Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Aξιοπιστία 640 ADVENTURE

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Aξιοπιστία 640 ADVENTURE

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 07 Δεκ 2005, 20:10

Μετά από μια ολόκληρη αγωνιστική χρονία( ε ρε τι κάνουμε στα γεράματα...)έχουμε και λέμε:
1) Χούφτες
2) Μία πίσω ζάντα (άνοιξε στην κόλληση-όχι δεν κλείνω το γκάζι στην πέτρααααα)
3) Αλλαγή φλάτζας στο καπάκι καμπάνας(ελαφρό δάκρυσμα)
4) Ένα σπασμένο σλάιντ από FCR(για να μάθω να βάζω Γιαπωνέζικα ανταλλακτικά)
Όχι και άσχημα για ΚΤΜ που ως γνωστόν "σπάνε".
Όσο για τα service κάθε 5000 Km + αλλαγή λαδιών στό ενδιάμεσο.
Και φυσικά κάθε Δευτέρα με πήγαινε στη δουλειά μου.
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Aξιοπιστία 640 ADVENTURE

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 08 Δεκ 2005, 10:09

Μη μου πεις οτι αναγκαστηκες να τεντωσεις και την αλυσιδα?
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 09 Δεκ 2005, 23:15

Όχι γιατί την λάδωνα συχνά :P .Α ξέχασα να αναφέρω και μια βάση δεξιού μαρσπιέ πίσω(αγορά οικοπέδου :banging: )
KTM RULZ THE DESERT
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Προβληματα νεοτητος

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 03 Μαρ 2006, 09:58

Το 640 εχει πλεον 1 χρονο στα χερια απο τον οποιο μονο 6 μηνες εχει ουσιαστικα κινηθει γιατι μετα αρχισα τους πειραματισμους και ηταν στην αποθηκη.
Σε αυτο το 6μηνο εκτος απο μια ελλατωματικη φλαντζα στο καρτερ η οποια αλλαχτηκε στα πλασια της εγγυησης ΔΕΝ εχει παρουσιασει το παραμικρο. Χιλιομετρα 10.000

ΥΑΜΑΗΑ ΧΤ 125, 6 μηνες χρησης, 5000 χιλιομετρα,
Χανω φωτα, χωρις προειδοποιηση, λογω ελλατωματικης επαφης, στο δρομο.
Αρυθμιστο καρμπυρατερ απο το εργοστασιο , οχι απλα ρελαντι, οι τυποι ειχαν απλα τοποθετησει τις βιδες επανω και εδιωξαν το μηχανακι απο το εργοστασιο.
Στο κιβωτιο ακομα ψαχνω να βρω που ειναι η νεκρα του οταν σταματω, δεν διορθωνεται.
Χαλασμενος αισθητηρας κοντερ, αντικατασταθηκε μεσα στην εγγυηση. Υποψιαζομαι οτι χαλασε λογο κρυου και υγρασιας τον χειμωνα.
Ακομα σβηνει στο φαναρι μονο του αν δεν εχει περασει 10' αποτην στιγμη που το εβαλα μπροστα.

Δεν λεω ειναι μονο το 1/3 της τιμης του ΚΤΜ αλλα καλειται να κανει το 1/4 των πραγματων. Ουτε ταξιδια, ουτε εκτος δρομου καλα καλα δεν εχει παει και το ΚΤΜ το κοπαναγα στον Παρνασσο μολις αλλαξα τα πρωτα λαδια. Θα το σκεφτω πολυ αυτο το 1-1,5 χιλιαρικο που θα "γλυτωσω" με το ιαπωνεζικο την επομενη φορα που θα αγορασω μηχανη. Α τα ΚΤΜ σπανε, ηθελα αν τους δω με αυτο το πραγμα τι θα εκαναν μερικοι? (γα να μην πιασω την παλια μου αγαπη το ΚLE)
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 03 Μαρ 2006, 10:20

Τα ΚΤΜ σπάνε.....όταν τα σπάσει ο ιδιοκτήτης τους.Αν αυτός έχει την σύνεση και καταλάβει ότι έχει πάρει ένα μηχανάκι μονοκύλινδρο υψηλής απόδοσης το οποίο θέλει μια ιδιαίτερη χρήση δεν παθαίνει τίποτα. :wink:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Re: Προβλήματα νεότητος ;;; (Και ... προέλευσης)

Δημοσίευσηαπό geco » 03 Μαρ 2006, 12:46

leipsippos έγραψε:Το 640 μονο 6 μηνες εχει ουσιαστικα κινηθει ...
Σε αυτο το 6μηνο ΔΕΝ εχει παρουσιασει το παραμικρο. Χιλιομετρα 10.000


Βιάζεσαι ...

leipsippos έγραψε:ΥΑΜΑΗΑ ΧΤ 125...θα το σκεφθω πολυ αυτο το 1-1,5 χιλιαρικο που θα "γλυτωσω" με το ιαπωνεζικο την επομενη φορα που θα αγορασω μηχανη.


ΔΕΝ είναι γιαπωνέζικο !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Προβλήματα νεότητος ;;; (Και ... προέλευσης)

Δημοσίευσηαπό sacram » 03 Μαρ 2006, 15:04

Φίλε Leipsippos

1) Ο GECO εχει απόλυτα δίκιο!!!!!!!! ΒΙΑΖΕΣΑΙ....Στις 10,000 χλμ ίσα που έχει στρώσει το μοτερ

2) Επειδή είπες για το xt απλά θα αναφέρω οτι πριν παρω το TT600R είχα ένα ΧΤ Benneton600 89'!!! Παρόλο που δεν μου άρεσε σαν αγορά γιατί ...δεν μου ταίριαζε(βλέπεις είχα ΧR πριν από αυτο), μπορώ να πώ οτι είχε 80.000 χλμ και το μόνο πρόβλημα που μου είχε βγάλει ήταν....αλλαγή δίσκων. Με τάπα οδήγηση εννοείτε.

Η αλήθεια είναι οτι τα καινούργια adventure δείχνουν να είναι σχετικά αξιόπιστα:lol:, αλλά μην μπαίνετε στο trip να συγκρίνετε EURO με JAPAN..............
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: Προβλήματα νεότητος ;;; (Και ... προέλευσης)

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 03 Μαρ 2006, 16:15

Sacram, να σου πω...
δεν εξεταζω την αξιοπιστια τους σε μακροχρονιο οριζοντα, τα συγκρινω στους 6 μηνες χρησης και τα δυο, δεν αναφερω πχ το Kawasaki που μου ειχε βγλαει την ψυχη, αλλα ειχε και 55.000 χλμ και 5 χρονια στην πλατη του. Μια πρωτη εντυπωση λεω, δεν ειπα οτι δεν αλλαζει αυτο!

Geco, τωρα θιγεις ενα αλλο μεγαλο θεμα το οποιο δεν ειναι γι αναπτυξη επι του παροντος θρεντ και θα σφαχτουμε ολοι σε ξενο θεμα!!!
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό DRZakias » 03 Μαρ 2006, 17:17

Να παραθεσω κι εγω την αποψη μου.Σιγουρα κανεις δεν αμφισβητει οτι τα ευρωπαικα μηχανακια δεν παιζονται σε θεμα στησιμο αναρτησεις περιφερειακα και φυσικα τα περισσοτερα ειναι πανεμορφα σε σχεση με τα γιαπωνεζικα.Το τιμονι ας πουμε που βαζουν στο DRZ απ΄τη μανα του ειναι για ποδηλατο.Οντας κατοχος ενος LC4 400 για τεσσερα χρονια μπορω να πω οτι η τσεπη μου αδειασε ολιγον.Ολοκαινουργιο το πηρα τα service μονο σε εξουσιοδοτημενα(τρομαρα τους περασα απο πολλους) τα λαδακια καθε δυομισυ χιλιαδες αλλαγη ολα αυτα για διπλη χρηση(χωμα δουλεια).Αποτελεσμα:19000 μπιελα χιλια ευρω.38000 χιλιαδες σπαει στη θηβων πιστονι κυλινδρος μπιελα(again) 2000 ευρω.Χωρις να το σκιζω στο δρομο.Το DRZ προς το παρον εκαψε κλασσικα τα πηνια 150 ευρω και τεντωτηρας εκκεντροφορου προληπτικα 35 ευρω.Γενικα το μηχανακι δεν ζηταει και εχω το κεφαλι μου ησυχο.Και φυσικα αλλο 3000 κι αλλο 200 ευρω.Καταληγοντας πιστευω οτι απλα τα ευρωπαικα μηχανακια ειναι πολεμικα οπλα δεν κανουν τοσο για καθημερινη χρηση. :wink:
Άβαταρ μέλους
DRZakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:55
Τοποθεσία: ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΙΑΠΙ

Re: Προβλήματα νεότητος ;;; (Και ... προέλευσης)

Δημοσίευσηαπό sacram » 03 Μαρ 2006, 18:22

leipsippos έγραψε:Sacram, να σου πω...
δεν εξεταζω την αξιοπιστια τους σε μακροχρονιο οριζοντα, τα συγκρινω στους 6 μηνες χρησης και τα δυο,


ΟΚ!!! Απλά στους 6 μήνες είναι κ τα δύο καινούργια. Προσωπικά εγώ οταν αγοράζω μότο, επειδη συνηθως την ερωτεύομαι, κοιτάω την σχέση μας πιο μακροπρόθεσμα.
Και φυσικά μη φανταστείς οτι είμαι στο χαζό τροπάριο: τα Ευρωπαικα χαλάνε, αφου λιγουρεύομαι ένα ΚΤΜ exc. 525 ή καλύτερα exc 400!!! αλλά η αλήθεια να λέγετε.
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: Προβλήματα νεότητος ;;; (Και ... προέλευσης)

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Μαρ 2006, 18:52

Χμ.... εγώ τώρα τι να πώ;
Ας πάρουμε το υπάρχον ΚΤΜ
Είναι 640 Adv, '99.

Μέχρι τώρα μου έχει ζητήσει....
Λάδια - φίλτρα κάθε 2500 MONO Motul 300V comp

Ενίοτε και αλλαγή (περίπου κάθε 10000 χλμ) αριστερό ρουλεμάν τροχού + τσιμούχα (ο Αυστριακός που σχεδίασε την ιδιοκατασκευή-τσιμούχα είχε πιει πολλές μπύρες εκείνο το μεσημέρι)
Α... ξέχασα και ένα σπασμένο πίσω ελατήριο (σύμφωνα με την WP – έτυχε, το πήραν πίσω στα εργαστήρια για βασανισμό.... :-) )
Φυσικά ότι άλλο «ψιλό» ή αναλώσιμο, όπως, φίλτρα αέρα, ντίζες, δίσκους συμπλέκτη (στα 40000), τακάκια, λάστιχα (ΠΟΛΛΑ!) και σαμπρέλες, σέρβις αναρτήσεων κάθε 10000 ή κάθε έξι μήνες (ότι έρθει πιο νωρίς) και πάντα το φροντίζω ώστε μηχανολογικά να είναι στην πένα ... εμφανισιακά δε δίνω και πολύ σημασία αφού όλο και κάποια αγορά κάνω κάθε τόσο.... :-)

Αυτά....

Έχω κάνει.... 10-20-30-40-50-60.000+ χιλιόμετρα. Διασχίσει κάθε είδους εδάφους, από άκρη σε άκρη στην Ελλάδα, Ευρώπη, Τουρκία και Τυνισία, λάβει μέρος ή σχεδιάσει (ακόμα πιο απαιτητικό) σε όλα τα Trail Ride τα τελευταία 3 χρόνια, κάθε μέρα στη δουλειά και ΣΚ βουνο...

Γνώμη μου, μετά από δύο ΚΤΜ....
Αν το προσέχεις θα σε προσέξει....
Αν σου σπάσει, κάπου «δεν» το πρόσεξες.... Φυσικά πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις.... αλλά μην παραμυθιάζεστε με ιστορίες του στυλ "το πήγαινω 140 συνέχεια για να μην έχει κραδασμούς", αυτουνού κάπου θα τα πάρει στο χέρι.....
ΚΤΜ και εθνική στην καλύτερη των περιπτώσεων άντε μέχρι 120.... Στο χώμα απο την άλλη .... ΠΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ - δεν θα πάθει τίποτα....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Aξιοπιστία 640 ADVENTURE

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Μαρ 2006, 21:03

SPULSE έγραψε:Και φυσικά κάθε Δευτέρα με πήγαινε στη δουλειά μου.


Κάθε
Τρίτη
Μάστορα
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Aξιοπιστία 640 ADVENTURE

Δημοσίευσηαπό sacram » 03 Μαρ 2006, 21:37

νομίζω οτι ο υπερκατάσκοπος κάλυψε το θέμα σωστά.
αχ exc 400. Αλλά και wr450 βέβαια.....
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: Προβλήματα νεότητος ;;; (Και ... προέλευσης)

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 03 Μαρ 2006, 22:09

superspy έγραψε: MONO Motul 300V comp




Spyro γιατί Μοτούλ και όχι τα shell advance ultra που γράφει στο μανουάλι;

γιά πές εντυπώσεις και σχόλια!


είμαι όλος αυτιά!
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Στοργή και Motul

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Μαρ 2006, 00:22

Εεεεεε.... κάνε πιο κει με τα αυτία σου....
Δε με αφήνεις να βλέπω το δρομοοοοοοοοοοο.....

Θα είμαι «ρηχός....»
Θεωρητικά οποιοδήποτε υψηλής ποιότητας λάδι θα ήταν καλό για το μοτέρ μας....
Από το ’91 έως τώρα έχω δοκιμάσει και εγώ και άλλοι –κυρίως σε αγώνες αυτοκινήτου- σχεδόν τα πάντα απο Mobil & Elf μέχρι Rol Oil και Ipone.
Και έχω δεί και αρκετά λυμένα μοτερ στον "πάγκο" μετά....

Το λάδι είναι το «αίμα» του κινητήρα. Προτιμώ να δώσω τα χρήματα λοιπόν εκεί (ναι είναι ακριβό...) παρά στο λύσιμο....

Είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα πούνε ότι «δεν έχει διαφορά».....

Χμ... Τελικά έχει....

Παράδειγμα....
Στο προηγούμενο ΚΤΜ, (620 ‘97 μανιβελάτο) με είχανε φαει φίλοι και γνωστοί, μια και τους φαινόταν παράξενο ότι κόντευα τα 50000 χωρίς ούτε ένα τσίκ απο το μοτέρ (καλά τα πηνία όμως τα έκαιγε με τη σκέψη –τότε ήταν SEM),.

Μια και δυο στα 51000 το κατεβάζω – το λύνω και.... δεν είχε τίποτα.
Ακόμα και ο Χάρης είπε ότι δεν είχε ξαναδεί τόσο καθαρό – πόσο μάλλον μετά απο 51000.
Αλλαγή ελατήριων και δέσιμο.... Το πούλησα στα 60000+ και το παλικάρι που το πήρε (γεια σου ρε Γιάννη... :-) ) έχει κοντεύει τα 80000 και το μοτέρ δουλεύει ρολόι....
Ήταν και αυτό μεγαλωμένο με στοργή και Motul...

Πόσα μοτέρ τέτοια ξέρεις;

Το τωρινό μου, δεν καίει σταγόνα λάδι.... ΟΚ το προσέχω στην άσφαλτο.... Αλλά δε του χαρίζομαι στο χώμα....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron