρος είναι η πιό εύκολη λύση για πίσω.
Για εμπρός όμως τα πράγματα δυσκολεύουν λιγάκι.

Οπως και να είναι όμως σίγουρα βοηθάει.

Ακόμη καλύτερα όμως να υπάρχει ένας ΣΟΒΑΡΟΣ εργάτης σωστά τοποθετημένος σε ένα ΣΟΒΑΡΟ τετρακίνητο εκτός δρόμου το οποίο θα βρίσκεται στην ίδια παρέα με το αυτοκίνητό σου όταν θα κάνεις τα "ριψοκίνδυνα".

Ακόμη καλύτερα μήπως πρέπει τα "ριψοκίνδυνα" να μην γίνονται????
Συμφωνώ ότι η χαρά/ηδονή που προσφέρει η αίσθηση του κινδύνου ή της επίτευξης του δύσκολου στόχου είναι κάτι το οποίο δημιουργεί έως και εθισμό.

Ομως μήπως πρέπει σιγά σιγά να αποφεύγουμε τις κακοτοπιές που εκθέτουν σε κίνδυνο την καλή κατάσταση επιβατών και οχημάτων????

Ας μην ξεχνάμε ότι ένα SUV είναι φτιαγμένο για άλλα πράγματα και όχι για "ριψοκίνδυνες" κατάστασεις.

(γίνομαι εξαιρετικά γκρινιάρης και συντηρητικός αλλά τα ατυχήματα που έχουν αρχίσει να πυκνώνουν τον τελευταίο καιρό δυστυχώς επαληθεύουν τα των παλαιών συζητήσεών μας σε αυτό και σε άλλα fora)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Φεβ 2008, 10:04

Αν είναι "ριψοκίνδυνο" και χωρίς κοντά σίγουρα θα τον χρειαστεί περισσότερο και θα βοηθήσει να περάσεις κάποια σημεία χωρίς να το ζορίσεις....
Το θέμα είναι που θα τον βάλεις, μια και τα περισσότερα suv δεν έχουν τέτοια πρόβλεψη. Για ποιο μιλάμε;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό PandaCross » 09 Μαρ 2008, 19:56

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι πρακτικό:


1. Σε ποιές περιπτώσεις χρειάζεται ο εργάτης εάν υπάρχουν κι άλλα τετρακίνητα στη ομάδα?


2. Υπάρχει εργάτης που να μπαίνει στο Panda ή μήπως δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο??

Ρώτησα την Παρασκευή σε γνωστό μαγαζι με 4χ4 αξεσουαρ που κάνουν και μετατροπές και μου είπαν πως δεν υπαρχει κάποιος εργάτης για το Panda. Και ότι ίσως να μου χρησίμευε το χειροκίνητο κρικ των 1500kg που με βάση τον πίνακα του άρθρου (αν κατάλαβα καλά) το αμάξι δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα εφόσον είναι 1090kg ή μάλλον θα είναι στα όρια εαν είναι λίγο φορτωμένο και έχει κολλήσει σε βούρκο ή πηλό υπό κλίση...
Εικόνα

Παρακάτω δύο φωτο με εργάτη σ'ένα PandaCross από Πορτογαλία.
Εικόνα

Εικόνα


Καλό Σ/Κ/Δ και καλές βόλτες σε όσους είναι ήδη εκτός Αθήνας και δεν πατάνε άσφαλτο.
Άβαταρ μέλους
PandaCross
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Φεβ 2008, 11:48
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευσηαπό ZooL » 09 Μαρ 2008, 21:52

PandaCross έγραψε:1. Σε ποιές περιπτώσεις χρειάζεται ο εργάτης εάν υπάρχουν κι άλλα τετρακίνητα στη ομάδα?

Ο γενικός κανόνας λέει "καλύτερα με τον εργάτη παρά με τα διαφορικά".
Αν δηλαδή μπορούμε να ξεκολλήσουμε κάποιον με την χρήση εργάτη, είναι σαφώς προτιμότερο και συνολικά ασφαλέστερο να το επιχειρήσουμε έτσι, παρά τραβώντας τον με κάποιο άλλο όχημα.
Από την άλλη, αν δεν μιλάμε για extreme φάσεις και ειδικά αν πρόκειται για κάποιο ελαφρύ αυτοκίνητο όπως το Panda, η παρουσία άλλων τετρακίνητων σίγουρα παρέχει την απαραίτητη ασφάλεια, ακόμη κι αν δεν υπάρχει εργάτης.
Ιδανική περίπτωση θα ήταν να υπάρχει στην παρέα κάποιο άλλο τετρακίνητο που να έχει και εργάτη - είναι γνωστό άλλωστε, πως "ο καλύτερος εργάτης είναι ο εργάτης του φίλου σου" ;)

PandaCross έγραψε:2. Υπάρχει εργάτης που να μπαίνει στο Panda ή μήπως δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο?? ...

Το θέμα δεν είναι τόσο στον εργάτη, όσο στη βάση στήριξής του στο αυτοκίνητο. Είναι μάλλον 99,99% σίγουρο πως δεν πρέπει να υπάρχει κατασκευαστής που να έχει προδιαγράψει κάποια τυποποιημένη βάση για το Panda - αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορεί και να μπει. Πάντοτε μπορεί να υλοποιηθεί κάποια custom λύση, όπως πιθανόν να είναι κι αυτή στις φωτογραφίες.
Τώρα, για το αν υπάρχει λόγος... αυτό είναι απόλυτα υποκειμενικό.

Το χειροκίνητο κρικ, σίγουρα είναι πολύ χρήσιμο και καλό είναι να υπάρχει, χωρίς όμως να σημαίνει ότι μπορεί πραγματικά να υποκαταστήσει τον εργάτη.
Εκτός από αυτό των 1500kgr που βρήκες, υπάρχουν και άλλα που σηκώνουν περισσότερο βάρος. Γενικά να υπολογίζεις πως ένα όχημα που έχει βεντουζώσει σε λάσπη-πηλό, μπορεί να "ζυγίζει" και περισσότερο από 2 ή 3 φορές το βάρος του...
Επίσης, ένας περιοριστικός παράγοντας για τα χειροκίνητα κρικ είναι το μικρό μήκος του συρματόσχοινου - συνήθως είναι 3μ και γενικά, πέρα από το να ξεκολλήσεις το αυτοκίνητο από ένα συγκεκριμένο σημείο, δεν μπορείς να πεις ότι θα το περάσεις και μ' αυτόν τον τρόπο από ένα μεγαλύτερο κομμάτι διαδρομής...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 10 Μαρ 2008, 20:27

Με τους φορητούς εργάτες τι παίζει, αξίζουν? Γενικά σε τι τιμές κυμαίνονται (και κανα λινκ με φωτο?).
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Μαρ 2008, 20:50

Νικόλα γειά,

υπάρχουν διαφόρων ειδών και σε μεγάλη γκάμα τιμών.

Ο΄τι πληρώνεις παίρνεις.

Για βαριά οχήματα απαιτείται κάτι από 6.000 λίμπρες και επάνω.

Υπάρχουν και διαθέσιμες αρκετές λύσεις που επιτρέπουν το να κάνεις και μόνος σου έναν φορητό εργάτη με ασφάλεια φτάνει να φτιάξεις την βάση που θα στερεώνεται ο ίδιος ο εργάτης επάνω της. . Ο μόνος περιορισμός ότι πιάνουν σε μπάλα κοτσαδόρου. Η βάση που στερεώνει την βάση του εργάτη υπάρχει σαν έξτρα.

Λύση που συμπεριλαμβάνει ό'τι χρειάζεσαι (βάση, εργάτη, συρματόσχοινο, ράουλο, καλώδια με αναμονές για σύνδεση στην μπαταρία και χειριστήριο) υπάρχει έτοιμη.

Αν σε ενδιαφέρει κάτι από τα πιό πάνω σου στέλνω π.μ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 10 Μαρ 2008, 21:07

Στείλε μου γιατι οχι. Απλα στο μυαλό μου έχω κατι χωρις τρελλή δύναμη αλλα να μου επιτρέπει λίγη περισότερη τόλμη οταν είμαι μόνος. Στα υπόλοιπα πάω με παρέα. Απο κει και πέρα σκεφτόμουν για κάτι που πιάνει στο αμάξι με ιμάντα. Μπροστά έχω δυο σημεία πρόσδεσης αρκετα γερά στα οποία μπορώ να μοιράζω τη δύναμη. Πίσω μάλλον θα φτιάξω αλλο ένα.
Υπάρχει κατι τέτοιο ή δεν είναι λειτουργικό.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό PandaCross » 13 Μαρ 2008, 12:23

Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες Superspy, ZooL και pantg.
Άβαταρ μέλους
PandaCross
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Φεβ 2008, 11:48
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 15 Μαρ 2008, 16:09

μιας που και εγω κανω ερευνα για εργατη να ρωτησω κατι?
ξερει κανεις τι παιζει με την ειδικη βαση εργατη που τοποθετειται εμπρος αλλα και πισω στο οχημα αναλογα με την αναγκη?
ειναι καλη λυση?
μεχρι στιγμης εχω καταληξει στις LBS του εργατη για το τουτου μου.6500lbs min-8000lbs max.σιγουρα και εδω ισχυει το "οτι πληρωνεις παιρνεις".αλλα αν εχει κανει κανεις ερευνα αγορας με τις καλυτερες τιμες στον ιδιο παντα εργατη ας στειλει παρακαλω ενα πμ.
ευχαριστω κωστας.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vaggelis » 15 Μαρ 2008, 20:42

KON.GV1,6 έγραψε:μιας που και εγω κανω ερευνα για εργατη να ρωτησω κατι?


Κώστα μια καλή λύση είναι να πάρεις έναν Πακιστανό, καλή λύση και οικονομική! Άσε που μπορείς να τον δηλώσεις και φιλοξενούμενο… :twisted: :twisted:
Φωτογραφίες μου και βίντεο μπορείτε να δείτε εδώ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vaggelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 450
Εγγραφή: 29 Αύγ 2007, 21:56
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 16 Μαρ 2008, 19:40

χαχαχαχααχαχα!!!!οντως καλη λυση...χτες τα λεγαμε με τον NICK PAR.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό cambof » 31 Μαρ 2008, 21:01

ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ
LINKS ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΦΟΡΗΤΟΥΣ ??? ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟΥΣ
MULTIPANDERAS-ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
cambof
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 15 Μαρ 2008, 21:37
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες