Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TTR_250raid

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

TTR_250raid

Δημοσίευσηαπό TTR_250Raid » 27 Ιουν 2007, 17:33

Χαιρετώ όλη την off-road παρέα!!
Μόλις σήμερα εγινα κάτοχος ενός TTR 250raid, επειδή είναι η πρωτη μου μηχανη. Συμβουλες κ πρληροφορίες ευπροσδεκτες!!!
Άβαταρ μέλους
TTR_250Raid
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Ιουν 2007, 17:28
Τοποθεσία: Νεάπολη, Θεσσαλονίκη

Καλώς τον !

Δημοσίευσηαπό geco » 27 Ιουν 2007, 20:10

Με γειά σου !

Κάνε του ένα καλό σέρβις και έλεγξε την κατάσταση του κόμπλερ της μίζας γιατί ... στεναχωριέται !

Φρόντισε να έχει (ή να αποκτήσει) καινούργια λάστιχα, τακάκια φρένων, αλυσιδογράναζα, λάδια, φίλτρα.

Έλεγξε τα ρουλεμάν τροχών, λαιμού και μοχλικού.

Άλλαξε τα λάδια στο πηρούνι, έλεγξε και το αμορτισέρ μήπως θέλει σέρβις.

Όλα αυτά επειδή θα είναι κάποιας ηλικίας και θέλουν ψάξιμο.

Καλές βόλτες !
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Καλώς τον !

Δημοσίευσηαπό geco » 27 Ιουν 2007, 20:12

Α,

δες και μέσα στο ρεζερβουάρ γιά σκουριά ...
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1524
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό Bandit-akos » 29 Ιουν 2007, 17:33

καλοταξιδο το εργαλειο
Άβαταρ μέλους
Bandit-akos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 17:32
Τοποθεσία: Θερμη Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό jimmy-ttr » 01 Ιούλ 2007, 17:44

Καλορίζικο και καλοτάξιδο.
Εγώ έχω το TTR open enduro. Είμαι πολύ ευχαριστημένος λαμβάνοντας βέβαια υπόψιν την ηλικία του και τις προδιαγραφές του.
Πολύ σωστά αυτά που έγραψε ο geco και εγώ θα πρόσθετα προσοχή στους δίσκους συμπλέκτη. Δεν έχουν μεγάλη αντοχή σε σκληρή χρήση. Τους έλιωσα τελείως σε ένα δύσκολο μονοπάτι μια φορά και άλλες δύο το πρόλαβα στο τσακ. Γενικά καλό μοτέρ άλλά ψόφιο χαμηλά. Αναγκάστηκα να βάλω πίσω γρανάζι 51-52 δόντια για να βοηθήσω το μοτέρ και να μην ζορίζω τους δίσκους. Τεράστια αλλαγή όμως είδα όταν άλλαξα το τελικό της εξάτμισης. Έβαλα ένα φτηνό (65 ευρώ) σιδερένιο (αν θυμάμαι καλά motorsport) και το μοτέρ μεταμορφώθηκε. Γέμισε η απόδοση χαμηλά και στις μεσαίες χωρίς να φιμωθεί ψηλά. Επιπλέον βελτιώθηκε η λειτουργία του σε μεγάλο υψόμετρο και ο ήχος δυνάμωσε βέβαια και έγινε πιο μπάσος. Στην πόλη θέλει προσοχή αλλά στο βουνό είναι άλλο πράγμα :P
Άβαταρ μέλους
jimmy-ttr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 06 Απρ 2006, 22:32
Τοποθεσία: Πάτρα


Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες

cron