Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ξανά μανά τα ... ίδια....

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό markd » 07 Απρ 2005, 11:26

Νομίζω οτι πρέπει κάποιοι να σταματήσουν να εξαρτώνται μόνο από τα αυτοκίνητά τους αλλά να βάλουν το μυαλουδάκι τους να δουλέψει για να διακριθούν.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό 747 » 07 Απρ 2005, 22:31

Εγώ δεν θα έρθω, μιας και το δικό μου δεν τρέχει τόσο πολύ. Θα περιμένω κάποιον επόμενο αγώνα με 100ΜΩΤ όπου και θα έρθω με το evo.........
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 08 Απρ 2005, 12:49

Αγαπητέ markd,

Μπορείς να γίνεις πιό σαφής :roll: σχετικά με το προηγούμενο post σου :?:
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευσηαπό markd » 08 Απρ 2005, 13:08

ANTON1$ έγραψε:Αγαπητέ markd,

Μπορείς να γίνεις πιό σαφής :roll: σχετικά με το προηγούμενο post σου :?:

Ενωώ οτι μερικοί έχουν γκάζι και πάνε σαν τρελοί στο 80% της διαδρομής. Ας είχαν περισσότερα σημεία μέτρησης και να δούμε τότε τι θα έκαναν.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 08 Απρ 2005, 15:18

Sorry Σπύρο, αλλά δεν ξέρω που αλλού να γράψω γιά τέτοιο θέμα.
Αν θέλεις μετέφερέ μας αλλού.

Λοιπόν φίλε markd, είχα την αίσθηση οτι είχαμε μιά διαφωνία :starwars: αλλά ήθελα πρώτα να σιγουρευτώ.
Οταν γίνεται αναφορά σε κάποιο φυσικό μέγεθος όπως η ταχύτητα, θα πρέπει να γίνεται παράλληλα με κάποια σύγκριση.
Γιά παράδειγμα, όταν με προσπερνά (πρόσεξε !! με προσπερνά ή μάλλον κάνω το συντομότερο!!! στην άκρη) ο Γιώργος ο Κουτάς, μούρχεται να :banging: ανοίξω την πόρτα να κατέβω ! Συνεπώς υπάρχουν διάφορα επίπεδα "τρέλας" !

Το να γνωρίζεις λοιπόν, άτυπα, ότι θα μετρηθείς μετά το 70% της διαδρομής, σού δίνει την ευχέρεια να βάλεις το μυαλουδάκι σου να κρίνει που θα πάς γρήγορα και που αργά.

Αυτό σημαίνει ότι θα προσπαθήσεις να εξοικονομήσεις χρόνο γιά οτιδήποτε σου συμβεί (π.χ. Dista-λάστιχο-πρωτιά :wink: ), αλλά με το ρυθμό που οι ικανότητες πλοηγού-αυτοκινήτου-οδηγού, επιτρέπουν ακίνδυνη πορεία, χωρίς χασίματα και συντήρηση του αυτοκινήτου.

Μεγάλα παιδιά είμαστε και τρελοί :crazy: είναι μόνο αυτοί που δεν καταφέρνουν να συνδιάσουν όλους τους παραπάνω παράγοντες !
Σκέψου το παράξενο, να είναι κάποιος υποχρεωμένος, σε σημεία που μπορεί να "πιάσει" τα (π.χ.) 80, να πηγαίνει με 37,5 (βαρεμάρα, γκρίνια αλλά ούτε χρόνος γιά :toilet: κατούρημα) και σε σημεία που άν πάει με 37,5 να σπάσει το αυτοκίνητο ή να φύγει σε κάνα γκρέμι :bricks: [-o< ! Συντελεστής ασφάλειας και διασκέδασης μηδέν :sleeping: !


Προσοχή !! τα παραπάνω, σε καμία περίπτωση δεν είναι απαιτήσεις :protest: προς διοργανωτές. Αντιθέτως πιστεύω ότι τους βοηθούν :discussion: να συγκεντρώσουν απόψεις γιά το καλό του "sport" (sport... βλέπε golf, kurling κ.λ.π.).

Το πνεύμα των εν λόγω αγώνων είναι η περιπέτεια (οδηγικά και ιχνηλατικα) και θα πρέπει να είμαστε ανοικτοί σε κάθε ιδέα των σχεδιαστών :director: είτε είναι πολλά κρυφά σημεία μέτρησης, είτε διαγωνισμό γιά το πόσα λουκάνικα μπορεί να φάει ο καθένας !
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό doc » 08 Απρ 2005, 17:48

Pajo έγραψε:
jdelis έγραψε:Τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορούν να υπάρξουν "ανθρώπινα θύματα" από κάτι τέτοιο;

Αν κατάλαβα καλα, εσυ το αποκλείεις, ετσι?


Ρε παιδιά το χοντρύνατε το πράμα! Παντού υπάρχουν θύματα, όπως παντού υπάρχουν και τραυματισμοί! Θα μας τρελάνετε τελείως???????? Να το ρίξουμε στο πλέξιμο, αν και έτσι μπορεί να βγάλουμε κανά μάτι!
Τι θέλετε τέλος πάντων? Μα μαζεύουμε και τις πέτρες από το χώμα???
Να μαντρώσουμε τους γκρεμούς??? Να κλείσουμε με κάγκελα 317 χιλιόμετρα????????? (τόσο βγήκε τελικά...) Του χρόνου που θα αναλάβουμε το "Ακρόπολις"... Προς το παρόν προσγειωθείτε και αφήστε το θανατολόγιο. Μήπως αν καταργήσουμε τα κύπελλα θα είναι καλύτερα??? Μήπως να τα δώσουμε με κλήρωση στο τέλος???
Το σκέφτομαι πλέον πολύ σοβαρά, και να πάει να γαμηθεί το κύπελλο, θα πληρώνετε και λιγότερα, θα έχω και λιγότερους κριτές-χρονομέτρες, δεν θα έχω γιατρούς, και θα το ονομάζω Μονοήμερη Εκδρομή από χώμα...

Ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνετε...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό tazmania » 08 Απρ 2005, 17:56

doc έγραψε:
Pajo έγραψε:
jdelis έγραψε:Τι σε κάνει να πιστεύεις πως μπορούν να υπάρξουν "ανθρώπινα θύματα" από κάτι τέτοιο;

Αν κατάλαβα καλα, εσυ το αποκλείεις, ετσι?


Ρε παιδιά το χοντρύνατε το πράμα! Παντού υπάρχουν θύματα, όπως παντού υπάρχουν και τραυματισμοί! Θα μας τρελάνετε τελείως???????? Να το ρίξουμε στο πλέξιμο, αν και έτσι μπορεί να βγάλουμε κανά μάτι!
Τι θέλετε τέλος πάντων? Μα μαζεύουμε και τις πέτρες από το χώμα???
Να μαντρώσουμε τους γκρεμούς??? Να κλείσουμε με κάγκελα 317 χιλιόμετρα????????? (τόσο βγήκε τελικά...) Του χρόνου που θα αναλάβουμε το "Ακρόπολις"... Προς το παρόν προσγειωθείτε και αφήστε το θανατολόγιο. Μήπως αν καταργήσουμε τα κύπελλα θα είναι καλύτερα??? Μήπως να τα δώσουμε με κλήρωση στο τέλος???
Το σκέφτομαι πλέον πολύ σοβαρά, και να πάει να γαμηθεί το κύπελλο, θα πληρώνετε και λιγότερα, θα έχω και λιγότερους κριτές-χρονομέτρες, δεν θα έχω γιατρούς, και θα το ονομάζω Μονοήμερη Εκδρομή από χώμα...

Ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνετε...


Φίλε DOC, το κουράγιο έρχεται με τις συμμετοχές :D :wink: που, όπως φαίνεται, και σε αυτόν τον αγώνα θα είναι πολλές. Μην σκας, ειδικά ο Pajo, όσο κι εάν "γκρινιάζει" εκεί θα είναι :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 08 Απρ 2005, 18:04

Doc

Μη μας δινεις σημασια ετσι ειμαστε σαν τις γκρινιαρες δυσκοιλιες γριες :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Οπως ειπε και ο ΤΑΖ η αληθεια φαινεται στη Αφετηρια και εκει τα πατε αψογα!!! :D :D :D

Συνεχιστε!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό markd » 08 Απρ 2005, 20:21

Κι εγώ εκεί θα είμαι κι ας γκρινιάζω. Απλά καταθέτω τη γνώμη μου (ίσως με λίγο έντονο ύφος) αλλά έκανα μία σύγκριση το Ναύπλιο με την Εύβοια και κατέληξα στα εξής.
1. οργάνωση - Εύβοια
2. διαδρομή - Εύβοια
3. regularity - Ναύπλιο
4. ΜΩΤ - Ναύπλιο
5. ασφάλεια διαδρομής - Ναύπλιο
6. εξωτερική ασφάλεια - Εύβοια

Με άλλα λόγια αν την οργάνωση του Ναυπλίου την είχε αναλάβει το 0-300, πιστεύω πως θα ήταν ο τέλειος αγώνας.

Τέλος δεν έχω βάλει στην σύγκριση άλλους αγώνες γιατί μόνο σε αυτούς τους δύο έχω πάρει μέρος.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: Roadbook

Δημοσίευσηαπό Pajo » 08 Απρ 2005, 23:59

tazmania έγραψε:Μην σκας, ειδικά ο Pajo, όσο κι εάν "γκρινιάζει" εκεί θα είναι :D

Το δήλωσα άλλωστε οτι θα ειμαι εκει. :D
Οταν θα κρινω οτι εφτασε η ωρα ή οι συνθηκες να μην ειμαι εκει, θα σας ενημερωσω... :twisted:
Κι επειδη θελω πολυ να συνεχισω να ειμαι σε καθε εκκινηση, και να ειναι κι ολοι οι άλλοι εκει, γι αυτο "γκρινιάζω"...
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό jdelis » 09 Απρ 2005, 08:13

markd έγραψε:Νομίζω οτι πρέπει κάποιοι να σταματήσουν να εξαρτώνται μόνο από τα αυτοκίνητά τους αλλά να βάλουν το μυαλουδάκι τους να δουλέψει για να διακριθούν.

Το ότι κάποιοι πηγαίνουν πιο γρήγορα δε σημαίνει πως εξαρτάται μόνο από τα αυτοκίνητά τους. Ο Dista με το 1600 "μαμά" Vitara, που δεν έχει προλάβει κιόλας να εξοικειωθεί μαζί του, βασίστηκε στο αυτοκίνητό του για να καλύψει και την καθυστέρηση;
markd έγραψε:Ενωώ οτι μερικοί έχουν γκάζι και πάνε σαν τρελοί στο 80% της διαδρομής. Ας είχαν περισσότερα σημεία μέτρησης και να δούμε τότε τι θα έκαναν.

Αν κάποιοι πηγαίνουν γρηγορότερα από εσένα δε σημαίνει πως απαραίτητα πηγαίνουν "σαν τρελλοί". Όπως είπε ο Αντώνης η τρέλλα είναι σχετική. :)
markd έγραψε:Κι Με άλλα λόγια αν την οργάνωση του Ναυπλίου την είχε αναλάβει το 0-300, πιστεύω πως θα ήταν ο τέλειος αγώνας.Τέλος δεν έχω βάλει στην σύγκριση άλλους αγώνες γιατί μόνο σε αυτούς τους δύο έχω πάρει μέρος.

Αν σου άρεσε το Ναύπλιο γιατί είχε πολύ μικρότερες ΜΩΤ πολύ ωραία. Συνεχίζουν να υπάρχουν τέτοιοι αγώνες. Γιατί σώνει και καλά να αλλάξουν οι άλλοι, που δείχνουν να έχουν το κοινό τους.

Στην Εύβοια όχι μόνο τον χρόνο τον "είχαν" τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα, αλλά πάνω από τα μισά καθυστερούσαν προς το τέλος, έχοντας μεγάλες προπορείες. Πράγμα που δείχνει ότι το παιχνίδι θα μπορούσε να παιχτεί και με 1-2 χλμ. ΜΩΤ μεγαλύτερη.

Σε κάθε ανταγωνιστικό περιβάλλον υπάρχουν δύο προσεγγίσεις :
1) Προσπαθώ να ανεβάσω το επίπεδό μου, και να πλησιάσω αυτούς που είναι μπροστά από εμένα. Αυτό μπορεί να είναι οδηγική εμπειρία (τίποτα δε συγκρίνεται με τα πολλά χλμ.), βελτίωση αυτοκινήτου κλπ.
2) Ζητάω να χαμηλώσει το επίπεδο ανταγωνισμού στις δικές μου δυνατότητες.

Μου φαίνεται πως έχεις υιοθετήσει τη δεύτερη.

Ο superspy έχει δηλώσει πως θέλει να εξελίξει αυτούς τους αγώνες σε raid. Ήδη πιστεύω πως υπάρχουν 4-5 οδηγοί που μπορούν να κάνουν το άλμα προς τα αγωνιστικά. Πέρισυ δεν ξέρω αν τα 39,5 τα έπιαναν πάνω από 2-3 (εγώ πάντως δε νομίζω...). Καταλαβαίνω πως το παιχνίδι με τις regularite έχει ένα όριο που μπορεί να ανέβει. Αλλά όχι να ζητάμε να γυρίσει και πίσω. Αν κάνεις υπομονή και πραγματικά το αγαπάς αυτό το πράγμα, θα δεις πως θα έρθει η στιγμή που και σε σένα θα φαίνονται "εύκολα" τα 39,5 σε ένα τέτοιο αγώνα. :wink:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό markd » 09 Απρ 2005, 08:35

jdelis έγραψε:
markd έγραψε:Νομίζω οτι πρέπει κάποιοι να σταματήσουν να εξαρτώνται μόνο από τα αυτοκίνητά τους αλλά να βάλουν το μυαλουδάκι τους να δουλέψει για να διακριθούν.

Το ότι κάποιοι πηγαίνουν πιο γρήγορα δε σημαίνει πως εξαρτάται μόνο από τα αυτοκίνητά τους. Ο Dista με το 1600 "μαμά" Vitara, που δεν έχει προλάβει κιόλας να εξοικειωθεί μαζί του, βασίστηκε στο αυτοκίνητό του για να καλύψει και την καθυστέρηση;
markd έγραψε:Ενωώ οτι μερικοί έχουν γκάζι και πάνε σαν τρελοί στο 80% της διαδρομής. Ας είχαν περισσότερα σημεία μέτρησης και να δούμε τότε τι θα έκαναν.

Αν κάποιοι πηγαίνουν γρηγορότερα από εσένα δε σημαίνει πως απαραίτητα πηγαίνουν "σαν τρελλοί". Όπως είπε ο Αντώνης η τρέλλα είναι σχετική. :)
markd έγραψε:Κι Με άλλα λόγια αν την οργάνωση του Ναυπλίου την είχε αναλάβει το 0-300, πιστεύω πως θα ήταν ο τέλειος αγώνας.Τέλος δεν έχω βάλει στην σύγκριση άλλους αγώνες γιατί μόνο σε αυτούς τους δύο έχω πάρει μέρος.

Αν σου άρεσε το Ναύπλιο γιατί είχε πολύ μικρότερες ΜΩΤ πολύ ωραία. Συνεχίζουν να υπάρχουν τέτοιοι αγώνες. Γιατί σώνει και καλά να αλλάξουν οι άλλοι, που δείχνουν να έχουν το κοινό τους.

Στην Εύβοια όχι μόνο τον χρόνο τον "είχαν" τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα, αλλά πάνω από τα μισά καθυστερούσαν προς το τέλος, έχοντας μεγάλες προπορείες. Πράγμα που δείχνει ότι το παιχνίδι θα μπορούσε να παιχτεί και με 1-2 χλμ. ΜΩΤ μεγαλύτερη.

Σε κάθε ανταγωνιστικό περιβάλλον υπάρχουν δύο προσεγγίσεις :
1) Προσπαθώ να ανεβάσω το επίπεδό μου, και να πλησιάσω αυτούς που είναι μπροστά από εμένα. Αυτό μπορεί να είναι οδηγική εμπειρία (τίποτα δε συγκρίνεται με τα πολλά χλμ.), βελτίωση αυτοκινήτου κλπ.
2) Ζητάω να χαμηλώσει το επίπεδο ανταγωνισμού στις δικές μου δυνατότητες.

Μου φαίνεται πως έχεις υιοθετήσει τη δεύτερη.

Ο superspy έχει δηλώσει πως θέλει να εξελίξει αυτούς τους αγώνες σε raid. Ήδη πιστεύω πως υπάρχουν 4-5 οδηγοί που μπορούν να κάνουν το άλμα προς τα αγωνιστικά. Πέρισυ δεν ξέρω αν τα 39,5 τα έπιαναν πάνω από 2-3 (εγώ πάντως δε νομίζω...). Καταλαβαίνω πως το παιχνίδι με τις regularite έχει ένα όριο που μπορεί να ανέβει. Αλλά όχι να ζητάμε να γυρίσει και πίσω. Αν κάνεις υπομονή και πραγματικά το αγαπάς αυτό το πράγμα, θα δεις πως θα έρθει η στιγμή που και σε σένα θα φαίνονται "εύκολα" τα 39,5 σε ένα τέτοιο αγώνα. :wink:


Φίλε jdelis, αν ρίξεις μία ματιά στα αποτελέσματα της Εύβοιας θα δείς ότι μπορούσα κι έπαιζα πολύ εύκολα με τα 39.5 με ένα νορμάλ samurai του '86. Άρα από ότι κατάλαβες το πρόβλημά μου δεν είναι ότι δεν μπορώ να πάω, αλλά με τι κριτήρια ασφαλείας γίνονται τα trail ride.
Στο κάτω κάτω για ταχύτητα υπάρχουν και τα rally.
Τέλος, δεν αμφισβητώ κανέναν για τις ικανότητές του, απλά το παιχνίδι μπορεί να γίνει δυσκολότερο και με χαμηλές ΜΩΤ.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Που τελικα πάνε τα REGULARITY

Δημοσίευσηαπό aapo » 09 Απρ 2005, 10:57

Προσωπικα θέλω ολοι να γνωρίζεται οτι οι γνώμες όλων σας ειναι σεβαστές . Πολλές φορές ομως εχω μια διαφορετική αποψη οχι γιατί θέλω να αντιπαρατεθω αλλα γιατι υπάρχουν και ωρισμές παράμετροι που ο οργανωτής τις βλέπη απο άλλη γωνία. Η επιλογή της ΜΩΤ επιλέγεται με το σκεπτικό κατα πρώτο λόγο την ασφάλεια. Νομίζω οτι ακόμα οι αγωνιζόμενοι και οι οργανωτές εχουμε πολλά να αλλάξουμε ωστε να καταλήξουμε στήν ιδανική μορφη του θεσμου TRR και επάθλου Αντοχής..Στήν Ευβοια η ΜΩΤ που επιλέχθηκε ηταν οριακή .Ηταν πολυ μικρός ο αριθμός των αγωνιζομένων που τελικά μπόρεσε να καλύψει τον ιδανικό χρόνο. Η γνώμη μου ειναι = το αποτέλεσμα ενος αγώνα δηλ. ο νικητής να μήν βγαίνει από μία μόνο μέτρηση διέλευσης = γιατί στό αποτέλεσμα αυτό υπάρχει πολύ μεγάλο ποσοστό ΤΥΧΗΣ, πχ αν 100 μ πρίν την μέτρηση συναντηθείτε με Τρακτερ η σκύλο ή την Κα Κατίνα που μαζευει χορτα μπορείτε να χάσετε τα πάντα.
Τωρα θα μου πείτε τι θα γίνει στό μέλλον . Η προσπάθεια θα γίνη στόν επόμενο ΑΓΏΝΑ του επάθλου αντοχής τής Λεσχης 4χ4 Εκάλη αγώνα μήκους 600χλμ περίπου. Δηλαδή παραδειγμα απο ΣΕΧ 1 σε ΣΕΧ 2 συνολική διαδρομή ας πούμε μήκους 180 χλμ το πρώτο κομματι μέχρι το regularity 1( εχει γρέμια και θεωρειται επικινδυνο) ΜΩΤ 34χλμ από το χλμ 80 η διαδρομή είναι ασφαλέστερη μέχρι το χλμ 140 τοτε το regularity 2 που θα είναι κάπου απο το 80 έως το 140 θα εχει ΜΩΤ 39 . Τό τελευταίο ομως κομμάτι από το 140 μέχρι το ΣΕΧ2 στο χιλιόμετρο 180 μπορεί να είναι ας πούμε σε άσφαλτο υπάρχει το regularity 3 τότε η ΜΩΤ λογω ασφάλτου μπορεί να είναι 45. Μέ κανέναν τρόπο ομως η ΜΩΤ από ΣΕΧ1 σε ΣΕΧ2 δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 34 + 39 + 45 = 118 /2 =39,33 Μέ τον τρόπο αυτό ο παράγοντας ΤΥΧΗ πιθανώς απομακρύνεται ο παράγοντας ΑΣΦΑΛΕΙΑ αυξάνει και το παιχνίδι παίζεται πιο ΣΩΣΤΑ. αα

Τα νούμερα των ΜΩΤ είναι υποθετικά αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό ANTON1$ » 09 Απρ 2005, 12:27

Αλέκο καλημέρα.

Νομίζω πως θα έπρεπε να διευκρινιστεί κάτι:

Αλλο είναι ένα regularite με δύο ή περισσότερα κρυφά σημεία χρονομέτρησης και άλλο είναι δύο ή περισσότερα τμήματα με διαφορετικές regularite μέσα στο μήκος ενός ΣΕΧ.

Στην πρώτη περίπτωση παίζω κρυφτούλι με τα φωτοκύτταρα.
Στη δεύτερη, άν γνωρίζω ότι σε κάθε τμήμα θα μετρηθώ μετά το (πχ.)70%του μήκους του είναι ξεκάθαρο παιχνίδι με στρατηγική.
Άβαταρ μέλους
ANTON1$
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 18:15
Τοποθεσία: ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Δημοσίευσηαπό aapo » 09 Απρ 2005, 13:53

Σαφώς και θα ξεκαθαριστούν τα πάντα και θα επιλεγή το πλέον σωστο αλλα πάντα μέσα στο πνεύμα της ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ, ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και μέ το πνεύμα του ορου REGULARITY.
Δηλαδη ΣΕΧ 1 μέχρι ΣΕΧ 2 αποσταση 200km
Regularity 1 μέ ΜΩΤ 39. Από το ΣΕΧ 1 μέχρι το χλμ 80. Η μέτρησις θα γίνη από το 50 μέχρι το 76χλμ
Regularity 2 με ΜΩΤ 36. Από το χλμ 80 μέχρι το χλμ 150. Από το χλμ 80 θα προσαρμόσετε την ταχύτητα σας συμφωνα μέ την νέα ΜΩΤ η μέτρηση σας θα γίνη από το χλμ 110 μέχρι το χλμ 145. Ο χρόνος διέλευσης σας θα υπολογισθή από το ΣΕΧ 1 οπου υπάρχει χρόνος στο καρνέ σας.
Regularity 3 με ΜΩΤ 34. Από το χλμ 150 μέχρι το ΣΕΧ 2 στο χλμ 200. Απο το χλμ 150 που λήγει η δεύτερη Reg. θα προσαρμόσετε την ταχύτητα σας ωστε να διέλθετε απο το τριτο σημείο διέλευσης που θα βρίσκετε μεταξύ του 180χλμ και τού 190 με υπολογισμένο τον χρόνο διέλευσης απο το ΣΕΧ 1. Στο ΣΕΧ 2 θα πρέπει να μπείτε στόν ιδανικό σας χρόνο. Ολα αυτά όμως πρέπει να δω πώς θά τα μοντάρω πάνω στην σχεδίαση τής διαδρομής.
Βασικά θα πρέπει να υπολογίσετε
α.- Από ΣΕΧ 1 μέχρι χιλιομετρικό τομέα 50-76χλμ με ΜΩΤ 39 τις διελεύσεις
β.-Απο ΣΕΧ 1 μεχρι χιλιομετρικό τομέα 110-145χλμ με ΜΩΤ 36 τις διλεύσεις σας.
γ.- Από ΣΕΧ 1 μέχρι χλμ τομέα 180-190χλμ με ΜΩΤ 34 τις διελεύσεις σας.
Και φυσικά την σωστή ωρα εισόδου στο ΣΕΧ 2 οπου η ΜΩΤ από ΣΕΧ 1 σε ΣΕΧ 2 θα είναι μικρότερη απο την μέση ΜΩΤ των Regularity. αα
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες