Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετατροπή ADV σε LC4...

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Μετατροπή ADV σε LC4...

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 23 Ιαν 2006, 02:57

γειά σας παιδάκια



Γειά σου Σπύρο.


έχω το ADV 640 τού 2001, προκειμένου να το νοιώσω πιό στενό για κανενα μονοπατάκι έχω πάρει το κουστουμάκι του LC4 με το 12λιτρο ντεπόζιτο.


Αυτο για το οποίο σας ζητάω τη συμβουλή σας είναι η μασκούλα...


και ιδιαίτερα πια πατέντα να ακολουθήσω για να μην συναντήσω προβλήματα με τα ηλεκτρικά μετά απο εκτεταμμένη χρήση.


έβγαλα το φέρινγκ και το πλαστικό με τα όργανα, είχα μια άτυχη στιγμή , τράκαρα και το σκελετό του φέρινκ έχει στραβώσει σε ορισμένα σημεία!

σκέφτηκα το λοιπόν αντί να κάνω απόπειρα να το συνεφέρω, να το αφήσω πάνω και να προσαρμόσω ή

ενα αυτοσχέδιο φερινγκάκι, με ενα υποτυπώδες φανάρι (στην αναγκη τον έναν απο τους δύο προβολείς)

ή

να προσαρμόσω μια μασκούλα απο το LC4 και να προσθήσω να νοικοκυρέψω τα καλώδια και τον συναφερμό απο πίσω (φοβάμαι πώς δεν θα χωρέσουν)

οι δύο παραπάνω λύσεις έχουν σαν βάση να αφήσω στη θέση του το σκελετό του μαμά φέρινγκ προκειμένου να μένει σταθερά δεμένο το παχύ καλώδιο (πλεξούδα), και γενικότερα όλη η καλωδίωση να μη επηρεάζεται απο το στρίψιμο του τιμονιού!

ή άλλη λύση είναι να φτιάξω αποστάτες στη μασκούλα ή ένα υποτυπώδες σκελετάκο που θα πιάνει στα καλάμια, για να καθήσει η μασκούλα του LC4
και να αφήσω κάπως λάσκα το καλώδιο που πλέον θα τσακίζει σε κάθε χειρισμό του τιμονιού.



βεβαίως λαμβάνω υπόψιν και την λύση του Σπύρου με τον διπλό προβολέα ενός ΒΑJA και ένα φερινγκάκι για προστασία απο τα νερά και τις λάσπες στα ηλεκτρικά. σε αυτή την περιπτωση όμως πάλι το καλώδιο της πλεξούδας θα τσακίζει...



αλήθεια πόσο ευαίσθητο είναι και πόσο εύκολα μπορεί να κοπεί κάποιο καλωδιακι απο αυτά που περιλαμβάνει και να προκαλέσει διακοπή ;

επίσης , πόσο σημαντικό είναι το δυνατό φώς στα rides ;

μου φαίνεται κάπως υπερβολή τα δύο θηρία του ΒΑJA, (μου θυμίζουν αγώνες νυχτερινής οδήγησης)



θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω απο κοντά, έχω σκοπό να τρέξω φέτος σε κάποιους απο τους αγώνες.


σας ευχαριστώ εκ των προτέρων


Γεια χαρά ΟΡΘΙΟΙ ΟΛΟΙ

Σταύρος
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 23 Ιαν 2006, 17:01

tipota re paidia?

kaneis?
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιαν 2006, 17:20

Σταύρο δές εδώ:

Metatroph KTM Adv 640 '05 se 640 Enduro -> http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2689.html

TT Cockpit Convertion για Adventure -> http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1973.html

KTM Rally Cockpit -> http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-872.html

ΚΤΜ πως θα το κάνω αλαφροϊσκιωτο -> http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-848.html


Όπως σου είχα πει και απο κοντά:

-Ναι τα καλώδια του διακόπτη (αλλά και τα υπόλοιπα) είναι πολύ ευαίσθητα και είμαι σίγουρος ότι δε θές να σου χαλάσουν στο πουθενά

- Μια απο τις καλύτερες λύσεις είναι τα φώτα απο Baja του 92-93 (αυτά που στηρίζονται στο πηρούνι και όχι στο σκελετό), πέτα τα "καντηλάκια" του Adv και βάλτα για να ψήνεις λαγό στα 30 μέτρα. Δε σπάνε - δε χαλάνε (σε λογικά πλαίσια πάντα....) και έχεις και ΤΟ ΧΩΡΟ να στηρίξεις τα πάντα.

- Φυσικά μπορείς να βάλεις και μια μικρή μασκούλα αλλά..... αν αρχίσεις το χώμα και τα στροφιλίκια κάπου θα τα κοψεις τα -ήδη- ευαίσθητα καλώδια...

Διάβασε , σκέψου και... εδώ είμαστε πάλι... :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 23 Ιαν 2006, 18:33

ma kai me ta fwta του baja πάλι αφού θα ειναι τοποθετημενα στο πηρουνι θα γίνεται αυχένας στο καλώδιο κατα την περιστροφή! όχι;


για αυτο ελεγα οτι κανω να το κανω σταθερό στο σκελετό, ωστε η καλωδιωση να ειναι ακινητη!~


τί λες;

σε ευχαριστω πολύ για τον χρόνο που αφιερωσες Σπύρο. γεια χαρά!

σταυρος.
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιαν 2006, 18:45

Απλά τα Baja σου αφήνουν αρκετό χώρο, ώστε να αφήσεις τα καλώδια "ελεύθερα" ώστε να κινούνται χωρίς να είναι στριμωγμένα πάνω στο λαιμό και έτσι να ταλαιπωρούνται ελάχιστα.

Η ιδέα για στήριξη στο σκελετό σταθερά δεν είναι άσχημη (σαν ιδέα) αλλά... επειδή πρέπει να αφήσεις αρκετό χώρο ώστε να κινείται το πιρούνι δεξιά αριστερά, η μάσκα θα είναι τόσο μπροστά που το αποτέλεσμα δεν... θα είναι ότι καλύτερο οπτικά + ότι και πάλι θα είναι εκτεθειμένα στις πτώσεις.....

Πάντως περί ορέξεως.... κολοκυθόπιτα!

Περιμένουμε νέα!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 24 Ιαν 2006, 01:05

Spyro χαίρομαι που με συβουλεύεις, σα να έχεις μπεί στο μυαλό μου...


(φαίνεται πώς το έχεις βασανίσει το θέμα! )




έκεί κατέληξα και εγώ, στην κακή αισθητική που τυχόν θα έχει το μηχανάκι...


για τις πτώσεις, και τις φθορές μαλλον πανε μία η άλλη τα δύο συστηματάκια (σταθερό ή όχι)


βέβαια εχεις μεγάλη πείρα και λαμβανω σοβαρα υποψιν την γνωμη σου.


επίσης αφού η δικιά σου πλεξούδα έχει αντέξει μετα απο την χρηση που κανεις στη μοτο σου μου δινει μεγαλες ελπιδες...




θα διαλογησθώ


και θα αποφασησω.

σε οποιαδηποτε αποφαση θα ενημερωσω καταλλήλως και θα επισυνάψω φωτογραφιες για να έχουν έναν μπούσουλα και οι επόμενοι που θα αποπειραθούν να πατενταρήσουν!!!


Σπύρο σε ευχαριστώ για τις απαντησεις και τη βοηθεια σου!


γεια χαρά.
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες