Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΑΕΡΑ ΣΕ XR250

Honda - Yamaha - Suzuki - Kawasaki

ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΑΕΡΑ ΣΕ XR250

Δημοσίευσηαπό kostasYZ250 » 18 Ιαν 2008, 17:25

Προς ΧRάκιδες
Επειδή τώρα πήρα το μηχανάκι και δεν ξαναείχα Honda ζητάω μια διευκρίνιση. Παρατήρησα ότι η μεταλλική βάση - σίτα που κρατά το φίλτρο αέρα είναι βαριά κατασκευή και με πολύ πυκνή πλέξη. Σίγουρα μειώνει την ροή του αέρα προς το φιλτροκούτι.

Τι να του κάνω;
Το αφήνω όπως είναι;
Βγάζω την βάση και το βάζω σκέτο;
Υπάρχει after market φίλτρο με δικιά του βάση;
Άβαταρ μέλους
kostasYZ250
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 13 Δεκ 2007, 19:59

Δημοσίευσηαπό tasosberg » 18 Ιαν 2008, 20:10

Φιλε Κωστα καλοριζικο το xrακι.μηπος ειναι το πολιτικο με το συδερενιο τεποζιτο? ειχα xr 400 του 97 και δεν θυμαμε να ειχε αυτη τη σιτα που λες. εγω ειχα βαλει φιλτρο tuin air πιο μεγαλο ζιγκλερ και ειχα ξεταποσει την εξατμιση. η διαφορα ηταν πολυ καλη.
Άβαταρ μέλους
tasosberg
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 04 Δεκ 2007, 23:50
Τοποθεσία: artemida attikis

Δημοσίευσηαπό kostasYZ250 » 18 Ιαν 2008, 22:11

Ευχαριστώ για τα καλορίζικα. Είναι το κόκκινο ΧR 250 R με το πλαστικό ντεπόζιτο. Η εξάτμιση είναι ελεύθερη, από ζιγκλέρ δεν ξέρω ακόμα τι έχει δεν το έχω κοιτάξει.

Στο XR 400 που είχες έμπαινε το φίλτρο σκέτο κατευθείαν στο φιλτροκούτι και απλά το κούμπωνες ή πριν το βάλεις το περνούσες σε πλαστική ή κάποια άλλη βάση;
Δηλαδή να το βάλω σκέτο χωρίς αυτή τη σίτα για να αναπνεύσει καλύτερα ή όχι; Το πρόβλημα είναι ότι αυτή η σίτα κρατά σωστά τεντωμένο το φίλτρο ώστε να εφαρμόζει καλύτερα στο φιλτροκούτι.

Επίσης μήπως κάποιος γνωρίζει ή έχει την εμπειρία με ανάλογο μηχανάκι να μου προτίνει στάθμη και SAE λαδιού για τα καλάμια για χρήση εντούρο . Έίναι αρκετά μαλακό και η απόσβεση συμπίεσης είναι τερματισμένη στο πιο αργό άρα πρέπει να παίξω λίγο με τα λάδια.

Το βιβλίο λέει 80 - 105 mm, θα το ανοίξω να δω τι στάθμη έχει, θα προσθέσω λίγο λαδάκι και βλέπουμε...
Άβαταρ μέλους
kostasYZ250
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 13 Δεκ 2007, 19:59

Δημοσίευσηαπό kostasYZ250 » 19 Ιαν 2008, 20:48

Για το φίλτρο βρέθηκε η λύση.

Τυχόν άλλες συμβουλές για αναβάθμιση των αναρτήσεων ή της αποδοσης του κινητήρα ευπρόσδεκτες.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
kostasYZ250
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 13 Δεκ 2007, 19:59


Επιστροφή στο Ιάπωνες!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες