Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και από μένα για την τεράστια προσπάθεια, αλλά και για την τόλμη τους να διοργανώσουν έναν τέτοιο αγώνα ! Δεν είναι λίγο να έχεις να ικανοποιήσεις 160 συμμετοχές, μόνο το Ακρόπολις είναι τέτοιου μεγέθους ... Θα προτιμούσα βέβαια έναν αγώνα που θα γινόταν όλος με 4L, αντί για αυτόν που πηγαίναμε με 2Η-4Η και 2α σπασμένη και 3η, αλλά αυτό είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου. Ίσως η οργάνωση να είχε κάτι τέτοιο κατά νου, αλλά δεν το επέτρεψαν οι Αλκυονίδες...
Κατά τη γνώμη μου, υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο βελτίωσης. Σε σύγκριση με το Garmin Experience και το 1ο Trail Ride που επίσης συμμετείχα, υπήρχαν πολλές ατέλειες. Παραθέτω ορισμένα γεγονότα:
- Η εκκίνηση ανάλογα με την σειρά δήλωσης συμμετοχής μας έφερε στην τελευταία πεντάδα εκκίνησης (αντί για DVD που πήραν οι πρώτοι, πήραμε βιντεοκασσέτα)
- Επειδή κάπου χαθήκαμε και περιπλανιόμασταν για αρκετή ώρα (ίσως και 30') μαζί με άλλα 3 αυτοκίνητα, όταν φτάσαμε στο δεύτερο ΣΕΧ δεν υπήρχε ούτε ταμπέλα, ούτε κανείς για σφραγίδα...
- Παρόλα αυτά συνεχίσαμε, ακολουθώντας ένα road-book που ενώ στο μεγαλύτερο μέρος του ήταν άψογο, σε ορισμένα σημεία έπεφτε έξω ακόμα και 50% (διασταύρωση σε 1.5 χλμ αντί για 1). Έτσι καταφέραμε να φτάσουμε στον τερματισμό στον απίστευτο χρόνο των... 4 ωρών
- Στις 4 που τερματίσαμε μάλλον είχαν τελειώσει τα μετάλλια συμμετοχής, ή απλά δεν μας έδωσαν
- Δεν γνωρίζω αν υπήρχε "σκούπα" στον αγώνα, αλλά παρά την τόση καθυστέρηση δεν την είδαμε
- Κανείς δεν ένδιαφέρθηκε για το πού βρισκόμασταν, παρότι είχαν ζητηθεί τα τηλέφωνα μας
Έχω λοιπόν κάποιες απορίες:
- Εάν είχαμε πάθει βλάβη στο βουνό σε μέρος που δεν έπιανε κινητό, πότε θα μας αναζητούσαν? Το μόνο που ενδιέφερε την οργάνωση ήταν να πάρουμε εκκίνηση, όχι να τερματίσουμε?
- Ο κριτής στο 2ο ΣΕΧ, πόση ώρα έμεινε στη θέση του πέρα από την ιδανική? Αν βέβαια είμασταν από τους πρώτους εκκινήσαντες, θα μπορούσαμε να αργήσουμε ακόμα και 1 ώρα παίρνωντας και σφραγίδα
- Τί νοήμα έχει ο χρόνος σε μια διαδρομή που είναι τόσο στενή στο μεγαλύτερο μέρος της? Η προσπέραση είναι καθαρά θέμα τύχης και καλής θέλησης του μπροστινού αυτοκινήτου. Έτσι συμφωνώ με τον Chriska για την εκκίνηση, ίσως θα πρέπει να δίνεται βάσει των δυνατοτήτων των αυτοκινήτων.
Το σίγουρο είναι πάντως ότι δηλώνω συμμετοχή από τώρα στον επόμενο αγώνα (ώστε να είμαι από τους πρώτους στην εκκίνηση...)