Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Σε εξουσιοδοτημενο Συνεργείο ΚΤΜ ή και αλλού ??

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Σε εξουσιοδοτημενο Συνεργείο ΚΤΜ ή και αλλού ??

Δημοσίευσηαπό alexandros » 06 Νοέμ 2006, 20:59

να το παω (ΚΤΜ 200) σε συνεργειο της ΚΤΜ σωνει και καλα ή μπορω και αλλού ??

ρωταω γενικα για την αξιοπιστια των εξουσιοδοτημενων και κατα ποσο πιστευετε πως θα πρεπει να γινονται εκει οι συντηρησεις και επισκευες του ΚΤΜ

εχω συνεργειο (οχι εξουσιοδοτημενο) εμπιστο και σιγουρο, ζηταω ομως την αποψη σας.

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Berg » 07 Νοέμ 2006, 09:32

Δεν είναι απαραίτητο να είναι εξουσιοδοτημένο το συνεργείο. Αρκει ο μηχανικός να έχει εμπειρία με τον συγκεκριμένο κατασκευαστή και τύπο.

Αρκετές μοτό έχουν τις ιδιαιτερότητές τους και τα μυστικά τους. Τώρα για τα 2 χρονα τα πράγματα είναι απλούστερα. Προτιμώ να έχω εμπιστοσύνη σε ΜΑΣΤΟΡΑ παρά στην εξουσιοδότηση ή μη του συνεργείου.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sacram » 07 Νοέμ 2006, 13:50

εχω συνεργειο (οχι εξουσιοδοτημενο) εμπιστο και σιγουρο, ζηταω ομως την αποψη σας.


αν είσαι σίγουρος γι'αυτο που λές, πηγαινε εκεί
απλά απο δική μου εμπειρία με συνεργεία, νομίζω πως ενας μάστορας που ασχολείτε μόνο με συγκεκριμένα μηχανάκια(πχ μόνο κτμ ή μόνο yamaha), όπως και να το κάνεις είναι ένα πλεονέκτημα.
Αν όμως δεν έχεις κάποιον δικό σου <άνθρωπο> σε εξουσιοδοτημένο(αυτό είναι η ιδανική λύση), τότε συμφωνώ με τον BERG ,γιατί,
καλύτερα να έχεις εμπιστοσύνη σε ΜΑΣΤΟΡΑ παρά στην εξουσιοδότηση ή μη του συνεργείου.
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 07 Νοέμ 2006, 16:54

Το 200άρι έιναι σχετικά απλό και εύκολο...(Μόνο μη χρειαστεί να λύσεις το power )
Και πιστονάκι αλλάζεις μόνο σου ξεβιδώνοντας λίγες βίδες μόνο (τρόπος του λέγειν ε)
Και εννοείται ότι μόλις σκάσουν οι τσιμούχες του μπροστινού δεν πας αμέσως για αλλαγμα...
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό axelkal » 07 Νοέμ 2006, 19:51

Alex & για τα 3 καινούργια αγορασμένα μηχανάκια μου ,
transalp 650 - ktm 250 exc - drz 400 e , σαφώς & εμπιστεύτικα
το δικό μου άνθρωπο παρά την οποιαδήποτε εξουσιοδότηση
του κ@λ#* , που στα πολιτικά τουλάχιστον μηχανάκια σου
αξασφαλίζει συντήρηση με τα μάτια & εξ΄αποστάσεως .

VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό alexandros » 07 Νοέμ 2006, 20:17

σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια, πηρα την απαντηση που εψαχνα !!

ktmakis έγραψε:Και εννοείται ότι μόλις σκάσουν οι τσιμούχες του μπροστινού δεν πας αμέσως για αλλαγμα...


δηλαδη ?? τι να τις κανω ??
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό markd » 07 Νοέμ 2006, 20:21

Να τις καθαρίσεις!!!
Το έμαθα κι εγώ!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό alexandros » 07 Νοέμ 2006, 20:30

και τα λαδια ? ποσα συμπληρωνω και τι τυπο λαδιου να βαλω !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό markd » 07 Νοέμ 2006, 21:16

alexandros έγραψε:και τα λαδια ? ποσα συμπληρωνω και τι τυπο λαδιου να βαλω !!


Ποιά λάδια??? Του μπροστινού???
Εσένα οι τσιμούχες θέλουν οπωσδήποτε αλλαγή (ΠΑΣΟΚ)!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 08 Νοέμ 2006, 10:00

Οταν σου στάξει το μπροστινό, κατέβασε το ελατηριο της ξύστρας και μετά με ένα κατσαβιδι χοντρο ίσιο την ίδια τη ξύστρα. Πάρε ένα σπρευ καθαρισμού (motorex ή οτιδήποτε) και ρίξε μέσα στη τσιμούχα να φύγουν τα μπάζα και μετά με ένα φιλλεράκι που θα σπρώξεις σιγά σιγά σιγά μέσα κάνε το κύκλο του πιρουνιού 2 φορές σιγά σιγά και πριονωτά. Ρίξε και μια τελευταία με το σπρέυ και αφού σηκώσεις και κουμπώσεις τη ξύστρα και βάλεις και το ελατηριάκι της είσαι κομπλέ!!
Το αυτό και για το άλλο καλάμι και έφυγες!!!
Οταν ολα τα παραπάνω τα κάνεις αφού σου τρέξουν οι τσιμούχες κανα 2-3 φορές μετά πας και αλλάζεις τσιμουχόλαδα....
(Από dirtrider.com)
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό axelkal » 08 Νοέμ 2006, 10:13

Καλό θα ήταν ,πριν τοποθετήσεις τις ξύστρες
στη θέση τους να τις παστώσεις με γράσσο
ή βαζελίνη .
Εμποδίζουν τη λάσπη & το χώμα να φτάσει
τις τσιμούχες .
Επίσης θέλουν καθάρισμα -με ένα πανί- τα
καλάμια , απο τυχόν ξερές λάσπες πρίν απο
κάθε βόλτα .

VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό alexandros » 08 Νοέμ 2006, 11:55

ευχαριστω !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό sacram » 08 Νοέμ 2006, 12:02

τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα μπροστινά ή μονο για τα upside down?????
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό KaTaNaS » 08 Νοέμ 2006, 12:19

sacram έγραψε:τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα μπροστινά ή μονο για τα upside down?????

egω για τα USD το ξέρω μόνο!


μετα τον επόμενο καθαρισμό, φόρα ενα ζευγάρι καλτσακια να ηρεμησεις απο τις ξερες λασπες!

αυξανουν καπως την στατικη τριβή αλλά ηρεμεις απο τους καθαρισμους και τα δακρυα λαδιού, που αν πεταχτουν στον δισκο :( την πατησες
Άβαταρ μέλους
KaTaNaS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 851
Εγγραφή: 14 Δεκ 2005, 15:42

Καλώστον !

Δημοσίευσηαπό geco » 08 Νοέμ 2006, 12:31

Βρε Γιαννάκη,

τι κάνς ; Πως πάει το γόνα σ' ;

Κοίτα αυτά γίνονται κυρίως στα Up side down γιατί φαίνεται το λάδι που τρέχει από τα καλάμια και συμβαίνει αρκετά συχνά ! Ιδιαίτερα στα 48άρια !

Περιορίζεται με την τοποθέτηση καλυμάτων από νεοπρέν που δεν αφήνουν την λάσπη να περάσει στις τσιμούχες και να τις τραυματίσει με αποτέλεσμα την διαρροή. (Έχει ο Χ. Τασούλης Hebo).

Πάντως όλα αυτά με το καθάρισμα με φιλεράκι, ή ένα κομμάτι φωτογραφικού φίλμ κλπ είναι ΗΜΙΜΕΤΡΑ ! Διότι ακόμα και άν σταματήσει η διαρροή δεν είσαι σε θέση να ξέρεις πόσο λάδι έχει μείνει και σε τι κατάσταση βρίσκεται. Χώρια που μπορεί να σου χάλάσουν οι τσιμούχες κατά την διάρκεια αγώνα και να πέφτει το λάδι πάνω στο δισκόφρενο!

Αν νομίζετε ότι υπερβάλω, δεν έχετε εμπειρίες !

Και εσύ ιδίως Αλέξανδρε θα έπρεπε να με ρωτήσεις κατ' ευθείαν και να μην μπαίνεις στο φόρουμ και να λές σαχλαμάρες !

Μην προσπαθείτε βρε σεις να φτιάξετε τα πηρούνια σας με ... μύξες !
Ούτε σε ... εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ στις αναρτήσεις είναι οι άνθρωποι της EXTRA PRODUCTS!

Ζητήστε τον ΓΚΟΥΡΟΥ κ. Δ. ΚΟΥΝΕΛΗ στο 210 9213287.

Ευκαιρία είναι να κάνετε ένα Σέρβις στις αναρτήσεις σας ΣΩΣΤΑ και ΥΠΕΥΘΥΝΑ !

Δεν κοστίζει και τόσο ακριβά !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες