Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Tiguan vs Qashqai: Off-road

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Tiguan vs Qashqai: Off-road

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 13 Μαρ 2008, 18:50

Ξέρω ότι και τα δύο είναι για light off-road καταστάσεις, ωστόσο θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με το ποιό μεταξύ των δυο είναι καλύτερο εκτός δρόμου.

Qashqai 2.0 4x4
Tiguan 1.4 Escape (με την ποδιά)

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 14 Μαρ 2008, 10:22

Το Qahsqai έχει το πλεονέκτημα του κλειδώματος του συνεκτικού συμπλέκτη, που αυξάνει τις εκτος δρόμου δυνατότητες.

Από την άλλη το Tiguan έχει΄καλύτερη... γεωμετρία, ιδίως στη γωνία προσέγγισης.

Σαν αίσθηση; Πιό εύκολα χώνεις το Nissan από το VW. Είναι πιο ελαφρύ και δείχνει καλύτερο εκτός, αν και τα όρια είναι πόλύ κοντά και για τα δύο.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό meco » 17 Μαρ 2008, 10:47

tetrakinisimag έγραψε:Το Qahsqai έχει το πλεονέκτημα του κλειδώματος του συνεκτικού συμπλέκτη, που αυξάνει τις εκτος δρόμου δυνατότητες.

Από την άλλη το Tiguan έχει΄καλύτερη... γεωμετρία, ιδίως στη γωνία προσέγγισης.

Σαν αίσθηση; Πιό εύκολα χώνεις το Nissan από το VW. Είναι πιο ελαφρύ και δείχνει καλύτερο εκτός, αν και τα όρια είναι πόλύ κοντά και για τα δύο.

Για αυτό το κλείδωμα έχω ερώτηση/ένσταση.
Είναι όντως κλείδωμα, ή απλά μια θέση 4κίνησης κατά την οποία απλά στέλνεται συνεχώς ροπή στον πίσω άξονα (σε ποσοστό απο 40 μέχρι 60% περίπου) ώστε να εξαλειφθεί η καθυστέρηση εμπλοκής της 4κίνησης?
Κάτι αντίστοιχο με το καινούριο outlander, όπως γράψατε στο περιοδικό σας στο πρόσφατο συγκριτικό με τα πολλά SUV.
Το λέω αυτό γιατί επειδή έχω οδηγήσει το X-trail (έχει την ίδια 4κίνηση) και με το διακόπτη στο lock δεν παρουσιάζεται η χαρακτηριστική υποστροφή που παρουσιάζουν τα υπόλοιπα 4κίνητα στα οποία υπάρχει "κανονικό" κλείδωμα στο 50-50 της 4κίνησης.

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο που κατά την άποψή μου συμβαίνει, σύμφωνα με αυτό που παρατήρησα στην πράξη τότε δεν υπάρχει πλεονέκτημα γιατί o haldex2 του tiguan φροντίζει να υπάρχει διαρκώς ένα ποσοστό ροπής στον πισω άξονα. Οπότε θέμα καθυστέρησης εμπλοκής της 4κίνησης δεν υφίσταται και για αυτό άλλωστε δεν υπάρχει τέτοιο κουμπί στο tiguan.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 17 Μαρ 2008, 13:15

meco έγραψε:Για αυτό το κλείδωμα έχω ερώτηση/ένσταση.
Είναι όντως κλείδωμα, ή απλά μια θέση 4κίνησης κατά την οποία απλά στέλνεται συνεχώς ροπή στον πίσω άξονα (σε ποσοστό απο 40 μέχρι 60% περίπου) ώστε να εξαλειφθεί η καθυστέρηση εμπλοκής της 4κίνησης?


Νομίζω ότι αυτό που αναφέρεις συμβαίνει στη θέση "Auto" του Qashqai και του X-Trail. Για το "Lock" άυτό που έχω διαβάσει είναι το εξής:

Off-road capability is enhanced by the ability to lock the system to ensure torque is split equally between both axles for ultimate grip. Set by twisting the rotary knob beyond the AUTO position (to which the switch reverts once set), LOCK operates at speeds of up to 40 km/h (25mph), above which it is automatically over-ridden. The setting is also over-ridden each time the engine is re-started, when the system automatically reverts to AUTO mode.
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 17 Μαρ 2008, 13:20

Κάτι άλλο σχετικό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το κατά πόσον το CVT (που υπάρχει ως επιλογή στο Qashqai) βοηθά στο off-road.
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 17 Μαρ 2008, 13:50

Να προσθέσω και κάποια άλλα στοιχεία που βρήκα:

Γωνία προσέγγισης: Tiguan Escape - 28 / Qashqai - 19
Γωνία διαφυγής: Tiguan Escape - 25 / Qashqai - 30
Η γωνία ράμπας είναι και στα δύο 20 μοίρες
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό Freelander » 18 Μαρ 2008, 09:20

Τελικά εκτός από τις θεωρητικές δυνατότητες... θα έβγαζε κανείς πραγματικά κάποιο από τα 2 αυτά μοντέλα εκτός δρόμου;
Και όταν λέω εκτός δρόμου δεν εννοώ χιονοδρομικά ή στρωτούς χωματόδρομους αλλά τουλάχιστον δασικά περάσματα με κλαδιά αριστερά δεξιά που ακουμπάνε στις όμορφες λαμαρίνες και άλλα τέτοια που μπορεί να προκύψουν μακρυά απο την άσφαλτο.
Απλή απορία μιας και τελευταία οι δρόμοι των πόλεων γεμίζουν τέτοια οχήματα που στην πράξη δεν βλέπουν ποτέ αυτό το "εκτός δρόμου" που αναφέρουν τα βιβλία και οι προδιαγραφές.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό BILLJEEP » 18 Μαρ 2008, 09:42

Freelander έγραψε:Τελικά εκτός από τις θεωρητικές δυνατότητες... θα έβγαζε κανείς πραγματικά κάποιο από τα 2 αυτά μοντέλα εκτός δρόμου;
Και όταν λέω εκτός δρόμου δεν εννοώ χιονοδρομικά ή στρωτούς χωματόδρομους αλλά τουλάχιστον δασικά περάσματα με κλαδιά αριστερά δεξιά που ακουμπάνε στις όμορφες λαμαρίνες και άλλα τέτοια που μπορεί να προκύψουν μακρυά απο την άσφαλτο.
Απλή απορία μιας και τελευταία οι δρόμοι των πόλεων γεμίζουν τέτοια οχήματα που στην πράξη δεν βλέπουν ποτέ αυτό το "εκτός δρόμου" που αναφέρουν τα βιβλία και οι προδιαγραφές.


Ισως δεν τους εχει δωθει και η ευκαιρια. Αν παρεις μαζι σου καποιον απο αυτους, μπορει και να κολλησουν το "μικροβιο"!
Συνηθως ετσι γινεται, και μετα τους αρεσει........
The effort measures!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BILLJEEP
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 472
Εγγραφή: 07 Αύγ 2007, 18:18
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 18 Μαρ 2008, 09:43

meco έγραψε:
tetrakinisimag έγραψε:Το Qahsqai έχει το πλεονέκτημα του κλειδώματος του συνεκτικού συμπλέκτη, που αυξάνει τις εκτος δρόμου δυνατότητες.

Από την άλλη το Tiguan έχει΄καλύτερη... γεωμετρία, ιδίως στη γωνία προσέγγισης.

Σαν αίσθηση; Πιό εύκολα χώνεις το Nissan από το VW. Είναι πιο ελαφρύ και δείχνει καλύτερο εκτός, αν και τα όρια είναι πόλύ κοντά και για τα δύο.

Για αυτό το κλείδωμα έχω ερώτηση/ένσταση.
Είναι όντως κλείδωμα, ή απλά μια θέση 4κίνησης κατά την οποία απλά στέλνεται συνεχώς ροπή στον πίσω άξονα (σε ποσοστό απο 40 μέχρι 60% περίπου) ώστε να εξαλειφθεί η καθυστέρηση εμπλοκής της 4κίνησης?
Κάτι αντίστοιχο με το καινούριο outlander, όπως γράψατε στο περιοδικό σας στο πρόσφατο συγκριτικό με τα πολλά SUV.
Το λέω αυτό γιατί επειδή έχω οδηγήσει το X-trail (έχει την ίδια 4κίνηση) και με το διακόπτη στο lock δεν παρουσιάζεται η χαρακτηριστική υποστροφή που παρουσιάζουν τα υπόλοιπα 4κίνητα στα οποία υπάρχει "κανονικό" κλείδωμα στο 50-50 της 4κίνησης.

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο που κατά την άποψή μου συμβαίνει, σύμφωνα με αυτό που παρατήρησα στην πράξη τότε δεν υπάρχει πλεονέκτημα γιατί o haldex2 του tiguan φροντίζει να υπάρχει διαρκώς ένα ποσοστό ροπής στον πισω άξονα. Οπότε θέμα καθυστέρησης εμπλοκής της 4κίνησης δεν υφίσταται και για αυτό άλλωστε δεν υπάρχει τέτοιο κουμπί στο tiguan.


Υπομονή

Για το επόμενο τεύχος ετοιμάζουμε δοκιμή των συστημάτων τετρακίνησης, όπου θα βγει η αλήθεια!!!
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό meco » 18 Μαρ 2008, 11:02

tetrakinisimag έγραψε:Υπομονή
Για το επόμενο τεύχος ετοιμάζουμε δοκιμή των συστημάτων τετρακίνησης, όπου θα βγει η αλήθεια!!!

Ωραία. Ελπίζω να συμπεριλαμβάνει η δοκιμή σας και το RAV4MK3 γιατί και σε αυτό έχω την εντύπωση ότι το lock δεν είναι και τόσο lock αλλά δουλεύει όπως το outlander και το X-trail.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Ahnold » 28 Μαρ 2008, 17:38

To είδα το άρθρο, αλλά δυστυχώς δεν συμπεριλαμβάνονται ούτε το Qashqai ούτε το X-Trail που έχει την ίδια τετρακίνηση...
Άβαταρ μέλους
Ahnold
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 05 Σεπ 2005, 12:04

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 31 Μαρ 2008, 10:03

Δεν ήταν διαθέσιμα από τη Nissan τις μέρες της δοκιμής. Θα επανέλθουμε όμως σύντομα.
tetrakinisimag
 


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron