Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συνάντηση για... κουβεντούλα για τα RALLY-RAID στην Ελλάδα!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Berg » 18 Νοέμ 2004, 18:06

Έχω ήδη κατεβάσει και εκτυπώσει όλους τους σχετικούς κανονισμούς από την ιστοσελίδα της FIM, και τώρα κάνω το ίδιο από την σελίδα της FIA.

Θα τα έχω μαζί μου την Τετάρτη.

Το Σαββατοκύριακο θα είμαι Καλάβρυτα για Scramble. :alright:
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Συνάντηση για... κουβεντούλα για τα RALLY-RAID στην Ελλά

Δημοσίευσηαπό tedos » 18 Νοέμ 2004, 18:31

superspy έγραψε:


Δ. Η Δράμα ήδη δήλωσε ότι δεν θα κάνει του χρόνου τη Ροδόπη.

.

.


Αυτο μαλλον μας ξεφυγε πανω στο αναμμα της κουβεντας! Γιατι ετσι Σπυρο?
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 18 Νοέμ 2004, 18:44

Berg έγραψε:Έχω ήδη κατεβάσει και εκτυπώσει όλους τους σχετικούς κανονισμούς από την ιστοσελίδα της FIM, και τώρα κάνω το ίδιο από την σελίδα της FIA.

Θα τα έχω μαζί μου την Τετάρτη.

Το Σαββατοκύριακο θα είμαι Καλάβρυτα για Scramble. :alright:


Gentlemen hold your horses!!!

Αν πάμε FIA, θέλει εφαρμογή του άρθρου 283 (Ασφάλεια), 284 (κατηγορία Τ1) και 285 (κατηγορία Τ2).

Μπορώ να σας εγγυηθώ ότι με τον τρόπο αυτό θα καταδικάσουμε με την μία τους αγώνες αντοχής στην Ελλάδα.

Ποιός θα βάλει Roll Cage προδιαγραφών J; Ποιός θα βαρύνει το αυτοκίνητό του για να παίξει στην Τ2; Ποιό από τα αυτοκίνητα που τρέχουν έχει ομολογκασιόν στην Τ1;

Καλό θα ήταν να μην μπερδεύουμε μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα...
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό tedos » 18 Νοέμ 2004, 20:27

εεεεε......πανω στον ενθουσιασμο μας.....μηπως ξεφυγαμε λιγουλακι.... :oops: :oops: :oops: :oops:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: Συνάντηση για... κουβεντούλα για τα RALLY-RAID στην Ελλά

Δημοσίευσηαπό pino » 18 Νοέμ 2004, 21:42

tedos έγραψε:
superspy έγραψε:


Δ. Η Δράμα ήδη δήλωσε ότι δεν θα κάνει του χρόνου τη Ροδόπη.

.

.


Αυτο μαλλον μας ξεφυγε πανω στο αναμμα της κουβεντας! Γιατι ετσι Σπυρο?


Μάλλον πρέπει να σου απαντήσω εγώ

!!!!!ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Berg » 18 Νοέμ 2004, 21:42

Παρεξήγηση κύριοι! :!: :!: :!:
Μόνο σαν αναφορά θα έχουμε τα στοιχεία αυτά σε όποια ζητήματα τα χρειαστούμε.

Στο θέμα ασφάλειας ιδίως για τα αυτοκίνητα εκτός δρόμου δεν είμαι καθόλου ενημερωμένος και φυσικά δεν εκφέρω γνώμη. Πιστεύω ότι υπάρχουν αναμεσά μας οι κατάλληλοι ώστε να θέσουν τις προδιαγραφές ασφαλείας για τους αγώνες αυτού του είδους. Διατηρώντας το χαρακτήρα και το πνεύμα της Δράμας.

Πάντως για Roll Cage δεν το συζητάω. Να πάμε στο βουνό και να είμαστε κλεισμένοι σε κλουβιά!!!!!! :P

Πιστεύω ότι είναι προτιμότερο να προσελκύσουμε άλλους 5 με τα μυαλά, (τρόπος του λέγειν :razz: :razz: ), που κουβαλάμε εμείς, παρά 40 οδηγούς και αναβάτες αγώνων, που μοναδικό σκοπό θα έχουν τους βαθμούς και τα κύπελλα.
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 18 Νοέμ 2004, 22:12

superspy έγραψε:
... μην βασίσετε παρατηρήσεις στη "Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας", "Raid Ξυλοκάστρου" και "Raid Ταΰγετου" μια και αυτοί, άλλοι από πλευράς οργάνωσης και άλλοι από γενική παρουσίαση, δεν ήταν αγώνες, αλλά παιχνίδια.


Eυχομαι να μην λείψουν τέτοιου είδους παιχνίδια απο το καλενταρι του 2005 , και μάλιστα κοντα στην Αθήνα ,αν θελουμε να ξαναδούμε 100+ συμμετοχές . Αυτή ειναι η μορφή που μπορει να ακολουθήσει κάποιος -ναι στις μικροαλλαγές οι οποίες δεν θα επηρεάσουν το χαρακτήρα των αγωνων αυτων- με το καθημερινό του αυτοκίνητο και να διασκεδασει σε ενα παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους.
Ναί συμφωνώ στην εξέλιξη των οσων εχουν γίνει μέχρι τώρα ,να μαστε σίγουροι όμως οτι όσο εξειδικεύονται οι κανονισμοί τόσο θα μειώνωνται και οι συμμετοχές με ακραία κατάληξη ακριβώς εκεινη που διατύπωσε παραπάνω ο tetrakinisi.
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό Kounelis » 18 Νοέμ 2004, 23:46

Ξεκινώντας να πω, έστω και κάπως καθυστερημένα, τα συγχαρητήρια μου για την πολύ καλή οργάνωση στη Ροδόπη.

Μιλώντας από τη σκοπιά του οδηγού -και όχι του αναβάτη- θα πω πως πιστεύω ότι οι "αγώνες" αυτοί θα πρέπει να είναι παιχνίδια πλοήγησης και οδήγησης εκτός δρόμου.

Θες ταχύτητα; Αγόρασε φόρμα, κράνος και roll cage και τρέξε σε baja και σε rally. Η ασφάλεια και ο κλειστός δρόμος για πάρτυ σου κοστίζουν (αξίζει όμως!). Είναι ανήθικο να το κάνεις σε ανοιχτή προς την κυκλοφορία διαδρομή. Δεν σου φταίει σε τίποτα ο ανυποψίαστος αγρότης-κυνηγός-εκδρομέας που θα βρεις στον δρόμο σου. Δεν πρέπει να κοιτάμε μόνο τη δικιά μας ασφάλεια, πρέπει να σεβόμαστε και τους άλλους που κυκλοφορούν στους ίδιους δρόμους.

Αλλά και την δικιά μας ασφάλεια να κοιτάξουμε, που οφείλουμε, δεν θελω να σκέφτομαι τι θα γίνει αν ένα 4Χ4 φύγει έστω και με 30 ή 40 χιλιόμετρα από την πορεία του. Το βάρος (άρα και η μάζα) αυτών των αυτοκινήτων είναι ότι χειρότερο, η παθητική ασφάλεια σε πολλά από αυτά ανύπαρκτη και το πλήρωμα εκτεθιμένο.

Απαγορέψτε τα GPS, κρατήστε κρυφές τις ΜΩΤ μέχρι την εκκίνηση, αλλάζετε την ΜΩΤ μέσα στην ειδική, βγάλτε την διαδρομή εκτός δρόμου (όπως έγινε στη Ρούμελη αλλά όχι στη Δράμα), βάλτε δύσκολες ανηφόρες και κατηφόρες, βάλτε ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα διαδρομής. Η ταχύτητα χρειάζεται ασφάλεια και ασφάλεια, όπως το είδα στη Ρούμελη και τη Ροδόπη, δεν υπάρχει. Όσοι συμμετέχουν πρέπει να καταλάβουν πως είναι παιχνίδι (και γι'αυτό δεν χρειάζεσαι αγωνιστική licence) και όχι αγώνας.

Για τις μηχανές τώρα αλλάζουν κάπως τα πραγμάτα, καθώς και ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι standard και μπορούν να αποφύγουν μια επαφή σε πολλά σημεία που ένα 4Χ4 μοιραία δεν θα το καταφέρει.

Φιλικά,

Μάριος Δ. Κουνέλης
Kounelis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 16:42
Τοποθεσία: Πεντέλη/Καλάβρυτα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 19 Νοέμ 2004, 00:02

Kounelis έγραψε:...Θες ταχύτητα; Αγόρασε φόρμα, κράνος και roll cage και τρέξε σε baja και σε rally. Η ασφάλεια και ο κλειστός δρόμος για πάρτυ σου κοστίζουν (αξίζει όμως!)...


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η ασφάλεια πάνω απ' όλα

Kounelis έγραψε:Είναι ανήθικο να το κάνεις σε ανοιχτή προς την κυκλοφορία διαδρομή. Δεν σου φταίει σε τίποτα ο ανυποψίαστος αγρότης-κυνηγός-εκδρομέας που θα βρεις στον δρόμο σου. Δεν πρέπει να κοιτάμε μόνο τη δικιά μας ασφάλεια, πρέπει να σεβόμαστε και τους άλλους που κυκλοφορούν στους ίδιους δρόμους.


Δεν έχεις και μεγάλο άδικο, αλλά καλό είναι να προσέχουμε λίγο τους χαρακτιρισμού μας γιατί μπορεί να διμιουργηθούν εντάσεις από το τίποτα (αναφέρομαι στο "ανήθικο")
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 19 Νοέμ 2004, 08:01

Kounelis έγραψε:Απαγορέψτε τα GPS, κρατήστε κρυφές τις ΜΩΤ μέχρι την εκκίνηση, αλλάζετε την ΜΩΤ μέσα στην ειδική, βγάλτε την διαδρομή εκτός δρόμου (όπως έγινε στη Ρούμελη αλλά όχι στη Δράμα), βάλτε δύσκολες ανηφόρες και κατηφόρες, βάλτε ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα διαδρομής. Η ταχύτητα χρειάζεται ασφάλεια και ασφάλεια, όπως το είδα στη Ρούμελη και τη Ροδόπη, δεν υπάρχει. Όσοι συμμετέχουν πρέπει να καταλάβουν πως είναι παιχνίδι (και γι'αυτό δεν χρειάζεσαι αγωνιστική licence) και όχι αγώνας.

.

Φιλικά,

Μάριος Δ. Κουνέλης


Φιλοι μου μηπως τραβαμε λιγο τα πραγματα στα ακρα?? Τα πραγματα πρεπει να ειναι απλα νομιζω......

Μαριε

Παιχνιδι σιγουρα (κατα τη γνωμη μου παντα) δεν ειναι........

Ο πλοηγος πρεπει να εχει αισθηση του αυτοκινητου και κοινη λογικη αλλα μη το αναγαγουμε σε διπλωματικο μαθηματικων ουτε σε μελετητη του χωροχρονου........

Αν χαθει η μαγεια της γρηγορης (με ασφαλεια παντα) οδηγησης τι μενει??

Και γενικα

Αμα θελουμε να το κανουμε ασκηση επιλυσης γριφων και διαγωνισμο αργοποριας τοτε μαλλον εχουμε ξεφυγει απο το θεμα....

Κοινη λογικη χρειαζομαστε προσαρμοσμενη στην ελληνικη καθημερινοτητα και κυριως τα ελληνικα μεγεθη και οικονομικα δεδομενα

Φιλικα

Θοδωρης Μπαρδης
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 19 Νοέμ 2004, 08:16

NEC-R έγραψε:
superspy έγραψε:
... μην βασίσετε παρατηρήσεις στη "Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας", "Raid Ξυλοκάστρου" και "Raid Ταΰγετου" μια και αυτοί, άλλοι από πλευράς οργάνωσης και άλλοι από γενική παρουσίαση, δεν ήταν αγώνες, αλλά παιχνίδια.


Eυχομαι να μην λείψουν τέτοιου είδους παιχνίδια απο το καλενταρι του 2005 , και μάλιστα κοντα στην Αθήνα ,αν θελουμε να ξαναδούμε 100+ συμμετοχές . Αυτή ειναι η μορφή που μπορει να ακολουθήσει κάποιος -ναι στις μικροαλλαγές οι οποίες δεν θα επηρεάσουν το χαρακτήρα των αγωνων αυτων- με το καθημερινό του αυτοκίνητο και να διασκεδασει σε ενα παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους.
Ναί συμφωνώ στην εξέλιξη των οσων εχουν γίνει μέχρι τώρα ,να μαστε σίγουροι όμως οτι όσο εξειδικεύονται οι κανονισμοί τόσο θα μειώνωνται και οι συμμετοχές με ακραία κατάληξη ακριβώς εκεινη που διατύπωσε παραπάνω ο tetrakinisi.


Φιλε NEC-R (με το ταχυτατο RAV αν θυμαμαι καλα :D :D :D )

Τετοια παιχνιδια ειναι παντοτε ευχαριστα ομως.......

Τα SUV φαινεται να δυσκολευονται ολο και πιο πολυ να συμμετεχουν καθως οι διαδρομες γινονται ολο και πιο απαιτητικες....(στον Ταυγετο δεν τερματισε κανεις)

Οταν μαζευεις 100 συμμετοχες τα πραγματα γινονται επικινδυνα. Αρκει να σου πω οτι στον Ταυγετο οι προσπερασεις ηταν δυσκολες διοτι καποιοι ειχαν την αντιληψη οτι αμα τους προσπερασεις τους τρως τη θεση....προφανως δεν ηταν κατανοητο οτι ο καθενας τρεχει τον χρονο του και οτι πρεπει παντα να ανοιγεις στους πιο γρηγορους!!! Ειδα στον Ταυγετο κονβοι και 10 αυτοκινητων με τον μπροστινο να τους πηγαινει καροτσι αδιαφορωντας για οτιδηποτε!

Και να πω κατι που δεν εχω πει μεχρι σημερα και ειναι πραγματικα "ανατριχιαστικο" Ειδα στον Ταυγετο μοτο να καθυστερει και να μην ανοιγει με προθεση δρομο σε αυτοκινητο σε στενο κομματι για 2 χιλιομετρα (ημουν ακριβως πισω και η μοτο εκλεινε με προθεση τον δρομο επαναλαμβανω)

Ευτυχως ο οδηγος του LAND CRUISER (για να μην νομιζετε οτι λεω ιστοριες) εδειξε αυτοσυγκρατηση!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Re: Συνάντηση για... κουβεντούλα για τα RALLY-RAID στην Ελλά

Δημοσίευσηαπό tedos » 19 Νοέμ 2004, 08:21

pino έγραψε:
tedos έγραψε:
superspy έγραψε:


Δ. Η Δράμα ήδη δήλωσε ότι δεν θα κάνει του χρόνου τη Ροδόπη.

.

.


Αυτο μαλλον μας ξεφυγε πανω στο αναμμα της κουβεντας! Γιατι ετσι Σπυρο?


Μάλλον πρέπει να σου απαντήσω εγώ

!!!!!ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!


Ε αμα ειναι ετσι..... :D :D :D :D :D Καλωςηρθες :D :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 19 Νοέμ 2004, 11:02

Νομίζω τελικά οτι ΟΛΟΙ μας ακροβατούμε πάνω σε ένα τεντωμένο σχοινί και δεν ξέρουμε πρός τα πού θέλουμε να καταλήξουμε.

Αυτός ο θεσμός που δεν έχει όνομα , τελικά τι είναι ?
Αγώνας - βόλτα - ψαξιμο - πλοήγηση - βραδυπορία - διάσχιση ?
Λίγο περισσότερη Μ.Ω.Τ. ή λίγο λιγότερη , λίγο περισσότερη δυσκολία ή λιγότερη, αν θα το λέμε Cross Country ή Rally Raid, είναι κάτι που ο χρόνος και η ενηλικίωση του θεσμού θα μας δείξει τι ακριβώς χρειάζεται για να ωριμάσει και σίγουρα δεν πρέπει να βιαζόμαστε παρά μόνο να εργαζόμαστε πάνω σε αυτό .

Εντάξει μπορεί η Ρούμελη και η Ροδόπη να είχαν ατέλεις (που προσωπικά δεν είδα και καμμία) αλλά αν προκηρυχθούν άλλοι 2- 4 αγώνες πλοήγησης & διάσχισης για το 2005 ίδιοι με τους προαναφερόμενους, ας τους τρέξουμε και σιγά-σιγά θα διορθώσουμε τα λίγα αρνητικά . Ευτυχώς έχουμε άνθρωπους ορεξάτους για δουλειά και οι παραπάνω αγώνες πλοήγησης-διάσχισης θέλω να πιστεύω οτι δικαίωσαν τους κόπους τους.

Αντιλαμβάνομαι την θέση του Pino (και του Superspy) που δεν μπορεί να τρέξει και αναγκαστικά τον δικαιολογώ, αλλά η Ροδόπη είναι ενα απο τα ομορφότερα μέρη της Ελλάδας, ελπίζω έως το καλοκαίρι να αλλάξει γνώμη.

Με την συμμετοχή μας θα αναβαθμίσουμε τον θεσμό .

Δημήτρης Μωραϊτης
& για τους φίλους Μήτσος ο Γοργορόφτερος .
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό chriska » 19 Νοέμ 2004, 11:04

tazmania έγραψε:
chriska έγραψε:... στο Ξυλόκαστρο με "καβάλησε" το τέρας του Σκαλτσά :lol:...


Καλτσά τον λένε τον άνθρωπο :wink:


Πράγματι απο τον καθρέπτη μου φαινόταν σαν μια τεράστια κάλτσα που ήθελε να με "φορέσει". :lol: :lol: :lol:
Που 200+ 'αλογα που 80+
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pino » 19 Νοέμ 2004, 11:42

Αγαπητοί φίλοι, οι προτάσεις όλων σας έχουν λογική υπόσταση και θα ήθελα
με την σειρά μου να τοποθετηθώ καθώς μοιραζόμαστε την αγάπη για τους
αγώνες αντοχής.
1) Τα RAID προϋποθέτουν την συμμετοχή μοτοσικλετών, αυτοκινήτων και
φορτηγών.
2) Τα ελληνικά δεδομένα επιτρέπουν την κατηγορία μοτό να "τρέχει" με
τους κανονισμούς τις FIM λόγω εξοπλισμού ασφαλείας που ήδη πληρεί της
προϋποθέσεις όπως έδειξε ο αγώνας της Δράμας.
3) Τα αυτοκίνητα είναι ακόμη μακριά από τα standar της FIA.
4) Οι ανοικτές στην κυκλοφορία ειδικές είναι κοινός τόπος σε όλους τους
αγώνες RAID. Ο οργανωτής είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει και οι
οδηγοί/αναβάτες είναι υποχρεωμένοι να λάβουν υπόψη τους την παράμετρο
αυτή.
5) Το "σπάσιμο" της διαδρομής σε πολλά τμήματα για τον ελέγχο της ΜΩΤ
ήταν κάτι που σκεφτήκαμε στην Ροδόπη αλλά θα έφερνε τον αγώνα κοντά στα rally και όχι στα RAID.
6) Δεν "ανακαλύψαμε την Αμερική" εμείς στην Ελλάδα. Αγώνες RAID γίνονται
εδώ και πολλά χρόνια σε άλλες χώρες και εκ των πραγμάτων πρέπει με σοφά
και μικρά βήματα να φτάσουμε εκεί που έχουμε στοχεύσει. Παιδικές
ασθένειες είναι φυσιολογικό να υπάρχουν αλλά λειτουργώντας ως
"οργανισμός" θα πρέπει όλοι μας να τις ξεπεράσουμε.
7) Το φιλικό κλίμα που όλοι μας καλλιεργούμε , τελικά, στους αγώνες μας
το συνάντησα και στους αγώνες του ΠΠ και είναι αυτό που με κάνει να
πιστεύω πως για τέτοιους ανθρώπους αξίζει να προσπαθώ ακόμη περισσότερο.


:D :D :D O Superspy μου απαγόρευσε
την συμμετοχή στα RAID του 2005 εάν δεν οργανώσω τουλάχιστον έναν αγώνα :D :D :D
Σας παρακαλώ βοηθήστε με, απειλήστε τον με ΑΠΟΧΗ!!
Ένας για όλους και όλοι για έναν
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες