Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Την βοήθειά σας.......!

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Την βοήθειά σας.......!

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 20 Δεκ 2005, 08:05

Καλημέρα σε όλους .
Αγοράστηκε τελικά το Kawasaki KLE 500 mod. 2005. Άν και δεν το παρέλαβα ακόμα , ήρθε στον τοπικό έμπορο οπότε και είχα και τις πρώτες λίγες εντυπώσεις. Λειτουργία κινητήρα πολύ καλή , εμφανησιακά αρκετά ωραίο ( άν και το τελευταίο είναι υποκειμενικό) , αλλά......ΔΕΝ έχει δείκτη καυσίμου !!!! Ψάχναμε 4 ζευγάρια μάτια το καντράν αλλά τίποτα ! Τελικά ο έμπορος απεφάνθη ότι έχει εφεδρικό τεπόζιτο , οπότε όταν μείνεις (!) το γυρνάς χειροκίνητα εκεί , και έχεις ακόμα 40 χλμ. περίπου.
Ποιά η άποψή σας επ΄ αυτού ; Μου φαίνεται πολύ σοβαρή τέτοια παράλειψη τη στιγμή που και παπάκια κινέζικα έχουν δείκτη βεζίνας.
Κάποιοι φίλοι που έχουν ή είχαν KLE πως το αντιμετώπιζαν , άν τελικά υπάρχει τέτοιο πρόβλημα ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ !

Δημοσίευσηαπό geco » 21 Δεκ 2005, 12:37

Φίλε Jugulator,

Με γειά το καινούργιο σου μηχανάκι!

Εφεδρικό τεπόζιτο δεν έχει, έχει όμως ρεζέρβα που μπαίνει γυρνώντας το ρουμπινέτο στην ανάλογη θέση. Τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι πολύ παραπάνω από 40 αλλά, γιά να μην σπρώχνεις, μην το παρακάνεις.

Όχι, δεν είναι σπουδαία παράλειψη ο δείκτης βενζίνης αφού δεν είναι ποτέ ακριβής και δεν σε βοηθάει ιδιαίτερα σε κάτι.

Συμβουλή: Μηδένιζε το οδόμετρο σε κάθε ανεφοδιασμό ώστε να παρακολουθείς πόσα χιλιόμετρα κάνεις μέχρι να μπεί ρεζέρβα.

Όταν γυρνάς ρεζέρβα μηδένισε πάλι γιά να παρακολουθήσεις πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει. Πάρε και ένα μπετονάκι με βενζίνη μαζί σου γιά να μετρήσεις με ακρίβεια πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις με ρεζέρβα μέχρι να μείνεις! (αυτό θα το κάνεις μιά φορά μόνο).

Έτσι θα ξέρεις την αυτονομία σου με ακρίβεια και δεν θα χρειάζεσαι "δεικτάκια" και άλλα γκάτζετ να σου πούνε που βρίσκεσαι από καύσιμο.
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

καλοταξιδος

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 21 Δεκ 2005, 13:54

1) RTFM!

2) Καλο θα ηταν πριν το πλακωσεις να συνηθησεις την διαδρομη της αναρτησης και το φρεναρισμα. Τα χιλιομετρα που θα βγαλεις με το μηχανακι βαση των λιτρων που εχεις ειναι εντελως υποκειμενικο θεμα και εξαρταται απο πολλες συνθηκες και απο την διαθεση σου. Η αντιπροσωπεια θα σου πει οτι βγαζει 16χλμ/λιτρο αλλα εχω καταφερει μεχρι και 25,3χλμ/λιτρο. Το ντεποζιτο μου εβγαζε 200-220 χλμ μεχρι να μεινει για να μπει η ρεζερβα με ηπια οδηγηση αλλα ειναι πολυ ευκολο να το τελειωσες στα 150χλμ. Φιλος με ακριβως ιδιο μηχανακι εκαιγε το ντεποζιτο στα 160 βιαια 180 χλμ.

3) Οταν αλλαξεις απο το κυριο στο εφεδρικο, θελει να κρατησεις για λιγο παραπανω την μιζα για δουλεψει και η αντλια καυσιμου, γιατι στεγνωνει καμια φορα το καρμυπρατερ και μενεις καγκελο αναρωτομενος τι συμβαινει.

4) Αν εισαι στο οριο των χιλιομετρων του ρεζερβουαρ και περιμενεις να μεινεις πρωτα,για να γυρισεις στη ρεζερβα, ΜΗΝ το περιμενεις. 'Η γεμισε βενζινη πριν μεινεις ή γυρνα το στη ρεζερβα, βαλε βενζινη στο πρωτο βενζιναδικο και ξαναβαλε το στο κυριο. Μην περιμενεις να μεινεις πρωτα, γιατι μπορει να μεινεις ανα πασα στιγμη και αυτη η στιγμη μπορει να ειναι με 100χλμ/ωρα στην αριστερη στην Συγγρου πχ. και αντε να βγεις δεξια την ωρα που θα δινεις γκαζι και θα σε φρεναρει ο κινητηρας, στον ανηφορο, και απο πισω θα ερχονται πατημενοι.

5)RTFM!

Αν θες βοηθεια για after market ιστοριες στειλε πμ.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Re: ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ !

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 21 Δεκ 2005, 14:18

geco έγραψε:Φίλε Jugulator,

Με γειά το καινούργιο σου μηχανάκι!

Εφεδρικό τεπόζιτο δεν έχει, έχει όμως ρεζέρβα που μπαίνει γυρνώντας το ρουμπινέτο στην ανάλογη θέση. Τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι πολύ παραπάνω από 40 αλλά, γιά να μην σπρώχνεις, μην το παρακάνεις.

Όχι, δεν είναι σπουδαία παράλειψη ο δείκτης βενζίνης αφού δεν είναι ποτέ ακριβής και δεν σε βοηθάει ιδιαίτερα σε κάτι.

Συμβουλή: Μηδένιζε το οδόμετρο σε κάθε ανεφοδιασμό ώστε να παρακολουθείς πόσα χιλιόμετρα κάνεις μέχρι να μπεί ρεζέρβα.

Όταν γυρνάς ρεζέρβα μηδένισε πάλι γιά να παρακολουθήσεις πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει. Πάρε και ένα μπετονάκι με βενζίνη μαζί σου γιά να μετρήσεις με ακρίβεια πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις με ρεζέρβα μέχρι να μείνεις! (αυτό θα το κάνεις μιά φορά μόνο).

Έτσι θα ξέρεις την αυτονομία σου με ακρίβεια και δεν θα χρειάζεσαι "δεικτάκια" και άλλα γκάτζετ να σου πούνε που βρίσκεσαι από καύσιμο.


Ευχαριστώ για τις ευχές και τις πληροφορίες .
Οι υποδείξεις σου φίλε geco πολύ χρήσιμες , και καθησυχαστικές .
Ωστόσο έχω δυό απορίες :
α) Δεν είναι επικίνδυνο να μείνεις από καύσιμο π.χ. σε μια προσπέραση ; Με αυτή τη λογική έκρινα ουσιώδη την μη ύπαρξη μετρητή .
β) Δεν έχει επίπτωση σε κινητήρα ή καταλύτη , το να μείνεις από τον ίδιο λόγο , όπως λέγεται ( και ισχύει ) για τα αυτοκίνητα ;
Φίλε Leipsippos δεν κατάλαβα τα αρχικά στο μηνύματός σου .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 21 Δεκ 2005, 14:26

Εεεεεεπ !!!
Φίλε leipsippos τώρα μόλις διάβασα ολόκληρο το μήνυμά σου , οπότε απαντήθηκα και στην πρώτη απορία μου ! Εντάξει δεν είμαι και ο κορυφαίος χειριστής Internet .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 21 Δεκ 2005, 14:27

READ THE FUCKING MANUAL...
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό Athos » 21 Δεκ 2005, 14:49

Φίλε Jugulator όπως φαίνεται είσαι νέος σε ηλικία κι έτσι δεν έχεις προλάβει το πακέτο «ρεζέρβα».. Όπου εκεί που πηγαίνεις στα καλά καθούμενα νιώθεις τα «βηξίματα» και γρήγορος όπως στα γουέστερν βρίσκεις στα τυφλά το διακοπτάκι, το γυρνάς και όλα ΟΚ..
Η KLE ήταν πρωτοπορία εκεί κατά το 1988 που πρωτοκυκλοφόρησε.. μόνο που εξακολουθεί ίδια και απαράλλαχτη.. μέχρι και το σχέδιο του διακόπτη της ρεζέρβας (ωραίος αλλά προβληματικός) παραμένει ολόιδιο. ΠΡΟΣΟΧΗ. ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΡΙΨΕΙΣ ΑΝ ΦΟΡΑΣ ΧΟΝΤΡΟ ΓΑΝΤΙ.. Κίνδυνος υπάρχει πραγματικά αν δεν έχεις καλά ανακλαστικά στην εθνική, όπου με 150 το ντεπόζιτο θα σου αδειάσει πολύ νωρίτερα απ ότι περιμένεις.. άσε που η ρεζέρβα θάχει τη μισή ποσότητα απ ότι νομίζεις..
Πάντως εντάξει αυτά συνηθίζονται.. πήρες σχεδόν τσάμπα ένα μηχανάκι που πάει αέρας.. και θα σου βγάλει απροβλημάτιστα πολλές δεκάδες χιλιόμετρα.. Με γειά.
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Απαντήσεις

Δημοσίευσηαπό geco » 21 Δεκ 2005, 15:39

Φίλε Jugulator,

η οδήγηση μοτοσυκλέττας είναι σαφως πιό επικίνδυνη από εκείνη του αυτοκινήτου! Χρειάζεται ισορροπία, σύνεση και συγκέντρωση γιά να μην πάθεις ατύχημα! Ακόμα θέλει πρόληψη των λαθών (δικών σου ή των άλλων) και αμυντική συμπεριφορά στον δρόμο.

Τώρα το να σου σβύσει όταν προσπερνάς, και όταν κάνεις σφήνα, και όταν κάνεις σούζα, και όταν πιάνεις τελική και όταν σέρνεις το γόνατο στην άσφαλτο ... άσε, καλύτερα πάρε το αυτοκίνητο ! Ή βάλε βενζίνη έγκαιρα.
Κανένας κωλοδείκτης δεν θα σε φυλάξει από αυτά !

Όχι ! Δεν παθαίνει τίποτα η μηχανή άν μείνεις από καύσιμο. Στα καταλυτικά (αυτοκίνητα-μοτο) όμως δεν σου λένε κάτι τέτοιο αλλά μόνο να μην τα βάζεις μπρος με σπρώξιμο και περάσει άκαυστη βενζίνη στο καταλύτη και του κάνει ζημιά.

Διάβασε προσεκτικά τα post και χρησιμοποίησε και το μυαλό σου! Οι άνθρωποι σου λένε λεπτομέρειες.

Δεν είναι επιστήμη αλλά θέλει προσοχή! Καλά κάνεις και ρωτάς !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Απαντήσεις

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 22 Δεκ 2005, 23:06

Φίλε Jugulator,
Μην ανυσηχείς για αυτό...Οταν έχεις δείκτη τον χρισιμοποιείς, όταν δεν έχεις μαθαίνεις να ζείς χωρίς αυτόν. Η δύναμη της συνήθειας είναι μεγάλη. Το πιο πιθανό είναι να συνηθισεις να βλέπεις τα χλμ στο κοντέρ και να κανονίζεις τον ανεφοδιασμό σου. Είναι πολύ εύκολο και θα το δείς στη πορεία. Καλύτερα πάντως χωρίς δείκτη βενζίνας και να ξέρεις ότι θα φτάσεις στο προορισμό σου χωρίς βλάβες. Τίμιο πάνω απ'όλα το KLE αν του φέρεσαι σωστά.
Καλοτάξιδο
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Re: Απαντήσεις

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Δεκ 2005, 12:31

ktmakis έγραψε:.... Καλύτερα πάντως χωρίς δείκτη βενζίνας και να ξέρεις ότι θα φτάσεις στο προορισμό σου χωρίς βλάβες. ....


Σωστός!

Έχοντας μάθει να δουλεύω με ρεζέρβα με τα άλλα μηχανάκια και τελευταία με το ΚΤΜ.... με το Africa, (που δεν ... έχει , αλλά έχει λαμπάκια κλπ) έχω μείνει αμέτρητες φορές ....(απο καμένο λαμπάκι)
Προτιμώ τον κλασσικό τρόπο!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6832
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Απαντήσεις

Δημοσίευσηαπό magic » 18 Ιαν 2006, 13:00

Δεικτης ????? Τι ειναι δεικτης???? :) :) :)
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Απαντήσεις

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 23 Ιαν 2006, 10:46

magic έγραψε:Δεικτης ????? Τι ειναι δεικτης???? :) :) :)


Δεν ξέρω τι είναι δείκτης ..(!) , αλλά συνήθισα κιόλας την έλλειψή του .
Τώρα κατά τη διάρκεια στρωσίματος της μηχανής , που είναι 1500 - 1600 χλμ. περίπου , πειράζει να δίνεις που και που κάποια γκαζιά πάνω από τις 4000 στρ/λεπτ. που αναφέρει σαν όριο the fucking manual ; Έτσι για γύμναση του κινητήρα όπως κάνουμε ( κάναμε ) με τα αυτοκίνητα ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: Απαντήσεις

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 23 Ιαν 2006, 19:31

Μη μασάς....Γιαπωνέζικο μοτέρ αποδεδειγμένης αξιοπιστίας το χει και λίγο ανάγκη!!
Το τετράχρονο δεν θέλει απότομες στροφές όταν είναι κρύο. Τα λαδάκια του να προσέξεις και θα γεράσεις μαζί του αμα θες. Το manual είναι βίβλος αλλά όχι και να γίνουμε και μίζεροι! αντε να δούμε και καμμια φωτό όταν ξεπεραστουν τα προβλήματα!
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Re: Απαντήσεις

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 24 Ιαν 2006, 10:39

ktmakis έγραψε:Μη μασάς....Γιαπωνέζικο μοτέρ αποδεδειγμένης αξιοπιστίας το χει και λίγο ανάγκη!!
Το τετράχρονο δεν θέλει απότομες στροφές όταν είναι κρύο. Τα λαδάκια του να προσέξεις και θα γεράσεις μαζί του αμα θες. Το manual είναι βίβλος αλλά όχι και να γίνουμε και μίζεροι! αντε να δούμε και καμμια φωτό όταν ξεπεραστουν τα προβλήματα!


Τα λόγια (γραπτά) σου , τραγούδι στα αυτιά (μάτια) μου !
Ευχαριστώ τα μάλα για τις υποδείξεις & συμβουλές , όλες είναι απόλυτα δεκτές . Πρώτα η ανθρώπινη εμπειρία στην πράξη και ύστερα Το f......ing manual ! Θα φροντίσω για φωτό...
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: Απαντήσεις

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 29 Ιαν 2006, 07:46

Παραλιγο να το ξεχασω... Λοιπον θελει πολλη προσοχη στην αλλαγη μπροστινου λαστιχου. Το KLE εχει εναν ατερμονα ο οποιος μεταδιδει τιν κινηση στην ντιζα του κοντερ. Αυτος ο μηχανισμος εδραζεται στο κεντρο του αξονα της ροδας και παιρνει κινηση με ενα κομματι μεταλλο με δυο δοντια. Ο αξονας(το κεντρο της ροδας) εχει ομως σχημα σταυρου (4 εγκοπες). Δηλαδη ο μαστορας μπορει να σου βαλει την ροδα σωστα αλλα μπορει και με 90μοιρες διαφορα. Στην δευτερη περιπτωση τα δοντια σφηνωνουν, δεν εφαρμοζουν, και ως αποτελεσμα σπανε, οποτε ξαφνικα μενεις χωρις χιλιομετρα. Αρα και χωρις "δεικτη βενζινης" αν ακουλουθεις το κολπακι που σου ειπαμε. Και οχι μονο αυτο αλλα μετα θελει αλλαγη και ολη η ροδα... και αντε να βρεις μεταχειρισμενη μπροστινη ατσαλακωτη απο KLE.
Εχε το νου σου λοιπον για 2 πραγματα
1) να τοποθετηθει σωστα 2)για μεταχειρισμενη μπροστινη απο KLR το οποιο εχει μονο δυο εγκοπες αρα δεν γινεται να μπει λαθος. Αν βρεις απλα παρτην και εχε την δεν πιανει χωρο. Προσεξε το ομως γιατι εχω λυσει φαναρι ροδα κτλ για να βρω τι συμβαινει στις 12 το βραδυ σε κατι βουνα απο την βλακεια αυτη. εχε και μια δευτερη ντιζα κοντερ για καλο και για κακο στην αποθηκη σου.
Αυτα τα ολιγα και προσοχη στον παγο τωρα τον χειμωνα!! 8)
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης