Αφου υπάρχει όρεξη....
Ας ρίξω και εγώ λίγο λάδι (2Τ) στη... φωτιά...
Λοιπόν... μέχρι που έγινε η «Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας» τα Trail Ride – εξ ορισμού γίνονταν μόνο με μοτό.
Επίσης ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΩΤ – ο πιο γρήγορος κέρδιζε... απλά τα πράγματα.
Με την λογική ότι αυτό μπορεί σε σύντομο χρονικό διάστημα (1-2 χρόνια) να εξελιχθεί σε Rally Raid, έγινε η πρώτη προσπάθεια από εμένα στη Σκοτεινή πλευρά, μαζί με αυτοκίνητα – όπου και πράγματι κέρδισε ο πιο γρήγορος.... (Ούτε ΜΩΤ ούτε τίποτα δεν είχαμε!)
Από εκεί και πέρα, ΕΠΕΙΔΗ έπρεπε οι αγώνες αυτοί να αποκτήσουν γερές βάσεις και πάντα σε συνεννόηση με την ΕΘΕΑ/ΕΘΕΑΜ γράφτηκαν κανονισμοί για το 2004 στο πνεύμα των CROSS COUNTRY RALLY, αλλά μια και ο στόχος ήταν και είναι να μπορούν να λάβουν μέρος και αυτοκίνητα κανονικά, χρησιμοποιήθηκαν άρθρα από τα regularity ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΜΩΤ 50.
Πρέπει να υπάρχει η ΜΩΤ –ΜΟΝΟ- για να μπορούμε να ασφαλίζονται τα αυτοκίνητα.
Είναι μια ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ την οποία δεν την εφεύραμε εμείς...
Χρησιμοποιείται στο εξωτερικό ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ από χρόνια στα ιστορικά (όχι στις αντίκες που... σέρνονται) που απλά ΒΑΖΟΥΝ ΜΩΤ 50 σε χώμα – άσφαλτο και ο νικητής τις περισσότερες με τα βίας βγάζει 28-30!
ΤΕΛΟΣ. Αυτό το «παραθυράκι» χρησιμοποιούμε (για όσους δεν το ξέρουν).
Χρησιμοποιώντας λοιπόν τους κανονισμούς ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, κάνουμε ΜΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗ κάπου προς το τέλος ώστε να κερδίζει ουσιαστικά ο πιο γρήγορος.
ΑΛΛΑ στο ΑΤΤΙΚΟ (ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΜΩΤ) και στην Εύβοια (μέτρια ΜΩΤ) δεν επιλέχθηκε όπως ήταν στο «αρχικό» πνεύμα –για τα 4Χ4- ΜΩΤ που να μην ΒΓΑΙΝΕΙ, οπότε και κοντέψαμε να έχουμε ισοβαθμίες...
Οι ΜΟΤΟ που είχαν μεγάλη ΜΩΤ δεν είχαν πρόβλημα.
Η πολλαπλές μετρήσεις ανά ειδική Regularity για να μην εγκυμονούν κινδύνους θα πρέπει να ακολουθούνται από ΧΑΜΗΛΗ ΜΩΤ και στο τέλος το παιχνίδι γίνεται βαρετό. Αν δεν ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ από χαμηλή ΜΩΤ τότε (όπως είπε και ο ANTONI$ παραπάνω) θα πρέπει να πηγαίνεις ΠΧ με 35 στον γκρεμό και με 35 στην πεδιάδα.
Ελπίζω να θύμισα ή ξεκαθάρισα κάποια πράγματα…