Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Raid Λαμίας 2005: Μετά τον αγώνα!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό doc » 07 Νοέμ 2005, 22:24

kim έγραψε:Δύο θέματα μόνο τα οποία αντιμετωπίζουμε και σε άλλους αγώνες και πιστεύω ότι είναι πολύ εύκολα να λυθούν
1) Πόσο δύσκολο είναι για τους κριτές να δίνουνε 5-4-3-2-1-GO??? Σε ένα παιχνίδι το οποίο παίζεται στα δευτερόλεπτα αντιμετωπίσαμε για άλλη μια φορά σε έναρξη ειδικής διαδρομής συμπεριφορά "άντε παιδιά-καλό δρόμο" με τα χέρια έτοιμα στο χρονόμετρο και το βλέμμα με απορία να ατενίζει το άπειρο! Κοινώς εκκίνηση "στο περίπου"!!!!!!
2) Πόσο δύσκολο είναι για τους κριτές-κρυφούς χρονομέτρες να έχουνε μια ιδεατή γραμμή στην οποία να χτυπάνε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα εκεί και όχι "μόλις σε είδα σε χτύπησα"??? Τότε ερωτήσεις της μορφής "που έφαγα αυτή την ποινή" θα είχαν απάντηση "γιατί τότε πέρναγες το βρυσάκι-εικονοστάσι-κομμένο πεύκο κλπ." και δεν θα υπήρχαν ενστάσεις και αδικίες (που για άλλη μια φορά ακούσαμε).

Μην με παρεξηγείτε, δεν μπαίνω στην νοοτροπία κρυφό/φανερό/γνωστό/άγνωστο, απλά θεωρώ ότι αφού υπάρχουν άνθρωποι που μπαίνουν στην διαδικασία να φτιάξουν αυτοκίνητα και να συμμετέχουν σε ένα θεσμό, το θεωρώ τουλάχιστον άδικο (για να μην πω χαζό) να μην υπάρχει προσοχή στα δύο προαναφερθέντα προβλήματα τα οποία είναι απλά και εύκολα να λυθούν και στα οποία μπορεί να κριθεί το αποτέλεσμα ενός αγώνα!!!!!

Πάντα φιλικά και εμπειρικά,
Έκτωρ Κιμωνίδης


Φίλε Έκτωρα, δεν έχει κανένα νόημα το 5,4,3,2,1 go όταν έχεις να κάνεις 300 χιλιόμετρα αγώνα... Αν θες την ακριβή ώρα, απλά συχρονίζεις το ρολόι σου...
Όσο για τους κρυφούς κριτές - χρονομέτρες, αυτή ακριβώς την εντολή έχουν: Πανάνε το κουμπί του χρονόμετρου εκεί ακριβώς που τους έχει υποδειχτεί. Στο δεντράκι, στο εικονοστάσι, στην πέτρα που έχουμε τοποθετήσει... ΚΑΝΕΙΣ δεν "βαράει" κατά βούληση όταν βλέπει τον επερχόμενο αγωνιζόμενο από μακρυά!
Ας μην υποβαθμίζουμε το έργο των ανθρώπων που τραβάνε τον πιο δύσκολο και άχαρο ρόλο του αγώνα... Οι τυχόν διαφορές και διαμαρτυρίες πάντα θα υπάρχουν, ιδίως σε αγώνες που δεν είναι άμεσος και θεατός συναγωνισμός. Αυτό εκμεταλλεύεται κάθε αγωνιζόμενος, είτε για να βρει το "δίκιο" του, είτε για να μειώσει την δίκαιη ποινή του... Είναι φυσικό, όλοι το κάνουμε, άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο. ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι ευχαριστημένος όταν δεν είναι πρώτος! Το πως το εκδηλώνεις έχει σημασία!

Και ο αλυτάρχης ή ο κάθε οργανωτής είναι υποχρεωμένος να πιστέψει τον εκάστοτε κριτή που θα πιστοποιήσει το οποιοδήποτε γεγονός, και δεν έχει κανένα λόγο να κρύψει την αλήθεια.

Ελπίζω να σε κάλυψα,

Δημήτρης
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 07 Νοέμ 2005, 22:47

tazmania έγραψε:
ThePresident έγραψε:Μα αντι να λετε τοση ωρα γνωμες για το πως θα θελατε τον αγωνα, γιατι δεν οργανωνετε καποιον???
Καλος η κακος, οργανωθηκε ενας αγωνας απο μια καποια οργανωση. Ολοι εμεις ξεραμε τους κανονες απο την αρχη. Κατοπιν εορτης γιατι γκρινιαζουμε???
Εμενα μου αρεσε στο συνολο του και 100%!!
Ηταν επιλογη μου να ειμαι εκει.


Φίλε ThePresident, γνωρίζεις πόσοι από αυτούς που αναφέρεσαι έχουν διοργανώσει αγώνες ή όχι;

Πέρα από αυτό, που είναι γραμμένο ότι όποιος δεν οργανώνει αγώνες, δεν έχει και άποψη ή ακόμα κι εάν έχει δεν πρέπει να την λέει;


Οι γνώμες όλων είναι καλό να λέγονται και να συζητιόνται καθώς από αυτές επέρχεται η βελτίωση. Αυτό που θέλει να πει ο Πρόεδρος, -από όσο καταλαβαίνω- είναι ότι οι συμμετέχοντες συχνά από κριτές γίνονται κατακριτές ελαφρά τη καρδία, και χωρίς να μπουν καν στον κόπο του οργανωτή.
Πόσο μάλλον με τις ασαφείς καιρικές συνθήκες, που μπορούν να σου τινάξουν τα πάντα στον αέρα.

Χίλιες λοιπόν φορές καλύτερα μια εύκολη, αλλά πλήρως ελεγχόμενη - προσβάσιμη - και αντιμετωπίσιμη σε ανάγκη διαδρομή, παρά κάτι επισφαλές σε... έκτακτα καιρικά φαινόμενα...

Κι άλλωστε, όλοι οι αγώνες δεν μπορούν να είναι ίδιοι. Άλλοι έτυχε να ήταν γρήγοροι, άλλοι αργοί, άλλοι με πέτρα, άλλοι εμ λάσπη...
Ποικιλία να υπάρχει, και καλή διάθεση.

Κι αν σε "πίκρανε" ο Πρόεδρος Tazmania, πές του να σου φέρει σοκολατάκια να σε γλυκάνει... Από τα καλά!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό Bleu » 07 Νοέμ 2005, 23:41

Επεράσαμε ομορφα όμορφα όμορφα.
Τα αυτοκίνητα προφανώς πιο όμορφα.
Αλλά μην το κουράζουμε το θέμα.
Εδώ σε μία παρέα τεσσάρων ατόμων υπήρχαν 5 διαφορετικές απόψεις.
Ο Berg καρύδωσε το 550, έφαγε ένα κουβά καπέλα και το διασκέδασε πιο πολύ απο όλους.
( την πρώτη μέρα γιατί την δεύτερη τον καρύδωσε το 550 αφήνωντάς τον έξω από το στάδιο PETROTO DOME)
O HUSKY τα διαβάσατε (άν και μεταξύ μας λύσσαξε που τον πέρασα)
Ο τρίτος της παρέας, σκληροπηρηνικός εντουράς πρώτη φορά ήρθε, μας ρωτούσε ο κακομοίρης την παρασκευή "δηλαδή πως να πηγαίνω ρε παιδια. Φυλαγμένα ή τσιτα.
Τσίτα τσίτα να του λέει ο HUSKY. Κανείς δε πιάνει τη ΜΩΤ."
Ωραία σκέφτηκε αυτός.
Θα τους γ#$%5σω.
Το αποτέλεσμα .... φαντάζεστε. Μας λύσσαξε στην γκρίνια.
Η αφεντομουτσουνάρα μου έχει δύο απόψεις
α)Ο αγώνας αφού πήγα εγώ καλά ήταν άψογος αν και θα γινόταν καλύτερος αν εβγαινα πρώτος.
β)Το πρόβλημα παλικάρια μου δεν είναι στην ΜΩΤ αλλά στην διαδρομή. Αλλά εδώ μπαίνουν πολλά.
Πόσο όμως εύκολο έίναι να βρεθεί η ιδανική διαδρομή για όλους εμάς και για όλους τους γουρουναρέους και τους αυτοκινητάδες; Να ρίξει και τα κόκκαλα η διοργάνωση για το καιρό, τα τρακτερ, τους κυνηγούς, τις γελάδες και τα γουρούνια. Δε ξέρω.
Και για αυτό τα κριτήριά μου μπορεί να μην είναι σωστά.
Συγχαρητήρια σε όλους λοιπόν.
Και μερικές εντυπώσεις τώρα.
α)Ωρε πώς πάει έτσι αυτός ο καρατέκας ο κιτρινιάνης.
β)Τι ώραία φασαρία κάνει το ΧR.
γ)Σεμινάριο στρατηγικής επι το έργον από τον υπερκατάσκοπο.
δ)Αυτό το γρούν το ψιόφιο φτιάνει μπαντιλίκ και στου ισιάδ ρε.
Ευχαριστώ την παρέα μου.

ΥΓ:Ρε Μπεμπέκο πάλι τη ωραιότερη φοτό έχεις. Θα σε βάλω background
Άβαταρ μέλους
Bleu
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: 10 Απρ 2005, 18:20

"+ & -"

Δημοσίευσηαπό geco » 07 Νοέμ 2005, 23:59

Είμαι από την φύση μου αισιόδοξος και θετικός , "στραβώνω" δύσκολα και αφού εξαντλήσω τα μεγάλα αποθέματα υπομονής που διαθέτω.
Γι'αυτό τρέχω με "μηχανάκια" και περνάω πάντα καλά άσχετα με το αποτέλεσμα!

Στον διήμερο αγώνα της Λαμίας εγκαινίασα το καινούργιο μου μηχανάκι και το καταφχαριστήθηκα !!!

Ο αγώνας ήταν εύκολος από πλευράς τεχνικής δυσκολίας, ο καιρός ιδανικός, τα χώματα τέλεια (από ελαφρώς νωπά έως λασπωμένα), τα τοπία και τα χρώματα υπέροχα, οι συμμετοχές πολλές και ο συναγωνισμός σε καλό επίπεδο!

Η οργάνωση ήταν καλή, οι κριτές ευγενικοί και έμπειροι, τα αποτελέσματα μας περίμεναν στον τερματισμό και η επιλογή της περιοχής επιτυχημένη !

Δεν συμφωνώ με τις ατελείωτες ευθείες που επιτρέπουν τελική !
Ο κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος είναι μεγάλος ιδιαίτερα σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους !!!

Βλέπω ξανά πολύ γκρίνια !
"Θέλαμε μικρή ΜΩΤ", "Θέλαμε μεγάλη ΜΩΤ", "Θέλαμε ακριβέστερες μετρήσεις", "Το θέλαμε πιό σφιχτό", "Το θέλαμε πιό λάσκα"!!!

Επειδή είμαι από τους παλαιότερους (άν όχι ο απολύτως παλαιότερος) κριτής, οργανωτής & αγωνιζόμενος ακούστε και την δική μου γνώμη!

Πιστεύω ότι η επιλογή των κανονισμών, του βαθμού δυσκολίας, της ΜΩΤ, της περιοχής, της μορφολογίας των εδαφών, της διαδρομής και των χρόνων ανήκουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον οργανωτή.

Υπερβολική δημοκρατία του στυλ "Πως σας φάνηκε αυτό;" , "Μήπως να το κάναμε λίγο σφιχτούλι;", "Μήπως να είχαμε διάλειμμα γιά ... κοκτέϊλ;", "Να βάζαμε και λίγη πετρούλα;", "Ε, να, δεν... μας πέτυχε!" ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ !

Γι' αυτό ο οργανωτής πρέπει να διαθέτει φαντασία, ΓΝΩΣΗ και τόλμη και να μην είναι ο κάθε τυχαίος μαθητευόμενος μάγος !

Και επιτέλους σε ένα θεσμό που τον καθιερώνουμε σαν Πανελλήνιο Κύπελλο δεν χωρούν πειράματα! Αυτά πρέπει να γίνουν σε μεμονωμένους αγώνες και όλοι οι αγώνες του θεσμού να γίνονται με ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ και ίδιες προδιαγραφές !!! Δεν μπορεί αλλού να γίνεται κρυφή χρονομέτρηση, αλλού φανερή, αλλού να υπάρχει προπομπός - ουραγός - γιατρός, αλλού όχι !
Κάνετε ότι θέλετε και εγώ θα έρθω να τρέξω αλλά θέλω να ξέρω ότι σε όλους τους αγώνες θα ισχύουν τα ίδια !

Την δικαιολογία ότι τα μηχανάκια κάνουν ζιγκ-ζαγκ και δεν τους βγαίνουν οι μετρήσεις καλύτερα να μην την σχολιάσω ! Δεν ξέρω πως έγιναν αλλά δεν μου έβγαιναν με τίποτα και ξέρω να μετράω πολύ καλά ! Το δέχομαι όμως σαν πρόκληση αφού ισχύει γιά όλους ! Όπως καταλαβαίνω και τις απόψεις που λένε δυσκολέψτε το, μην βάζετε ονόματα στα χωριά, παραλείψτε και καμμιά τουλίπα, μπλέξτε το να γίνει γιά "δυνατούς λύτες".

Είμαι μέσα σε όλα ! Δείξτε μόνο συνέπεια! Δέχομαι να κάνω και το πειραματόζωο αλλά σε ειδικούς ξεχωριστούς αγώνες
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό atlas » 08 Νοέμ 2005, 00:25

Pili έγραψε:
Caravan έγραψε:
Τώρα, για όσους θεωρούν ότι έχασαν τη πρώτη θέση από λάθος, πιστεύω πως οι αρραβωνίαρηδες ήταν πολλοί, γιατί όλοι έκαναν ένα λάθος που αν δεν το έκαναν, θα ήταν μέσα στους πρώτους. Όμως, γι΄ αυτό υπάρχουν οι πρώτοι και οι υπόλοιποι σε όλους τους αγώνες. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας και τα διορθώνουμε.


Αγαπητέ φίλε και συνάδελφε πλοηγέ Caravan. Εννοείται ότι τα παθήματα μαθήματα. Να μάθουμε να μην ακολουθούμε άλλους όταν έχουμε κάποια αμφιβολία.

Απλά το δικό μας λάθος μας στοίχισε 1 ολόκληρη ώρα καπέλο ενώ ένα άλλο απλό χάσιμο ή καθυστέρηση λόγω κακού εδάφους που δεν επέτρεπε την ανάκτηση του χαμένου χρόνου δεν θα στοίχιζε και τόσο πολύ στα τελικά αποτελέσματα.

Μην τρελαίνεσαι δεν ήθελα να στερήσω από το stratego τη χαρά του βάθρου και τα τόσα κύπελλα, απλά είχα ένα πόνο ψυχής να μην τον βγάλω?



Στον αγώνα στα Ψαχνά φάγαμε 15 λεπτά ποινή γιατί δεν ανεβήκαμε την ανηφόρα στο τέλος γιατί απλά το RAV4 ήταν επικίνδυνο να ανέβει από εκεί.
Όλα αυτά αποτελούν μέρος του παιχνιδιού που παίζουμε. Δεν είναι ατυχίες , είναι κομμάτι από τον αγώνα- παιχνίδι.
Άβαταρ μέλους
atlas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 00:43
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Re: "+ & -"

Δημοσίευσηαπό doc » 08 Νοέμ 2005, 00:55

geco έγραψε:Και επιτέλους σε ένα θεσμό που τον καθιερώνουμε σαν Πανελλήνιο Κύπελλο δεν χωρούν πειράματα! Αυτά πρέπει να γίνουν σε μεμονωμένους αγώνες και όλοι οι αγώνες του θεσμού να γίνονται με ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ και ίδιες προδιαγραφές !!! Δεν μπορεί αλλού να γίνεται κρυφή χρονομέτρηση, αλλού φανερή, αλλού να υπάρχει προπομπός - ουραγός - γιατρός, αλλού όχι !
Κάνετε ότι θέλετε και εγώ θα έρθω να τρέξω αλλά θέλω να ξέρω ότι σε όλους τους αγώνες θα ισχύουν τα ίδια !


Δίκιο έχεις. Αλλά ο γιατρός σε πείραξε??? ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ OFF-ROAD????
Φίλε Γιώργο κάθε αρχή και δύσκολη... Το Κύπελλο είναι στην πρώη του χρονιά, ακόμη διαπλάθονται καταστάσεις, ακόμη προσπαθεί να καθιερωθεί ένα πλαίσιο. Στο ψάξιμο είμαστε, ΟΛΟΙ, προσπαθώντας να δούμε στην θεωρία και στην πράξη όλες τις λύσεις.


geco έγραψε:Την δικαιολογία ότι τα μηχανάκια κάνουν ζιγκ-ζαγκ και δεν τους βγαίνουν οι μετρήσεις καλύτερα να μην την σχολιάσω ! Δεν ξέρω πως έγιναν αλλά δεν μου έβγαιναν με τίποτα και ξέρω να μετράω πολύ καλά !


Το αντίθετο είπα: Ότι τα μηχανάκια ΔΕΝ κάνουν ζικ-ζακ όπως τα αυτοκίνητα... Πληροφοριακά, στο GP SM για τον υπολογισμό της ΜΩΤ, πάει ένας τύπος κρατώντας μια ρόδα που γράφει μέτρα, περπατώντας όλη την πίστα ακριβώς στο κέντρο της!
Στα Μέγαρα για παράδειγμα, η εσωτερική περίπετρος διαφέρει 84 μέτρα από την εξωτερική! Σε μόλις 2 km...
Αν δεν το πιστεύεις, πάμε μαζί μια διαδρομή 2 φορές, να δεις ότι μπορεί να γράψεις πολύ διαφορετικά νούμερα.


geco έγραψε:Είμαι μέσα σε όλα ! Δείξτε μόνο συνέπεια! Δέχομαι να κάνω και το πειραματόζωο αλλά σε ειδικούς ξεχωριστούς αγώνες


Άλλο πράγμα η συνέπεια, άλλο η διαφορετικότητα και η ποικιλία. Προσωπικά, ως οργανωτής, είμαι υπέρ της δεύτερης.

Υ.Γ.1 Εννοείται ότι πολλή δημοκρατία βλάπτει. Ακούω όμως, και αυτό κάτι σημαίνει...
Υ.Γ.2 Είσαι σίγουρος ότι ξέρεις να μετράς? :P :razz: :wink:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό atlas » 08 Νοέμ 2005, 01:33

Συγχαρητήρια σε όσους συνέβαλαν να γίνει αυτός ο αγώνας.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναγωνιζόμενους.
Πάνω από όλα μετράει η ευχαρίστηση που αποκόμισαν οι περισσότεροι συμμετέχοντες.
Σίγουρα θα υπάρχουν και δυσαρεστημένοι παντού και πάντα. Κάθε σχόλιο νομίζω ότι βελτιώνει το θεσμό.
Μικρή προσωπική παρατήρηση. Οι κρυφοί χρονομέτρες, να είναι πραγματικά κρυφοί, αθέατοι ακόμα και για αυτούς που έχουν περάσει το σημείο γιατί διαπίστωσα ότι υπάρχει συνεργασία μεταξύ πληρωμάτων που πέρασαν και κάποιων που ακόμα δεν είχαν περάσει με αποτέλεσμα να ξέρουν που θα μετρηθούν.

Ευχαριστούμε την ΑΝΑΒΑΣΗ για το ωραίο δώρο που μας έτυχε.

Παραθέτω μερικούς κρυφούς χρονομέτρες που ανακάλυψα.
Άβαταρ μέλους
atlas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 00:43
Τοποθεσία: ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό aristid » 08 Νοέμ 2005, 07:56

τα συγχαρητηρια μας στους οργανωτες, περασαμε πολυ ωραια.
με τα τοπια που ειδαμε το σαγονι μας επιασε πατωμα.

το χρονικο μας ειχε ως εξης:
1η μερα, δεν ειχαμε χιλιομετρητη, και βασιζομασταν στον φιλο μας δημητρη, του οποιου το 110 παρεδωσε. αποχωρησμε λοιπον για να βρουμε συνεργειο και δεν ειδαμε καθολου την 2η ειδικη. το αρνακι ομως ηταν σουπερ.
2η μερα, στο πρωτο κιολας χωριο στριβουμε λαθος απο μνημειωδη βλακεια μου - ειμουν πλοηγος εκεινη την στιγμη - . ο δρομος ομως συνεχιζε πολυ ομορφα και οι επομενες δυο τουλιπες ψιλομοιαζανε οποτε μας πηρε μιση ωρα μπρος-πισω να βρουμε που ηταν το λαθος. ο δρομος ηταν πλατυς και γλυστερος (αγαπημενος μας συνδιασμος) και ολη την ωρα διναμε συγχαρητηρια στην διοργανωση για το υπεροχο κομματι!

σε ολη την διαδρομη γραψαμε ιστορια στις κοντρες μας με τα παιδια στην σκουπα! για πολλη ωρα ειμασταν πισω τους!..

το τοπιο μετα τον δρομο με τα απαγορευτικα πανω στο βουνο ηταν συγκλονιστικο, οπως και σε αλλα σημεια. οι γκρεμοι γενικα δεν μας συγκλονιζουν παντως. ωσο για την μωτ την δευτερη μερα, θα τα καταφερναμε οκ αν ολα πηγαιναν καλα (αν δεν χανομασταν με το καλημερα), οποτε μαλλον ηταν σωστη.

λογω της φοβερης μας εμφανισης (τελευταιοι με +5 ωρες απο τον πρωτελευταιο!) και μετα απο σοβαρη συζητηση, στον επομενο αγωνα που θα ερθουμε θα ειμαστε "γκο-γκο γκερλζ" και οχι "γκο-γκο μποηζ".

συγχαρητηρια και παλι σε ολους.
αριστειδης - βασω.
Άβαταρ μέλους
aristid
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2005, 07:37
Τοποθεσία: αθηνα

Re: ΤΟΥ Gecoura o τραχηλος......

Δημοσίευσηαπό Berg » 08 Νοέμ 2005, 10:21

tedos έγραψε:Συγχαρητηρια για τον τερματισμο και τις καλες θεσεις στον geco (Εισαι η ελπιδα μας!!!!) blue (αν και διαφωνουμε συχνα 8) ) Alexandro, Denis, Husqy, Pino , Superspy, Spulse, Sacram, Epital, President, Κανελεα. Μπραβο παιδια!!! :D :D :D

Ρε συ Παρη δεν μου ειπες....το παιχνιδι ποσο εληξε? :lol: :lol: :lol:


5-0 Κέρδισε η τοπική ομάδα του Πετρωτού :lol: :lol: :lol: :lol:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 08 Νοέμ 2005, 10:33

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

1ον. Μετρήσεις - Τουλίπες. Δεν χάθηκα σε καμμία και οι μετρήσεις, (εκτός από την στροφή για ΥΠΑΤΗ το Σάββατο), ήταν σωστές.

2ον. Η ιστορία με τις χαμηλές ΜΩΤ και τις πολλες μετρήσεις για τις μηχανές δεν λέει.

3ον. Το ότι έχω κάνει τον απόλυτο χρόνο στην δεύτερη χρονομέτρηση σας λέει κάτι? :P :P :P :P :P :P

4ον. Μπηχτές για ποδοσφαιρικούς αγώνες και Λύκεια τις αφήνω ασχολίαστες.

5ον. Πολλά 4x4 δεν σέβονται την μέση ωριαία μέσα στα χωριά!!!! :oops: :oops:

6ον. Έφερα λάσπη για τον Forester. Δυστυχώς λίγη γιατί δεν έμεινε πάνω στην μηχανή λόγω της πολύ υψηλής ταχύτητας.:P :P :P :P

7ον. Θερμά ευχαριστώ στον Αλέξανδρο Νικολάου BMW R100GS για την βοήθειά του. Το σωληνάκι θα στο φέρω στην Πάτρα.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό sacram » 08 Νοέμ 2005, 12:03

doc έγραψε:
sacram έγραψε:Εχω την εντύπωση οτι ο χιλιομετητής του δρομοβιβλίου την δεύτερη μέρα, σε κάποια σημεία είχε κάποια λαθάκια. Τι λέτε?


Πιθανόν, αλλά πρέπει να έχετε κάτι υπόψιν σας: Σε μεγάλες τουλίπες, με μοτοσυκλέτα, όταν υπάρχουν συνεχείς στροφές, μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις γιατί:
1. Μπορεί η μέτρηση να έγινε οδηγώντας γρήγορα, σε πιο κλειστές εσωτερικές γραμμές, "κλέβοντας" μέτρα.
2. Μπορεί η μέτρηση να έγινε οδηγώντας αργά, ακολουθώντας την ιδανική πορεία αυτοκινήτου που κινείται στο ρεύμα του, ακολουθώντας δηλαδή την καμπυλότητα της στροφής.
Σε μια διαδρομή 7 χλμ, στα Ψαχνά είχα απόκλιση 400 μέτρα!
Αυτό είναι φυσικό.
Πάντως, ομολογώ ότι σε κάποιες τουλίπες σε πολύ γρήγορη ευθεία διαδρομή - οδήγηση, έβαζα την μέτρηση λίγο νωρίτερα (έγραφα λιγότερα τα μέτρα), ώστε να είναι πιο έγκαιρα προετοιμασμένος ο οδηγός όταν συναντήσει τη διασταύρωση. Από 10 έως 30 μέτρα, αναλόγως ταχύτητας.
Παρακάτω το διόρθωνα στην πιο αργή τουλίπα.
Και ΟΧΙ, ΔΕΝ έγιναν μετρήσεις σε τέτοιες τουλίπες!!!


Το σίγουρα είναι οτι η λάθος ή απόκλιση, η διαδρομή ήταν πικάντικη και όλοι περάσαμε τέλεια!!!
Μεγάλη αίσθηση ασφάλειας(τάπα!!!) μας έδωσε ο <κινητός γιατρός>.

ΠΑΤΡΑΑΑΑΑΑ!!!
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό panmal » 08 Νοέμ 2005, 12:11

geco έγραψε:Ο αγώνας ήταν εύκολος από πλευράς τεχνικής δυσκολίας, ο καιρός ιδανικός, τα χώματα τέλεια (από ελαφρώς νωπά έως λασπωμένα), τα τοπία και τα χρώματα υπέροχα, οι συμμετοχές πολλές και ο συναγωνισμός σε καλό επίπεδο!

Η οργάνωση ήταν καλή, οι κριτές ευγενικοί και έμπειροι, τα αποτελέσματα μας περίμεναν στον τερματισμό και η επιλογή της περιοχής επιτυχημένη !


Ο καλύτερος που έχω τρέξει, σε οδηγική απόλαυση, μέχρι τώρα!!!

geco έγραψε:Δεν συμφωνώ με τις ατελείωτες ευθείες που επιτρέπουν τελική !
Ο κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος είναι μεγάλος ιδιαίτερα σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόμους !!!!


Συμφωνώ και επαυξάνω!!! Ειδικά όταν έχεις να “μαζέψεις” χρόνο από “χάσιμο” είναι πολύ εύκολο να παρασυρθείς!
Κάντε το άγραφο νόμο παιδιά γιατί κάποια στιγμή κάποια στάμνα δεν θα γυρίσει από το πηγάδι (κατά το γνωστό ρητό)!

Θα ήθελα επίσης να επισημάνω και κάτι άλλο με ΤΕΡΑΣΤΙΟ δείκτη επικινδυνότητας που έχω παρατηρήσει σε όλους τους αγώνες.
Υπάρχουν ορισμένοι που δεν υπολογίζουν τίποτα όταν τρέχουν, πράγμα που φαίνεται ξεκάθαρα από τις γραμμές τους–τρελά σπιναρίσματα σε κλειστές-ΤΥΦΛΕΣ στροφές.
Ρε παλικάρια, είδατε κανένα παπά στην εκκίνηση και πήρατε θάρρος ότι ο θεός είναι με το μέρος σας ή θολώνει το μυαλό σας όταν βρίσκεστε πίσω από το τιμόνι; Τι σας φταίει ρε ο φουκαράς ο παπούλης με το γαϊδουράκι ή το αγροτικό ή ο κυνηγός (και ήταν πήχτρα ο τόπος από δαύτους προχθές) ή ο οποιοσδήποτε εν πάση περιπτώσει που θα έχει την ατυχία να βρίσκεται στο βουνό μαζί σας, είτε για δουλειά είτε για διασκέδαση;
Πως θα ζήσετε ρε με τη συνείδησή σας εάν αφαιρέσετε μια ανθρώπινη ζωή;
Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει από πλευράς της οργάνωσης αλλά η προτροπή μου είναι ότι “ο φόβος φυλάει τα έρημα”. Και επειδή δεν μου αρέσει να θέτω μόνο το πρόβλημα, παραθέτω και την άποψή μου για την καταπολέμησή του.
Βάλτε ΚΡΙΤΈΣ σε τυχαίες επικίνδυνες στροφές με βιντεοκάμερες και χρεώνετε αξιόλογα “καπέλα” σε κάθε ασυνείδητο. Στα 3 καπέλα δε να ακυρώνεται από τον αγώνα. Και προτείνω βιντεοκάμερες για να φαίνεται ξεκάθαρα και να μην μπορεί να αμφισβητηθεί η παρανομία και σε περίπτωση ένστασης να επιδεικνύεται στον αγωνιζόμενο.
Γιατί αν αγαπητοί μου δεν λάβετε κάποια μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση, αργά η γρήγορα θα γίνει το κακό και τότε όλη αυτή η προσπάθεια θα πάει χαμένη, γιατί ένα σοβαρό ατύχημα ή ακόμα χειρότερα θάνατος, θα την σβήσει από το χάρτη για πάντα (σκεφτείτε μόνο τι “party” έχουν να κάνουν τα ΜΜΕ)!!!

Με τιμή,

Πάνος Μάλλιος
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Re: ΜΩΤ

Δημοσίευσηαπό sacram » 08 Νοέμ 2005, 12:27

doc έγραψε:Θέλαμε μια φορά να κάνουμε έναν αγώνα με χαμηλή ΜΩΤ, για να καταλάβουν πως λειτουργεί το παιχνίδι και αναβάτες που συνήθως τερματίζουν πολύ αργότερα από το καθορισμένο. Μια "βόλτα" όπως την είπες, όπου οι γρήγοροι θα φρενάρουν, και οι πιο αργοί θα το φχαριστιώνται


σωστός...
βέβαια μπορούσες να βάλεις και τον superspy να μας κανει κάνα σεμινάριο ΜΩΤ μπας και ξεστραβωθούμε :wink:

doc έγραψε:Τι θα γίνει πλέον?
Πιθανόν και ξεχωριστή διαδρομή 2Τ και 4Χ4, ώστε κάποια μοτοπάτια να ρίχνουν την ΜΩΤ...!
Πως θα σας φαινόταν μια "διπλή" regularite για όσους θέλουν να επιλέξουν πιο αργό παιχνίδι?


:razz: :razz: :) :o :wink: :twisted: :P
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

ΝΑΤΟΣ, ΝΑΤΟΣ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ !!!

Δημοσίευσηαπό geco » 08 Νοέμ 2005, 13:05

Ο νικητής του 1ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ TRAIL RIDE-RALLY RAID στην κατηγορία Open είναι ο ΣΠΥΡΟΣ- SUPERSPY - ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ !!!

Αφού με αποχή από τον αγώνα των Ψαχνών και 1 αγώνα πριν το τέλος εξασφάλισε μαθηματικά τον τίτλο συγκεντρώνωντας 119,5 βαθμούς με δεύτερο τον Αντώνη Σούλιο με 89 βαθμούς μέχρι τώρα κάτι που του δίνει την δυνατότητα να μην τρέξει καθόλου (Αν δεν επιθυμεί) στην Πάτρα !


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Σπύρο !!! Το άξιζες !!!
Τελευταία επεξεργασία από geco και 08 Νοέμ 2005, 17:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό dista » 08 Νοέμ 2005, 13:21

Τα συγχαρητήρια μου στους οργανωτές για τον αγώνα και κυρίως για την θέληση και την τελική επιτυχία να συνδυάσουν τόσο καλά και με άριστο, αναλογικά, αποτέλεσμα τους δύο κυριότερους της χρονιάς αλλά διαφορετικής νοοτροπίας θεσμούς στο χώρο των αγώνων 4Χ4. Απέδειξαν ότι με καλή θέληση και θετική σκέψη, όλα τα προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν και να βρεθεί η λύση. Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν στον Αλέκο Αποστολίδη και στο Δημήτρη Αθανασουλόπουλο που μετά την Εύβοια το ξανάκαναν αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους που επάνδρωσαν τις θέσεις, τρέχοντας πέρα δώθε για να προετοιμαστεί και να γίνει ο αγώνας.
Πολύ καλή η διαδρομή που είχε απ’όλα, αν ήμασταν πιο τυχεροί και γινόταν μια μέρα νωρίτερα πριν στεγνώσουν τα χώματα θα ήταν τέλεια. Άψογο το δρομοβιβλίο, χωρίς λάθη και με σωστές μετρήσεις (μικρές οι αποκλίσεις, στα πλαίσια αυτών που είπε και ο Doc παραπάνω, που δεν ήταν όμως ικανές να σε χάσουν από μόνες τους). Άριστη και ταχύτατη η έκδοση των αποτελεσμάτων και η κάλυψη με κάμερες και φωτό σε πολλά σημεία.

Συγχαρητήρια επίσης θέλω να δώσω στον Αντώνη και τον Παντελή για τον τέλειο χρόνο που θα κάνανε αν δεν είχανε την άτυχη στιγμή στη 4 μέτρηση και στον Βασίλη και το Σπύρο που με το RAV τα κατάφεραν τόσο καλά . Μπράβο παιδιά.

Να ευχαριστήσω και όλους τους φίλους που σταμάτησαν και ρωτούσαν αν χρειαζόμαστε βοήθεια όταν είχαμε την άτυχη στιγμή μας. Αυτό το πνεύμα της συντροφικότητας δεν μπορεί να το χαλάσει καμιά αγωνιστική "μάχη".

Τελευταία αλλά και πιο σημαντικό ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας MakiSport, ελαστικά Κοκολάκη και Tetrkinisi, για την αμέριστη συμπαράστασή τους. Ειδικά δε στο φίλο Μάκη που πάλι τελευταία στιγμή κατάφερε και μάζεψε το πρόβλημα που εντοπίσαμε λίγες μόνο ώρες πριν το τεχνικό έλεγχο αλλά και για το τέλειο στήσιμο του αυτοκινήτου που άντεξε και αυτόν τον αγώνα αν και τραυματισμένο σοβαρά μόλις από τα πρώτα 30χλμ του αγώνα (στραβό ψαλίδι, αμορτισέρ και ακρόμπαρο). Μπράβο ρε Μάκη, δύο αυτοκίνητά σου στις πρώτες θέσεις δεν είναι τυχαίο :P

Φυσικά δεν θα περιμένατε από μένα μόνο τα θετικά σχόλια :oops: .
Ας πάμε λοιπόν και στο κομμάτι με αυτά που δεν μου άρεσαν. Κάποιοι θα το πουν πάλι γκρίνια :oops: αλλά θεωρώ ότι όλα πρέπει να λέγονται και για μας τους αγωνιζόμενους ώστε να καταλήξουμε στο τι πραγματικά θέλει η πλειοψηφία αλλά και για τους οργανωτές ώστε να παίρνουν όσο το δυνατόν περισσότερα μηνύματα και απόψεις για τους μελλοντικές διοργανώσεις τους.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που δημιούργησε και τις περισσότερες εντάσεις στον αγώνα ήταν οι μετρήσεις. Καλώς ή κακώς αυτοί οι αγώνες κρίνονται πολλές φορές στα δευτερόλεπτα για τα πρώτα, αρκετά μερικές φορές, αυτοκίνητα (αν μερικά πολύ καλά αυτοκίνητα – πληρώματα δεν έχαναν την τελευταία μέτρηση της πρώτης μέρας δείτε πως θα ήταν τα αποτελέσματα και πως θα πηγαίναμε την δεύτερη μέρα οι υπόλοιποι με τόσο μικρές διαφορές). Θα διαφωνήσω, λοιπόν, μαζί σου φίλε Doc για το:

doc έγραψε:.... δεν έχει κανένα νόημα το 5,4,3,2,1 go όταν έχεις να κάνεις 300 χιλιόμετρα αγώνα... Αν θες την ακριβή ώρα, απλά συχρονίζεις το ρολόι σου...
Όσο για τους κρυφούς κριτές - χρονομέτρες, αυτή ακριβώς την εντολή έχουν: Πανάνε το κουμπί του χρονόμετρου εκεί ακριβώς που τους έχει υποδειχτεί. Στο δεντράκι, στο εικονοστάσι, στην πέτρα που έχουμε τοποθετήσει... ΚΑΝΕΙΣ δεν "βαράει" κατά βούληση όταν βλέπει τον επερχόμενο αγωνιζόμενο από μακρυά!.........


Οι περισσότεροι από εμάς πάμε με χρονόμετρο και υπολογισμένους τους ιδανικούς χρόνους για τις τουλίπες, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πετύχεις τα δευτερόλεπτα. Αυτό συνεπάγεται μέτρηση στην εκκίνηση από τον κριτή και GO για να ξεκινήσεις το χρονόμετρο και δεν έχει σχέση με τα χλμ του αγώνα αφού υπάρχουν περισσότερες μετρήσεις. Με το ρολόι και την ώρα δεν βολεύει. Για τους κρυφούς χρονομέτρες τώρα, θα συμφωνήσω ότι πρέπει να μετράνε στο ίδιο σημείο όλα τα οχήματα αρκεί το σημείο που τους έχει υποδειχθεί να είναι στο χαρακτηριστικό σημείο της τουλίπας (φαντάζομαι ότι όλοι καταλαβαίνουμε ποιο είναι αυτό και δεν χρειάζεται διευκρινήσεις) και όχι κάπου μέσα στη τουλίπα, στην αρχή της κλπ και αυτό γιατί αν όλοι έχουν αργοπορεία και μετρηθούν στο ίδιο σημείο δεν υπάρχει πρόβλημα, αν όμως κάποιοι έχουν προπορεία θα σταματήσουν στην αρχή της τουλίπας θα εντοπίσουν το χαρακτηριστικό της σημείο θα περιμένουν το χρόνο τους και θα υπολογίσουν να περάσουν το χαρακτηριστικό σημείο της που θα γίνει η μέτρηση στο δευτερόλεπτο του ιδανικού τους χρόνου. Και αυτό γίνεται σε κάθε τουλίπα που έχεις προπορεία και που έχεις κρίνει ότι μπορεί να μετρηθείς. Άρα έχει πολύ μεγάλη σημασία το που σε μετράει ο κριτής και θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε όλους για να μην έχουμε εντάσεις. Άλλη μια παράμετρος εδώ είναι ο σωστός συγχρονισμός των ρολογιών των κριτών για όσους πάμε με το χρονόμετρο (στο συγκεκριμένο αγώνα βέβαια δεν εντόπισα σε καμιά μέτρηση τέτοιο πρόβλημα και ξέρετε φαντάζομαι ότι το τσέκαρα με τους χρόνους μου). Ένα άλλο πρόβλημα είναι το «κρυφή». Ο κριτής δεν πρέπει να φαίνεται από κανένα, ακόμα και από αυτόν που έχει προπορεία και έχει σταματήσει και περιμένει. Εγώ τους είδα όλους εκτός από αυτόν στη μέτρηση 3. Βάλτε τους κάπου που να μη φαίνονται, έστω και σε σημείο εκτός μέτρησης ώστε να βλέπουν τα νούμερα και να πατάνε το χρονόμετρο όταν το όχημα περνάει το σημείο μέτρησης (σε όλες τις μετρήσεις του αγώνα ήταν εφικτό αυτό).

Ένα άλλο σημείο που θέλει λίγο κουβέντα είναι το που γίνεται η μέτρηση. Στους αγώνες αυτούς υπάρχει μεγάλη διακύμανση της διαδρομής και θεωρητικά πρέπει να πηγαίνεις τουλίπα - τουλίπα. Μετράμε λοιπόν μετά από ένα πολύ σκληρό κομμάτι που ευνοεί κάποια «σκληρά» στημένα αυτοκίνητα, μετράμε μετά από μια φλαταδούρα ή κομμάτια άσφαλτο που ευνοεί κάποια «γρήγορα» στημένα αυτοκίνητα ή μετράμε μετά από ένα δύσκολο τεχνικό κομμάτι που μετράει ο οδηγός ?

Θα συμφωνήσω με αυτό που ειπώθηκε και παραπάνω, να μην αναφέρονται ονόματα σε ταμπέλες, χωριά, κατευθύνσεις κλπ. Επίσης δεν χρειάζονται πολλές βοήθειες στα σχόλια, με ΣΕΔ και κόσμο στα δύσκολα να χαθείς σημεία (παράδειγμα κλασικό ήταν το σκυλόσπιτο και το ΣΕΔ στην σημείο που άφηνες την άσφαλτο για να μπεις στο χώμα και που ήδη στα σχόλια έλεγε προσοχή μη το χάσεις). Αν σε κάποια σημεία φοβάστε μη χάσετε κάποιον και δεν θα μπορείτε να τον βρείτε, πηγαίνετε στη λάθος κατεύθυνση και σε 1-2 χλμ βάλτε ένα σημάδι ότι είσαι λάθος γύρνα πίσω. Γενικά μην αφαιρείτε την πλοήγηση από αυτούς τους αγώνες, είναι ένα ωραίο κομμάτι του αγώνα.

Ακόμα προσπαθήστε να βάζετε την στρατηγική μέσα στους αγώνες. Η δεύτερη μέρα για παράδειγμα ήθελε λίγο στρατηγική αφού είχε τόσο ανόμοια κομμάτια και έπρεπε αλλού να μαζεύεις προπορεία και αλλού να τη θυσιάζεις για να φυλάξεις το αυτοκίνητο και πάντα την αγωνία από πάνω για το που θα είναι οι μετρήσεις. Αυτά είναι όμως που κάνουν ωραίους αυτούς τους αγώνες. Όπως είναι και η εναλλαγή του ρυθμού. Πότε γρήγορα κομμάτια, πότε αργά, πότε δύσκολα, πότε επικίνδυνα, πότε δύσκολα πλοηγικά, πότε στιγμές που η αμφιβολία του χάθηκα δεν χάθηκα σε κατατρώει μέχρι να βρεις τη χαρακτηριστική τουλίπα που θα στο επιβεβαιώσει και αν είσαι λάθος έρχεται το κομμάτι που πρέπει να γυρίσεις πίσω με όσα προβλήματα αυτό συνεπάγεται, πρακτικά αλλά κυρίως ψυχολογικά. Είναι και η εναλλαγή του ρυθμού μια παράμετρος που πρέπει να υπάρχει στους αγώνες αυτούς και η διατήρηση του σωστού ρυθμού να διακρίνει τα πληρώματα.

Για τις ΜΩΤ, τα κρυφά - γνωστά – άγνωστα σημεία μέτρησης κλπ τα έχω ξαναπεί. Αν θέλετε να ανταλλάξουμε απόψεις το κάνουμε ευχαρίστως σε κάποιο άλλο θέμα.

Πάλι πολλά είπα και τα ανακάτεψα και λίγο αλλά τέλος πάντων :oops: . Θα σας παρακαλούσα να μη τα δείτε σαν γκρίνια ορισμένα από αυτά αλλά σαν σκέψεις μου, θετικές πάντα, για τους αγώνες αυτούς που αγάπησα και στήριξα από την αρχή τους. Όσο περισσότερες και από περισσότερους ακούγονται σκέψεις, καλοπροαίρετες κριτικές και απόψεις και όσο περισσότερο τις παίρνουν υπ’όψη τους οι οργανωτές τόσο καλύτερους και αντιπροσωπευτικότερους για όλους μας θα γίνονται αγώνες :P .
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες