Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Θορυβος στο μπροστινο συστημα

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Θορυβος στο μπροστινο συστημα

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 31 Ιαν 2007, 19:03

Απο τα πρωτα μέτρα με το καινουργιο μου μηχανακι (V-Strom 650) σε καθε μικρολακουβιτσα που παταω, ακουγεται ενα δυνατο "κλακ" απο το μπροστινο συστημα. Στο συνεργειο (εξουσιοδοτημενο) που ρωτησα μου ειπαν οτι δεν ειναι καποιο προβλημα και οτι ολα ετσι κανουν και οτι προερχεται απο τις δαγκανες που παιζουν λιγο πανω κατω.
Ειναι ετσι; Ξερει κανεις;
Γιατι για 'μενα ειναι και παραειναι προβλημα.
Δεν μπορω να το ακουω.
Ευχαριστω
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Θορυβος στο μπροστινο συστημα

Δημοσίευσηαπό axelkal » 31 Ιαν 2007, 19:35

Κατ΄αρχάς καλορίζικο !!!!!
Δεν έχω εμπειρία με το συγκεκριμένο μηχανάκι , αλλά η
απάντηση του εξουσιοδοτημένου μου ακούγεται κάπως ... :evil: .......
Τσέκαρε τις δαγκάνες , κουνόντας τες & αν έχουν τζόγο στο πάνω-κάτω,
μάλλον έχουν αλλάξει τα πραγματα & έχουμε μείνει πίσω :shock: .
Γνώμη μου είναι πως πρέπει να ελέγξεις τα ρουλεμάν του
λαιμού :wink: .
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Θορυβος στο μπροστινο συστημα

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 31 Ιαν 2007, 19:52

Φιλε axelkal σ' ευχαριστω.
Εκεινο που εκανα για τα ρουλεμαν του λαιμου, ηταν να σπρωχνω λιγο το μηχανακι και να παταω μπροστινο φρενο ωστε να πιεζεται προς τα πισω το πηρουνι, μηπως και ακουσω κατι. Τιποτα. Οι δαγκανες εχουν εναν μικρο τζογο πανω κατω. Τοσο μικρο, που θα τον χαρακτηριζα φυσιολογικο (χωρις να ειμαι σιγουρος κιολας).
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Re: Θορυβος στο μπροστινο συστημα

Δημοσίευσηαπό drMel » 31 Ιαν 2007, 20:14

workshop_rover έγραψε:Φιλε axelkal σ' ευχαριστω.
Εκεινο που εκανα για τα ρουλεμαν του λαιμου, ηταν να σπρωχνω λιγο το μηχανακι και να παταω μπροστινο φρενο ωστε να πιεζεται προς τα πισω το πηρουνι, μηπως και ακουσω κατι. Τιποτα. Οι δαγκανες εχουν εναν μικρο τζογο πανω κατω. Τοσο μικρο, που θα τον χαρακτηριζα φυσιολογικο (χωρις να ειμαι σιγουρος κιολας).


Οι δαγκάνες έχουν φυσιολογικά τζόγο όπως σε όλα τα καινούρια floating συστήματα. Αλλωστε πατάνε σε cine block σε ένα σημείο όπως και στο 1000 αλλά και σε άλλα Γιαπωνέζικα με Tokico ή Nissin.
Το τάκ δεν πρέπει να είναι απο το μπροστινό σου,

σχετικά με τα ρουλεμάν, το μηχανάκι πρέπει να σηκωθεί στον αέρα μπροστά και να στριψεις το τιμόνι για να δείς τζόγο

Μήπως, λέω μήπως να δείς τίποτα πλαστικά κλπ για τον θόρυβο???
τσεκάρισε και τον τζόγο της μπότας σε σχέση με το καλάμι.
drMel
 

Re: Θορυβος στο μπροστινο συστημα

Δημοσίευσηαπό LC8er » 31 Ιαν 2007, 20:32

drMel έγραψε:
σχετικά με τα ρουλεμάν, το μηχανάκι πρέπει να σηκωθεί στον αέρα μπροστά και να στριψεις το τιμόνι για να δείς τζόγο



όπως τα λένε οι αλεκαλ και δρ μελ...

τώρα μπορεί να είναι λίγο λάσκα το ρουλεμάν... σε ένα μηνα το ¨τακ" θα γίνει δόντι στο ρούλεμάν...

αν έχει κλασσικά ρουλεμαν με μπίλιες... αλλαξέ τα με κυλινδρικά...
LC8er
xrepia.gr-SCRAT team
_________________
Άβαταρ μέλους
LC8er
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 14:42
Τοποθεσία: ανατολικά...

Re: Θορυβος στο μπροστινο συστημα

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 05 Φεβ 2007, 15:23

Ευχαριστω για τις συμβουλες παιδια. Θα το κοιταξω
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Θορυβος στο μπροστινο συστημα DL650

Δημοσίευσηαπό if » 12 Φεβ 2007, 08:26

Εάν καταλήξεις κάπου με το θόρυβο στο μπροστινό, στείλε εάν θες e-mail στο if@aua.gr. Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα, μου έχουν πει και μένα τα ίδια από την αντιπροσωπεία, αλλά δεν τους πιστεύω.
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
if
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 08:22
Τοποθεσία: Αθληνα, Πατήσια

Θορυβος στο μπροστινο συστημα DL650

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 12 Φεβ 2007, 20:21

Εχω δυσαρεστηθει τοσο, που το εχω κλεισει στο γκαραζ και δεν το πλησιαζω. Εχει μεινει με 500 χλμ στο κοντερ. Σκεφτομαι ομως να βγαλω τα πλαστικα καπακια και να δω αν προερχεται ο θορυβος καπου απο εκει μεσα (κανενα ρελε που δεν ειναι στη θεση του, καμια κλεμα... δεν ξερω τι υπαρχει εκει), ή κατω απο το ρεζερβουαρ. Αν βρω την αιτια θα ενημερωσω.
Σε συνεργειο δεν το παω, δεν εχω καμια εμπιστοσυνη.
Αν δεν τα καταφερω, θα το πουλησω και θα παρω κανενα Honda να βρω την ησυχια μου.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Θορυβος στο μπροστινο συστημα DL650

Δημοσίευσηαπό if » 13 Φεβ 2007, 08:58

Εγώ το εντοπίζω στην αφαίρεση και ξανατοποθέτηση του μπροστινού τροχού που έγινε για έλεγχο. Από τότε θυμάμαι ότι ξεκίνησε να χτυπάει. Επειδή στο Service Manual που κατέβασα γράφει τον τρόπο αφαίρεσης και ξανατοποθέτησης, πιστεύω ότι κάτι δεν έχουν κάνει σωστά στο σφίξιμο των βιδών ή κάτι τέτοιο. Αυτα που πιστεύω δεν ταιριάζουν όμως με το δικό σου που χτύπαγε από την αρχή.
Αν μάθω κάτι θα σε ενημερώσω.
Καλή τύχη.
Άβαταρ μέλους
if
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 12 Φεβ 2007, 08:22
Τοποθεσία: Αθληνα, Πατήσια

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 14 Φεβ 2007, 12:31

εχω v-strom 650 δυο χρονια και απο την αρχη ειχα αυτο το προβλημα.
δοκιμασα με σειρα τα παρακατω:
1. αλλαξα λαδια και εβαλα λεπτοτερα sae 5
2. αλλαξα ελατηρια και εβαλα wp
3. ξανααλλαξα λαδια με αλλα sae 10
επισης εκανα πολλα πειραματα με την προφορτηση των ελατηριων.
δυστυχως το "ντουπ" στις μικροανωμαλιες με ακολουθει με αυξομειουμενη ενταση.

εχω παρατηρησει οτι οταν κρυωνει ο καιρος ειναι πιο εντονο, ισως γιατι η πυκνοτητα των λαδιων ειναι μεγαλυτερη.
επισης οταν ζεσταθει το πηρουνι (πχ σε ταξιδι) ή στα πολλα χιλιομετρα δεν υπαρχει καν.
τσεκαρισα και γρασαρισα τα ρουλεμαν του λαιμου και σιγουρα δεν ειναι απο εκει.

με κατοχους v-strom 1000 που μιλησα μου ειπαν οτι δεν εχουν αυτο το προβλημα.
αυτο συμβαινει μαλλον γιατι τα δυο μηχανακια εχουν κοινο πηρουνι μονο εξωτερικα.
το 1000 εχει cartridge και αυτο κανει την λειτουργια του ομαλοτερη.
τωρα για να βαλουμε τα εντοσθια του πηρουνιου του 1000 στο 650 μαλλον δεν θα συμφερει οικονομικα (δεν εχω ρωτησει για τιμες...).

παντως παρα τον ενοχλητικο θορυβο, το πηρουνι με τα ελατηρια της wp και λαδι της ιδιας εταιρειας sae 10, δουλευει υποδειγματικα (και τουλαχιστον μεχρι σημερα δεν εχει σπασει...).
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό tagre » 14 Φεβ 2007, 22:40

Φιλε W.R.,
Εφοσον μενεις στο Ν.Ηρακλειο, πηγαινε στην οδο Πλαπουτα (λιγο πριν βγεις στην Αττικη Οδο αριστερα -δεν θυμαμαι αριθμο), στον Κωστα τον Καζαντζα. Συνεργειο.Εκτος του οτι 19 χρονια φτιαχνει αναρτησεις, εχει και ο ιδιος V-Strom 650, και αν θυμαμαι καλα μου ελεγε για κατι αντιστοιχο, που το ελυσε ευκολα. Εχει τηλ.:210-2820747
Tagre
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 16 Φεβ 2007, 15:40

Το ξερω το συνεργειο αυτο και ειναι κοντα μου. Θα παω. Σ' ευχαριστω.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 05 Μαρ 2007, 15:31

Η σημερινη μου επισκεψη στο προαναφερθεν συνεργειο ηταν για να λυθει το προβλημα. Τοποθετηθηκε ενα παχυρευστο υλικο αναμεσα σε τακακια και ωστηρια, καθως και αναμεσα σε τακακια και πατουρας, αυτην προς τη μερια του τροχου.
Μια κολλα που δεν "πετρωνει" χαρακτηρισε το υλικο αυτο, που συγκρατει τα τακακια και δεν παιζουν πανω κατω στις λακουβες.
Αποτελεσμα μηδεν.
Χτυπαει οπως χτυπουσε.
Δεν μεμφομαι τον μηχανικο. Το μηχανακι αυτο μαλλον φτιαχτικε για να χτυπαει, και θα χτυπαει ο,τι και να κανουμε. Μπορει προβλημα να μην ειναι, αλλά εγω δεν μπορω να το ακουω. 800χλμ στο κοντερ και το παω για πουλημα.
Ευχαριστω πολυ παιδια.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45


Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron