Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

XT660 X-R

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Τϊ έχετε?

XT660X
5
45%
XT660R
6
55%
 
Σύνολο ψήφων : 11

XT660 X-R

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Νοέμ 2004, 10:40

Επειδή έχω γνωρίσει ήδη κάποιους φίλους στο ανάλογο Yahoo club, καλό θα είναι να αρχίσουμε να ανταλλάσουμε εντυπώσεις και εδώ! Για να δούμε εάν θα εμφανιστούνε στη γειτονιά μας...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Νοέμ 2004, 10:47

Όσο για τον Taz, δε χρειάζεται να ζηλεύει, μπορεί να κάνει βόλτα με το εγγόνι της δικιάς του όποτε θέλει!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 18 Μαρ 2005, 17:33

Πωπω κίνηση!!! Πολύ ενδιαφέρον θέμα άνοιξα...
Τέσπα, άλλαξα την ηλεκτρονική στο μηχανάκι, και είναι σα να έχω άλλο!!!
Για όσους δεν το ξέρουν, πολλά από τα πρώτα κομμάτια έχουν πρόβλημα, με σβυσίματα και μπουκώματα στα καλά καθούμενα :roll:
Η Yamaha σε κάτι τέτοια όμως είναι η καλύτερη εταιρεία, απλά άπαιχτη! Ούτε μα-μου, ούτε τίποτα! Έχει πρόβλημα? Να την αλλάξουμε! Σε 1-2 βδομάδες την έβαλα μαζί με την τακτική αλλαγή λαδιών. Για να ζηλεύουν κάποιοι, δίνει 2 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χιλιόμετρα...
Επίσης έχει πρόβλημα και το πίσω λάστιχο, με το ζόρι θα βγάλει 6500 χιλιόμετρα...
Μα όλοι εδώ μέσα έχουν Ευρωπαϊκά???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό SPULSE » 20 Μαρ 2005, 21:42

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ....ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΑΣΧΕΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΠΛΑΚΑ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ¨ΜΑΛΑΚΑ¨ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ.
Άβαταρ μέλους
SPULSE
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 11 Φεβ 2004, 14:20
Τοποθεσία: Ν. ΙΩΝΙΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 22 Μαρ 2005, 23:04

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου φίλε μου! Αυτό που λες για τα Γιαπωνέζικα, κατά κανόνα ισχύει... Το Kawasaki που είχα πριν τουλάχιστον ήταν πολύ πιο καλοφτιαγμένο, αν και του '91. Αλλά έτσι την πάτησα, και πολλοί άλλοι φαντάζομαι :oops: Το νέο XT φτιάχνεται στην Ευρώπη, και μάλιστα σε μια χώρα που δεν έχει και φοβερή παράδοση στις μηχανές: το εργαστάσιο κατασκευής είναι η MBK, είναι Γαλλικό δηλαδή!!! Έτσι έχει π.χ. πρεσσαριστούς σφιγκτήρες στις σωληνώσεις (ευρωπαϊκου τυπου...) αντί για βιδωτούς, με αποτέλεσμα να ψιλοχάνουν...
Και αν σου πω ότι το ψυγείο του είναι κατασκευής ...ΚΤΜ, τί θα πεις???
Αν τα ήξερα αυτά, μπορεί και να είχα πάρει ένα Adventure (ξέρω, άσχετο...) που ζαχάρωνα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Απρ 2005, 20:27

xontros έγραψε:Όσο για τον Taz, δε χρειάζεται να ζηλεύει, μπορεί να κάνει βόλτα με το εγγόνι της δικιάς του όποτε θέλει!


:D :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό microbe » 25 Απρ 2005, 14:32

Λοιπόν για όσους ενδιαφέρονται υπάρχει το service manual pdf για λίγο εδώ....... http://www.captnmoto.co.uk/20603.html όποιος προλάβει λέμεεεεεεεε 8) 8)
Άβαταρ μέλους
microbe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 14 Φεβ 2005, 18:27
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Απρ 2005, 23:01

microbe έγραψε:Λοιπόν για όσους ενδιαφέρονται υπάρχει το service manual pdf για λίγο εδώ....... http://www.captnmoto.co.uk/20603.html όποιος προλάβει λέμεεεεεεεε 8) 8)

Φτουουουουυ... Δεν το πρόλαβα λόγω δουλειάς :oops:
Κάτι είχα βρει και εγώ, αλλά σε δύσκολες γλώσσες :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Απρ 2005, 23:06

Το πίσω λάστιχο τελικά αλλάχτηκε με ίδιο Pirelli Dragon στα 6.700, καθότι δεν είχε πλέον καθόλου αυλάκια στη μέση και είχε τετραγωνιστεί. Κάποιος από τους λαστιχάδες που ρώταγα για το καινούργιο, μου είπε ότι ίσως φταίει η καθημερινή χρήση της Αττικής οδού :shock: :shock: :shock:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Απρ 2005, 23:23

Όσο για τον εγκεφαλο, αλλάχτηκε στην εγγύηση μεν, αλλά το μηχανάκι δεν είναι ακόμα όπως 8α έπρεπε... Κομπιάζει σε κάποιες στροφές χαμηλά, σβύνει και πάλι (σπανιότερα μεν, αλλά σβύνει, ειδικά στη κίνηση).

Τα τελευταία νέα λένε ότι η Yamaha αντικατέστησε τζάμπα τις ηλεκτρονικές, αφού το πρόβλημα είναι μάλλον στο TPS που δεν δίνει τις σωστές παραμέτρους στην ηλεκτρονική...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Μάιος 2005, 23:15

Χμμμ, τελικά ίσως αυτά που διαβάζεις στο Internet να μην είναι όλα αλήθεια :oops: :oops: :oops: :oops:
Με μια επίσκεψη στο συνεργείο της αντιπροσωπείας στην Κατεχάκη, ρύθμιση του ρελαντί (που έπεσε χαμηλά μετά τη νέα ECU...) και ρύθμιση του CO1 (σε 8 από 9) με το μηχανάκι στον αναλυτή καυσαερίων, τώρα πάει ρολόι :!: :!: :!: :!:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 03 Ιούλ 2005, 22:46

Για όσους (από εμάς τους 4...) δεν το γνωρίζουν, αυτό είναι το περιβόητο fax της Yamaha Αγγλίας προς τους αντιπροσώπους τους σχετικά με τα ΧΤ με προβληματικά ECU:
http://www.xt660.com/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=17
Για τα ΧΤΧ λέει ότι είναι πιθανό να έχουν πρόβλημα αυτά με αριθμό πριν από το DM014-008267...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Αύγ 2005, 23:02

Γίναμε 6!!!!!!! Και ομάδα μπάσκετ κατεβάζουμε!!!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

λαδια

Δημοσίευσηαπό pontios » 31 Μαρ 2006, 13:59

γεια σας ,ξερει κανεις ποσο λαδι παιρνει το ριμαδι ,αναφερω μοτοδυναμικη 2,6 λιτρα YAMAHA ευρωπης 2,9 λιτρα μιχανικοι και φιλοι που εχουν χτ 3,6 λιτρα ενα λιτρο λαδι παραπανω για να δειξει και το νιβελο σωστα ετσι;;; ξερει κανει περι αυτου ,τωρα οσο αφορα τα σβησηματα ολα βρισκονται στο ρελαντι και στην καυσαναλυση

παντως ειναι καλο πολυ καλο
Άβαταρ μέλους
pontios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2005, 22:40
Τοποθεσία: Rodos

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 17 Απρ 2006, 12:48

xontros έγραψε:...και αν σου πω ότι το ψυγείο του είναι κατασκευής ...ΚΤΜ, τί θα πεις???
...


Δε σε χάλασε!! :D :D :D

Περα απο την πλακα, Καλοταξιδος, το ιδιο ακριβως μου εχει βγαλει και το μικρο ΧΤ, με την διαφορα οτι εκει ηταν θεμα καρμπυρατερ και μονο οπως αποδειχτηκε. Δεν ξερω γιατι αλλα ερχονται ερυθμιστα εντελως απο το εργοστασιο. Και δεν ειναι απλα το ρελαντι και ο τζογος της ντιζας που επηρεαζε , αλλα γενικα ο κινητηρας θελει ρυθμισμα μετα απο καποια χιλιομετρα. Φτανει βεβαια να ειναι σωστα ζεσταμενος και οχι στο μισο λεπτο, φευγουμε και το πλακωνουμε στον δρομο να "ερθει".
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες