Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ RALLY RAID

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ RALLY RAID

Δημοσίευσηαπό Berg » 25 Νοέμ 2004, 00:05

Κάνοντας μια προσπάθεια να βοηθήσω να καταλήξουμε κάπου, θα τοποθετήσω τις ακόλουθες παρατηρήσεις - συμπεράσματα και προτάσεις.

Τίτλος και είδος αγώνων: Rally Raid
Βασισμένοι στους διεθνείς κανονισμούς και στην Ελληνική πραγματικότητα.

α) Διαφοροποίηση: Οι μοτοσυκλέτες μπορούν πολύ εύκολα να εναρμονιστούν με τους διεθνείς κανονισμούς με μικρές αλλαγές. Τα αυτοκίνητα απέχουν κατά πολύ άρα και οι κανονισμοί πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα!!

β) Με βάση το παραπάνω: Οι μοτοσυκλέτες θα έχουν μία ειδική διαδρομή μεγάλου μήκους χωρίς Μ.Ω.Τ. Τα αυτοκίνητα θα έχουν την ίδια διαδρομή χωρισμένη σε 2-4 ειδικές διαδρομές για λόγους ασφαλείας.

γ) Κατηγορίες μοτοσυκλετών. E1 Enduro έως 450cc, E2 Enduro πάνω από 460cc, O1 Off-Road έως 450cc, O2 Off-Road πάνω από 460cc, Q1 Quad (γουρουνίτσες).

δ) Κατηγορίες αυτοκινήτων: Δεν έχω ιδέα βάλτε ένα χεράκι. Τα SUV μέσα. Το SUVλάκια που άκουσα μου άρεσε. Με πίτα ή σκέτα? :P

ε) Για να μετρήσει σε βαθμούς μια κατηγορία θα πρέπει να υπάρχουν 6 εκκινήσαντες! Αλλιώς η κατηγορία θα ενοποιείτε με την αμέσως μεγαλύτερη.

Ετοιμοί για σχόλια :?:
ΠΥΡ :!: :!: :!: :!: :!:
:!: :!:
Τελευταία επεξεργασία από Berg και 25 Νοέμ 2004, 16:53, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 25 Νοέμ 2004, 09:00

Χθές το βράδυ, ο θαυμαστός μικρόκοσμός μας είχε το λυπηρό θέαμα της ασυνενοησίας.

Το ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο, δεν πρόκειται να το βρούμε.

Σίγουρα όλοι αυτοί που μίλησαν απο τους παρευρισκόμενους έχουν καταφέρει πολλά ο καθένας στον χώρο του.

Αν και πραγματικά προσπάθησα πολύ, δεν κατάφερα τελικά να μάθω γιατί τόσος θόρυβος με την ((ασφάλεια)), και μάλιστα απο ανθρώπους που περιβάλονται απο 1 τόνο μέταλλο. Αρχικά νόμιζα οτι όλοι εμείς οι μοτοσυκλετιστές είμαστε λοβοτομημένοι και δεν αντιλαμβανόμαστε την επικινδυνότητα που έτσι κι αλλιώς χαρακτήριζε πάντα τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Κύριοι, κλειστοί αγώνες που στο χώρο της μοτοσυκλέτας λέγονται scramble, μάλλον δεν ενδιέφεραν κανέναν παρευρισκόμενο μοτοσυκλετιστή, περιλαμβάνω στην οικογενειά μας και τους έχοντες quad.

Εμείς εν ολίγοις θέλουμε αγώνες αντίστοιχους της Ρούμελης και της Ροδόπης, δηλαδή αγώνες αντοχής διάσχισης και προσανατολισμού Cross Country, Rally Raid, κ.λ.π.

Επίσης άκουσα να γίνεται πολύς θόρυβος με τα SUV , μα αγαπητοί κύριοι μην ξεχνάτε οτι και σε μας στις μηχανές συζητήσαμε χθές για το αν θα βγάλουμε τελείως τα BIG ON-OFF απο το παιχνίδι καθώς δεν μαζεύονται ποτέ πάνω απο 4-5 .

Ακόμη κάποιος κύριος χθές μου ανέφερε οτι μπορεί να βρεί ακόμη και 70 άτομα για να διασφαλίσει τους αγώνες , σε αυτή την περίπτωση δύο πράγματα θα συμβούν :
α) αν υπάρχουν 70 εθελοντές, γιατί μέχρι σήμερα οι αγώνες μάζεψαν με το ζόρι 40 συμμετοχές στους δυο διήμερους που έγιναν ?
β) αν πληρωθούν για να παράσχουν υπηρεσίες , θα είναι τόσο ακριβός ο αγώνας που δεν θα έρθω εγώ και οι φίλοι μου.

Ας πρυτανεύσει η λογική, Ισχύς εν τη ενώσει, δεν περισεύει ούτε ένας, ή ενωμένοι κάνουμε μεγάλους αγώνες ή χωριστά και αγαπημένοι θα παραμείνουμε οι γραφικοί ιδιοκτήτες πολύχρωμων οχημάτων.

Τέλος συμφωνώ απόλυτα με τον Berg, αν και μπορούμε να βρεθούμε την επόμενη εβδομάδα, μαζί με τα αδέρφια των quad, να πούμε για τις κατηγορίες μας.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Νοέμ 2004, 09:54

Καλημέρα σε όλους !!!!!

Αρκετά επίκαιρο το ‘’ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ’’

Αλλά … … … και πριν τα χιόνια !!!

Συμφωνώ με τις προθέσεις των: superspy, berg & gorgorofterou για τις βελτιώσεις στο χώρο της μοτοσυκλέτας, ε ε ε χμμμμ οκ και των quads (εγώ όμως δεν αλλάζω κατηγορία!!!) αφού γνωρίζω πολύ καλά τις προθέσεις τους για καλό, ασφαλή και πάνω απ’ όλα καθαρό παιχνίδι έχοντας πάντα για πρότυπα τους αγώνες RALLY RAID , CROSS COUNTRY , PARIS DAKAR Ή όπως αλλιώς λέγονται

Ένα πράγμα μου έμεινε από την χθεσινή κουβέντα που έληξε με δυσκολία στις 22:30 (μας πέταξαν έξω) και αυτό ήταν οι δεσμεύσεις από τους ευγενικούς κυρίους που μονοπώλησαν την χθεσινή κουβέντα, κύριο Κατσιμαλή, το 4x4 club ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ και 4x4 club της ΕΚΑΛΗΣ, των οποίων οι απόψεις ήταν σοβαρές και σεβαστές καθώς και με μεγάλη πείρα πάνω σε αυτά τα θέματα.
Μου άρεσε λοιπόν η ιδέα της διοργάνωσης και συμμετοχής και των μοτοσικλετών (είπαμε βρε παιδιά οκ) και quad στους ήδη πολύ διάσημους αγώνες που κάνουν εδώ και αρκετά χρόνια όπως αναφέρθηκε!!
Θα ήθελα πολύ να παρευρεθώ σε κάτι οργανωμένο από την οποιαδήποτε λέσχη αυτοκινήτου για μια φορά (επειδή διοργανώνονται μέχρι τώρα μόνο από μηχανόβιους) !! και πόσο μάλλον από το πολύ γνωστό στο χώρο 4x4 club της ΕΚΑΛΗΣ και 4x4 club της ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ !!!

Ας ελπίσουμε ότι αυτές τους οι δεσμεύσεις θα γίνουν πραγματικότητα από το άμεσο μέλλον λαμβάνοντας υπόψιν ότι έρχεται … … το 2005 !!!!

Εμείς θα περιμένουμε με χαρά !!!


Λυπάμαι πολύ αλλά δεν γνωρίζω τα ονόματα των συμπαθέστατων κυρίων.

Φιλικά,

Αλέξανδρος Ψωφάκης.
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 25 Νοέμ 2004, 10:07

Πιστεύω πως καλό θα ήταν να χωριστούν οι συναντήσεις-συζητήσεις των αυτοκινήτων από των μοτοσυκλετών. Χθες οι πρώτοι σχεδόν μονοπωλήσαμε τη συνάντηση.

Τα θέματα που απασχολούν τους δύο είναι σε μεγάλο βαθμό διαφορετικά. Αν οι μεν και οι δε τα πουν μόνοι τους, θα είναι πολύ ευκολότερο να καταλήξουν σε συμπεράσματα (τουλάχιστον οι μηχανές, για τα αυτοκίνητα υπάρχει δρόμος ακόμη... :? )
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ TRAIL-RIDE (cars only please...)

Δημοσίευσηαπό jdelis » 25 Νοέμ 2004, 10:14

Σκέφτηκα να ανοίξω μία χωριστή ενότητα σαν συνέχεια της χθεσινοβραδυνής συζήτησης. Μία παράκληση θα ήταν να παρατεθούν μόνο σχόλια που αφορούν το θέμα. Να περιέχουν συγκεκριμένες προτάσεις και εφικτές. Παρατηρήσεις του στυλ "πρέπει να βελτιωθεί η ασφάλεια" (πχ.) χωρίς να συνοδεύονται και από πρόταση για το πώς θα υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, δεν έχουν νόημα.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 10:16

Δεν ξερω ρε παιδια φαινεται οτι εχουμε πολυ δρομο ακομη........
Το μονο στο οποιο φαινεται ολοι να συμφωνουμε ειναι οτι θελουμε αγωνες αντοχης με 4χ4 στην ελλαδα. Ας χτισουμε πανω σε αυτη τη βαση με γνωμονα ομως την ελληνικη πραγματικοτητα :) :) :)
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό jdelis » 25 Νοέμ 2004, 10:23

Αρχίζοντας λοιπόν ανακεφαλαιώνω μερικά από τα χθεσινά :

1. ΜΗΚΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Η μία άποψη έλεγε πως μεγάλες ειδικές έχουν πρόβλημα ασφάλειας. Επίσης πως κάποιος που έμεινε πίσω νωρίς αναγκάζεται να πάει γρήγορα συνεχώς για να το καλύψει. (Ένας αντίλογος εδώ λέει πως σε μια μεγάλη ειδική έχει περισσότερες ελπίδες να το καλύψει. Σε μια μικρή πρέπει να πάει εντελώς "τέζα" έχοντας μικρά περιθώρια μπροστά του).
Η άλλη άποψη είναι πως αν κάνουμε ειδικές (ίσως και κλειστές μελλοντικά) 20 και 30 χλμ. πάμε προς τα rally και όχι προς αγώνες αντοχής. Και οι δύο απόψεις έχουν λογική.
Δική μου συμβιβαστική πρόταση :
α) Ελάχιστο μήκος αγώνα ανά ημέρα 250 χλμ., μέγιστο 450
β) Σύνολο ειδικών από 200-350 χλμ.
γ) Μήκος ειδικών από 70-110 χλμ.
δ) Εξαίρεση από τις ειδικές των "περίεργων" κομματιών (κατοικημένες περιοχές, γκρεμοί).
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 10:23

Επετρεψε μου Γιαννη να κανω τα "εγκαινια" :)

3-4 ειδικες την ημερα "ανοιχτες" των 55-75 χλμ το πολυ!. Μαζευεις το καπελο σου και συνεχιζεις φρεσκος. Επικινδυνα σημεια και χωρια μπαινουν σε απλες και συμπληρωνουν τα 250-300χλμ της ημερας.

Ευχαριστω

Θ. Μπαρδης
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 25 Νοέμ 2004, 11:56

Θα ηθελα ομως να ειμαστε προσεκτικοι και σε ενα αλλο ευαισθητο θεμα!!!

Οι αγωνες αυτοι ξεκινησαν απο εδω σαν αγωνες συνυπαρξης μοτο αυτοκινητων! Μου αρεσει ο χαρακτηρας αυτος και εγω τουλαχιστον θα ηθελα να διαφυλαχτει!! Εχω κανει φιλους εκει και καποιοι απο αυτους με τιμουν επισης με τη φιλια τους!

Ο κος Κατσιμαλης και οι PINO SMOKIE εχουν κανει δουλεια και δουλεια πολυ! Να ειμαστε λοιπον προσεκτικοι οχι μονο να την αναγνωρισουμε αλλα και να σεβαστουμε και να ακουσουμε και γιατι οχι να ενστερνιστουμε την αποψη τους για το μελλον.

Δεν μου αρεσει ο διαχωρισμος (Καμμια μομφη προς εσενα Γιαννη :D )
Το 12ωρο που ακουσα χτες μου αρεσε!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό Berg » 25 Νοέμ 2004, 12:15

Οι αγωνες αυτοι ξεκινησαν απο εδω σαν αγωνες συνυπαρξης μοτο αυτοκινητων! Μου αρεσει ο χαρακτηρας αυτος και εγω τουλαχιστον θα ηθελα να διαφυλαχτει!! Εχω κανει φιλους εκει και καποιοι απο αυτους με τιμουν επισης με τη φιλια τους!

Δεν μου αρεσει ο διαχωρισμος
Το 12ωρο που ακουσα χτες μου αρεσε!


Θα συμφωνήσω μαζί σου και πιστεύω και οι περισσότεροι αν όχι όλοι.
Μαζί στα βουνά, μαζί στην διασκέδαση που λέγεται οδήγηση Off-Road, μαζί και στην προστασία του χώρου μας.

Πάρις Berg
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Νοέμ 2004, 12:18

Παιδιά επειδή το αναφέραμε εχθές και μου το θήμησε ο φίλος Μας ο kosdros σας το … … … … ανεβάζουμε για να δείτε ρε παιδί μου τι ιδέες έχει αυτός ο άνθρωπος ………………………………………………………………

http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=798


Ε εντάξει έχει πρόβλημα, τι να κάνουμε δηλαδή, είναι φίλος και πρέπει να τον βοηθήσουμε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Superspy εγω θα έρθω πάντως !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Νοέμ 2004, 12:30

Μεταφέρω εδώ σε νέο θέμα καταρχήν κάποιες από τις επισημάνσεις που ήδη είχαν γίνει πριν από την συνάντηση της 24/11.
Επίσης οι αγώνες rally-raid περιλαμβάνουν αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες οπότε οι συζητήσεις πρέπει να γίνονται με όλους μαζί, για το λόγο αυτό μετάφερα / ενοποίησα τις επιμέρους συζητήσεις σας σε μια.

Όπως είχα αναφέρει και πριν από την προηγούμενη συζήτηση:
Οι κανονισμοί για την επόμενη χρόνια γράφονται και για την ενημέρωση σας αλλά και feedback, γίνεται και η συνάντηση.

ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ, ότι οι συζητήσεις αυτές γίνονται για να έχω τις παρατηρήσεις σας ζωντανά και όχι απλά – ξερά σε χαρτί. Σαφώς πρέπει να γνωρίζεται ότι τις λαμβάνω υπόψη σοβαρά στην συγγραφή των κανονισμών για τα RALLY – RAID.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι:
Για του χρόνου πάμε (μάλλον) σε Rally-Raid. Οι "έμπειροι" αναβάτες θα τρέχουν με αγωνιστική άδεια σε καθαρά χρονομετρημένες διαδρομές (όχι regularity) με τον γενικό κανονισμό των cross-country rallies Appendix 081 http://www.fim.ch/en/default.asp?item=29#
Οι "αρχάριοι", δηλαδή όσοι δεν έχουν ήδη αγωνιστική άδεια ή-και δεν τρέξανε φέτος στα Raid Ρούμελης ή Ροδόπης, θα τρέχουν με regularity και πιθανά σε δύο μόνο κατηγορίες, ελαφριά / βαριά.

Στα αυτοκίνητα τώρα ελάχιστες είναι οι αλλαγές ενώ υπάρχουν περαιτέρω διευκρινήσεις σχετικά με τις κατηγορίες, που ουσιαστικά δεν αλλάζουν
, εκτός ίσως από τα SUV που υπάρχει σκέψη να ενοποιηθούν με τα 4Χ4 και να είναι στη διακριτική ευχέρεια του οργανωτή τα δέχεται ξεχωριστά αν θέλει.
Αν και στους αγώνες αυτούς, ένα σωστά στημένο SUV με αναρτήσεις, ελαστικά, απενεργοποίηση ABS κλπ θα έκαναν το ιδανικό, τελικά φαίνεται ότι δεν υπάρχουν αρκετοί που να … το είδαν αυτό.

Ένα από τα σημεία που διευκρινίσθηκε είναι ότι τα SUV θα συνεχίσουν να υπάρχουν σαν κατηγορία.

Θα συνεχίσει να ισχύει το regularity με μέγιστο όριο τα 50 ΜΩΤ.
Εξηγώ: Η μέση ωριαία στα regularity μπορεί να είναι ΜΕΧΡΙ 50 χλμ, ανάλογα το κομμάτι. Αυτό δεν άλλαξε από πέρυσι.
Ο οργανωτής έχει δικαίωμα να μετρήσει όπου θέλει τη ΜΩΤ σας. ΠΧ στη Ροδόπη θα μπορούσα, αν ήθελα να σας μετρήσω στα πρώτα 10 χλμ πχ και μετά να σας γράψω χρόνο στο stop μετά από 280 χιλιόμετρα.
Του χρόνου θα υπάρξουν και άλλες αλλαγές, όπως πχ ΜΩΤ που θα αλλάζει σε κρυφά σημεία όπου θα σας ενημερώνουν οι κριτές (με κλειστό φάκελο) για την επόμενη ΜΩΤ που πρέπει να έχετε, ενώ οι μετρήσεις θα μπορούν να βγαίνουν, αθροιστικά ή μεμονωμένα. Ο γενικός κανονισμός δεν χρειάζεται να αναφέρει τίποτα για αυτό.

Το παιχνίδι των ΜΩΤ μέχρι 50χλμ παίζεται από την αρχή των αγώνων αυτοκινήτου και να είστε σίγουροι, ότι υπάρχουν σχεδόν άπειροι τρόποι να δυσκολέψουν το παιχνίδι, όπως όμως επισημάνανε αρκετοί, «προτιμώ να χάσω από κάποιον που πήγε πιο σωστά και πιο γρήγορα, παρά από κάποιον που έκανε κάπως καλύτερο υπολογισμό στο regularite». Βάζοντας ανώτερη ΜΩΤ ο οργανωτής εξασφαλίζει ότι τα άτομα που θέλουν να παίξουν το παιχνίδι σωστά, θα κινηθούν σε λογικούς ρυθμούς. Από κει και πέρα, είτε ο οργανωτής ορίσει ΜΩΤ είτε όχι, αν κάποιος τηρήσει ή όχι τους κανόνες εξαρτάται από τον ίδιο. Το μόνο που μπορεί να κάνει ο οργανωτής είναι να λειτουργήσει μετά, επιβάλλοντας ποινές, (θυμηθείτε την πρώτη μέρα της Ροδόπης, δύο αυτοκίνητα είχαν ΜΩΤ περίπου 42, με αποτέλεσμα να επωμισθούν ποινές πάνω από 5-6 ώρες).
Σχετικά με τις μετρήσεις. ΑΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΕ δευτερόλεπτα.
Όσο το παιχνίδι παίζεται με ΜΩΤ, οι προδιαγραφές ασφαλείας για τα αυτοκίνητα, δεν αλλάζουν: Τουλάχιστον 1 πυροσβεστήρας δύο κιλών σκόνης και ζώνες για όλο το πλήρωμα. Έτσι μπορεί κάποιος να έρθει με το κανονικό του όχημα.

Και συμπληρώνω, για να μην χρονοτριβούμε.... μην βασίσετε παρατηρήσεις στη "Σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας", "Raid Ξυλοκάστρου" και "Raid Ταΰγετου" μια και αυτοί, άλλοι από πλευράς οργάνωσης και άλλοι από γενική παρουσίαση, δεν ήταν αγώνες, αλλά παιχνίδια.

Παρατηρήσεις έχουν βάσει μόνο στους αγώνες Raid Ρούμελης και ακόμα καλύτερα Raid Ροδόπης, που είναι πιο αντιπροσωπευτικοί και οι κανονισμοί θα διαμορφωθούν ώστε να κάνουν πιο συγκεκριμένες τις υποχρεώσεις του οργανωτή και του αγωνιζομένου με βάση ουσιαστικά τον αγώνα της Ροδόπης.

Υπάρχουν υποχρεώσεις και αναλυτικές οδηγίες και διαδικασίες που υποχρεωτικά πρέπει να ακολουθήσουν οι οργανωτές πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον αγώνα, οι οποίοι καλούνται να αποδείξουν πλέον ότι έχουν καταλάβει γιατί πράγμα μιλάμε και δεν το βλέπουν σαν παιχνίδι.

Φυσικά ο σκοπός είναι να καταλήξουμε σε rally-raid και όχι σε αγώνες με χαμηλή ΜΩΤ που όπου τελικά ο νικητής βγαίνει από … κλήρωση.

Αυτό που σίγουρα μπορώ να πω είναι ότι η δυνατότητα συμμετοχής και σε αυτοκίνητα αλλά και σε μοτοσικλέτες, σε κατηγορίες απλές, θα υπάρχει πάντα έτσι ώστε να παίζει το σενάριο, την Κυριακή αγώνα, τη Δευτέρα με το κύπελλο στη δουλειά!



Καταλήγω ανανεώνοντας το ραντεβού για ΣΥΖΗΤΗΣΗ και όχι λήψη αποφάσεων την επόμενη Τρίτη σε μέρος και ώρα που θα ανακοινωθεί σύντομα.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 25 Νοέμ 2004, 12:32

Δεν θα αναφερθώ στις παραμέτρους τις χθεσινής πράγματι περίεργης συζήτησης - ανακοίνωσης.

Θέλω απλά να πω ότι, σαν οργανωτή αλλά και σαν αγωνιζόμενο, με ενδιαφέρει τα μέγιστα, να δω τους αγωνιζόμενους - συναγωνιζόμενους, να είναι όλοι καλά στο τέλος του αγώνα.

Αν αυτό έχει λιγότερη σημασία απο το αν οι ειδικές είναι 100 ή 200 χιλιομέτρων, πάω πάσο.

Το πώς οι μεγάλες ειδικές επιρρεάζουν την ασφάλεια, νομίζω πως είναι αρκετά ξεκάθαρο:

α. Με μικρότερες ειδικές μπορούν να βγουν εκτός χρονομέτρησης χωριά και επικίνδυνα σημεία.

β. Οι μικρότερες ειδικές επιτρέπουν στα πληρώματα να έχουν το χρόνο να ανακάμψουν, να ελέγξουν τα οχήματά τους και να συνεχίσουν χωρίς το άγχος του χαμένου χρόνου να τους κυνηγά.

γ. Με σωστή και συνετή επιλογή των διαδρομών, τα χρονομετρημένα κομμάτια μπορούν να είναι έχουν ελάχιστη κυκλοφορία και μικρή μέση ταχύτητα, παράγοντες που σίγουρα επιρρεάζουν την ασφάλεια.

δ. Οι μικρές ειδικές δίνουν τη δυνατότητα στον οργανωτή να ελέγχει ταχύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια τη θέση των οχημάτων στον αγώνα. Ετσι αποφεύγονται οι δραματικές καταστάσεις των "χαμένων συμμετοχών" που έχουμε βιώσει σε αρκετα trail-ride. Μία χαμένη συμεμτοχή μπορεί απλά να αναζητά το δρόμο. Μπορεί όμως, κάλιστα, να βρίσκεται σε κατάσταση όπου κάθε δευτερόλεπτο εντοπισμού της να είναι θέμα ζωής και θανάτου.

Θα αφήσω ασχολίαστη τη θέση περί ενός "τόνου μετάλλου" για δύο λόγους: πρώτο δεν είναι ένας είναι δύο! Και δεύτερον γιατί δεν θέλω ούτε σαν σκέψη να έχω ένα αυτοκίνητο το οποίο κατρακυλά σε έναν απο τους γκρεμούς στο Ξυλόκαστρο. Αψυχο το μέταλλο, αλλά συτοί που είναι μέσα, σε τί διαφέρουν απο έναν αναβάτη;
Tetrakinisi
 

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 25 Νοέμ 2004, 13:09

Tetrakinisi έγραψε:Θα αφήσω ασχολίαστη τη θέση περί ενός "τόνου μετάλλου" για δύο λόγους: πρώτο δεν είναι ένας είναι δύο! Και δεύτερον γιατί δεν θέλω ούτε σαν σκέψη να έχω ένα αυτοκίνητο το οποίο κατρακυλά σε έναν απο τους γκρεμούς στο Ξυλόκαστρο. Αψυχο το μέταλλο, αλλά συτοί που είναι μέσα, σε τί διαφέρουν απο έναν αναβάτη;



Φυσικά και δεν διαφέρουν σε τίποτα, απλά το ανέφερα για να υπενθυμίσω ότι η απόλυτη ασφάλεια είναι μόνο στο σπίτι μας, όπως είπε και ο Κύριος Δουκέρης (νομίζω) όταν βάζουμε αυτοκόλητα στα οχήματά μας , μπαίνουμε σε άλλη ψυχολογία.
Πρέπει πρωταρχικός σκοπός μας να είναι η βελτίωση της ασφάλειας των αγώνων αρκεί να μην καταστρέψουμε τους αγώνες.

Εχω και μια απορία, αυτό που αναφέρεις στο β, πως θα γίνεται ακριβώς δηλαδή όταν θα φτάνω μετά απο 50-80 χλμ. θα σταματάω για 5λεπτο ?
γιατί τότε δεν μιλάμε για διάσχιση .
Το λογικό και το αποδεχόμαστε όλοι είναι κάθε Χ. χλμ. να πιστοποιούν τα ΣΕΔ ότι είμαστε ζωντανοί περάσαμε και συνεχίζουμε, στην Ροδόπη είχαμε 8 ελέγχους την δεύτερη ημέρα και νομίζω 6 την πρώτη ημέρα, μας υπογράφανε και φεύγαμε.

Εγω προσωπικά έχω στο μυαλό μου κάτι σαν αυτό που έγινε στην Ρούμελη και στην Ροδόπη και εύχομαι να το δω και σε ενα 12 ωρο που ψιλο-υποσχέθηκες να μας συμπεριλάβεις.

Θέλω αγώνες που να μην κλαίω τα λεφτά μου.

Φιλικά Δημήτρης Μωραϊτης
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Berg » 25 Νοέμ 2004, 13:18

Tetrakinisi έγραψε:
Θα αφήσω ασχολίαστη τη θέση περί ενός "τόνου μετάλλου" για δύο λόγους: πρώτο δεν είναι ένας είναι δύο! Και δεύτερον γιατί δεν θέλω ούτε σαν σκέψη να έχω ένα αυτοκίνητο το οποίο κατρακυλά σε έναν απο τους γκρεμούς στο Ξυλόκαστρο. Αψυχο το μέταλλο, αλλά συτοί που είναι μέσα, σε τί διαφέρουν απο έναν αναβάτη;


Η διαφορά είναι σε αυτούς που είναι μέσα από ένα αναβάτη από ότι διαπίστωσα χθες είναι στα κιλά. :P :P :P :P
Μια ζυγαριά θα επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου. Ο Gorgogofteros δεν μετράει.

Πάντως στα σοβαρά πιστεύω ότι το θέμα ασφάλειας στα αυτοκίνητα είναι σημαντικό και ίσως να υπάρχει τελικά ανάγκη να διαφοροποιηθούν οι ειδικές ως προς το μήκος μόνο για τα αυτοκίνητα!

Πιστεύω ότι όλοι οι μοτοσυκλέτες έχουν το πλεονέκτημα του όγκου και των τεχνικών προδιαγραφών ώστε να είναι πολύ κοντά στις εργοστασιακές κατασκευές. Άρα μπορούν να ανταπεξέλθουν σε ειδικές διαδρομές των 300+ χιλιομέτρων σε Ελληνικά εδάφη.

Αντίστοιχα για τα αυτοκίνητα πρέπει να υπάρχουν ειδικές προσαρμοσμένες στα αυτοκίνητα που λαμβάνουν μέρος.

Είμαι πολύ περίεργος πάντως αν στα τμήματα των απλών ειδικών διαδρομών θα πηγαίνουν όλοι συνετά. 14 χρόνια που τρέχω enduro όλοι πηγαίνουν στις απλές όπως και στις ειδικές ΤΑΠΑ! Ίσως στα αυτοκίνητα να είναι διαφορετικά.

Χρειάζομαι αποδείξεις.

Πάρις
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 49 επισκέπτες