Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

wrangler vs defender

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

wrangler vs defender

Δημοσίευσηαπό violin » 25 Ιουν 2008, 17:34

ποιο ειναι καλυτερο?
ποιο χαλαει πιο ευκολα?
ποιο καταπινει πιο πολυ καυσιμο?
ποιο ειναι εκτος δρομου καλυτερο?
πιο συμφερει?

(δεν παιρνω κανενος το μερος,μια δημοσκοπηση θελω να κανω)
Άβαταρ μέλους
violin
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 19:32

Δημοσίευσηαπό ollram » 25 Ιουν 2008, 17:38

Θα μπορούσαν να συγκριθούν τα δύο? :P ....
δεν νομίζω να υπάρχει αμφισβήτιση ποιό είναι καλύτερό (συνολικά τουλάχιστον....) :razz:
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό ZooL » 25 Ιουν 2008, 18:52

ollram έγραψε:Θα μπορούσαν να συγκριθούν τα δύο? :P ....
δεν νομίζω να υπάρχει αμφισβήτιση ποιό είναι καλύτερό (συνολικά τουλάχιστον....) :razz:

θα συμφωνήσω απόλυτα - το πιο είναι το καλύτερο είναι προφανές όσο και αδιαμφισβήτητο !
:twisted: :twisted: :twisted:

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 25 Ιουν 2008, 20:23

Δώστε ΟΝΟΜΑΤΑ και ...διευθύνσεις !!
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Αύγ 2008, 12:06

Φίλε violin γειά,

και τα δύο έχουν πολύ καλές ικανότητες εκτός δρόμου όπως τα φτιάχνει το εργοστάσιο.

Αν σε ενδιαφέρει καινούργιο αυτοκίνητο τότε το Defender είναι διαθέσιμο μόνο σε πετρελαιοκίνητη έκδοση άρα η σύγκριση με τα βενζινοκίνητα Wrangler δεν είναι αντικειμενική.

Το Wrangler είναι φθηνότερο αλλά το Defender κοστίζει όντως περισσότερο να κατασκευασθεί και φυσικά δεν το βοηθάει και η ευρωπαϊκή του καταγωγή (αν και η λίρα Αγγλίας ακολουθεί την πορεία του Δολλαρίου ΗΠΑ συνήθως...)

Από πλευράς αξιοπιστίας και τα δύο δεν είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο σύμπαν.

Από πλευράς διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, ιδίως αν μιλάμε για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εκτός εγγυήσεως, πιστεύω ότι το Defender είναι σε ελαφρώς έως και αρκετά πλεονεκτικότερη θέση.

Το ίδιο ΙΣΩΣ να ισχύει και στο θέμα της πρόσβασης σε εργοστασιακα εγχειρίδια συντήρησης.

Αν και το Defender με το καινούργιο του μοντέλο έχει βελτιωθεί ουσιαστικά οσον αφορά την συμπεριφορά και την άνεση σε χρήση δρόμου νομίζω ότι το Wrangler είναι καλύτερο ιδίως στα πιό τελευταία του μοντέλα.
Πάντως και το Defender (ακόμη και τα μοντέλα από το 1983 έως το 2007) μπορούν να βελτιωθούν ουσιαστικά και να μετατραπούν σε αυτοκίνητα που θα σου επιτρέπουν κανονικά ταξίδια στον δρόμο/αυτοκινητόδρομο με αρκετή άνεση, ησυχία και σχετική οικονομία για αυτοκίνητο με κινητήρα V8 σχεδιασμού ουσιαστικά των τελών της δεκαετίας του 1940.

Και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο το αγοράζουμε τελικά όπως διαλέγουμε και σύντροφο.

Αν μας κάνει "κούκου" ή όχι. Και μετά απλώς ελπίζουμε το "κούκου" να διαρκέσει με τρόπο ευχάριστο.....

Αν φίλε violin ψάχνεις για αυτοκίνητο με κριτήρια αυστηρά λογικά τότε αγόρασε ένα γιαπωνεζοκορεάτικο............

Χαιρετώ και καλές βουτιές.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό mytilini » 16 Αύγ 2008, 18:22

pantg έγραψε:
Και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο το αγοράζουμε τελικά όπως διαλέγουμε και σύντροφο.

Αν μας κάνει "κούκου" ή όχι. Και μετά απλώς ελπίζουμε το "κούκου" να διαρκέσει με τρόπο ευχάριστο.....

Αν φίλε violin ψάχνεις για αυτοκίνητο με κριτήρια αυστηρά λογικά τότε αγόρασε ένα γιαπωνεζοκορεάτικο............

Χαιρετώ και καλές βουτιές.


Μακράν η απολύτως ορθότερη απάντηση που έχω διαβάσει ever.Εύγε Παντελή.Φίλε Violin, άν έχεις τον παρά και έχεις διάθεση για κάθε είδους περιπέτεια, πάρε όποιο από τα δυό θές,φτιάξτο στα μέτρα σου, "στήστο" και πιές του το αίμα.Αν ενδιαφέρεσαι για ανέσεις, μπλιμπλίκια και άλλα, η επιλογή σου είναι μονοδρομική όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο Παντελής.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mytilini » 16 Αύγ 2008, 18:22

pantg έγραψε:
Και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο το αγοράζουμε τελικά όπως διαλέγουμε και σύντροφο.

Αν μας κάνει "κούκου" ή όχι. Και μετά απλώς ελπίζουμε το "κούκου" να διαρκέσει με τρόπο ευχάριστο.....

Αν φίλε violin ψάχνεις για αυτοκίνητο με κριτήρια αυστηρά λογικά τότε αγόρασε ένα γιαπωνεζοκορεάτικο............

Χαιρετώ και καλές βουτιές.


Μακράν η απολύτως ορθότερη απάντηση που έχω διαβάσει ever.Εύγε Παντελή.Φίλε Violin, άν έχεις τον παρά και έχεις διάθεση για κάθε είδους περιπέτεια, πάρε όποιο από τα δυό θές,φτιάξτο στα μέτρα σου, "στήστο" και πιές του το αίμα.Αν ενδιαφέρεσαι για ανέσεις, μπλιμπλίκια και άλλα, η επιλογή σου είναι μονοδρομική όπως πολύ σωστά ανέφερε και ο Παντελής.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Αύγ 2008, 01:50

Καλα τα λέτε ρε παιδια αλλα το θέμα έχει ζουμι και νομίζω οτι θα έχουν πολυ ενδιαφέρον πιο συγκεκριμενες γνώμες απο ατομα που έχουν κανει χρήση.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ZooL » 19 Αύγ 2008, 13:55

pantg έγραψε:Και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο το αγοράζουμε τελικά όπως διαλέγουμε και σύντροφο.

Αν μας κάνει "κούκου" ή όχι. Και μετά απλώς ελπίζουμε το "κούκου" να διαρκέσει με τρόπο ευχάριστο.....

Αν φίλε violin ψάχνεις για αυτοκίνητο με κριτήρια αυστηρά λογικά τότε αγόρασε ένα γιαπωνεζοκορεάτικο............


Νομίζω πως ο Παντελής θέτει το θέμα στην πραγματική του διάσταση.

Πρόκειται σίγουρα για δυο διαφορετικούς κόσμους και δεν τίθεται θέμα γενίκευσης "καλύτερου-χειρότερου". Όπως δεν τίθεται και θέμα για το αν πχ. οι Ferrari είναι καλύτερες από τις Porsche... και πάει λέγοντας.

----------------------

Σε πρακτικό επίπεδο και για το θέμα της συμπεριφοράς στον δρόμο, έχοντας μόλις επιστρέψει από το πρώτο μου ταξίδι με το καινούριο Wrangler JK Unlimited (το πιο "πολιτισμένο" Wrangler μέχρι σήμερα), έχω πλέον ολοκληρωμένη προσωπική άποψη:

Συνολικά λοιπόν, πρόκειται περισσότερο για φορτηγό παρά για αυτοκίνητο - άλλωστε, οι Αμερικάνοι το λένε truck (και όταν κάποιος Ευρωπαίος το γράψει "car" σε κα'να forum, πέφτει γέλιο).

Με ταχύτητες άνω των 100km/h, ο αεροδυναμικός θόρυβος (με το hardtop) και το ακατάλληλο-για-χρήση-σε-άσφαλτο τιμόνι που δίνει μια αίσθηση πλεύσης, κάνουν την όλη εμπειρία να θυμίζει έντονα φορτηγό - ή και ταχύπλοο...

Ναι μεν μπορείς να κινηθείς (...στην ευθεία, εννοείται) με ταχύτητες +180km/h (εξακριβωμένο), αισθάνεσαι όμως να πλησιάζεις τόσο κοντά στον Δημιουργό... που πραγματικά, αν το επιχειρήσεις μια φορά, σίγουρα δεν θες να το ξανακάνεις ;)

Πάντως, το JK Unlimited ταξιδεύει πολύ πιο άνετα και ξεκούραστα σε σχέση με το TJ (το αμέσως προηγούμενο Wrangler), λόγω βελτιωμένης αεροδυναμικής (όσο απίστευτο κι αν ακούγεται αυτό), καλύτερων μονώσεων και σαφώς, λόγω μακρύτερου μεταξονίου.

-------------------

Να συμπληρώσω τέλος, πως και για όλα τα Wrangler μπορεί να βρει κανείς, εύκολα και ανέξοδα, τα διάφορα service manuals (online).

Και για να ...γελάσουμε και λιγάκι, πριν λίγο καιρό είχα κατεβάσει αυτό εδώ το συγκριτικό test ενός αγγλικού περιοδικού: http://zool.xsion.gr/blog/wp-content/up ... fender.pdf
(μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα πριν το διαβάσετε ;))

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες