Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψηλό φτερό στην Africa Twin

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

Δημοσίευσηαπό forester » 06 Μαρ 2004, 00:41

NEC-R έγραψε:
forester έγραψε:Πάντως, η απάντηση που πήρα για τα Michelin Anakee (καθαρό ασφάλτινο) που έβαλα στην Africa, ήταν 28 εμπρός , 30 πίσω πάντα για την άσφαλτο. Έτσι κι αλλιώς μόνο για εκεί τα προορίζω και θα πάρω και τα Τ63, κατόπιν συμβουλής, από τους γνώστες, για το χώμα.
Διαφωνεί κάποιος; Μήπως είναι υψηλές οι πιέσεις και για άσφαλτο, με το συγκεκριμένο συνδιασμό μηχανής-ελαστικού;


Για ασφάλτινη χρήση ειναι μια χαρα :wink:
Στο χωμα παντα οι πιέσεις ειναι κατα πολυ χαμηλότερες.Παίζει ρολο βεβαια και τι θες να κάνεις.Αλλο είναι για παραδειγμα να ταξιδευεις δικάβαλος σε χωματινες διαδρομές και άλλο να συμμετασχεις με το africa σε τρέιλ ραιντ.Πάντως αν κρινω απο την επιλογή των ελαστικών που ''φόρεσες'' στο forester τότε μάλλον τα Τ63 είναι ''λίγα '' για το africa... :lol:
To T63 δεν ειναι racing ελαστικό για χώμα.Η γνώμη μου είναι πως αν το θες για μονοκάβαλος ,γρήγορες βόλτες και κανα τρειλ ράιντ προτίμισε κάτι ποιο εξειδικευμένο.Οι πιέσεις σε αυτή την περίπτωση δεν θε πρεπει να ξεπερνουν το 16-17. Μήν ξεχασεις επίσης να βγαλεις το εμπρος χαμηλο φτερο για τι αν πεσεις εστω και σε λίγο λάσπη καποα στιγμή δεν θα γυριζει ο εμπρος τροχός!!! :? :shock:



Με τη μοτοσυκλέτα, δεν είμαι και τόσο γρήγορος....
Για μονοκάβαλες βόλτες σε χώμα το θέλω, κάθε χρόνο παρακολουθώ Ακρόπολις , πάντα με μηχανη έστω και νοικιασμένη...., και με την ευκαιρία θέλω να πάρω μέρος και σε trail ride.
Σε άλλη ενότητα, τα Τ63 μου τα συνέστησαν ανεπιφύλακτα γι αυτή τη χρήση οι έμπειροι του χώρου, superspy, pino , smokie.
Επίσης συμφώνησε με την επιλογή και ο λαστιχάς μου.
Το ζητούμενο κάθε φορά είναι να υπάρχει μια αξιοπρέπεια και στην άσφαλτο, γιατί ούτε οδηγάρα είμαι να ελέγχω τη μηχανή οριακά με ακατάλληλα λάστιχα (όπως μπορώ να κάνω με το αυτ/το...), ούτε μπορώ να την πάω με τρέϊλερ.... Το κακό είναι ότι με τη συγκεκριμένη μηχανή, πιάνεις χιλιόμετρα εύκολα στην άσφαλτο και μπορεί να το παρακάνεις....
Στο χώμα ο ρυθμός μου δεν είναι πάνω από σβέλτος και πιστεύω τα Τ63 θα κάνουν.Αν ανέβω με τον καιρό και δε μου κάνουν, τότε θα δω...
Τώρα με το φτερό καλά τα λες, αλλά αν το βγάλω θα τρώω όλη τη λάσπη στη μούρη????? Αρκεί το φέρινγκ???? Μήπως την πατήσουν τα ψυγεία???
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 06 Μαρ 2004, 20:25

forester έγραψε:Στο χώμα ο ρυθμός μου δεν είναι πάνω από σβέλτος και πιστεύω τα Τ63 θα κάνουν.Αν ανέβω με τον καιρό και δε μου κάνουν, τότε θα δω...
Τώρα με το φτερό καλά τα λες, αλλά αν το βγάλω θα τρώω όλη τη λάσπη στη μούρη????? Αρκεί το φέρινγκ???? Μήπως την πατήσουν τα ψυγεία???


To απόλυτο μέσο μετακίνησης για την παρακολούθηση του ΡΑ ειναι όντως μια μεσαιου κυβισμου μοτ/τα εντουρο.Τα τελευταια 10-12 ΡΑ τα εχω παρακολουθησει με την βοήθεια κάποιου DR 250 , XTZ 660, DR350 R ή και S.Ωστοσο αυτη τη στιγμη δεν εχω πλέον μοτ/τα στην κατοχή μου.Μεχρι το ΡΑ θα δουμε...
Συμφωνω με τα λεγομενα σου για τα Τ63.
Οσο για το χαμηλό φτερό αν το λαστιχο δεν εχει τακούνι χτίζει τη λασπη κατω απο το φτερο ,η οποία με τη θερμότητα λόγω τριβής στερεοποιειται σε σημειο να σφην'ωνει ο τροχος και να γδέρνει το λάστιχο!!!.Οσο ποιο τρακτεροτό ειναι ομως τόσο ποιο ευκολα διωχνει λασπη.Τα Τ63 δεν νομίζω να εχουν προβλημα παρα μονο σε πολύ λάσπη.Μια εναλλακτικη θα ηταν ωστοσο να φταιξεις δυο λαμακια τα οποια θα σηκωναν το original φτερό 2-3 εκ ακόμη αποφευγοντας το φαινόμενο ...
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό pino » 06 Μαρ 2004, 20:49

forester έγραψε:
Με τη μοτοσυκλέτα, δεν είμαι και τόσο γρήγορος....
Για μονοκάβαλες βόλτες σε χώμα το θέλω, κάθε χρόνο παρακολουθώ Ακρόπολις , πάντα με μηχανη έστω και νοικιασμένη...., και με την ευκαιρία θέλω να πάρω μέρος και σε trail ride.
Σε άλλη ενότητα, τα Τ63 μου τα συνέστησαν ανεπιφύλακτα γι αυτή τη χρήση οι έμπειροι του χώρου, superspy, pino , smokie.
Επίσης συμφώνησε με την επιλογή και ο λαστιχάς μου.
Το ζητούμενο κάθε φορά είναι να υπάρχει μια αξιοπρέπεια και στην άσφαλτο, γιατί ούτε οδηγάρα είμαι να ελέγχω τη μηχανή οριακά με ακατάλληλα λάστιχα (όπως μπορώ να κάνω με το αυτ/το...), ούτε μπορώ να την πάω με τρέϊλερ.... Το κακό είναι ότι με τη συγκεκριμένη μηχανή, πιάνεις χιλιόμετρα εύκολα στην άσφαλτο και μπορεί να το παρακάνεις....
Στο χώμα ο ρυθμός μου δεν είναι πάνω από σβέλτος και πιστεύω τα Τ63 θα κάνουν.Αν ανέβω με τον καιρό και δε μου κάνουν, τότε θα δω...
Τώρα με το φτερό καλά τα λες, αλλά αν το βγάλω θα τρώω όλη τη λάσπη στη μούρη????? Αρκεί το φέρινγκ???? Μήπως την πατήσουν τα ψυγεία???


Φτηνό και καλό μπροστινό φτερό acerbis ή UFO. Στην Africa μπαίνει σχετικά εύκολα.
Εικόνα
Το μόνο κακό είναι πως το τιμόνι σου θα αρχίσει να ψαρεύει στα πολλά χιλίομετρα.
Για την λάσπη είναι η μόνη λύση και μην σκεφτείς να πας με χαμηλό φτερό.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό denis » 07 Μαρ 2004, 23:24

Φιλε forester την παραπανω λυση που βλεπεις απο τον pino την εχω φτιαξει στην africa μου με φτερο απο ktm.Ειναι ευκολο και δουλευει σωστα.
Οσο για τα λαστιχα φοραω Τ-63 τα οποια ειναι αψογα.
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Μαρ 2004, 09:35

Στην Africana μου έχω βάλει μπροστινό πηρούνι, απο XR600 (Απλά τέλειο, έγινε άλλη μοτοσικλέτα!!!) και το ψηλό φτερό απο το XR, με 1 πόντο αποστάτες, αλλά έκοψα το πίσω μέρος γιατί στο XRV650 βρίσκει στο σκελετό!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό forester » 08 Μαρ 2004, 22:56

Πολύ ενδιαφέροντα όλα!
Ειδικά αυτό με το πηρούνι του XR 600....
Σε πρώτη φάση (κάπου μετά το καλοκαίρι....) πάω για το φτερό του Pino.

Αλήθεια, τα Τ63 με χρήση στην άσφαλτο έχουν μεγάλη φθορά;
Κάνω 100-120 χλμ ημερησίως....
Κι άλλος ένας λόγος , που χρειάζομαι 2 σετ λάστιχα....
Καλοκαιράκι και εξορμησούλες εκτός δρόμου με Τ63, και κάθε μέρα με τα Anakee.
Θα βαρεθώ το βάλε - βγάλε λέτε;
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pino » 09 Μαρ 2004, 08:31

forester έγραψε:Πολύ ενδιαφέροντα όλα!
Ειδικά αυτό με το πηρούνι του XR 600....
Σε πρώτη φάση (κάπου μετά το καλοκαίρι....) πάω για το φτερό του Pino.

Αλήθεια, τα Τ63 με χρήση στην άσφαλτο έχουν μεγάλη φθορά;
Κάνω 100-120 χλμ ημερησίως....
Κι άλλος ένας λόγος , που χρειάζομαι 2 σετ λάστιχα....
Καλοκαιράκι και εξορμησούλες εκτός δρόμου με Τ63, και κάθε μέρα με τα Anakee.
Θα βαρεθώ το βάλε - βγάλε λέτε;


Θα συνεχίσω στο θέμα "Χωμάτινα ελαστικά για AFRICA TWIN".
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57


Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες