Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναρτήσεις DR650

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Αναρτήσεις DR650

Δημοσίευσηαπό kosdros » 30 Αύγ 2005, 15:59

Λοιπόν το θέμα έχει ως εξής:
Θέλω να βελτιώσω λίγο τις αναρτήσεις του dr650se 2003 γιατί όταν ανεβαίνω πάνω στο μηχανάκι τα φτερά γίνονται σαν transalp :shock:

Αρχικά έμαθα ότι η πίσω ανάρτηση είναι επισκευάσιμη. Έτσι η πιο φτηνή λύση είναι άλλη μια σειρά ελατήρια suzuki. Τα μπροστά στοιχίζουν 30ευρό το ένα(υπερπολυτελείας) και για πίσω η suzuki δεν δίνει μόνο ελατήριο αλλά όλη την ανάρτηση.(Η τιμή της βέβαια είναι τουλάχιστον για γέλια)
Έτσι πάμε για αναρτήσεις εκτός suzuki! WP, Welbins, Ohlins, Technoflex κλπ κλπ δεν έχουν ελατήρια για το πιρούνι.

Το να φτιάξω την πίσω και να βάλω της SUZUKI μπροστά δεν μου ακούγεται και πολύ σωστό.
Τι έχετε να προτείνετε πάνω σε αυτό?
O Δρ. Δρακατώρ!
kosdros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 06 Μαρ 2004, 17:26

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 30 Αύγ 2005, 16:36

Σκέφτηκες να κάνεις...δίαιτα :?: :D Ποιό φτηνά θα σου έρθει και θα κάνεις και σιλουέτα :wink: :lol:
Πέρα από την πλάκα νομίζω ότι ο Τασούλης (WP) είναι μονόδρομος :wink:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό cuspid » 30 Αύγ 2005, 16:51

ΚΑΛΩΣΤΟΝΕ!
Αποφάσισες να ασχοληθείς επιτέλους με τις αναρτήσεις σου?
ΛΥΣΗ Α:
Αλλάζεις ελλατήρια μπρος-πίσω (βάζεις πιο σκληρά), βάζεις καινούργια
λαδάκια με μεγαλύτερο ιξώδες, προσθέτεις αποστάτες στα μπροστινά (πιο φαρδείς από τους υπάρχοντες) και στέλνεις το πίσω αμορτισέρ για σέρβις (αν όντως είναι ανοιγόμενο). Μετά παίζεις με τις ρυθμίσεις (που στο μηχανάκι σου είναι η εξής δύο: προφόρτιση πίσω ελατηρίου και σκληρότητα-συμπίεση πίσω
αμορτισέρ).
Κόστος? Καμιά 200αριά ευρώπουλα.
Αποτέλεσμα στο χώμα? Τα ίδια σκ@τ@ θα είναι το μηχανάκι!!
Ίσως να είναι λίγο πιο ανεκτό, αφού θα γίνει πιό σκληρό στην συμπίεση.
Στις επαναφορές όμως γ@μ@τ@!! Ετοιμάσου για χαμηλές πτήσεις (από το μηχανάκι). Σου θυμίζω ότι τα μπροστινά είναι απλά και όχι τύπου φυσιγγίου
και το πίσω αμορτισέρ δεν ρυθμίζει την επαναφορά.

ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΒΡΕ ΑΘΕΟΦΟΒΕ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΔΕΙΓΕΙΣ ΠΥ-, ΠΥ-,ΠΥΡΑΥΛΟ!!!

:badairday:

ΛΥΣΗ Β:
Πετάς το πίσω αμορτισέρ και βάζεις ένα WP.
Πετάς τα μπροστινά και βάζεις ανάποδα WP. Φυσικά για να γίνει αυτό εφικτό
πρέπει να αλλάξεις τιμονόπλακες, μπροστινό φρένο και πιθανότατα φώς, στήριξη οργάνων κ.α.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Φίλε Κώστα ή αφησέ το όπως είναι ή πάρε ΚΤΜ.
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!
:blob4: :blob5: :blob5: :blob6: :blob7: :blob8:
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Αύγ 2005, 16:57

Θάνο,

Να μην νομίζεις, να είσαι σίγουρος !!!

Όντως οι άνθρωποι εκεί (ο Χρήστος δεν είναι μόνος) φτιάχνουν αναρτήσεις μοτό γιά κάθε χρήση και διαθέτουν την μεγαλύτερη τεχνογνωσία, στην Ελλάδα τουλάχιστον, από κάθε άλλον !

Επειδή λοιπόν αντιμετωπίζουν καθημερινά κάθε πιθανή και απίθανη πρόκληση γιά περισσότερα από 20 χρόνια, μπορούν να δώσουν λύση σε οτιδήποτε προκύψει!

Άν δεν μπορούν εκεί, δεν μπορούν πουθενά ! Τέλος !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Αναρτήσεις

Δημοσίευσηαπό superspy » 30 Αύγ 2005, 17:38

geco έγραψε:Θάνο,

Να μην νομίζεις, να είσαι σίγουρος !!!

Όντως οι άνθρωποι εκεί (ο Χρήστος δεν είναι μόνος) φτιάχνουν αναρτήσεις μοτό γιά κάθε χρήση και διαθέτουν την μεγαλύτερη τεχνογνωσία, στην Ελλάδα τουλάχιστον, από κάθε άλλον !

Επειδή λοιπόν αντιμετωπίζουν καθημερινά κάθε πιθανή και απίθανη πρόκληση γιά περισσότερα από 20 χρόνια, μπορούν να δώσουν λύση σε οτιδήποτε προκύψει!

Άν δεν μπορούν εκεί, δεν μπορούν πουθενά ! Τέλος !


Ωραία όλα αυτά.... αλλά ....ο Cuspid στον Χρήστο μάζεψε τις αναρτήσεις του και ο γκουρου του (Κουνέλης) προειδοποίησε.... μη το πειράζετε δε μαζεύεται - δε θα γίνει τίποτα.... (και δεν έγινε τελικα...)

Το μπροστινό δε στρώνει με τίποτα, (δεν υπάρχουν ελατήρια για αυτό και απλώς χρησιμοποιήσαμε απο το 350) , ο cuspid ξέρει..... έχει ένα βγαλμένο χέρι απο αυτό...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Μήπως πρέπει να αλλάξεις ... μηχανάκι τελικά ;

Δημοσίευσηαπό geco » 30 Αύγ 2005, 20:09

Μην επανερχόμαστε !

Τα λέω όλα στην τελευταία πρόταση !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό kosdros » 31 Αύγ 2005, 00:43

Πράγματι δεν μπορώ να βρω ελατήρια για μπροστά παρά μόνο αυτά που δίνει η suzuki. Ούτε πιο σκληρά, ούτε πιο μαλακά. Ένας κωδικός και τίποτα άλλο.

Το να αλλάξω όλο το πηρούνι δεν είναι λύση γιατί θα στοιχίζει το πηρούνι περισσότερο από το μηχανάκι.

Το να αλλάξω μηχανάκι δεν το συζητώ!

Οπότε μπροστά suzuki και πίσω επισκευή με ένα extra ελατήριο.
Είναι η πιο λογική λύση και θα δω διαφορά στην οδήγηση.
O Δρ. Δρακατώρ!
kosdros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 06 Μαρ 2004, 17:26

Δημοσίευσηαπό cuspid » 31 Αύγ 2005, 09:17

Ότι και να αποφασίσεις Κώστα, πρώτα πέρνα από τον Τασούλη.
Προσπάθησε να μιλήσεις με τον Δημήτρη που είναι υπεύθυνος για τιις αναρτήσεις (δύσκολο γιατί είναι εκ φύσεως χαρακτήρας low profile).
ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕ!
Εγώ είχα βάλει μπροστά ελατήρια από DR 350 (της WP φυσικά) που είναι λίγο πιο σκληρά από τα μαμίσια του 650.
Βέβαια δεν τα μέτρησα ποτέ για να σου πώ πόσο. Δεν με ενδιέφερε να την ψάξω τόσο πολύ.
Αν θυμάμαι καλά έχουν και το πλεονέκτημα ότι είναι προοδευτικά.
Η WP πάντως δεν έχει ελατήρια ειδικά για το μπροστινό του DR 650.
Πίσω το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις το ελατήριο με ένα της WP. Δεν νομίζω ότι το πίσω αμορτισέρ μπορεί να βελτιωθεί ουσιαστικά. Πάντως αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να το βελτιώσει, αυτός είναι ο Δημήτρης στον Τασούλη.
ΨΑΞΕ-ΡΩΤΑ-ΜΑΘΕ (και πες μας)
:-k \:D/
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό pino » 01 Σεπ 2005, 08:41

Κώστα δες αυτό το Link
http://www.racetech.com/evalving/menu/searchdirt.asp
βρες το μοτό σου και υπολόγισε ακριβώς το ελατήριο που ταιριάζει στον τόρνο σου σε σχέση με τα κιλά σου.
Με κόκκινα γράμματα γράφει --->Custom Fork Spring Calculation and Available Rates
Αφού τα βρεις πες μου να σου στείλω τα email να τα παραγγείλεις από Ολλανδία(150 ευρώ) ή ακόμη καλύτερα από Ελλάδα αν ο αντιπρόσωπος υπάρχει ακόμη. Η Αμερική δεν στέλνει Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό kosdros » 03 Σεπ 2005, 18:36

Σίμο, σε ευχαριστώ για το link. Πράγματι υπάρχει ελατήριο για το dr και τα κιλά μου.
Βέβαια για την ώρα θα προτιμήσω μια πιο φτηνή λύση μιας και η χρήση που κάνω στο DR δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Ούτως ή άλλως οι αναρτήσεις θα γίνουν καλύτερες στην απόδοσή τους από ότι είναι τώρα!

ΣΚΕΨΗ
Μέτριες αναρτήσεις + μέτριο μηχανάκι = μέτριο μηχανάκι(1)
Άριστες αναρτήσεις + μέτριο μηχανάκι = μέτριο μηχανάκι(2)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Μέτριο μηχανάκι(1) + λεφτά για εκδρομή :)
Μέτριο μηχανάκι(2) + μπατήρης :(
O Δρ. Δρακατώρ!
kosdros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 06 Μαρ 2004, 17:26


Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες