Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Diesel ή Βενζινη;Τι προτιμας για 4Χ4 - SUV;

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Diesel ή Βενζινη;Τι προτιμας για 4Χ4 - SUV;

Δημοσίευσηαπό patrinos » 07 Απρ 2008, 20:11

Σε αγορα οχηματος τυπου 4Χ4 ή SUV τι προτιμας;Πετρελαιο ή Βενζινη;Αν θεωρητικα ειχες την δυνατοτητα να επιλεξεις ενα απο τα δυο (περα απο απαγορευσεις και νομοθεσιες);Και γιατι;...
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό cambof » 07 Απρ 2008, 21:21

ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΩΤΑ ΑΥΤΟΥΣ
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ:rockout3:
MULTIPANDERAS-ΓΙΩΡΓΟΣ
Άβαταρ μέλους
cambof
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 15 Μαρ 2008, 21:37
Τοποθεσία: ΑΙΓΙΟ

Δημοσίευσηαπό ZooL » 07 Απρ 2008, 21:57

Πετρέλαιο δαγκωτό, για ροπή και αυτονομία.

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό diamond » 07 Απρ 2008, 22:19

ZooL έγραψε:Πετρέλαιο δαγκωτό, για ροπή και αυτονομία.

Χ.


+1
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό PandaCross » 08 Απρ 2008, 04:13

Diesel.

Ξεχνάς να γεμίσεις.
Άβαταρ μέλους
PandaCross
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 19 Φεβ 2008, 11:48
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευσηαπό ollram » 08 Απρ 2008, 05:46

Η ερώτηση έχει τεθεί στο παρελθόν εδώ στο φόρουμ ...
και φυσικά η απάντηση είναι μόνο μία! :P
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Απρ 2008, 09:06

Αυτονομία και οικονομία ναί συμφωνώ.

Για ροπή και αποτελεσματικότητα όμως δεν είμαι τελείως σίγουρος.

Οντας κάτοχος LR V8 για πολλά χρόνια, οδήγησα δύο diesel της εταιρείας πάντα :P :P (200 TDI, και PUMA 2007 - δηλαδή Ford) και απογοητεύτηκα...

Παρότι στα χαρτιά ή ροπή των πετρελαιοκινητήρων ήταν καλύτερη του αρχαίου V8, στην πράξη ήταν τελείως χάλια...

Ιδίως ο καινούριος Turbodiesel ήταν τελείως νεκρός μέχρι τις 2.000-2.500 στροφές.... (μετά τις 2500 ήταν πολύ καλός ...σαν βενζινοκινητήρας)

Τα ίδια μου ανέφερε και φίλος που οδήγησε Mitsubishi L200 (ψόφιο τελείως χαμηλά).

Οι νέοι turbodiesel έχουν αλλάξει τελείως χαρακτηριστικά, έχουν γίνει πιό ήσυχοι και πιό δυνατοί, αλλά για να βγάλουν αυτήν την δύναμη πρέπει να δουλεύουν πολύ ψηλά πιά (πράγμα βέβαια που λίγο ενοχλεί στο δρόμο, αλλά πολύ εκτός δρόμου...)

Και μπορεί να είναι πολύ οικονομικότεροι στην οικονομική οδήγηση, αλλά αν το πατάς, πλησιάζουν πολύ την κατανάλωση των βενζινοκινητήρων...

Νομίζω λοιπόν ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, παίζει ρόλο ο τύπος του κινητήρα, ο χαρακτήρας (και το βάρος) του αυτοκινήτου, η χρήση του αυτοκινήτου και βέβαια ο οδηγός...

Α και μην ξεχνάμε, ...there is no substitute for cubic inches
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Απρ 2008, 09:45

ekarpod έγραψε:Αυτονομία και οικονομία ναί συμφωνώ.

Για ροπή και αποτελεσματικότητα όμως δεν είμαι τελείως σίγουρος.

Οντας κάτοχος LR V8 για πολλά χρόνια, οδήγησα δύο diesel της εταιρείας πάντα :P :P (200 TDI, και PUMA 2007 - δηλαδή Ford) και απογοητεύτηκα...

Παρότι στα χαρτιά ή ροπή των πετρελαιοκινητήρων ήταν καλύτερη του αρχαίου V8, στην πράξη ήταν τελείως χάλια...

Ιδίως ο καινούριος Turbodiesel ήταν τελείως νεκρός μέχρι τις 2.000-2.500 στροφές.... (μετά τις 2500 ήταν πολύ καλός ...σαν βενζινοκινητήρας)

Τα ίδια μου ανέφερε και φίλος που οδήγησε Mitsubishi L200 (ψόφιο τελείως χαμηλά).

Οι νέοι turbodiesel έχουν αλλάξει τελείως χαρακτηριστικά, έχουν γίνει πιό ήσυχοι και πιό δυνατοί, αλλά για να βγάλουν αυτήν την δύναμη πρέπει να δουλεύουν πολύ ψηλά πιά (πράγμα βέβαια που λίγο ενοχλεί στο δρόμο, αλλά πολύ εκτός δρόμου...)

Και μπορεί να είναι πολύ οικονομικότεροι στην οικονομική οδήγηση, αλλά αν το πατάς, πλησιάζουν πολύ την κατανάλωση των βενζινοκινητήρων...

Νομίζω λοιπόν ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, παίζει ρόλο ο τύπος του κινητήρα, ο χαρακτήρας (και το βάρος) του αυτοκινήτου, η χρήση του αυτοκινήτου και βέβαια ο οδηγός...

Α και μην ξεχνάμε, ...there is no substitute for cubic inches


Σαν πρωην ιδιοκτητης V8 και νυν ιδιοκτητης TD5 εχω να πω τα εξης.
Καταναλωση ο βε 8 18 Λ/100 ο td5 10l/100,ροπη περιπου στις ιδιες σρτοφες και φυσικα μηδεν πρβληματα απο ηλεκτρικα στον td5 .
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό diamond » 08 Απρ 2008, 10:20

Νέο Cherokee 3.7 βενζίνη κατανάλωση 18λ/100 (μέση) ροπή ψηλά 31,4νμ/4000 και στα χαρτιά και σε αίσθηση.
Νέο Cherokee 2.8 diesel κατανάλωση 11,5λ/100 (μέση) ροπή 46 κιλά στις 2000 στρ με αίσθηση ότι οδηγάς σαφώς γρηγορότερο αμάξι από το 3,7 παρά τα 33 παραπάνω άλογα της βενζίνης
Fiat Panda 1.2 climbing 4x4
Άβαταρ μέλους
diamond
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 03 Μάιος 2006, 11:49

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 08 Απρ 2008, 13:34

vagelis έγραψε:
Σαν πρωην ιδιοκτητης V8 και νυν ιδιοκτητης TD5 εχω να πω τα εξης.
Καταναλωση ο βε 8 18 Λ/100 ο td5 10l/100,ροπη περιπου στις ιδιες σρτοφες και φυσικα μηδεν πρβληματα απο ηλεκτρικα στον td5 .


Αγαπητέ Βαγγέλη,

και εγώ οδηγώντας τα diesel που ανέφερα περίμενα να δω το φώς μου (την ωραία ροπή στις χαμηλές στροφές) και αν ήταν ικανοποιητικό θα άλλαζα τα δύο μου για ένα καινούριο defender αλλά...

Δυστυχώς δεν είδα τίποτε. Παρότι τα χαρτιά λένε 30 κιλά στις 2200 νομίζω για τον puma και 30 κιλά στις 3500 για τον V8i, ο puma επιεικώς σέρνεται μέχρι τις 2500 και ο άλλος ο μαθουσάλας, τραβάει ικανοποιητικά από τις 800 στροφές και θυμίζει πιό πολύ diesel....

Δεν είναι δικαιολογία για την κατανάλωση, απλή διαπίστωση (υποκειμενική πάντα) ενός χρήστη με προσανατολισμό "off-road"...

ΥΓ: 10 χρόνια 200.000 χλμ σε 2 V8 ούτε ασφάλεια καμμένη από ηλεκτρικά προβλήματα (τα προ 92 μοντέλα)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Απρ 2008, 13:51

Τελος παντων,ειναι το πρωτο μου ντιζελ και απο δω και μπρος μονον ντιζελτιποτα αλλο τοσο μεγαλη διαφορα βρηκα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ZooL » 08 Απρ 2008, 14:41

Να πω κι εγώ τη χαζομάρα μου:

Αγαπητέ ekarpod, νομίζω πως κρίνεις εξ ιδίων των αλλότρια :)

Για την ακρίβεια, νομίζω πως η σύγκρισή σου είναι μεν σωστή στα πλαίσια του κόσμου των LR, αλλά και μάλλον άδικη αν επιχειρήσεις να γενικεύσεις το συμπέρασμά σου.

Ο V8 των 3.9lt που σχεδιάστηκε κάπου στις αρχές του '90 (αν δεν κάνω λάθος), μπορεί όντως να είναι, όπως λες, σαφώς καλύτερος από τους σύγχρονους κινητήρες diesel που υπάρχουν ως επλογές στα LR.
Λογικότατο νομίζω, γιατί αφενός μεν οι νέοι κινητήρες έχουν τον μισό σχεδόν κυβισμό, αφετέρου δε είναι σχεδιασμένοι με εντελώς διαφορετική λογική: πλέον, εκτός των επιδόσεων, λαμβάνονται υπόψη ως σημαντικές παράμετροι και οι νέες απαιτήσεις περί εκπομπών ρύπων (Euro4 κλπ).
Άσε δε που τότε (επί V8] οι κινητήρες είχαν να κινήσουν γενικά ελαφρύτερα αυτοκίνητα από τα σημερινά, που είναι φορτωμένα με τα χίλια δυό...

Σε ένα πιο αντικειμενικό παράδειγμα για συγκρίσεις λοιπόν, σαν κι αυτό που ανέφερε ο diamond παραπάνω, νομίζω πως όντως επιβεβαιώνεται η φήμη των ροπάτων diesel που ταιριάζουν γάντι στο off-road.
diamond έγραψε:Νέο Cherokee 3.7 βενζίνη
κατανάλωση 18λ/100 (μέση)
ροπή ψηλά 31,4νμ/4000 και στα χαρτιά και σε αίσθηση.

Νέο Cherokee 2.8 diesel
κατανάλωση 11,5λ/100 (μέση)
ροπή 46 κιλά στις 2000 στρ με αίσθηση ότι οδηγάς σαφώς γρηγορότερο αμάξι από το 3,7 παρά τα 33 παραπάνω άλογα της βενζίνης


Και ακόμη και στη Αμερική, την χώρα των cubic inches, εδώ και κάποια λίγα χρόνια που έχουν ανακαλύψει το diesel έχουν πάθε την πλάκα τους.
Κι έχουν αρχίσει και επ' αυτού βεβαίως τις γνωστές υπερβολές:
http://www.everytime.cummins.com/every/ ... ins600.jsp

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό nignis » 08 Απρ 2008, 19:20

diesel και ξερο ψωμί!ειδικά στο βουνό του παει γάντι!

αλλα που τετοια τυχη για εμας στην Ελλάδα!εδω ολη η Ευρώπη κινειται με μικρομεσαια σενταν diesel (δε συζητάω γαι μεγάλα αυτοκινητα, SUV ή τζιπ) και εμεις ακόμα εκει, κολημενοι: το diesel ρυπαινει, λες και τα αλλα καινε ροδονερο!!
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό vagelis » 09 Απρ 2008, 07:21

Και οχι μονο μικρομεσαια,τα περισοτερα σμαρτ στην Γερμανια ειναι ντιζελ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 10 Απρ 2008, 08:35

ekarpod έγραψε:
vagelis έγραψε:

Δυστυχώς δεν είδα τίποτε. Παρότι τα χαρτιά λένε 30 κιλά στις 2200 νομίζω για τον puma και 30 κιλά στις 3500 για τον V8i, ο puma επιεικώς σέρνεται μέχρι τις 2500 και ο άλλος ο μαθουσάλας, τραβάει ικανοποιητικά από τις 800 στροφές και θυμίζει πιό πολύ diesel....

)



Τα παραλές, όχι και σέρνεται ο puma!!!
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 56 επισκέπτες

cron