Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΤΜ trip master reset

KTM - HUSABERG - HQV - BMW - GASGAS - VOR - Exotics - κλπ κλπ κλπ!

Δημοσίευσηαπό Berg » 19 Ιαν 2007, 13:48

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 19 Ιαν 2007, 16:51

Μάλλον πρέπει να σας τα ξαναπώ!
Δεν θέλω να μάθω πως ρυθμίζει το γκαντεμόργανο.
Θελω να μάθω πως κάνει RESET, ελληνιστί πως επαναφέρω τις αρχικές ενδείξεις δηλαδή,
0 χιλιόμετρα 0 ώρες.
Σας δίνω 2 μέρες ακόμα. Μετά θα αγοράσω sigma.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό drMel » 19 Ιαν 2007, 19:01

pino έγραψε:Μάλλον πρέπει να σας τα ξαναπώ!
Δεν θέλω να μάθω πως ρυθμίζει το γκαντεμόργανο.
Θελω να μάθω πως κάνει RESET, ελληνιστί πως επαναφέρω τις αρχικές ενδείξεις δηλαδή,
0 χιλιόμετρα 0 ώρες.
Σας δίνω 2 μέρες ακόμα. Μετά θα αγοράσω sigma.


το βραχυκυκλώνεις και παίρνεις άλλο
drMel
 

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 19 Ιαν 2007, 19:14

Ρε πατρίδα στο αυτοκίνητο σου μηδενίζει ο ολικώς χιλιομετρητής?
Ετσι και σε αυτό. :wink:
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Πατριδα?

Δημοσίευσηαπό Bleu » 19 Ιαν 2007, 19:42

HUSQY έγραψε:Ρε πατρίδα στο αυτοκίνητο σου μηδενίζει ο ολικώς χιλιομετρητής?
Ετσι και σε αυτό. :wink:


Πια πατρίδα ρε.Εσύ είσαι από πέλαγο.
Αστον αυτόν είναι δικός μου.
Αστον αστον να ψηθεί.
Ετσι κύριε πώς θα δεθείς με το μηχανάκι σου.
Θα το βρισεις, θα το μαμωσταυρίσεις, θα ψαξεις, θα ρωτήσεις.
Στο τέλος θα το ερωτευθείς.
Δεν είχες ποτέ ιταλικό αυτοκίνητο?
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Re: Πατριδα?

Δημοσίευσηαπό axelkal » 19 Ιαν 2007, 23:31

Bleu έγραψε:
HUSQY έγραψε:Ρε πατρίδα στο αυτοκίνητο σου μηδενίζει ο ολικώς χιλιομετρητής?
Ετσι και σε αυτό. :wink:


Πια πατρίδα ρε.Εσύ είσαι από πέλαγο.
Αστον αυτόν είναι δικός μου.
Αστον αστον να ψηθεί.
Ετσι κύριε πώς θα δεθείς με το μηχανάκι σου.
Θα το βρισεις, θα το μαμωσταυρίσεις, θα ψαξεις, θα ρωτήσεις.
Στο τέλος θα το ερωτευθείς.
Δεν είχες ποτέ ιταλικό αυτοκίνητο?


Ενα πράμα σαν τις μοντέλες.......

.....έχουνε κλείσει σπίτιααα..... :twisted: :twisted: :twisted:
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Τη ζωή μου μηδενίζω - πάει να πει πως ξαναρχίζω !

Δημοσίευσηαπό geco » 20 Ιαν 2007, 02:29

pino έγραψε:Μάλλον πρέπει να σας τα ξαναπώ!
Δεν θέλω να μάθω πως ρυθμίζει το γκαντεμόργανο.
Θελω να μάθω πως κάνει RESET, ελληνιστί πως επαναφέρω τις αρχικές ενδείξεις δηλαδή,
0 χιλιόμετρα 0 ώρες.


ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ...ΡΕΣΕΤ !

Ίσως με την ... βαριοπούλα να ακούσει !

Βάλε το ΙΜΟ να τελειώνουμε, μωρέ ξερόλα !


pino έγραψε:Σας δίνω 2 μέρες ακόμα. Μετά θα αγοράσω sigma.


Και απειλές δεν δεχόμαστε !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Αποτελέσματα

Δημοσίευσηαπό pino » 20 Ιαν 2007, 19:40

Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω πως Reset κάνει με τον εξής τρόπο.
Α)Βγάζεις την μπαταρία αν έχει.
Β)Βγάζεις τη φύσα που έχει σχήμα τριγωνικού οβάλ με τρία καλώδια.
Γ) Πατάς και τα τρία κουμπιά από το χειριστήριο και ....έγινε το reset.

Η λύση υπάρχει στο KTMTalk.com
Ok guys here it is, for those like me who had there Odometer lose the WS.
To do a master reset of the whole info inside here's what you have to do:
1.- Remove the battery inside
2.- the computer eventhough it's not one, has three connectors, one has two pins which goes to the front wheel magnet, next a three prong one which juices up the comp, and the other one connects the tripmaster switch on the handlebar. So disconnect ONLY the three prong connector that looks like a tri-oval one.
3.- before you connect it again depress all three buttons on the tripmaster while you re-connect the tri-oval connector again. You will see the comp light up the whole display and the WS will read 2205 which is the default size. If this is not programmed you will not have any speed reading.

NOTE: when this master reset is performed, you will also reset the motors running hours! So before doing this you can either write down the hours and then just add them up to the new readings.


Hope this will help some of you guys, willing to keep the stock comp on your bike which by the way is of great help.


TRY IT OUT AND ENJOY THE DIRT GUYS.


Bart


Παίρνετε όλοι μηδενικό (0) στις εξετάσεις!!!
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: Αποτελέσματα

Δημοσίευσηαπό Bleu » 20 Ιαν 2007, 21:28

pino έγραψε:Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω πως Reset κάνει με τον εξής τρόπο.
Α)Βγάζεις την μπαταρία αν έχει.
Β)Βγάζεις τη φύσα που έχει σχήμα τριγωνικού οβάλ με τρία καλώδια.
Γ) Πατάς και τα τρία κουμπιά από το χειριστήριο και ....έγινε το reset.

Η λύση υπάρχει στο KTMTalk.com
Ok guys here it is, for those like me who had there Odometer lose the WS.
To do a master reset of the whole info inside here's what you have to do:
1.- Remove the battery inside
2.- the computer eventhough it's not one, has three connectors, one has two pins which goes to the front wheel magnet, next a three prong one which juices up the comp, and the other one connects the tripmaster switch on the handlebar. So disconnect ONLY the three prong connector that looks like a tri-oval one.
3.- before you connect it again depress all three buttons on the tripmaster while you re-connect the tri-oval connector again. You will see the comp light up the whole display and the WS will read 2205 which is the default size. If this is not programmed you will not have any speed reading.

NOTE: when this master reset is performed, you will also reset the motors running hours! So before doing this you can either write down the hours and then just add them up to the new readings.


Hope this will help some of you guys, willing to keep the stock comp on your bike which by the way is of great help.


TRY IT OUT AND ENJOY THE DIRT GUYS.


Bart


Παίρνετε όλοι μηδενικό (0) στις εξετάσεις!!!





Ταχες και στα γιαπωνέζικα αυτά ρεεεεεεε??????
Ειδες τεχνολογία?
Κάτσε να δεις τώρα τι θα σου γράψει αμα καμια μέρα έχει υγρασία.
www.KTMtalk και my ass
Την καλησπέρα μου
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

Re: Αποτελέσματα

Δημοσίευσηαπό ayrton » 20 Ιαν 2007, 22:33

ΑΑΑΑΑ και άμα δεις τίποτα 200+ στο max speed μην παραξενευτείς.
εγώ έχω δεί μέχρι και 247......στρώνωντας!!!!
Δεν μπορεί να τα έχεις όλα σε αυτή την ζωή.
πήρες μηχανακι που στριβει και πάει θες να διαβαζει και σωστα???
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Kai omos ... gyrizei ! (sto miden)

Δημοσίευσηαπό geco » 21 Ιαν 2007, 00:11

Μπράβο Σίμο !

Είδες που το βρήκες και έτσι το μάθαμε και εμείς ;;; Γάτα είσαι, με πέταλα !

Τώρα όμως πες μας γιατί αλήθεια τα ψάχνεις όλα αυτά αφού έχεις το ΙΜΟ;

Γιά να ευεργετήσεις την ανθρωπότητα (που έχει ΚΤΜ-Husaberg) ;

Γιά να βγάζεις Μ.Ω.Τ. ;

Γιά να έχεις ΙΜΟ, ΚΤΜ, Sigma και ρολόϊ ... χειρός μαζί ;

Γιά να αποδείξεις ότι μπορείς να νικήσεις μόνος σου το ραλλοεντουροχωματεροκατεστημένο της ... Αθήνας ;
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Kai omos ... gyrizei ! (sto miden)

Δημοσίευσηαπό ayrton » 21 Ιαν 2007, 11:19

Ρε συ Γιώργο ο λόγος είναι μάλλον προφανής.
Θέλει να το μηδενίσει για να ξέρει τις ώρες και τα χλμ απο τότε που το πήρε στα χέρια του και το συντηρεί εκείνος.
Μήπως ο προηγούμενος ήταν λίγο κάγκουρας?
Σωστός???
Άβαταρ μέλους
ayrton
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 20:49
Τοποθεσία: Aθήνα

Καλύτερα !

Δημοσίευσηαπό geco » 21 Ιαν 2007, 11:26

ayrton έγραψε:Ρε συ Γιώργο ο λόγος είναι μάλλον προφανής.
Θέλει να το μηδενίσει για να ξέρει τις ώρες και τα χλμ απο τότε που το πήρε στα χέρια του και το συντηρεί εκείνος.
Μήπως ο προηγούμενος ήταν λίγο κάγκουρας?
Σωστός???


Μπά !

Ο Σίμος είναι κάπως σαν τους ... Γερμανούς !

Δεν τα ξέρουν όλα!

Τα ξέρουν όμως όλα ... καλύτερα !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Kai omos ... gyrizei ! (sto miden)

Δημοσίευσηαπό pino » 22 Ιαν 2007, 12:37

geco έγραψε:Μπράβο Σίμο !

Είδες που το βρήκες και έτσι το μάθαμε και εμείς ;;; Γάτα είσαι, με πέταλα !

Ευχαριστώ επίσης!


geco έγραψε:Τώρα όμως πες μας γιατί αλήθεια τα ψάχνεις όλα αυτά αφού έχεις το ΙΜΟ;
Γιά να ευεργετήσεις την ανθρωπότητα (που έχει ΚΤΜ-Husaberg) ;

Ίσως κάποτε φανεί χρήσιμο σε κάποιον, γιατί όχι. Αυτός ήταν και ο λόγος που ξεκινήσαμε το off-road.gr

geco έγραψε:Γιά να βγάζεις Μ.Ω.Τ. ;

Όχι αφού θα τρέχουμε στην "ανοιχτή" κατηγορία....μαζί!

geco έγραψε:Γιά να έχεις ΙΜΟ, ΚΤΜ, Sigma και ρολόϊ ... χειρός μαζί ;

Ναι γιατί όχι;


geco έγραψε:Γιά να αποδείξεις ότι μπορείς να νικήσεις μόνος σου το ραλλοεντουροχωματεροκατεστημένο της ... Αθήνας ;

Σιγά το κατεστημένο. Όλοι φίλοι μου είναι.... :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: Kai omos ... gyrizei ! (sto miden)

Δημοσίευσηαπό pino » 22 Ιαν 2007, 12:40

ayrton έγραψε:Ρε συ Γιώργο ο λόγος είναι μάλλον προφανής.
Θέλει να το μηδενίσει για να ξέρει τις ώρες και τα χλμ απο τότε που το πήρε στα χέρια του και το συντηρεί εκείνος.
Μήπως ο προηγούμενος ήταν λίγο κάγκουρας?
Σωστός???


10 points to ayrton!!!!

Ο προηγούμενος δεν ήταν κάγκουρας ο καημένος. Επαγγελματίας είναι και δεν είχε χρόνο να το πάει βόλτα. Έτσι μου πούλησε ένα μηχανάκι με 36 ώρες λειτουργίας :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ευρωπαϊκά!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες