Τελικά το δικό μου πουλήθηκε χτες στα 5200 κολλαριστά, αμέσως μετά το 2ο σέρβις που έκανα στα 10.600 την Μ. Πέμπτη!!! 2 μέρες μόνο το είχα να το δοκιμάσω, αλλά φαινόταν άλλο μηχανάκι πλέον, και σηκωνόταν όπως και πιο παλιά με 1η, και φυσικά πολύ εύκολα με 2α δικάβαλο... Εκτός από TPS, ηλεκτρονική και ρελαντί, μπας και ήταν αρρύθμιστες και οι βαλβίδες τελικά???
Τα προβλήματα στα μοντέλα 2004 δεν ήταν τα ίδια σε όλα, αλλά ήταν ΚΑΙ με την ηλεκτρονική ΚΑΙ με το TPS, και με τη ρύθμιση του ρελαντί στις 1500 όπως πρέπει. Τα 2 πρώτα το κάνουν να σβύνει όποτε του κατέβει, αλλά το TPS μαζί με το ρελαντί το κάνει να σβύνει όταν ζεσταθεί σε κίνηση: σταματάς σε φανάρι, και όταν πας να ξεκινήσεις, κάνει παφφφφ και σβύνει... Πρόβλημα είχε και το σταντ στα πρώτα, που τσάκιζε και έβρισκες το μηχανάκι ξάπλα...
Από θέμα εγγύησης, η Yamaha είναι απλά άπαιχτη, με ευρωπαϊκή νοοτροπία αντιμετώπισης του πελάτη. Στο 2ο σέρβις παραπονέθηκα για ένα αυτοκόλλητο που είχε αρχίσει να ξεκολλάει, και μου άλλαξαν
όλα τα αυτοκόλλητα, και επειδή βγάζοντας τα παλιά φάνηκε ότι ειχαν ξεβάψει αρκετά τα πλαστικά, μου άλλαξαν από μόνοι τους ΚΑΙ τα πλαινά καπάκια του ρεζερβουάρ!!! Ο τύπος που το αγόρασε δε νομίζω να πιάσει το Τζόκερ για τα επόμενα 10 χρόνια, πήρε ένα μεταχειρισμένο μηχανάκι κατευθείαν από σέρβις και σαν καινούργιο