Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

XT660X το πρόβλημα είναι μόνο το σβήσιμο;

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

XT660X το πρόβλημα είναι μόνο το σβήσιμο;

Δημοσίευσηαπό Laksof » 29 Αύγ 2005, 16:07

Ευχαριστώ φίλε (xontros) για την απάντησή σου.
Αγόρασα ένα XT660X προχθές (Σάββατο 27/8/2005), και καθώς έκανα τις βόλτες μου έσβησε κάνα δυο φορές. Αρχικά νόμισα ότι έφταιγα εγώ. Μετά όμως διάβασα τα λεγόμενά σου. Λες να είναι το TPS; Τί λες να κάνω;
Άβαταρ μέλους
Laksof
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 28 Αύγ 2005, 21:32
Τοποθεσία: Λευκάδα

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Αύγ 2005, 22:59

Καταρχήν καλορίζικο και καλές βόλτες!!!!
Από την εμπειρία μου με 9000 χλμ. στον ένα χρόνο που το έχω, υπάρχουν 2 ειδών σβυσίματα:
- σε κατέβασμα, συνήθως από 3η σε 2α, και δυστυχώς πολλές φορές σε στροφή
- σε ξεκίνημα από φανάρια με κίνηση και ζέστη
Μπορεί να ζήτησα την αλλαγή της ηλεκτρονικής καθότι είχα S/N που η Yamaha ανέφερε ότι πιθανόν να παρουσιάζει πρόβλημα, αλλά αμφιβάλλω εάν τελικά έφταιγε αυτή, αφού άλλαξε μεν συμπεριφορά αλλά και πάλι έσβυνε που και που...
Η σωτηρία ήρθε με την ρύθμιση του ρελαντί που πρέπει να είναι 1500 σαλ, απότι λένε το κάνουν για να περνάει τα όρια των καυσαερίων. Από τότε δεν σβύνει σε κατεβάσματα, ενώ τα σβυσίματα σε φανάρια είναι πάρα πολύ σπάνια, και μάλλον οφείλονται στη δική μου αφηρημάδα... Ρύθμιση έγινε και για το μίγμα, και μάλιστα με αναλυτή καυσαερίων ώστε να βλέπει ο μηχανικός το αποτέλεσμα της καύσης και όχι στα τυφλά, στην Yamaha που είναι στην Κατεχάκη, και θεωρώ ότι είναι πολύ από τα πιο καλά συνεργεία της Μοτοδυναμικής. Αυτό με το TPS το έχω διαβάσει μεν, αλλά νομίζω ότι μόνο ένας ζήτησε αλλαγή και δεν είδα διαφορά μετά...
Α, όπως θα δεις στο βιβλίο του θέλει σούπερ αμόλυβδη, μην είσαι τσιγγούνης !!!
Κάτι άλλο που πρέπει να γκρινιάξεις στο πρώτο σέρβις είναι τα κολλάρα των σωληνώσεων του ψυγείου, που επειδή είναι πρεσσαριστά πολλές φορές χάνουν λίχο ψυκτικό, οπότε ζήτα να στα αλλάξουν με τα συνηθισμένα με βίδα. Εάν βγάλεις και τα πλαινά του ντεπόζιτου και το φτερό της ουράς και τα περάσεις με βερνίκι τώρα που είναι καινούργια, θα γλυτώσεις και από το ενοχλητικό θάμπωμα και τα ξεκολλημένα αυτοκόλλητα που έχω δει σε μερικά (όχι στο δικό μου...)
Ρίξε και μια ματιά στο φόρουμ www.xt660.com, έχει πολλές πληροφορίες για ρυθμίσεις, προβλήματα και αξεσουάρ.
Για μένα είναι πολύ καλό μηχανάκι, γρήγορο όσο χρειάζεται στην πόλη, με καλά φρένα, πολύ άνετο για την κατηγορία του για κοντινά ταξιδάκια, και είναι γενικά πολύ καλή αγορά. Ακόμα και στα 140 ανοίγεις το γκάζι και κάνει γκράου, και δεν διαμαρτύρεται όση ώρα και να το πηγαίνεις έτσι.
Και κάθε φορά που το καβαλάω, μου φεύγει κάθε όρεξη να το πουλήσω, σκέψου ότι παρότι θεωρητικά δεν θα έπρεπε να το κυκλοφορώ του έχω κάνει 2000 χλμ παραπάνω...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό ZooMan » 15 Οκτ 2005, 02:24

εχω κι εγω το ιδιο προβλημα και ο αντιπροσωπος μου ειπε οτι δε χρειαζεται
αλλαγη της ECU και μου αυξησε το ρελαντι (δε ξερω ποσο) απο τοτε δε σβηνει. δε ξερω αν ειναι καλο να εχεις ψηλα το ρελαντι (τρωει ποιο πολυ καυσιμο) αλλα απο το να σβηνει...
τωρα το TPS τι ειναι? το εχει αλλαξει κανεις?
Άβαταρ μέλους
ZooMan
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 15 Οκτ 2005, 02:16
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Ιαν 2006, 22:47

Λίγο πριν το σέρβις των 10.000 χλμ. (πρέπει να με μάτιασαν, 9 χιλιάδες τον 1ο χρόνο, μόνο χίλια στο 3ο εξάμηνο...) αλλάχτηκε και το TPS (Throttle Position Sensor), φυσικά δωρεάν αφού στα θέματα εγγύησης η Yamaha απλά δεν παίζεται. Σειρά έχουν τα αυτοκόλλητα που έχουν ξεκολλήσει λίγο στις άκρες τους και θα αλλαχτούν με νέα βελτιωμένα στο σέρβις. Επιτέλους το μηχανάκι δουλεύει όπως πρέπει! Η ειρωνία όμως είναι ότι είμαι πλέον αποφασισμένος να σταματήσω τη σχέση μου με τα δίτροχα...
Μου έχει στείλει η Yamaha ένα έντυπο σχετικά με το αν είμαι ευχαριστημένος, και περιμένω να βρω ώρα ώστε να τους περιποιηθώ κατάλληλα. Το μηχανάκι είναι όντως αστέρι, η εξυπηρέτηση φανταστική, ποτέ δεν αρνήθηκαν να αλλάξουν κάτι, αλλά γιατί έπρεπε ΕΓΩ να τα βρω όλα μόνος μου αντί να με ειδοποιήσουν ΑΥΤΟΙ εγκαίρως για πιθανά/σίγουρα προβλήματα??? Και τί θα γινόταν εάν έτρωγα τα μούτρα μου από αμηχανία κάποια από τις φορές που το μηχανάκι έσβυσε την ώρα που πάτησα συμπλέκτη για να κατεβάσω ακριβώς πριν το βάλω στη στροφή, αφήνοντάς με πλαγιασμένο με σβυστό κινητήρα και πατημένο συμπλέκτη ?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54


Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες