Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΔΙΛΛΗΜΑ

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΔΙΛΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό hector » 28 Μαρ 2006, 13:01

Καλημερα σε ολους!!!Μετα απο αρκετη αναζητηση εφτασα στην ευχαριστη και δυσκολη θεση να αμφιταλαντευομαι μεταξυ δυο εντουρο διχρονων μοτοσυκλετων: ΚΤΜ EXC 250 03' και GAS-GAS EC 250 03' (με OHLINS μπροστινο). Θελω γνωμες (το συντομοτερο δυνατο) . Επισης θα ηθελα να το δειτε συνολικα το θεμα ( αξιοπιστια, ανταλλακτικα, στησιμο μοτοσυκλετας, μεταπωληση!). Η διαφορα τιμης ειναι 250€ πιο ακριβο το GAS-GAS ενω και τα δυο βρισκονται σε αριστη φυσικη κατασταση.
Α!!! Φυσικα προοριζονται για χρηση εντουρο με εμφαση στα κλειστα μονοπατια

Σας ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!!!!!! :wave:

ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΡΙΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ Η ΛΑΣΠΗ!!!
:band:
Άβαταρ μέλους
hector
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 26 Μάιος 2005, 13:16

Δημοσίευσηαπό Berg » 28 Μαρ 2006, 13:36

Στα γρήγορα λοιπόν.

ΚΤΜ = Καλύτερη μεταπώληση, πολλά περιφερειακά, ακριβά ανταλακτικά (σε σχέση με το Gas Gas), καλή μεταπώληση.

GAS GAS = Πιό ροπάτο για enduro, πιό σταθερό από το KTM, φρένα και αναρτήσεις κορυφαίες, πιό δύσκολη μεταπώληση, άριστη ποιότητα κατασκευής.

Και τα δύο θέλουν πολύ λιγότερη συντήρηση από ένα τετράχρονο και είναι ίσως το πιό ευχάριστο παιχνίδι στο βουνο.

Καλή επίλογή.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Boomerang » 29 Μαρ 2006, 12:50

Λοιπόν φίλε hector θα σου πω για το ΚΤΜ 250 EXC 03' , το οποίο πήρα τον Δεκέμβριο. Καταρχήν έχει πολύ καλό κινητήρα. Ροπάτος από χαμηλά και ψηλά αρκετά καλός δεν κραμάει. Για τα περί αξιοπιστίας και συντήρησης δεν λέω τίποτα γιατί είναι χιλιοειπωμένα για τα δίχρονα. Έχει πολύ καλά φρένα και καλό υδραυλικό συμπλέκτη (δεν χάνεται η αίσθηση μετά από πολύ χρήση). Υστερεί ίσως λίγο σε αναρτήσεις .Όχι τόσο σε κατάσταση μονοπατιού (βλέπε πάω σιγά με πρώτη και σκαρφαλώνω όπου βρω) αλλά όταν ανέβουν λίγο οι ρυθμοί. Παρόλα αυτά εμένα δεν με ενοχλέι ιδιαίτερα, γιατί είμαι της άποψης όσο περισσότερα "ελλατώματα" το μηχανάκι τόσο καλύτερος οδηγός θα γίνεις. Το πολύ θετικό είναι η καθαρή λειτουργία του κινητήρα. Κρατάει πάντα ρελαντί και παίρνει πολύ εύκολα μπροστά μετά από πτώση και σβήσιμο. Και για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό ,γιατί αν δεν έχεις την φυσική κατάσταση αθλητή (και εγώ δεν την έχω ακόμα) το να σηκώσεις το μηχανάκι από πτώση και να ανέβεις (όλα αυτά σε καμιά γλιστερή ανηφόρα) και να ρίξεις μανιβελιά και να μην πάρει είναι....άστα να πάνε!Δεν έχεις κουράγιο για άλλες μανιβελιές. Τέλος επειδή πρόσφατα άρχισα να προσπαθώ να κάνω άλματα αν και δεν πηδάω 50 μέτρα πάνω από το έδαφος, η αίσθηση του ΚΤΜ είναι ελαφριά και ουδέτερη. Πάει όπου το πας. Αυτές είναι οι εντύπωσεις μου για το ΚΤΜ μου. Και εγώ αρχάριος είμαι ακόμα ,οπότε όσα σου είπα είναι απλώς ενδεικτικά. Κάποιος αγωνιζόμενος με το ίδιο μηχανάκι μπορεί να έχει τελέιως διαφορετική αίσθηση. Όποιο και να πάρεις πάντως θα το ευχαριστηθείς και μην αγχώνεσαι...δεν θα το παντρευτείς κιόλας. Αν δεν σου αρέσει το αλλάζεις. Βασικό είναι να βγεις στο βουνό πλήρως εξοπλισμένος για να μπορέσεις να "παίξεις" με την άνεση σου! Καλή αγορά και καλές βόλτες.
Άβαταρ μέλους
Boomerang
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 24 Ιαν 2005, 01:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 30 Μαρ 2006, 23:56

O Berg τα είπε όλα!!!!
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια


Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες