Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ελαστικά για χωμάτινες Africa Twin

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Ελαστικά για χωμάτινες Africa Twin

Δημοσίευσηαπό forester » 10 Φεβ 2004, 01:01

Αφρικάνοι πολλοί!
Χωματεροί αφρικάνοι.... λίγοι!
Αλλά το λέει η καρδιά τους!
Δείτε τα αποτελέσματα του Ξυλοκάστρου...
Το θέμα τώρα. Λάστιχα.....
α. για χώμα (κάθε χρόνο Ακρόπολις, διακοπές με χωματερές διαδρομές πάντα) και δεν το συζητώ για ασφάλτινα ή 50-50 σε τέτοιες καταστάσεις...
β. για κάθε μέρα, Αθήνα - γλίτσα και στο στεγνό και κυρίως στο βρεγμένο.... τι λάστιχα?
Εννοείται ότι μιλάμε για 2 διαφορετικούς τύπους, άλλο κάθε μέρα , άλλο ΣΚ, διακοπές και χώματα! Το ζάντα-ξεζάντα, κανένα πρόβλημα, το κάνω ήδη και με το Forester.
Προτάσεις θέλω , με εμπειρία από τη συγκεκριμένη μηχανή και με τον τύπο ελαστικού που θα προτείνετε.
Για χώμα μάλλον ΜΤ 21, δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές στις 17'', έτσι;
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 10 Φεβ 2004, 10:07

Καθώς έχω κι εγώ την africa twin 750 RD04 92 και ξέρω για τι μιλάς θα πρότεινα τα michelin T63
Εικόνα

Εγω δοκίμασα τα heidenau Κ60 πίσω και το MITAS μπροστά..

Εικόνα
HEIDENAU

πολύ καλά στο χώμα και άψογα στην άσφαλτο (βρεγμένη) επίσης πολύ φτηνά (100ευρώ το ζεύγος)
Μόνο πρόβλημα ο μαλακός σκελετός τους
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό fatman » 10 Φεβ 2004, 12:45

Συμφωνα με αυτα που ζητας η επιλογη ειναι μονοδρομος - Τ63 οπως πολυ σωστα ειπε ο Pino.
Κρατανε πολυ καλα και σε βρεγμενη ασφαλτο, δεν παρουσιαζουν πολλα κουνηματα,εχουν και το σωστο δεικτη ταχυτητας γαι το Africa.
Μπορουσες να βαλεις και Michelin Desert (που σιγουρα θα σου προτεινει απο στιγμη σε στιγμη ο Superspy), με μεγαλους συμβιβασμους στο θεμα ασφαλτος.
Μειον στο μπροστινο Τ63-μπουκωνει ευκολα στη λασπη, αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα εε??
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Φεβ 2004, 16:21

Ξέχασε εντελώς τα ΜΤ21.... φευγουν τακάκια, είναι πατάτα παντού, εκτός μόνο ότι είναι σχεδόν τζάμπα.... αλλά η Pirelli θέλει πολύ δουλειά ακόμα για να φτιάξει λάστιχο για το χώμα!

Τ63 μπρός πίσω, καλό γενικά για όλες τις χρήσεις, εκτός αν θές ενα λίγο πιο "καθαρό", πιο βαθύ για μπροστά (αλλα να κρατάει στο βρεγμένο), οπότε θα πάρεις το Bridgestone ED11.

Το Desert, είναι μονόδρομος για ΠΟΛΥ ΠΕΤΡΑ, αλλά χάρος στο βρεγμένο!

Σπύρος
ΚΤΜ 640 Adv+ XRV650 ->XRV700
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό forester » 10 Φεβ 2004, 17:09

Σας ευχαριστώ και τους 3.
Καταλήγουμε λοιπόν:
1. Τ63 πίσω - μπρος για χώμα, με μειονέκτημα στις πέτρες(σαν αυτό το κομάτι του ride στην Πάρνηθα;)
Αν θέλουμε και λάσπη, Τ63 πίσω και ΕD 11 εμπρός.
2. Σε αυτή την περίπτωση θέλουμε για άσφαλτο , άλλα λάστιχα. Γεγονός που δε με στενοχωρεί. Το ίδιο κάνω και με το αυτοκίνητο. Το είδατε άλωστε. Είμαι της άποψης, ότι τίποτα δεν είναι καλό παντού. Το θέμα είναι ότι αρχίζεις με λίγο χώμα και μετά κολλάς. Αντε στο Ακρόπολις αρχικά και ....στο επόμενο ride με την Africa αντί του Forester :D
Μόνο που τότε, δεν θα έχω πιθανότητα διάκρισης :(
Και τι έγινε :?: Πιο πολύ πλάκα θα κάνουμε με τις μοτο :!: :wink:
Σημειώνω ότι τα τελευταία 3 χρόνια είμαι χωρίς μηχανή (πάντα On-Off ή Enduro), γιατί δεν τη χρειαζόμουνα, τέλειωνα σπίτι κλπ. Τώρα πήρα το Africa μια και στην Αθήνα δε γίνεται χωρίς μοτό...
Επανέρχομαι...
3. Βάζω αυτά που λέει ο Pino.
Μόνο για άνετες βόλτες στο χώμα (να φρενάρεις δηλαδή και να μη σπινάρεις τρελά στις φουρκέτες), ή κάνουν τη δουλειά τους :?:
Η τιμή δελεαστική, και προσόν το κράτημα στη βρεγμένη άσφαλτο.
4. Πείτε και καμιά ασφάλτινη πρόταση....
Θα κριθεί από τις προτάσεις σας, αν πάω για 2 ή για 1 σετ.
Ευχαριστώ!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Φεβ 2004, 17:23

forester έγραψε:.....
1. Τ63 πίσω - μπρος για χώμα, με μειονέκτημα στις πέτρες(σαν αυτό το κομάτι του ride στην Πάρνηθα;)
Αν θέλουμε και λάσπη, Τ63 πίσω και ΕD 11 εμπρός.
2. Σε αυτή την περίπτωση θέλουμε για άσφαλτο , άλλα λάστιχα. Γεγονός που δε με στενοχωρεί. .......


Με τα Τ63 (μπρος πίσω) , θα κάνεις τα πάντα και άσφαλτο (140-160) και χώμα και πέτρα, με μόνο μειονέκτημα το μπροστά στη λάσπη, οπότε και βάζεις ED11, που θα σου αφαιρέσει τα μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια (500+) με υψηλές ταχύτητες (130+)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό forester » 12 Φεβ 2004, 00:55

superspy έγραψε:
forester έγραψε:.....
1. Τ63 πίσω - μπρος για χώμα, με μειονέκτημα στις πέτρες(σαν αυτό το κομάτι του ride στην Πάρνηθα;)
Αν θέλουμε και λάσπη, Τ63 πίσω και ΕD 11 εμπρός.
2. Σε αυτή την περίπτωση θέλουμε για άσφαλτο , άλλα λάστιχα. Γεγονός που δε με στενοχωρεί. .......


Με τα Τ63 (μπρος πίσω) , θα κάνεις τα πάντα και άσφαλτο (140-160) και χώμα και πέτρα, με μόνο μειονέκτημα το μπροστά στη λάσπη, οπότε και βάζεις ED11, που θα σου αφαιρέσει τα μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια (500+) με υψηλές ταχύτητες (130+)


OK!
Ελήφθει!
Ευχαριστώ και πάλι.
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 09 Μαρ 2004, 08:39

forester έγραψε:Αλήθεια, τα Τ63 με χρήση στην άσφαλτο έχουν μεγάλη φθορά;
Κάνω 100-120 χλμ ημερησίως....
Κι άλλος ένας λόγος , που χρειάζομαι 2 σετ λάστιχα....
Καλοκαιράκι και εξορμησούλες εκτός δρόμου με Τ63, και κάθε μέρα με τα Anakee.
Θα βαρεθώ το βάλε - βγάλε λέτε;



Όλα τα χωμάτινα λάστιχα έχουν. Θα το δεις εξάλου και στα παπά που έβαλες στη SUBARU σου. Το να βάζεις και να βγάζεις ένα λάστιχο εκτός από χρονοβόρο και πολυέξοδο είναι και καταστροφικό για τον σκελετό του ελαστικού.
Το Τ63 είναι πολύ καλό λάστιχο και αυτό θα έβαζα και εγώ το καλοκαίρι αλλά έπρεπε να φύγω για διακοπές κα έτσι έβαλα τα ταπεινά HEIDENAU και ΜΙΤΑS. Δεν μου γέμιζαν το μάτι αλλά αποδείχθηκαν πραγματικά αυτό που λένε μέση λύση για άσφαλτο και χώμα. Δοκίμασέ τα και αν δεν μείνεις ευχαριστημένος κάνεις αλλάγή σε κάτι άλλο. Το να δοκιμάζεις λάστιχα είναι μέσα στο παιχνίδι. Κάπου θα καταλήξεις :D :D :D
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό forester » 09 Μαρ 2004, 16:20

pino έγραψε:
forester έγραψε:Αλήθεια, τα Τ63 με χρήση στην άσφαλτο έχουν μεγάλη φθορά;
Κάνω 100-120 χλμ ημερησίως....
Κι άλλος ένας λόγος , που χρειάζομαι 2 σετ λάστιχα....
Καλοκαιράκι και εξορμησούλες εκτός δρόμου με Τ63, και κάθε μέρα με τα Anakee.
Θα βαρεθώ το βάλε - βγάλε λέτε;



Όλα τα χωμάτινα λάστιχα έχουν. Θα το δεις εξάλου και στα παπά που έβαλες στη SUBARU σου. Το να βάζεις και να βγάζεις ένα λάστιχο εκτός από χρονοβόρο και πολυέξοδο είναι και καταστροφικό για τον σκελετό του ελαστικού.
Το Τ63 είναι πολύ καλό λάστιχο και αυτό θα έβαζα και εγώ το καλοκαίρι αλλά έπρεπε να φύγω για διακοπές κα έτσι έβαλα τα ταπεινά HEIDENAU και ΜΙΤΑS. Δεν μου γέμιζαν το μάτι αλλά αποδείχθηκαν πραγματικά αυτό που λένε μέση λύση για άσφαλτο και χώμα. Δοκίμασέ τα και αν δεν μείνεις ευχαριστημένος κάνεις αλλάγή σε κάτι άλλο. Το να δοκιμάζεις λάστιχα είναι μέσα στο παιχνίδι. Κάπου θα καταλήξεις :D :D :D



Καλά λες.
Μήπως μια ζωή , λάστιχα δε δοκιμάζουμε?
Σ' αυτ/το και μοτο, είναι η μοίρα όσων ψάχνουν κάτι παραπάνω από απλή μετακίνηση....
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tifozif1 » 24 Μαρ 2004, 12:22

Για τα Metzeler Sahara (που σκεφτομαι να βάλω στο ΤΑ) τι λέτε ?
Άβαταρ μέλους
tifozif1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 17:20

Δημοσίευσηαπό pino » 24 Μαρ 2004, 18:11

tifozif1 έγραψε:Για τα Metzeler Sahara (που σκεφτομαι να βάλω στο ΤΑ) τι λέτε ?

Είναι πολύ μαλακά και τελειώνουν πριν πεις ...metzeler!!!
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό tifozif1 » 26 Μαρ 2004, 09:44

Προτείνετε δηλαδή Τ63 και για ΤΑ ?

Βασικά το πίσω μου έχει τελειώσει (μαμισιο Bridgestone με 8000χλμ) λόγω χώματος.

Ερωτηση : Μπορώ να βάλω το Τ63 μόνο πίσω και να αφήσω το μαμίσιο μπροστα ? (μάλλον όχι)
Άβαταρ μέλους
tifozif1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 17:20

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Μαρ 2004, 11:47

tifozif1 έγραψε:Προτείνετε δηλαδή Τ63 και για ΤΑ ?

Βασικά το πίσω μου έχει τελειώσει (μαμισιο Bridgestone με 8000χλμ) λόγω χώματος.

Ερωτηση : Μπορώ να βάλω το Τ63 μόνο πίσω και να αφήσω το μαμίσιο μπροστα ? (μάλλον όχι)


T63 Πίσω οπωσδήποτε
Μπροστά Bridgestone ED11 για "χωματερό"
ή Τ63 (πιο ρηχό) για μικτό
Τέλος
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tifozif1 » 28 Μαρ 2004, 20:30

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
tifozif1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 17:20

Δημοσίευσηαπό Donald2 » 14 Ιούλ 2004, 12:46

Φιλοι μολις απεκτισα την Αγαπιμενη μου Africana
Μεταχιρισμενη μοντελο 12/96 σε καλουτσικη κατασταση
Δυστιχως θελει λαστιχα και φρενα (φρανα τα πηρα) λαστιχα ??? θελω μερικες γνωμες πρην αποφασισο να παρω λαστιχα διαβασα τα παραπανω αλλα δεν με ...., τη Αfricana δεν θα ειναι μονο για ασφαλτο αλλα και χωμα
50/50 , τη λετε να παρω ???
Άβαταρ μέλους
Donald2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 31 Μαρ 2003, 19:35
Τοποθεσία: RODOS

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες