Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Suzuki DRZ

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

O sostos Iaponas ! Oxi ta baza pou pate kai pernete!

Δημοσίευσηαπό geco » 12 Μάιος 2005, 22:44

Με τα λεφτά σου μπορείς να πάρεις DRZ 400 S που κάνει την δουλειά στην πόλη και στο χώμα είναι αξιοπρεπέστατο.


ΩΩΩΩΩΩΩΠ !!! ΤΙ ΜΕ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ? ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!

Σύμφωνα με την αγωνιστική, αλλά και την επαγγελματική μου πείρα (Στην πώληση μοτο από το 1977) το απολύτως καλύτερο μηχανάκι ,μακράν, γιά να κάνει κανείς τα πάντα με προτεραιότητα στο χώμα μόνο με ένα όχημα (Αδύνατον, βλέπε Σπύρος!) είναι το SUZUKI DRZ 400 S !

Ελαφρύ, αρκετά δυνατό, ψηλό, στενό, μιζάτο, με ικανοποιητικές διαδρομές αναρτήσεων, καλά φρένα, αξιόπιστο και ποιοτικό όσο δεν φαντάζεται κανείς, με πλήρη εξοπλισμό δρόμου, φωτάρες !!! και με ψηφιακό φωτιζόμενο κοντέρ με δύο μηδενιζόμενα οδόμετρα.

Μπορεί να τρέξει όπως είναι σε τρέιλ ράιντ ?
Όχι μόνο μπορεί αλλά θα διεκδικήσει και διάκριση στά σωστά χέρια!

Τι βελτίωση θα χρειαστεί?
Χωματερά λάστιχα και κάποιο ελάφρωμα από τα περιττά γιά χώμα. Σε πιό προχωρημένο στάδιο κάποιο παιχνίδι με τις αναρτήσεις γιά βελτίωση των χαρακτηριστικών τους.

Τι δεν κάνει?
Ταξίδια έξω από την πόλη με δύο άτομα! Εκτός αν έχουν πολύ γυμνασμένους γλουτούς και είναι μαζώχες στο έπακρο ! (σέλα παγκάκι!)

Τι μπορεί να πάθει?
Τίποτα !!! εκτός άν τρακάρει (με πολλά) με τανκς ή πέσει στον Καιάδα!

Θα πάει την Δευτέρα στη δουλειά?
Το μηχανάκι σίγουρα! Ο αναβάτης, εξαρτάται !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: O sostos Iaponas ! Oxi ta baza pou pate kai pernete!

Δημοσίευσηαπό pino » 13 Μάιος 2005, 08:21

geco έγραψε:ΩΩΩΩΩΩΩΠ !!! ΤΙ ΜΕ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ? ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!


Σύμφωνα με την αγωνιστική, αλλά και την επαγγελματική μου πείρα (Στην πώληση μοτο από το 1977) το απολύτως καλύτερο μηχανάκι ,μακράν, γιά να κάνει κανείς τα πάντα με προτεραιότητα στο χώμα μόνο με ένα όχημα (Αδύνατον, βλέπε Σπύρος!) είναι το SUZUKI DRZ 400 S !



Επιτέλους τέλος η μοναξιά μου ..... :hello1: :hello1: :hello1:

SUZUKI DRZ 400 E 2000

Βελτιώσεις:
RACETECH ελατήρια μπροστά (0.46)
Braking wave disks εμπρος+πίσω
Magura EX τιμόνι.
Μακρύ γρανάζωμα 15 47
Τελευταία επεξεργασία από pino και 03 Ιούλ 2005, 20:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: O sostos Iaponas ! Oxi ta baza pou pate kai pernete!

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Μάιος 2005, 09:51

Ε.... μάλλον μόνος σου είσαι ακόμα..... :twisted: :twisted: :twisted:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: O sostos Iaponas ! Oxi ta baza pou pate kai pernete!

Δημοσίευσηαπό geco » 13 Μάιος 2005, 23:02

superspy έγραψε:Ε.... μάλλον μόνος σου είσαι ακόμα..... :twisted: :twisted: :twisted:


Οχι ρε Σπύρο, και σύ στη παρέα είσαι, μισός ιάπωνας με Αφρικάνικα γονίδια - μισός Αυστριακός ναζί!

Τώρα το ιδανικό μηχανάκι γιά σένα είναι κάτι σαν ... την καμήλα!

Ερώτηση : Τι είναι καμήλα?
Απάντηση:Άλογο που το σχεδίασε επιτροπή!
Εξήγηση : Είναι κάτι πολύ λειτουργικό αλλά άσχημο και με κομμάτια που δεν ταιριάζουν αισθητικά καθόλου μεταξύ τους επειδή άλλος σχεδίασε το εμπρός μέρος ,άλλος το πίσω κλπ,κλπ.

Αφορμή του post μου είναι το γεγονός ότι στην Ελληνική αγορά οι (περισότεροι) πελάτες αγοράζουν με συναισθηματικά κριτήρια και όχι με ορθολογισμό! Διαλέγουν με γνώμονα την μόδα, τον εντυπωσιασμό, την εμφάνιση, το όνομα,την διαφήμηση, το γόητρο κλπ.

Επειδή συχνά οι δημοσιογράφοι προβάλουν ότι τους επιβάλει το συμφέρον και το διεστραμένο γούστο τους το αποτέλεσμα είναι να "θάβονται" εξαιρετικά μηχανάκια και να προβάλονται "Μπάζα"!

Συμπέρασμα : Ψάξτε το λίγο καλύτερα πρίν αγοράσετε !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: O sostos Iaponas ! Oxi ta baza pou pate kai pernete!

Δημοσίευσηαπό pino » 14 Μάιος 2005, 09:37

Το DRZ 400 από το 2000 μέχρι σήμερα δεν έχει δεχτεί καμία αλλαγή (εκτός από την γρήγορη συμπίεση στο πίσω αμορτισέρ από το 2002 νομίζω) επειδή ο μέσος χρήστης θέλει:

1) ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
2) ΔΥΝΑΜΗ (γραμμική)
3) ΑΝΕΣΗ (σέλα)
4) ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ( 160χιλ με 10λιτρα)
5) FUN FACTOR (διασκέδαση και όχι ταλαιπωρία)
6) ΦΘΗΝΗ ΤΙΜΗ (7000€)

Και δεν θέλει

1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
2) ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΑΓΩΝΕΣ)
3) ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΕ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ
4) ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ

Προσωπικά το μόνο που θα άλλαζα στο DRZ 400 E είναι το μπροστινό με ένα USD από RM με ρυθμίσεις ENDURO.
ας έβγαζε και πινακίδες
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: O sostos Iaponas ! Oxi ta baza pou pate kai pernete!

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Μάιος 2005, 11:43

:band: :band: :band: :band:
Ηταν εναααααα - μιιιιιιιικρο καράαααβιι
Ηταν εναααααα - μιιιιιιιικρο καράαααβιιιιιι
Οε ΟΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ οε οοοοοοοεεεεεε!
:band: :band: :band: :band:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Καλός ο Ιάπωνας αλλά δεν είναι μόνος του !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 16 Μάιος 2005, 16:11

pino έγραψε:Το DRZ 400 από το 2000 μέχρι σήμερα δεν έχει δεχτεί καμία αλλαγή (εκτός από την γρήγορη συμπίεση στο πίσω αμορτισέρ από το 2002 νομίζω) επειδή ο μέσος χρήστης θέλει:

1) ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
2) ΔΥΝΑΜΗ (γραμμική)
3) ΑΝΕΣΗ (σέλα)
4) ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ( 160χιλ με 10λιτρα)
5) FUN FACTOR (διασκέδαση και όχι ταλαιπωρία)
6) ΦΘΗΝΗ ΤΙΜΗ (7000€)

Και δεν θέλει

1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
2) ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (ΑΓΩΝΕΣ)
3) ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΕ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ
4) ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ

Προσωπικά το μόνο που θα άλλαζα στο DRZ 400 E είναι το μπροστινό με ένα USD από RM με ρυθμίσεις ENDURO.
ας έβγαζε και πινακίδες


Φίλε Pino ,

Καλά τα λες αλλά ... Δεν ελαβες υπόψη σου οτι εγώ ανέφερα DRZ 400 S και όχι DRZ 400 E !
Επίσης, αν δεν το κατάλαβες, αναφέρθηκα σε επίπεδο νεοφερμένων στο χώμα (entry level) και την δυνατότητα πραγματικής διπλής χρήσης με προτεραιότητα στο χώμα!
Τώρα, το μηχανάκι σου δεν είναι κακό αλλά η εξελιξή του έχει σταματήσει στο έτος 2000! Εκτός από τον εξαιρετικό του κινητήρα και την άριστη ποιότητά του τα υπόλοιπα δεν ανταποκρίνονται στα σημερινά στάνταρ σε επίπεδο κορυφής!
Ακόμη και η προσπάθεια της CCM δεν κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχής αφού το έφτιαξε βαρύ και υποτονικό ενώ θα μπορούσε να το κάνει "βαρελότο" με άριστα περιφερειακά !
Τώρα το μπροστινό από RM δεν είναι ότι καλύτερο και επιπλέον δεν αφθονεί στην αγορά. Μάλλον φταίνε τα αμερικάνικα περιοδικά!

Τέλος παραδέχομαι πως στα περισσότερα συμφωνούμε και η ανταλλαγή απόψεων έχει σκοπό "να'χουμε να λέμε" και όχι φανατισμό χουλιγκάνων που σκοτώνουν γιά την ομάδα τους! (Πολιτισμός Ρε !)
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Καλός ο Ιάπωνας αλλά δεν είναι μόνος του !!!

Δημοσίευσηαπό pino » 16 Μάιος 2005, 19:59

Συγνώμη φίλε geco αλλά είναι τόση μοναξιά εδώ που ακόμη και το DRZ 400S το μετράω για καλό.
Συμφωνούμε σε όλα εκτός από το μπροστινό του RM αλλά δεν πειράζει...πολιτισμός.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Καλός ο Ιάπωνας αλλά δεν είναι μόνος του !!!

Δημοσίευσηαπό VeVhLoS » 03 Ιούλ 2005, 13:00

a3izei na valw se drz-s teliko apo drz-e?den 8elw poly 8orybo+lypamai na valw after market teliko sto xwma.kai kati allo:mprostino apo RM ti timoyla panw katw mporw na vrw metaxeirismeno+ti diafora symperiforas 8a exw se xwma kai asfalto se sxesh me to mamato?eyxaristw
Άβαταρ μέλους
VeVhLoS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2005, 18:01
Τοποθεσία: a8hna

Βέβηλος! Όνομα και πράμα !

Δημοσίευσηαπό geco » 03 Ιούλ 2005, 18:07

VeVhLoS έγραψε:a3izei na valw se drz-s teliko apo drz-e?den 8elw poly 8orybo+lypamai na valw after market teliko sto xwma.kai kati allo:mprostino apo RM ti timoyla panw katw mporw na vrw metaxeirismeno+ti diafora symperiforas 8a exw se xwma kai asfalto se sxesh me to mamato?eyxaristw


Παλληκάρι,
αφού διάβασες τα προηγούμενα θα έπρεπε να έχεις πεισθεί γιά το τι κάνει και τι δεν κάνει το μηχανάκι σου.
Όχι, δεν βάζεις με τίποτα την εξάτμιση του DRZ-e στό DRZ-s εκτός άν έχεις ιδιαίτερα αντικοινωνικές τάσεις και θέλεις να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου και τους γείτονες με υπερβολικό θόρυβο.Μιά after market είναι πιό κατάλληλη.

Δεν χρειάζεσαι μόνο πηρούνι από RM αλλά και πλάκες και διάφορες άλλες μετατροπές (Το RM έχει διαφορετικό μεταξόνιο και offset) που αλλάζουν την γεωμετρία με αμφίβολα αποτελέσματα και αρκετά μεγάλο κόστος.

Ύστερα με ένα πηρούνι μόνο πιστεύεις ότι θα κάνεις το μηχανάκι "αεροπλάνο";Δυστυχώς θέλεις ακόμα πολλά (πλαίσιο, αναρτήσεις, αφαίρεση βάρους κλπ) οπότε δεν αξίζει τον κόπο.
Τώρα "όλο τον κόσμο άκουγε, του κεφαλιού σου κάνε" αλλά καλό είναι να μαζεύεις απόψεις πριν μπείς σε περιπέτειες.

Please, grafe ELLINIKOS !!!
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Καλός ο Ιάπωνας αλλά δεν είναι μόνος του !!!

Δημοσίευσηαπό pino » 03 Ιούλ 2005, 21:08

VeVhLoS έγραψε:a3izei na valw se drz-s teliko apo drz-e?den 8elw poly 8orybo+lypamai na valw after market teliko sto xwma.kai kati allo:mprostino apo RM ti timoyla panw katw mporw na vrw metaxeirismeno+ti diafora symperiforas 8a exw se xwma kai asfalto se sxesh me to mamato?eyxaristw


Ένα after market με έγκριση FIM τελικό θα ήταν καλύτερο (με το ανάλογο jetting).
Το μπροστινό από RM του 1998 μπαίνει στο S και το E (μαζί με τις μάνες καθώς είναι USD ) με μερικές μετατροπές (τα ρουλεμάν τιμονιού είναι τα ίδια), αλλά τα stop του τιμονιού στο σκελετό θέλουν προέκταση, επίσης χάνεις το κοντέρ και όλες τις βάσεις-βίδες στήριξης για την μάσκα φλας κλπ. γιατί στο RM δεν υπάρχουν (το πακέτο θέλει μάνες-μπουκάλες-τροχό-άξονα).
Η συμπεριφορά του στο χώμα θα σε απογοητεύσει αν δεν πηδάς μεγάλα άλματα (μην ξεχνάς πως είναι Motocross το μπροστινό) και δεν έχεις ΠΟΛΥ δυνατά χέρια. Η ρυθμίσεις για Motocross που έχει το RM δεν κάνουν για ENDURO και ακόμη περισσότερο για άσφαλτο (εδώ θέλεις μικρότερες διαδρομές και πολύ πιο σκληρές ρυθμίσεις). Ένα πρόβλημα επίσης είναι η ανισορροποία που θα δημιουργήσεις στην μοτοσυκλέτα σε σχέση με το πίσω τμήμα της.
Γενικά είναι μια ακριβή μετατροπή χωρίς αντίκρισμα (όπως είπε και ο geco).
Το βέλτιστο είναι να ψαχτείς με το Cadrige που έχεις τώρα αν και δεν ρυθμίζει τo rebound (επαναφορά).
Δες http://www.racetech.com
και συγκεκριμένα εδώ http://www.racetech.com/evalving/Spring ... gType=Fork

για να υπολογίσεις τί ελατήρια θα πρέπει να βάλεις ανάλογο με το βάρος σου και το είδος οδήγησης.
Η racetech υπάρχει και στην Ελλάδα πλέον.
Τα δικά μου τα πήρα από την Ολλανδία με 150 € μαζί με τα μεταφορικά.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό axelkal » 05 Οκτ 2005, 18:21

Φιλε PINO τα περί μοναξιάς ξέχασέ τα !!!!
Στο λέει άνθρωπος , που από DRZ400E - του οποίου το αίμα συστηματικά
πινόταν από τον Απρίλιο του 2000 έως & το Μάιο του 2002-βρέθηκε το Νοέμβριο του 2003 (ευτυχής) κάτοχος exc250 2t , αλλά για αυτό στο τέλος.
Το DR με μόνες αλλάγες , μιά RS3 YOSHI από μπρόστα , τζετάρισμα με
φίλτρο & τιμόνι fat bar σε άλλα καβαλέτα , μου πρόσφερε απλόχερα το
ΓΚΑΖΙ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ σε συσκευασία μονιμου χαμόγελου & ΑΝΕΣΗΣ !!!
Παραλληλα με ελάχιστο ΜΕΤΡΟ από τη μεριά μου δε με πούλησε ποτε !
Ανοίχτηκε τρείς φορές για βαλβίδες & δε χρειάστηκε ρύθμιση !
Βενζίνα & MOTUL V300 κάθε 8-9 γεμίσματα ήταν το αντίτιμο μίας ειδύλιακης σχέσης 8) 8) 8) .
Η χρήση του ; Μία με απ' όλα !! Εντουρόβολτες , μονοπατάδες , TRR μέχρι
& τριήμερες χωμάτινες εξορμήσεις των 500-800 χλμ
Το <<ΧΩΣΙΜΟ>> όμως γιά την αγόρα στέγης μας χώρισε :cry: :cry: .
& επείδη ως γνωστό , ο άρωστος ο άνθρωπος χωρίς γιατρειά δε κάνει ,
μόλις συνήλθα οικονομικά ,βρέθηκα με το KTM στο γακράζ .
Η χρήση ίδια ,εξαιρουμένων των τριημέρων .-Σέλα ΣΑΝΙΔΑ-.
Η αλήθεια είναι πως μετά από 23 χρόνια γιαπωνέζικα τετράχρονα , μου πήρε κάποιο χρόνο για να λέω ότι το ΕΧΩ & ανακάλυψα καινούργια πράγματα :shock: :shock: :shock: .
Τι κέρδισα ??
-ΤΑΑ ΦΡΕΝΑ ,ΤΟ ΜΗ ΒΑΡΟΣ !
-Οσο κράτας το ταύρο από τα κέρατα , όλα είναι ίσιωμα !
-Οικονομία , δεν είναι αλκοολικό & θέλει μόνο μπουζί & λάδι !
-Την είσοδο σε μιά μεγάλη οικογένεια της οποίας η μάνα βγάζει τα παιδιά της στα φανάρια & ότι βγάζουν τους τα παίρνει πουλώντας τους καλούδια & αναλώσιμα στις διπλάσιες σχεδόν τιμές από της υπόλοιπης ΕΕ :( :( :( .

Τι έχασα ??
-ΤΟ ΓΚΑΖΙ :D
-ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ 8)
-Την από βόλτα πάμε δε τρέχει τίποτα :razz: , μέχρι με τη ταυτότητα στο στόμα ,οδήγηση :evil: !
- Τον υπό μορφή ψυχοθεραπείας :wink: ,συνεχώς αναζοπυρούμενο έρωτα μετά από κάθε βελτίωση !
-Μια ερωμένη , που όποτε ειχα κ@@λες τη καβάλαγα & την έσκιζα , & όποτε
βαριόμουνα την άφηνα απλά να με πηγαίνει η άλλωτε χανόμασταν σαν ένα, για ώρες η για μέρες στα Αττικά , Πελοποννησιακά η Στερεοελλαδίτικα βουνά :) :) .
-Το να ξεχωρίζω από το σωρό !!!!(αυτό πριν κάποια χρόνια θα ήταν ανέκδοτο)

Τέλος ζυγίζωντας τα παραπάνω στο 43χρονο μυαλό μου , κατάληξα πως έχασα περισσότερα & πιο χρήσιμα απ' όσα κέρδισα & από τη προπερασμένη
βδομάδα η θέση στο γκαράζ ανήκει σε ένα ολοκαίνουργιο DRZ400E '04 :D :D :D :D

VAYA CON DIOS
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό pino » 05 Οκτ 2005, 19:37

Περιττό να πω πως θα συμφωνήσω μαζί σου και να προσθέσω πως χαίρομαι ιδιαίτερα που τώρα πια ήμαστε ΔΥΟ :lover:
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό junior » 04 Δεκ 2005, 12:46

Toν τελευταιο καιρο με απασχολει ιδιαιτερα η αγορα ενος enduro. :?
Eχοντας ηδη ενα τετρακινητο οχημα(jimny) και την αγαπη για τα βουνα και την offroad οδηγηση κατεληξα οτι το enduro προσφερει την απολυτη εμπειρια.
Κολλημενος με τα suzuki διαβασα οτι χρειαζομουνα για να αρρωστησω τελειως. :evil:
Το ονειρο drz400!
Καθωτι νεος σε τετοιου ειδους οδηγηση(προσπαθω με φιλους motocrosser να με παιρνουν κοντα,να συνηθισω)τι αλλο μηχανακι μπορει να κανει τη δουλεια που το θελω?
Άβαταρ μέλους
junior
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 04 Δεκ 2005, 12:14
Τοποθεσία: κατακαημένη Ρούμελη

Δημοσίευσηαπό axelkal » 21 Ιαν 2006, 19:50

Φίλε Pino , γράφεις πιο πάνω πως η racetech υπάρχη πλεον και στην Ελλάδα .
Θα μπορούσες να δώσεις περισσότερες λεπτομέριες ;
Διευθυνση , τηλ. κλπ .
Ευχαριστώ προκαταβολικά .

VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες