Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτιωσεις σε DRZ 400S ???

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Βελτιωσεις σε DRZ 400S ???

Δημοσίευσηαπό koyneli » 28 Νοέμ 2006, 09:59

Καλημέρα

Είμαι κάτοχος (προσφάτως) ενός DRZ 400S 04 και σκέφτομαι για τις παρακάτω βελτιώσεις . Καθότι ψιλοασχετος, χρειάζομαι τις συμβουλές σας και την πείρα σας

Έχω βάλει ήδη μια Acrapovic evolution ολόσωμη και λάστιχα Metzeler unicross

1)DynoJet kit (60+eur) ή Keihin FCR-MX 39 (450+eur). ??Το καρμπυρατερ αξιζει τα λεφτα του ή το jetting κανει ικανοποιητικα την δουλεια του ??

2)Φίλτρο K&N ?

3)Γρανάζωμα 14-47 ?? ( απ τη μαμά- 15-44)

4)Το μπροστινό θα λυθεί για service. Τα ελατήρια μήπως θα πρέπει να αλλαχτούν με κάποια καλύτερα (σκληρότερα ή μαλακότερα) μια και θα λυθεί??. Είμαι 75kg 180cμ. Το χειμώνα η χρήση του είναι αποκλειστικά χώμα. (Άμμος, λάσπη, μαλακό, σκληρό, πέτρα, τσιμέντο, τα πάντα)


Ευχαριστώ για τις οποίες απαντήσεις εκ των πρότερων.
Άβαταρ μέλους
koyneli
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2006, 09:57

Δημοσίευσηαπό axelkal » 28 Νοέμ 2006, 10:47

Καλώς ήρθες .

Καλή η εξάτμιση και τα unicross !

H σχέση του dynojet με το fcr , είναι σαν εκείνη της
μέρας με τη νύχτα .Το ίδιο βέβαια & το κόστος τους!

Αν το θέλεις όπως λες , για χρήση σε χώμα , ξέχνα
το ΚΝ & προτίμησε κάτι σε twin air , ή αντίστοιχο
σπογκώδες !

Το γρανάζωμα που σκέφτεσαι , είναι το ίδιο με του DRZ-E .
Άψογο για off-road , αλλά θα σου μειώσει αρκετά τη τελική !

Αν τα ελατήρια είναι μέσα στα όρια που δίνει η suzuki , δέν
χρειάζεται να τα αλλάξεις . Είναι μιά χαρά για αναβάτη έως
80-85 kg .

Aφού μπαίνεις στη διαδικασία , καλό είναι να κάνεις & service
στο αμορτισέρ .Οι αναρτήσεις του είναι ίδιες με του Ε .

Αν κάνοντας όλα αυτά , θέλεις & κάτι ακόμα , αλλάζεις τους
εκεντροφόρους & τη φλατζα βάσης του κυλίνδρου , με αυτά
απο το Ε & έχεις στη κατοχή σου ένα street legal DRZ 400 E !!!!!!

ΠΡΟΣΕΧΕ όμως , το φτιάξιμο προκαλεί ΕΞΑΡΤΗΣΗ !!!!


VAYA CON DIOS
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό drMel » 28 Νοέμ 2006, 17:22

Συμφωνώ σε όλα με τον DRZ guru.
Πάντως άν έχεις σκοπό το καλοκαίρι να το λιώνεις και στην άσφαλτο, απλά το FCR θα είναι ενα καλό δώρο στην μικρή που θα πάρει τα πάνω της αλλά δεν θα χρειαστεί και λύπηση όπως το Ε που όπως και να το κάνεις δεν την πολυσυμπαθεί την ασφάλτινη βόλτα.
Εχε υπ'όψιν σου ότι το μηχανικό θα αυξήσει την κατανάλωση, περισσότερο απο το τζετάρισμα.
Το γρανάζωμα που σκέφτεσαι εγώ το βρίσκω πολύ κοντό, εκτός και άν θέλεις να κάνεις πολύ σφιχτό enduro.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Νοέμ 2006, 19:00

Πέρα από αυτά παίζει και σε Γιοσιμουρα- εκκεντροφόροι, ηλεκτρονική και κυλινδροπίστονο- υπερκυβισμένο. Ακριβά αλλα γίνετε γρήγορο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ullyses » 28 Νοέμ 2006, 19:03

Γειά σου φίλε,

Αυτό εδώ http://www.4strokes.com/tech/suzuki/drz400su.aspελπίζω να σε βοηθήσει :wink:

Χμμμ.. έχω κάποιες ερωτήσεις για την εξάτμιση :

Κόστος ?
Απόδοση ? Χαμηλά, Μεσαίες, Ψηλά ?
Την έχεις ντεσιμπελομετρήσει ?

καλό φτιάξιμο :D
ullyses
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 29 Μαρ 2005, 13:15
Τοποθεσία: στον δρόμο για την.....Ιθάκη

Δημοσίευσηαπό axelkal » 28 Νοέμ 2006, 20:29

Πέρα από αυτά παίζει και σε Γιοσιμουρα- εκκεντροφόροι, ηλεκτρονική και κυλινδροπίστονο- υπερκυβισμένο. Ακριβά αλλα γίνετε γρήγορο.


Παίζει ότι μπορεί να φανταστεί ο νους & του πιό αρωστημένου
από ΄μας , αλλά το θέμα είναι πόσα θα χώσεις & πόσο θα αντέξει !
Ο κινητήρας στην Αμερική , γίνεται από 437cc με 48hp τροχό ,
έως & 530cc με 56hp !!!!
Και όσο για τα περιφεριακά & το πλαίσιο ;
Μάμησέ τα . Το πηγάδι δεν έχει πάτο , αν & μεταξύ μας , πολύ θα
ήθελα να μπορούσα να τον ψάξω....... (το πάτο ) .


VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό disco » 28 Νοέμ 2006, 20:33

Όλα γίνονται και όλα είναι θέμα χρημάτων, ακόμα και η αντοχή.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό koyneli » 28 Νοέμ 2006, 21:30

Γεια σας και πάλι και ευχαριστώ για τις συμβουλες.

Φίλε ullyses.
Την Aκrapovic την πλήρωσα 650€. Η λιανική της ήταν κάπου 830€ και για κάποιο λόγο ο dealer μου έκανε μια καλή έκπτωση στη συγκεκριμένη εξάτμιση.

Περισσότερο γκάζι βλέπω μόνο στις μεσαίες και ψηλές. Δεν βρίσκω καμία διαφορά στα χαμηλά. Από θόρυβο είναι σχετικά ήσυχη, 95,6db / 4500rpm δίνει ο κατασκευαστής. (89db –μαμά).
Το μεγάλο θέμα είναι όμως και τα μείον 3 kg.
Αρκετές σκασιες στο κλείσιμο το γκαζιού με το που την βάλαμε. Κάποιος είχε αναφέρει ότι θέλει άλλο μίγμα.
Το website είναι εδώ http://www.akrapovic-exhaust.com/main/c ... atalog.htm


Ήθελα να ρωτήσω τον drMel καθώς βρίσκει το 14-47 πολύ κοντό σε σχέση με το 15-44(μαμά), μήπως να βάλω κάτι ενδιάμεσο ή να τα αφήσω όπως έχει. Συνήθως κινούμε σε σχετικά σφιχτά κομμάτια και χαμηλές ταχύτητες, μέχρι 3η και μετά στροφή/φρένα.

Όσο για τα εξωτικά kit της Yoshimura κοστίζουν σχεδόν όσο ένα άλλο μηχανακι. Kαθωτι το DRZ μου το πλήρωσα 4000€ με 8000khm (ασφαλτινα). Εκτός αυτού το γκάζι που μου δίνει ψηλα είναι υπεραρκετό αλλά σίγουρα θέλω λίγο περισσότερη δύναμη και απόκριση χαμηλά.
Άβαταρ μέλους
koyneli
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2006, 09:57

Δημοσίευσηαπό drMel » 28 Νοέμ 2006, 21:38

Ήθελα να ρωτήσω τον drMel καθώς βρίσκει το 14-47 πολύ κοντό σε σχέση με το 15-44(μαμά), μήπως να βάλω κάτι ενδιάμεσο ή να τα αφήσω όπως έχει. Συνήθως κινούμε σε σχετικά σφιχτά κομμάτια και χαμηλές ταχύτητες, μέχρι 3η και μετά στροφή/φρένα.

Ξεκίνα με το 14 μπροστά και βλέπεις, ίσως πάς σε 45 πίσω και είναι αρκετό, άσε που δεν θές και αλυσίδα έτσι.
Πάντως το πολύ κοντό αρχίζει τα χαζοσπινιαρίσματα και αφήνεις πολύ λάστιχο κάτω χωρίς λόγο.
drMel
 

Master Yoda!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 07 Σεπ 2007, 06:46

DRZ guru...τι λές για τιμόνι, χουφτες & αποστατες, για χώμα.

από thumpertalk.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Master Yoda!

Δημοσίευσηαπό axelkal » 07 Σεπ 2007, 10:10

Εκείνο που λέω εγώ ,ξενιτεμένε , είναι να
του κάνεις δώρο ένα σετάκι ελατήρια , στα
κιλά σου , για να μη πάρεις τις αναρτήσεις
στο χέρι !!!!!!
Από κει & πέρα ότι του χώσεις , καλό θα του
κάνεις .......
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Re: Master Yoda!

Δημοσίευσηαπό drMel » 07 Σεπ 2007, 11:11

axelkal έγραψε:Εκείνο που λέω εγώ ,ξενιτεμένε , είναι να
του κάνεις δώρο ένα σετάκι ελατήρια , στα
κιλά σου , για να μη πάρεις τις αναρτήσεις
στο χέρι !!!!!!
Από κει & πέρα ότι του χώσεις , καλό θα του
κάνεις .......


εγω λέω να βρείς γυναίκα που άμα είναι "νοικοκυρά" θα σε κάνει να μην θές αναρτήσεις.
χουφτες μην βάλεις γιατι παραπέμπουν σε........
γενικώς ότι χώνεις καλό είναι.....
drMel
 

Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις, βελτιώνομαι !

Δημοσίευσηαπό geco » 07 Σεπ 2007, 11:27

Χώστα Lips, χώστα !

Επειδή κυκλοφορεί στον δρόμο και ο νόμος εκεί δεν αστειεύεται, κανόνισε να μην γνωρίσεις τα τοπικά ... κρατητήρια!

Αν πετύχεις όμως "νοικοκυροκόριτσο", δεν σου χρειάζονται αναρτήσεις!
Συμφωνώ !



Βy the way, το SJSU (στον τόπο), τι είναι;
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Re: Master Yoda!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 08 Σεπ 2007, 21:23

axelkal έγραψε:Εκείνο που λέω εγώ ,ξενιτεμένε , είναι να
του κάνεις δώρο ένα σετάκι ελατήρια , στα
κιλά σου , για να μη πάρεις τις αναρτήσεις
στο χέρι !!!!!!
Από κει & πέρα ότι του χώσεις , καλό θα του
κάνεις .......


OK, swsto gia ta elatiria. Ti marka? Xwris an allaksw ladia?

Pes twra kana timoni tis prokopis giati auto pou exei einai toulaxiston asteio.

Exw brei kai ntepozito sto TTforum. Lege na ta parw ola mazi.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Re: Master Yoda!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 08 Σεπ 2007, 21:25

drMel έγραψε:εγω λέω να βρείς γυναίκα που άμα είναι "νοικοκυρά" θα σε κάνει να μην θές αναρτήσεις.
χουφτες μην βάλεις γιατι παραπέμπουν σε........
γενικώς ότι χώνεις καλό είναι.....


Se ti parapempoun oi xouftes dld?
Sto San Francisco eimai edw OLA parapempoun se.... :wink:
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες