Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορά καινούργιας μηχανής

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Αγορά καινούργιας μηχανής

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 14 Οκτ 2005, 09:32

Καλημέρα σε όλους τους συνφορουμίστες .
Σκοπεύω να γίνω δικυκλιστής επιτέλους ύστερα από πολλά χρόνια διλλήματος ΄΄...να πάρω μηχανή ή να μην πάρω..κ.λ.π.΄΄. Δεν υπάρχει καμμιά προηγούμενη εμπειρία οδήγησης. Θέλω λοιπόν τη συμβουλή σας :
Η αγορά μηχανής θα γίνει με κριτήριο κυρίως την κίνηση στην πόλη. Προσανατολίζομαι κυρίως στην Yamaha YBR 125 . Έχει κάποιος το συγκεκριμένο μηχάνημα ; Τι γνώμη έχετε για την απόδοσή της(είμαι και 102 κιλά ) κ.λ.π.;
Παπάκια αποκλείονται .
H άλλη μου επιλογή είναι η Kawasaki KLE 500 !!! Για κίνηση στην πόλη , και βόλτες στην εξοχή ( όχι τιποτα ακραίο εννοείται ). ποιά η γνώμη σας για αυτήν , και για καινούργιο (όχι νέο! ) καβαλλάρη ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Αγορά καινούργιας μηχανής

Δημοσίευσηαπό cuspid » 14 Οκτ 2005, 10:19

Καλημέρα.
Στην θέση σου θα αγόραζα το KLE. Το 125 δεν είναι για τα κιλά σου, άσε που θα το βαρεθείς γρήγορα.
Ότι και να διαλέξεις καλοτάξιδο! mopedsmile:
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 15 Οκτ 2005, 18:44

Χμμμμ, καθημερινη μετακινηση? Κοιτα πρωτα εδω >

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-2294.html

και αν θες την ταπεινη γνωμη ενος πρωην κατοχου KLE , μην ξεγελαστεις οτι φαινεται να ¨εντουρευει" γιατι μακραν απεχει απο κατι τετοιο. Η αναρτηση ειναι καλη για ταξιδια στην εθνικη , μαλακη με μεγαλη διαδρομη, η σελα ομως δεν βοηθαει για βολτα μεγαλυτερη της ωρας. Μονο σε βατο χωματοδρομο θα σε βγαλει και αυτο ηρεμα γιατι απο τους κραδασμους ξεβιδωνουν ή χαλανε διαφορα μικροπραγματα. Φτανει βεβαια να μην πεσεις σε λασπες οπου ο πολυστροφος κινητηρας και η μαλακη αναρτηση σου κανουν την ζωη κυριολεκτικα κολαση. Αν θελεις παρολαυτα να παρεις KLE, παρε καποιο μεταχειρισμενο. Η μεταπωληση τους εχει πεσει πολυ απο τοτε που αφεθηκε ελευθερο το τεκμηριο. Προτιμησε την κλασσικη τετραγωνοφαναρη εκδοση, η οποια βγαινει απο το 1992 και υπαρχουν σχεδον τα παντα για αυτη. Το νεο μοντελο εχει μονο τα μπροστινα πλαστικα αλαγμενα, ολα τα αλλα ειναι ακριβως τα ιδια, περιτυλιγμα αλλαξαν στην ουσια.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 17 Οκτ 2005, 08:21

Ευχαριστώ πάρα πολύ τους προλαλήσαντες για τις γνώμες τους . Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στο ΚLE πάρα μόνο για την τιμή του (5400 Ευro ) , διότι κάπου εκεί είναι και το όριο των χρημάτων που προτίθεμαι να δώσω . Δεν έχω αντίρρηση και για κάποιο άλλο μοντέλο , ιδίως διπλής χρήσεως , από 200 έως 500 cc .
Oι γνώμες των φίλων που έχουν και προσωπική εμπειρία , απολύτως σεβαστές.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό sacram » 17 Οκτ 2005, 10:55

Jugulator έγραψε:Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στο ΚLE πάρα μόνο για την τιμή του (5400 Ευro ) , διότι κάπου εκεί είναι και το όριο των χρημάτων που προτίθεμαι να δώσω .


καλημέρα. Ισως να σου ταίριαζε κανα ΧΤακι. Για την πόλη λειτουργεί ως μεγάλο παπί, για ταξιδάκια όσο καλό μπορει να είναι ενα μονοκύλινδρο, και αν χρειαστεί θα περάσει κ από χώμα.
Βέβαια αν ψηθείς και για enduro χρηση εκεί αλλάζει το θέμα.
Προσωπικά εγώ, αν ήμουνα για μικρό 2κύλινδρο(λέμε τώρα!), θα προτιμούσα Transalp 600.
H επιλογή δική σου και..........ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Οκτ 2005, 23:44

Εεεεεππππ, το άκουσα αυτό για το ΧΤ :-) Μόλις ακύρωσα την αγγελία του δικού μου γιατί μου την έχει δώσει η αναμονή, αλλά είπα μπας και ο φίλος μας ενδιαφέρεται για motard... Είναι όντως ένα παπί στην πόλη, μόνο που έχει και απίθανα φρένα, και πάει και με 2 άτομα (εκ των οποίων το ένα είναι πάντα 107...) σα να έχει μόνο έναν πάνω του.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Dark_kronos » 19 Νοέμ 2005, 20:23

Το ΚLE500 σου το προτινω. Αν ομως θες πολυ extreme καταστασης μια ΧΤ εινια καλητερη. Ομως τα πραγματα δεν ειναι οπως τα λεει ο φιλος leipsippos , τουλαχιστων οχι στο μοντελο του 2004 που εχει ο πατερας μου. Παει πολυ ανετα, εχει αρκετα γρηγορη επιταχυνση, παει σε αρκετα δυσκολες καταστασης (2 ατομα πανω, ο ενας 85 κιλα και ο αλλος 75) οπως πχ αρκετα παχια λασπη, αρκετα αποτομη ανηφορα με γλιτσα, βραχια, αμμο (οχι πολυ βαθια, μερικα εκατοστα), νερα σε υψος περιπου 20cm κ.α. Στην ασφαλτο παει παραπολυ καλα και η ελα ειναι πολυ ανετη (για το πισω ατομο τουλαχιστων ειναι) Και αν διαθετεις τα λευτα για καινουργιο σου πρωτινο να την παρεις καινουργια, ιδικα γι ατο νεο μπντελο εχω ακουσει πολυ καλα λογια
Άβαταρ μέλους
Dark_kronos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2005, 18:53
Τοποθεσία: Ροδος!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 22 Νοέμ 2005, 10:26

Μαυρο Κρονε, απο το 1992 που βγηκε το KLE, η Kawasaki δεν ειχε αλλαξει κατι πανω του , μεχρι περσυ , οπου τελικα αλλαξε τη μασκα & το φαναρι μπροστα καθως και τα φλας και εβαλε μαυρες ζαντες.
Εχουν πει επισης, απο την αντιπροσωπεια, οτι πλεον αλλαξαν και καρμπυρατερ, γιατι οντως ειχε προβλημα και μπουκωναν οι αυλοι εισαγωγης αερα ευκολα, με αποτελεσμα να υπερχειλιζει το καρμπυρατερ και να μενει. Δεν λεω οτι ειναι κακο το μηχανακι, αλλα εκει που περναει με ζορι και μαγκια στα χωματα, άλλα ουτε καν το σκεφτονται. Εχει πολλους περιορισμους για εκτος δρομου οδηγηση. Για την αναρτηση δεν το συζηταω, ανετη μεν, αλλα στο πρωτο αποτομο φρενο, πρωτα βυθιζεις δυο μετρα την μουρη και μετα αρχιζει να φρεναρει. Εξαρταται τι θες απο την μηχανη, παντα, jugulator.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 02 Δεκ 2005, 11:41

Ευχαριστώ και πάλι για τις απόψεις σας. Είναι πολυτιμότατες για μένα , μη έχοντας πρότερη εμπειρία με το θέμα.
Την μηχανή θα χρησιμοποιήσω και εντός πόλης , και για κάποιο ( μικρό μάλλον ταξίδι - βόλτα ). Από χώμα θα είναι σίγουρα χωματό-δρομος βατός . Μάλλον πάω για την καινούργια (2005) ΚLE . Επίσης η ΧΤ 660 η νέα από ότι ακούω και ανέφερε και ο φίλος προηγου-μένως είναι πολύ καλή , είναι όμως κάπως άγρια για μένα , ή τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται .
Βέβαια μόλις την καβαλήσω ,όποια και νάναι , θα έχετε και τις πρώτες εντυπώσεις !
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 08 Δεκ 2005, 10:21

Jugulator έγραψε: Επίσης η ΧΤ 660 η νέα από ότι ακούω και ανέφερε και ο φίλος προηγου-μένως είναι πολύ καλή , είναι όμως κάπως άγρια για μένα , ή τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται.


Μπααααα...ψυχολογικο ειναι, μολις ανεβεις πανω και κανεις 100 μετρα θα σου αρεσει η ροπη του μονοκυλινδρου και το θα ξεπερασεις!!
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 12 Απρ 2011, 23:14

leipsippos έγραψε: Εχουν πει επισης, απο την αντιπροσωπεια, οτι πλεον αλλαξαν και καρμπυρατερ, γιατι οντως ειχε προβλημα και μπουκωναν οι αυλοι εισαγωγης αερα ευκολα, με αποτελεσμα να υπερχειλιζει το καρμπυρατερ και να μενει. .


Δυστυχώς δεν έκαναν καλή δουλειά . Εδώ και δυο μέρες και ύστερα από μια μικρή διαδρομή , το μηχανάκι , ψιλορετάρει , και κάνει υπερχείλιση του καυσίμου από το καρμπυρατέρ . :-x
Θα το πάω κούτσα - κούτσα αύριο στο συνεργείο και βλέπουμε...... :?
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 20 Απρ 2011, 10:47

Επεσες στη περίπτωση....καντέμη leipsippe ....

Το δικό μου πάντως με 70.000 χλμ μοντέλο 2003 πάντως δεν έχει κάνει το παραμικρό.....

Ψηλέ μη πείς λέξη λέμεεεεεεε
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 29 Απρ 2011, 13:14

Όλα καλά.......για την ώρα . Έγινε ένας καθαρισμός της δεξαμενής του καρμπυρατέρ , καθαρίστηκαν βελόνες κ.λ.π. από.....ιζήματα - πουρί (!) και τώρα πάει πολύ καλά . Ελπίζω να μην χρειασθεί μεγαλύτερη "επέμβαση' ! :)
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια


Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες